فال روز دوشنبه ۱۳ مارچ - ۲۳ اسفند.

فروردین
 

شما امروز وارد مرحله جدیدی شده اید و عجیب اینکه با این شرایط احساس آشنایی می‌کنید. باوجود اینکه شما قبلا در چنین جایگاهی نبوده اید، ولی مثل اینکه در رویاهایتان قبلا چنین موقعیتی را دیده بودید. باهمه این احوال ممکن است برنامه‌های جدید شما به ثمر نرسد. اگر قرار ملاقات مهمی را از دست دادید ناراحت نشوید؛ به همین زودی می‌توانید دوباره برای این جلسه برنامه ریزی کنید.

 
کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت
 
گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت
 
تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
اردیبهشت
 
ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هر حال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی می‌کنید مگر اینکه با آن روبرو شوید. در نهایت این یک حادثه مهم و حیاتی نیست. حتی اگر به نظر می‌رسد چیزی در بدترین حالت خود قرار دارد. خونسردی خود را حفظ کردن زمانیکه در یک موقعیت ناگوار قرار می‌گیرید باعث می‌شود که این احساس ناخوشایند به همان سرعتی که بوجود آمده بود ناپدید خواهد شد.
 
رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
 
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را
 
تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.
 
خرداد
 
ممکن است شما در اوج احساساتی باشید که همزمان با هم به شما حمله آورده اند و این شما را می ترساند و از راه بدر می برد. بعضی چیزها یا بعضی افراد تمایل و اشتیاق شما را بیدار می کنند، اما الان خیلی زود است که بخواهید در برابر آنها واکنش نشان دهید. احتیاط و هوشیاری شما بسیار خردمندانه است، به خاطر اینکه هیجان شما به این منجر می شود که براحتی واقعیت و بی طرفی خود را از دست بدهید. قبل از اینکه یکباره به درون موضوعی بپرید، خوب فکرکنیدو آرام داخل آن شوید.
 
مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست
 
من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست
 
تعبیر:با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.
 
تیر
 
شما احساس می‌کنید به خوبی از پس انجام دادن کارهای سخت خود برآمده‌اید، ولی مورد تشویق واقع نشده‌اید. هم اکنون اگر قرار است مسئولیت‌های بیشتری را تقبل کنید، بدون اینکه برای خود احساس تاسف کنید و یا به اطرافیان‌تان غُر بزنید، فقط کارتان را انجام دهید. این جریان آنقدر که شما برای خود گنده کرده‌اید بغرنج نیست! شما حتی اگر نتوانید به زودی نتیجه کارتان را ببینید ولی باز هم دوست دارید بیشتر تلاش کنید.
 
یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت
 
خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت
 
تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.
 
مرداد
 
امروز آرزوهای غیر شخصی شما که با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همکاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا که شما به یک نفر که شاید دوست صمیمی‌تان یا یکی از همکارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید که نمی‌توانید به تنهایی از پس کارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.
 
ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را
 
ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را
 
تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.
 
شهریور
 
امروز سیاره بخت شما یعنی پلوتو در حالیکه فضایی برای روابط پرشور و هیجان باز می کند، هم به وسیله ونوس احساساتی و هم بهرام دنیوی فعال می شود.اما شاید قادر نباشید از احساسات قوی و قدرتمند فرار کنید. اگرچه سهیم کردن فردی که بهش اطمینان دارید در رویاها و آرزوهایتان کار عاقلانه ای است، او را مجبور نکنید برای راضی و خشنود کردن شما احساس مسئولیت کند. توجه کردن به نتیجه کار فضای کافی برای پیدا کردن راه حل را به نحو واقعا شگفت انگیزی فراهم می کند.
 
اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست
 
پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست
 
تعبیر:هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.
 
مهر
 
الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.
 
صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است
 
از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است
 
تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
آبان
 
شما ایده‌های مالی فوق العاده‌ای دارید، اما هنوز هم موانعی وجود دارد که باید ازشان گذر کنید. تا موقعی که به جای نشان دادن عکس‌العمل تند و سریع نسبت به شرایط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید، رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید غیر ممکن نیست. به یاد داشته باشید افکار عالی و بزرگ تا موقعی که با حقیقت همراه شوند چیز بدی نیستند.
 
ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت
 
حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می‌فرستمت
 
تعبیر:
 
آذر
 
شما می‌توانید در مقابل فردی که سعی می‌کند شما را عوض کند کاملاً مقاومت کنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن کارهایی هستید و در جستجوی انگیزه‌های خود هستید. اگرنمی‌خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومت‌تان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند کار اشتباهی نمی‌کنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانکه از شرکت کردن در بحث‌های علنی اجتناب می‌کنید، کارهایی انجام دهید که احساس آرامش کنید.
 
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
 
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را
 
تعبیر:روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.
 
دی
 
با وجود همه ناملایمات روحی که دارید، در این تعطیلات آرام گیرید و راحت زندگی کنید و ذهن آشفته خود را سازماندهی کنید. خیال پردازی‌های شما درباره زندگی اکنون بسیار زیاد است،‌اما هنوز آنقدر ها هم ترسناک و وحشتناک نشده و جای امیدواری وجود دارد. چشم انداز رویاهایتان را از دست ندهید، آنها می‌توانند در طول این روزها که یک تغییر اساسی د رپیش رو دارید شما را از نظر روی تغذیه و تامین کنند.
 
ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت
 
آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت
 
تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.
 
بهمن
 
امروز در حالیکه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول کنید کمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی که امکان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول کردن یک مسئولیت چقدر لازم است رویش کار کنید، قبل از اینکه جواب مثبت داده و آن را قبول کنید در موردش کاملاً صحبت کرده و آن را بررسی کنید.
 
ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت
 
آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت
 
تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.
 
اسفند
 
به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت‌ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می‌انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت‌ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.
 
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را
 
شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را
 
تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +569شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +480پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +356یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +270ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +252نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +248وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +202حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +199عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم
  • +171نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند