آیت‌الله خامنه‌ای: عملکرد مسئولان در سال ۹۵ با انتظارات فاصله زیادی داشت

آقای خامنه‌ای می‌گوید در سال گذشته "کارهای خوبی" هم انجام شده است آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در پیامی به مناسبت سال نوی خورشیدی گفته است که اقدام‌های مسئولان حکومتی در سال ۱۳۹۵ با آنچه مردم ایران و رهبری جمهوری اسلامی انتظار داشتند "فاصله زیادی" داشته است.
 

آقای خامنه‌ای گفته است: "کارهای خوبی هم خوشبختانه انجام گرفت که گزارش آن را به ما دادند؛ لکن آنچه انجام گرفته است، با آنچه مورد انتظار مردم و مورد انتظار ما است، فاصله‌ی زیادی دارد."

 
رهبر ایران گفته است که مسئولان دولت ایران باید در سال جدید برای تحقق "اقتصاد مقاومتی" سیاست‌های خود را بر تقویت تولید داخلی و اشتغال‌زایی متمرکز کنند.
 
آقای خامنه‌ای و شماری از مقام‌های محافظه‌کار در هفته‌های اخیر از دولت حسن روحانی برای متحقق نکردن "اقتصاد مقاومتی" انتقاد کرده‌‎اند. اما آقای روحانی در پیام نوروزی خود از عملکرد دولتش در زمینه "اقتصاد مقاومتی" دفاع کرده است.
 
حسن روحانی در پیام خود با ذکر آمار از "رشد اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی" ستایش کرده و به ویژه از مهندسان، کارگران و مدیران نقتی برای افزایش تولید و صادرات نفت ایران تشکر کرده است.
آقای روحانی مثل سال گذشته به جای ماهی در تنگ آب نارنج گذاشته است آقای روحانی در حالی آمار اقتصادی مثبت را در پیام نوروزی ارائه کرده که رهبر ایران در پیام نوروزی‌اش گفته است: "بعضی از شاخص‌ها و آمارهایی که ارائه می‌شود از مقامات مسئول، آمارهای مثبتی است. بعضی هم که از طرف خود مسئولین ارائه می‌شود، آمارهای منفی است؛ اینها را در مجموع بایستی مشاهده کرد."
 
حسن روحانی اظهار امیدواری کرده که انتخابات سال ۱۳۹۶ "با مشارکت حداکثری، رقابت سالم و انتخابات قانونی" برگزار شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
rezanl - امستردام، هلند

این بشر دیوانست
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
۴۰
delsokhteh - منچستر، انگلستان

به امید ساله بعدی که ریشه هاتون از ته کنده شده باشه که با دیدن شما تو تلویزیون اونهم در روز اول سال نو حالم بهم نخوره
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

نکند به سرت زند. سال را یک اسم گذارید. گفتید. سال خوشبختی‌ همه بدبخت شدند. گفتید سال جهاد .همه بر سرمان زدند. گفتید سال اقتصاد .همه شرکتها بر شکست شدند. گفتید سال مقاومت اقتصادی دلار شد ۴ هزار. اصلا شما هیچی‌ نگوهید. دوست دارید در تلویزیون خود را نشان دهید. بیاهید حرفی‌ داریم. فقط گوهید. هو‌ هو‌‌ها ها هوی . یا عربی‌ هیچ عکس عربی‌ نمی‌‌فهمد. یا اینکه چند بار سر حسین را برید. ولی‌ اصلا حرف اقتصاد را نزن. گوش بده به امام امت. اقتصاد مال خر است.
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

سى و هشت سال با شعارها تو خالى و پُر تمطراق مردم رو بازى دادید و سر کار گذاشتید!! اقتصاد مقاومتى هم یکى از همون شعارهاى مسخره که مصرف پاى منقل و وافوره!! شما هر وقت تونستید بعنوان مسئولین مملکت فاصله کهکشانى موجود بین فقیر و غنى رو از بین ببرید شعار اقتصاد مقاومتى هم معنا پیدا مى کنه!! شما تنها خائنین عرب پرست و کاسب دینى هستید که کمر به نابودى این مملکت بستید و ظاهراً هم موفق عمل کردید!!شما که قلباًمخالف تاریخ و فرهنگ باستانى این مرز و بوم هستید ، بیجا مى کنید پیام نوروزى میدید!! عوام فریبى تا به کِى!!؟
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
۳۷
sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا

هر وقت از کسی‌ گله داره پای مردم هم میکشه وسط که بگه چقدر مردمی هستم اگر مردم برای تو مهم بودن ساله ۸۸ که گفتن تقلب شده میگفتی‌ با توجه به اینکه بخشی از مردم انتخابات را قبول ندران دوباره ری گیری می‌کنیم چطور اون موقعه نظر مردم بی‌اهمیت بود ولی‌ حالا نظر مردم با اهمیت شده
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
۵۵
whatever - کپنهاگ ، دانمارک

این مرتیکه فقط همون احمدی نژاد دزد و دروغگو و بی کفایت را قبول داشت و به خاطرش رای دزدی کرد و آمد کشت فقط چون نظرش به نظر خودش نزدیکتر بود.
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
۴۸
محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

انتظارات ایشون رو تنها احمدی نژاد میتونه برآورده کنه و بس ..
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

با انتظارات فاصله زیادی داشت - یعنی بخور بخورها بیش از انتظار کش داده شد. مجبور شدیم یک دکل نفتی را درسته قورت دهیم تا جا برای قرآنی که برادر پوتین در پروستات بنده فرو کرد (در ازای پایگاه هوایی در همدان) بیش از حد انتظار تنگ نشود. شکم سردار فیروزآبادی هم بیش از انتظار بزرگ شده. در این میان تنها رفسنجانی بود که همانطور که انتظار داشتیم ریق مرگ را سر کشید و بموقع گور خود را گم کرد تا دیگه پشت سر ما با خاطرات نویسی اش صفحه نگذارد . امیدواریم سال آینده دیگر اینهمه دیگر کش ندهید که پروستات ما گنجایش ندارد!
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
۱۰۷
DenaOslo - اسلو ، نروژ

این بنده خدا رهبر مسلمین جهان اینقدر پاچه خوار و چاپلوس دورش را گرفته و احاطه کرده اند که اصلا خبر ندارد در ایران چه میگذرد و اقتصاد الان در بازار آزاد اسلامی کیلو چنده !! برو پیرمرد فکری به حال خودت کن که آخر عمری مسخره و مصرف مشتی تند روی بی مغز اطرافت شدی .
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
۴۲
sama128 - شیراز، ایران

نشد تو تمامی این سالها یکبار فقط یکبار محض رضای خدا اسم اون سال را بگذار سال بدون دزدی و اعدام دزدان میلیاردی مسئولین. برای اینکه دزدی جزء لاینفک نظام و در واقع یک نوع ابزار کار مسئولین مقدس نظام فوق مقدس محسوب میشه. ای کاش فقط ای کاش یکبار سال قطع دست مسئولین دزد را نامگذاری می کردی تا اخر همان سال هیچ مسئولی نبود که یک دستش قطع نشده باشه تازه از کتف . ;) ;) ;)
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

لابد منظورش اینه که کم آدم کشتند.
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
۴۲
paksan - ایران، ایران

آدمی که اساسا هیچ سواد اقتصادی در چه در سطح خورد و چه در سطح کلان نداره ببینید چطور مردم رو اسیر خودش کرده. مرتیکه اون زمان احمدی نژآد که صبح تا ظهر قیمتها تغییر میکرد همه چیز گل و بلبل بود بعد حالا اینا واسه تحریمها و برنامه هایی که دامنه فاسد تو یعنی سپاه و احمدی نژاد و جلیلی درست کردند که واسه هرکدوم راحت ۱۰ سال وقت میخواد تا کشور برگرده به سرجاش انتظار داری سال ۹۵ یهو مملکت برگرده به دوران محمدرضا شاه؟ وقتی بهت میگفتن تحریمها کاغذ پاره نیست که ناراحت میشدین وقتی میگفتن رفع تحریمها این نیست که فک کنی آب رفته رو میشه راحت به جوب برگردنوند چرا گوش نمیکردی . این است توان فکری یک آدم کم سواد و بیخودی مدعی. فک میکنه تحریمها یک شبه تموم میشن و همه چیز گل و بلبل میشه. تازه تحریمها برطرف بشه سازماندهی و برنامه ریزی برای جبران خرابی ها و ویرانگری های ۸ سال دولت احمدی نژآد حداقل ۲۰ سال زمان میخواد
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
۴۴
Dara20 - تهران، ایران
مرتیکه بی‌ شرف همچین حرف میزنه انگار که دولت‌های دست نشانده قبلی در این رژیم تمامی مشکلات را آنطور که انتظار می‌‌رفت حل کرده بودند!!! جانور خونخوار، دیکتاتور پلید این بی‌ کفایتی و بی‌ لیاقتی تو در درجه اول و بی‌ عرضگی مزدورانت است که ۳۸ سال تمام فرصت سوزی نمودید و ثروت ملی را نابود کرده و کشور را به قهقرا راندید. تو فقط دهانت را ببند و بمیر رهبر انگل انقلاب.
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
۵۵
toghrol59 - گنت، بلژیک
حتما انتظار داشته اسکار عوضی‌‌ترین رهبر رو دریافت بکنه،انشاللا ساله دیگه. :)
‌سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +567شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +477پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +353یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +266ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +245وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +199حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +195عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم