بازداشت «۱۲۰ نفر در یک پارتی شبانه» در شرق تهران

عکس از آرشیو گزارش‌ها حاکی است که نیروهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، ۱۲۱ نفر را در یک مهمانی شبانه در پردیس در شرق تهران، بازداشت کرده‌اند.
 

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب پردیس روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه گفته است: «با پیگیری‌ها و رصد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در شرق تهران در یک عملیاتی که با هماهنگی قضایی دادستانی صورت گرفت طی یک عملیات هماهنگ شده و ورود به یک مکانی که تبدیل به مکان لهو و لعب برخی جوانان فریب خورده شده بود تعدادی جوان به صورت مختلط دستگیر شدند.»

 
دادستان عمومی و انقلاب پردیس اضافه کرده است: «از رصدهای سپاه و نیروی انتظامی در مبارزه با شبیخون فرهنگی تشکر می کنم، این بزرگترین پارتی شرق استان تهران در سال جاری و با حضور۱۲۱ نفر بوده است که علاوه بر رقص و پایکوبی اقدام به شرب خمر نیز کرده اند.»
 
حیدر فتاحی همچنین گفته است: «این جرایم جزو جرایم شبیخون فرهنگی است، جوانانی که هیچگونه محرمیتی با جنس مخالف ندارند تا پاسی از شب در مکان هایی معلوم الحال اقدام به چنین مواردی می کنند و مزاحم ساکنین آن منطقه نیز می شوند.»
 
به گزارش میزان،دادستان عمومی و انقلاب پردیس اضافه کرده است: «مدعوین از طریق شبکه‌های اجتماعی به این پارتی دعوت شده بودند و حدود۲۰ لیتر مشروبات الکلی نیز از این مکان کشف و ضبط شد.
 
حیدر فتاحی برگزاری این نوع از «پارتی‌های شبانه» را «تهاجم و رخنه فرهنگی دشمن از طریق شبکه‌های اجتماعی» دانسته است.
 
در ماه‌های گذشته فرماندهان انتظامی در برخی از استان‌های ایران در موارد متعدد از سرکشی به باغ‌ها و باغ‌تالارهایی که به گفته آنان احتمال برگزاری جشن مختلط در آنها وجود دارد، خبر داده‌اند.
 
همچنین در ماه‌های گذشته انتشار گزارش‌های مبنی بر بازداشت شهروندان استان‌های مختلف، به اتهام شرکت در «‌پارتی‌های مختلط» افزایش یافته است.
 
در خردادماه امسال نیز اجرای حکم شلاق برای ۳۵ دانشجو به دلیل شرکت در یک «پارتی مختلط شبانه» در قزوین با اعتراض‌ها و انتقادهای زیادی در ایران مواجه شد، اما غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه، اجرای این حکم را «قانونی» دانسته و گفت که قوه قضائیه «شواهد و قرائنی» دارد که «پارتی‌هایی» که در چند استان کشور برگزار شده «با هدایت یک جریان خاص» بوده‌ است.
 
قوه قضاییه هنوز از این «شواهد و قرائن» اطلاعاتی منتشر نکرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
ممل آمریکایی - لندن، انگلستان

کلا مردم آزار هستید و از اینرو که روز خوشی‌ و شادی تو زندگیتون ندارید چشم دیدن شادی دیگران هم ندارید.
‌پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

عجب حکومت خرتوخری است ! بجای اینکه معتادن , گدایان و کارتون خوابها و لات و لاوتهای زورگیر و روسپیان و فاحشه خانه های که بصورت مخفی و اشکار در سطح شهرها فعالیت میکنن ... را جمع اوری کنن , به پارتیهای حمله میبرن و کسانی را دسگیر میکنن که میخواهند شبی را در کنار هم شادی کنن . شاید برای این است اگر معتادان و فلان و فلان را جمع اوری کنن برای رژیم اخوندی خرج بردارد ولی اگر ماموران کسانی را که در پارتی و جشن شبانه دستگیر کنن متحمل خرج فراوان برای رژیم نمیشوند و احتمالا" از افراد دستگیر شده بخاطر برگزاری پارتی و مصرف مشروبات الکلی جریمه نقدی هم شود و سودی به اخوندهای حکومتی برسد . خاک بر سر ملتی که چنین ظلمی را قبول میکنن از رژیم پست اخوندی که بخاطر برگزاری جشن و شادی اجازه میدهن فرزندانشان توسط مزدوران رژیم دستگیر شوند!
‌پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
۴۷
Cocoo - تورنتو، کانادا

شبیخون فرهنگی وقتی بود که هزارو چهار صد سال پیش یه مشت عرب وحشی به خاک ایران حمله کردن و دین ....را با قتل و غارت و تجاوز به خاک و دختران ایران به ایرانی ها چپوندن.
‌پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
۳۸
تیتو تیتو - تهران، ایران
اوج قدرت آخوند و سپاه همینست ، بقیش صرف حفاظت از بخور بخور و دزدی از بیت المال مردم ایران میشود .
‌پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

( با پیگیرى و رصد سپاه و نیروى انتظامى) معنى کلمه رصد دقیقاً ، یعنى فضولى ، امر به معروف و نهى از منکر هم یعنى فضولى در کار مردم ، حالا حساب کنید که یک چنین مذهبى که سراپا فضولیه ، کجا میتونه راه گشا ى زندگى مردم در این دوران باشه!؟ میگه جوانان فریب خورده ، یکى نیست بپُرسه کى از شما فریب خورده تر!؟ جمع خوش مردم در کجایى دنیا ودر کدوم مرام و فرهنگ ، اسمش فریب خوردگیه؟؟ ننگ و نفرین بر شما عوام فریبان ، فرصت طلب ، سیاه روى تاریخ!!
‌پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +569شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +479پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +356یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +270ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +251نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +248وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +202حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +199عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم
  • +171نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند