پورمحمدی: در حوزه حقوق کودک، مدل و الهام‌بخش دنیا هستیم

 مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری و رییس "مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک" در ایران می‌گوید که جمهوری اسلامی در حوزه حقوق کودک «پیوسته در دنیا مورد تقدیر قرار گرفته و بسیاری از اقداماتش الهام‌بخش و به عنوان مدل مطرح شده است».
 

به نوشته‌ی خبرگزاری "میزان" (متعلق به قوه قضاییه)، آقای پورمحمدی این ادعا را در نشستی با عنوان «هم‌اندیشی اجرای قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست» بیان کرده است.

 
او هم‌چنین در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست گفته: «در کشور تنها ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر به دلایل مختلف در مقطع ابتدایی از تحصیل محروم شده‌اند که این عدد نسبت به کل جمعیت دانش‌آموزان که ۱۳ میلیون نفر است زیاد نیست، اما عدد مطلق آن برای ما زیاد است.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۰
senator x - تهران، ایران

منظورتان کدام حقوق است؟قسمت فروش نوزادان خانواده معتادان؟یا کودکان اجاره ائی؟شاید منظورتان کودکان سر راهی که روز بروز بر تعدادشان افزوده میشود.بی شک امسال جایزه پر روئی و وقاحت انجمن پری بلنده تصیب شما خواهدشد
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان

واقعا مدل هستید. تجاوز، نوزاد فروشی،کودکانی که در خیابانها کار میکنند و خرج پدر و مادر مریض و شاید هم معتادشون رو تامین میکنند. مرگ بر شما جانیها باد.
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵
۷۳
روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان

و در مورد حقوق بشر و اعدامهای دسته جمعی و فساد مالی و اجتماعی چی؟ واقعاً این حرفت از روی فکر بود یا باد معده؟!! سرتو از برف بیار بیرون، ببین چند میلیون نظاره گر اعمال مخربتون هستن!
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

سعید طوسى هم دقیقاً همین رو مىگفت، در ضمن کودکان مظلوم کار هم همینطور ، نوزادانى. که فروخته میشن ، با وجود اینکه توانایى صحبت کردن ندارن ، ولى از چشمان معصومشون میشه فهمید که ، ارلجیف تو رو تائید مى کنن! تف به ذات کریه و منحوست !
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵
۳۸
Zarrebin - بروکسل، بلژیک

خصوصا رفتار بعضی از مسولین مدارس با کودکان (تنبیه بدنی)وغیرو ...
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

آره تو بمیری، ازدواج کودکان خردسال با پیر مردان شهوتران، حضور صد‌ها هزار کودک خردسال در خیابان‌ها و کارخانه‌ها و ناکجا آباد‌ها تحت عنوان کودکان کار، تجاوز جنسی به کودکان توسط قاریان قرآن تحت حمایت طویله رهبری، ضرب و شتم وحشتناک کودکان در مدارس و منازل و . از افتخارات رژیم فاسد و منفور اسلامی است.
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

چه رویی داره.از سنگ پای قزوین هم رد کرده.
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
۶۲
kasra persia - لندن، انگلستان

آره درسته مخصوصا زحمات آقای طوسی و بقیه.
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
۵۱
voltaj - بخارست، رومانی

زرشک.
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

آورین آورین طوسی را هم به عنوان معلم برای کودکان معرفی کنید
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
۵۸
hamtarane - ملبورن، استرالیا

هرچه کارشناسان اعلام می کنند که این مواد مخدر صنعتی، اثرات جانبی بدی مانند توهم شدید از خود به جا می گذاره، کسی گوش نمی کنه. این هم نتیجه اش،. جمهوری اسلامی در حوزه حقوق کودک «پیوسته در دنیا مورد تقدیر قرار گرفته و بسیاری از اقداماتش الهام‌بخش و به عنوان مدل مطرح شده است».  . آقا مصرف نکنید تا توهم نزنید
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
محمدی جان ،قربان آن نامت بروی که حقوق کودک را در اتاق خواب میداد.حقوق کودک به روش طوسی و محمدی و عمری و علوی با حقوق کودک دنیا متمدن و ایران قدیم فرق دارد.شما عدالت را در این میدانی که بدون توجه به سن افراد عادلانه همه را به اتاق خواب ببری ولی ما انسانها برای هر عملی سن مشخص میکنیم
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
۴۴
kiyanzx1 - استکهلم، سوئد
ضمن خسته نباشید و تقدیر از وزیر عدالت و قاتل بلند پایه جناب مستدام اقاى پورمحمدى از اینهمه واقعا زحماتى که برایه مردم ایران میکشید ! نمیدونیم از شما ها چه جورى تشکر کنیم !!!
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
۶۳
greatpersian1 - وین، اتریش
از بس آدم کشتی‌ بیماری توهم گرفتی‌ برو خودت را به دکتر معروفی کن.
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
نه ؟! جدی؟<<<<<<<<<قیمت کودک الان در بازار ایران وقدر است و دستمزد کار بچه ها چنده؟!
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
۴۲
paksan - ایران، ایران
کسی که یکی از عوامل کشتار 67 هستش انتظار دارید وضعیت کودکان در ایران رو چطوری تعریف کنه؟ یعنی از نظر او همین که بچه ها و کودکان ایرانی زنده هستند خودش نیاز به مدال داره ..یعنی تا این حد
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
۵۳
Majid reza - ملبورن، استرالیا
باز هم ددددررررووووغ غ غ. تا کی آخه ؟!؟!
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
۵۵
toghrol59 - گنت، بلژیک
پورمحمدی: در حوزه حقوق کودک، مدل و الهام‌بخش دنیا هستیم .باور نمیکنید،،،اینم سعید توسی‌، خندان به ریش همگان. :(
یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.