مدودف: حمله آمریکا یک اینچ تا درگیری با روسیه فاصله داشت

انتخاب :نخست وزیر روسیه اعلام کرد حمله آمریکا یک اینچ تا آغاز درگیری با روسیه فاصله داشت.
 

به گزارش انتخاب، «دیمیتری مدودف» گفت که حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه، «یک اینچ» تا آغاز درگیری با مسکو فاصله داشت.

 
همچنین، «ولادیمیر سفرانکوف» نماینده روسیه در سازمان ملل با بیان اینکه آمریکا و فرانسه قصد دارند نظام سوریه را براندازند، اعلام کرد توافق‌نامه امنیت هوایی و عملیات‌های پرواز با آمریکا در سوریه را لغو کرده‌اند.
 
سفرانکوف در جلسه امشب (جمعه) شورای امنیت سازمان ملل ضمن محکومیت شدید حمله هوایی آمریکا به فرودگاه نظامی سوریه، گفت واشنگتن با این حمله قوانین بین‌المللی را نقض کرده و عواقب آن نیز بسیار جدی خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه دخالت آمریکا در سوریه با قوانین بین‌المللی تناقض دارد، افزود پیش‌نویس طرح سه جانبه آمریکا، فرانسه و انگلیس اشتباه بوده و بر خلاف واقعیت است.
 
نماینده مسکو در ملل متحد ضمن درخواست از کشورهای غربی برای پایان دادن به ادعاهای واهی علیه روسیه، تاکید کرد درخصوص آن طرفی که به «خان شیخون» حمله کرده هیچ تحقیقی انجام نشده است.
 
سفرانکوف تصریح کرد در حمله هوایی به خان شیخون یک انبار متعلق به معارضان هدف قرار گرفته که در آن سلاح‌های شیمیایی وجود داشت و از کشورهای غربی خواست سیاست‌های دوگانه در برخورد با تحولات منطقه را کنار بگذارند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۶
sara-de - برلین، آلمان
عجب یعنی‌ میخوای بگی‌ اون پشت مشتا اوکی ندادی به آمریکا که حمله کنه به اسد؟ما هم که گوشامون درازه.شما...سگ‌ها دومی‌ ندارین فکر کردین همه دنیا خرن.شما پاش بیفته مادر خودتونم برا قدرت میفروشین اسد و علی‌ گدا که پیشکش‌
شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
خودتى با اون روباه کثیف رئیست!
شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۷
۵۴
siah76 - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
بر کشکتو بساب دیمیتری موشکهای s300 که به اخوندا دادید استفاده میکردین !!! مگه ندادین به اسد جون 🤥
شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۶
۴۲
paksan - ایران، ایران
شاید مردم عادی فک کنند خوب انبار مواد شیمیایی رو زدند و بعد مردم مسموم شدند ولی آخه اگر اینا توان ساخت و نگهداری همچین سم کشنده ای رو داشتند صددرصد برضد رژیم اسد استفاده میکردند و تازه تولید و نگهداری این مواد و تازه تبدلیش به سلاح کار ساده ای نیست و از پس یک گروه و نیروی آموزش دیده که توان تولید سلاح داره امکان پذیره. آخه اگر اینا بتونند بسازند صددرصد داعش بهترش رو میتونست بسازه و میتونست حداقل در موصل و سایر جاها استفاده کنه...تازه کارشناسان مواد شیمیایی اعلام کردند حمله با بمب به این مواد باعث نابودی اینا میشه نگه پخش شدنش مثل یک بمب شیمیایی که تکنولوژی و روش خاصی برای متصاعد کردن گازهای شیمیاییش داره. اسد و روسیه میخوان بدون هزینه این مناطق رو مجبور به تسلیم کنند و تصور نمیکردند آمریکا انقدر جدی باشه و صددرصد دارن دروغ میگن و روسیه حسابی ترسیده چون میدونه توان مقابله با آمریکا رو ندار ه و هارت و پورت کردن دیگه با یک آمریکای مصمم جواب نمیده. کلا روسها اهل هارت و پورت هستند و دوست دارن بترسونند ولی اگر یکی صداش رو بلند کنه سریع می شینند سرجاشون
شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۷
۵۴
cardenas - تهران، ایران
ببن کوتوله، بخدا اگه شما جرأت درگیری نظامی با آمریکا رو داشته باشید. فقط ....هارتوپورت . !
شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۵
۱۰۷
منوچهری - کرمان، ایران
با اینکه بشدت مخالف روسیه و آخوندها هستم, ولی کاملا مشهوده که این حمله شیمیایی کار عربستان بوده , برای وارد کردن آمریکا به این جنگ!! ببین چهار تا هتل ترامپ چه بلای سر دنیا میاره!!
شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
۴۶
Samad-agha - استکهلم ، سوئد
بابا بمب شیمیایی کجا بوده چند تا خانواده لوله ھای خونشون گرفته بوده بعدش زیادی جوھر نمک و اسید ریختن تو لوله ھا که باز بشه بعدش بوی اینا چند نفرو تو محل دچار حالت تھو کرده وگرنه از روسیه حرمزاده و بشار اسد .... و آخوندای مفت خور این کارھا بعید اصلا در شئن اینھا نیست
شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷
۶۴
fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا
خنده داره که این هالو چارشنبه خیالات میکنه که یک کاره ای هست و نظراتش ارزشی داره! مدودف جان، یکی مقام تو «نخست وزیر روسیه» ارزش حقوقی داره یکی نظرات یوسفعلی خان ماست بند اول جاده امامزاده داوود!
‌سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +563شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +449پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +343یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +244نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +169نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند