فال روز یکشنبه ۲ اپریل - ۱۳ فروردین.

فروردین
 
امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از تفریح کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.
ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت
وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت
تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.
 
 اردیبهشت
 
امروز توجه کردن و اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر برای شما بیشتر ناراحت کننده است، چراکه هر زمان شما بااطمینان قصد و نیت خود را اعلام کنید، واکنشهای افراد دیگر مجبورتان می کند حرفهایی که قبلا زده اید را دوباره بازنگری کنید. از سمت کیوان به سوی سیاره بخت شما یعنی عطارد استرس و نگرانی وارد می شود، بنابراین چسبیدن به برنامه تان برای شما تقریبا امری غیر ممکن می شود. اگرچه شما قادر هستید انعطاف پذیری خود را حفظ کنید، اما هنوز هم کنار آمدن با احساساتتان برای شما مشکل است. هر اتفاقی که روی می دهد را انقدر شخصی نکنید و به خودتان نگیرید.
دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما
ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما
تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.
 
خرداد
 
امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.
بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست
هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست
تعبیر:خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.
 
 تیر
 
حفظ کردن و مخفی کردن احساست چیزی جدیدی نیست، اما شما امروز شاید بتوانید با ارائه دلیل راز داری و مخفی کاری خود را منطقی نشان بدهید. به جای اینکه با فاش کردن احساسات‌تان به افراد دیگر ازاد برسانید، ترجیح می‌دهید از آنها بخواهید که نقاط ضعف خود را بیان کنند. هم اکنون گوش کردن از حرف زدن آسان تر است، مگر اینکه با یک دوست قابل اطمینان باشید. اما در این مورد هم مواظب باشید زیاد حرف نزنید.
آن پیک نامور که رسید از دیار دوست***آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست
خوش می‌دهد نشان جلال و جمال یار***خوش می‌کند حکایت عز و وقار دوست
تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.
 
مرداد
 
شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.
ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت
خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت
تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حتما" به تو خواهد رسید.
 
شهریور
 
ممکن است شما در اوج احساساتی باشید که همزمان با هم به شما حمله آورده اند و این شما را می ترساند و از راه بدر می برد. بعضی چیزها یا بعضی افراد تمایل و اشتیاق شما را بیدار می کنند، اما الان خیلی زود است که بخواهید در برابر آنها واکنش نشان دهید. احتیاط و هوشیاری شما بسیار خردمندانه است، به خاطر اینکه هیجان شما به این منجر می شود که براحتی واقعیت و بی طرفی خود را از دست بدهید. قبل از اینکه یکباره به درون موضوعی بپرید، خوب فکرکنیدو آرام داخل آن شوید.
آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست
گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست
تعبیر:مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.
 
مهر
 
امروز برایتان بسیار سخت است که ایده های بزرگ تان را با دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می‌کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان اطمینان نیافته اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید! و به جای اینکه به هر کسی که از راه می‌رسد بگویید چکار می‌خواهید بکنید سیاست های کاری تان را تعدیل کنید. از پله اول شروع بکار کنید و به تدریج بالا بروید.
المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است
خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است
تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.
 
آبان
 
شخصی اخیرا به شما ابراز احساسات کرده، که الان نوبت بحث درباره آن است. درست است که هدف شما سرگرمی نیست، اما شما اگر با سیاست هستید، باید از درگیری پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که نمی‌توانید سرتان را زیر برف پنهان کنید. باید سعی کنید که میان این انکارها و خودداری‌ها، به دنبال یافتن یک راه حل دوستانه باشید که اگر موفق شدید، یک پیشرفت اساسی برای شما به وجود خواهد آمد.
میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت
گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت
تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.
 
 آذر
 
شما الان در قسمت آفتابی خیابان قدم می‌زنید! و اگر احیانا به مشکلی هم بربخورید آن مشکل رفع می‌شود. امروز درحالیکه بهرام وارد پنجمین خانه تان یعنی خانه "خودجوشی" می‌شود، شما انرژی خیلی زیادی دریافت می‌کنید. به جای اینکه هر تصمیمی را سبک و سنگین کنید، به اولین فکری که به ذهنتان می‌رسد عمل کنید. اولین ایده بهترین ایده است!!
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست
سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست
تعبیر:به مراد دل خود می رسی و این از برای دعاهای سحریت می باشد. فکر نکن همه کارها را تنها انجام داده ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.
 
دی
 
امروز شا بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و این برایتان مثل یک برزخ است. در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق‌تر شده‌اند و نگه داشتن دوستی‌هایتان در وضعیتی متعادل کار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می‌شود. باوجود این بهتر است که همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی که رخ می‌دهد آماده کنید
تعبیر:هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می گیری. به امی این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاشت کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.
 
بهمن
 
ممکن است امروز دیگران دنبال دائما دنبال این باشند که با شما جر و بحث کنند، و به نظر می رسد شما هم قادر نیستید از هوش و زیرکی تان برای آرام کردن آنها کمک بگیرید. در حقیقت، به نظر می رسد که هر لحظه این دشمنی بیشتر می شود. بنابراین، سرنوشت این درگیری و نتیجه آن بستگی به شما دارد. شما می توانید شجاعت خود را بکار گیرید و از این موقعیت ناخوشایند بگذرید و یا اینکه می توانید انرژی و زمان خود را تلف کنید تا با آنها بجنگید. کدام راه را انتخاب می کنید؟
روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست
گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست
تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.
 
 اسفند
 
امروز ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان قرار دارد و بهتان کمک می‌کند یک لیست از عیب و ایرادهای همسر، نامزد و یا نزدیک ترین دوستتان تهیه کنید. یا شاید هم حالا که هیچ کس نمی‌تواند در مورد نیازهایتان بهتان کمک کنید، بیش از اندازه عیب جو شده‌اید. آنقدر به دیگران سخت نگیرید؛ باور کنید مشکل اصلا از آنها نیست!! مشکل از احساسات شما و قضاوت‌تان در مورد خود است. انتقادهای تند و تیز شما که برای تجزیه و تحلیل کردن دیگران و خود به کار می‌برید به جز آزار و اذیت چیز دیگری به همراه ندارد و کمکی بهتان نمی‌کند.
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست
هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +464پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +346یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +256سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +249ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +247نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +241وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +197حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +180عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم