امام جمعه موقت شهرضا:اینکه می گویند اجازه بدهید مردم کمی بخندند،مصیبت است

امام جمعه موقت شهرضا در هشداری نسبت به تشکیل گروه کُر مختلط در شهرضا گفت: وزارت ارشاد خود به رفتارهای غیرفرهنگی دامن می‌زند.
 به گزارش تسنیم،وی  تصریح کرد: متاسفانه در شهرهای دیگر کشور کنسرت بسیار دیده می‌شود. این روزها برخی افراد خیلی راحت این موضوع را مطرح می‌کنند که اجازه دهید مردم مقداری هم بخندند و چرا این قدر گریه کنند. این موضوع، مصیبتی است اما ما به اندازه خود و در حیطه وظایفمان راجع به آن صحبت کرده و هشدار می‌دهیم تا اثرگذار باشد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۸
محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

یواش یواش انگار قدرت تریبونهای نماز جمعه تحلیل می رود.
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

اینطور که داره پیش میره أعمه جماععت کم کمک مصیبت هاى جدیدترى رو در خِشتک مردم هم جستجو خواهند کرد !
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
۳۸
rouzbeh_ma - لندن، انگلستان

این ها زجه ی کاهش قدرت و نفوذ بین افکار مردم هست. تمام کارت های اثر گذاری اینها روی مردم به دلیل ذات پلید اینها سوخته.پیروزی نزدیک هست
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
۷۰
senator x - تهران، ایران

بگورپدرت که مانعی ندارد؟
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
۵۵
لندهور - کلن، آلمان

عرض می‌کنم که خدمتتون ، اگه چسب دوقلو‌های تو این سایت : تفکر اسلامی و باور عمیق دیگه مطلب ننویسند ، این یک مصیبت است به ابرفرض !! دیگه خنده از لبان کافران و مشرکان و منافقان تو این سایت محو می‌شه و همه ما دپرس میشیم !!
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
۴۴
شیرمردان - سیدنی، استرالیا

حرامی در تمام عمرم یک آخوند جماعت ندیدم که گریه کند. اگر هم گریه کنند برای جاه و مقام است. گردنهای شما رو ساطور نمیزند. تنها وسیله شمشیر سامورایی است بی دینان دین فروش. شما مسلمان نمایان تنها گروهی هستید که دین را به زور به مردم تحمیل میکنید. و تحمل شنیدن هیچ صدای مخالفی را ندارید. همگی از اختراعات دیگر کشورها استفاده می کنید و لی آنها را کافر و نجس میدانید.
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
۶۰
paydar22 - لاهه، هلند
والله به خدا اگر خودتون در خطر ببینید خنده د کره کر مخطلت را حرام نمی دانید بلکه از شهر نو گافه عراق فرشی تا تجاوز به نه نه اخوندها هم حلال میکنید این نه حرف من باشد . بارها بارها این اخوندها فتوا دادند اگر جان مسلمانی در خطر باشد میتوان مسلمانی و حتی خدا را منگر شد
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
۵۴
مغربی - تهران، ایران
پشه با شب زنده داری خون مردم می خورد. زینهار، از زاهد شب زنده دار، اندیشه کن
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.