فال روز پنجشنبه ۱ جون - ۱۱ خرداد.

 فروردین
 
امروز سیاره های بسیار زیادی در اطراف نشانه شما پراکنده‌اند و گرمایی که از سوی دیگران احساس می‌کنید به خاطر همین است. امروز شما توانایی این را دارید که از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آنها باشید، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید. به دنبال مادیات نروید که شما را به هیچ جا نمی‌رسانند، فقط به ندای قلبتان گوش دهید.
بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست
در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست
تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آن لذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.
 
اردیبهشت
 
امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارت‌هایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف‌های مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.
روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است
گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است
تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.
 
خرداد
 
شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست
تعبیر:در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.
 
تیر
 
امروز ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان قرار دارد و بهتان کمک می‌کند یک لیست از عیب و ایرادهای همسر، نامزد و یا نزدیک ترین دوستتان تهیه کنید. یا شاید هم حالا که هیچ کس نمی‌تواند در مورد نیازهایتان بهتان کمک کنید، بیش از اندازه عیب جو شده‌اید. آنقدر به دیگران سخت نگیرید؛ باور کنید مشکل اصلا از آنها نیست!! مشکل از احساسات شما و قضاوت‌تان در مورد خود است. انتقادهای تند و تیز شما که برای تجزیه و تحلیل کردن دیگران و خود به کار می‌برید به جز آزار و اذیت چیز دیگری به همراه ندارد و کمکی بهتان نمی‌کند.
ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت
حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می‌فرستمت
تعبیر:گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما" مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.
 
مرداد
 
به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کنید، برای زمانهایی خالی‌ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست
چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست
تعبیر:به مراد دل خود می رسی و این از برای دعاهای سحریت می باشد. فکر نکن همه کارها را تنها انجام داده ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.
 
شهریور
 
امروز در حالیکه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول کنید کمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی که امکان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول کردن یک مسئولیت چقدر لازم است رویش کار کنید، قبل از اینکه جواب مثبت داده و آن را قبول کنید در موردش کاملاً صحبت کرده و آن را بررسی کنید.
ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت
تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.
 
مهر
 
شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.
خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت
تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.
 
آبان
 
ونوس در ششمین خانه شما یعنی خانه فعالیت‌های معمولی روزانه بهتان توصیه می‌کند فقط به چیزهایی که خوب می‌شناسید اتکا کنید. شما در محل کار خواستار فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی زیادتری نیستید و دلیلش هم فقط این است که چیزهایی که در ظاهر خیلی عالی به نظر می‌رسیدند واقعاً این گونه نبودند. قبل از اینکه هر کار غیر معمول و عجیبی را انجام دهید، از بصیرت و دور اندیشی خود استفاده کنید.
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست
چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست
تعبیر:قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.
 
آذر
 
شما با برنامه‌های پنهانی آشنا هستید، اما حالا با وجود ماه در دوازدهمین خانه شما مربوط به رازها، بهترین کار این است که هر چیزی را افشا نکنید. اما از تبادل نظر کردن در مورد محرکها و انگیزه‌های خود خودداری نکنید، برای اینکه اگر بخواهید به دیگران نشان بدهید که چه چیزی برایتان از همه چیز مهتر است، این کار آسان‌ترین روش است. شما نسبت به اعتقادات خود خیلی متعصب هستید. حتی اگر افراد دیگر امروز قادر نباشند دیدگاه‌های خود را با شما در میان بگذارند، در نهایت آنها به دیدگاه‌های قدرتمند شما احترام خواهند گذاشت.
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت
افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت
تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.
 
دی
 
شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست
چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست
تعبیر:قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.
 
بهمن
 
شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده تر روی بیاورید.
آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است
تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است
تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.
 
اسفند
 
امروز سیاره بخت شما یعنی پلوتو در حالیکه فضایی برای روابط پرشور و هیجان باز می کند، هم به وسیله ونوس احساساتی و هم بهرام دنیوی فعال می شود.اما شاید قادر نباشید از احساسات قوی و قدرتمند فرار کنید. اگرچه سهیم کردن فردی که بهش اطمینان دارید در رویاها و آرزوهایتان کار عاقلانه ای است، او را مجبور نکنید برای راضی و خشنود کردن شما احساس مسئولیت کند. توجه کردن به نتیجه کار فضای کافی برای پیدا کردن راه حل را به نحو واقعا شگفت انگیزی فراهم می کند.
مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت***خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت
پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن***که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت
تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +492شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +342پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +307یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +293رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +242سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +231‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +215نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +192پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +172«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد