هدیه آیت‌لله هاشمی رفسنجانی به استاد شجریان

خبرآنلاین:غلامعلی رجایی به نمایندگی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور در منزل خواهر استاد شجریان (نسرین شجریان) در جریان آخرین شرایط و روند درمانی استاد قرار گرفت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن ابلاغ سلام و آرزوی بهبودی و سلامت ایشان، دو حلقه انگشتری زنانه و مردانه برای استاد شجریان و همسرشان که نگین آن از سنگ مزار حضرت امام حسین است، ارسال کرد.

نسرین شجریان ضمن تشکر از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: «خدا شما را حفظ کند که باعث تقویت روحی ما می‌شوید.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۹
negeen - کلن، آلمان

کوسه با اینکارها کسی شفاعتت را نخواهد کرد و تو خوب میدانی این واپسین نفسهای شما است . !!!
‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند
ازینکه جناب استاد شجریان و استاد لطقلی و حضرات سنتی از بنده گان این عن قلاب و نظام بودن که شکی نیست ..ولی تو کوسه دزد قهرمان بشکه داری از آب گل آلود سگ ماهی میگیری
‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

بسیار نیکو و پسندیده است . هنر و هنر مند ی هر گز نخواهد مرد . حتی اگر در حصار هنر ستیزان محبوس شود.
‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
۴۰
kourosh84 - واشنگتن دی سی، ایالات متحده امریکا
من متوجه نمیشم ، این دوستانی که منفی دادن ( مهم نبودن خبر ) الان به چی منفی میدن !!! إستاد شجریان ؟ اقای رفسنجانی ؟ انگشتری که سنگش از کربلا اومده ؟ یا واقعا چی . ؟ به نظر من این کار اقای رفسنجانی زیبا و قابل ستودنی هست !! حالا کارهای که قبلا انجام داده یا . بماند
‌چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
نسرین شجریان ضمن تشکر از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: «خدا شما را حفظ کند که باعث تقویت روحی ما می‌شوید.».....چرا نگفت خدا شماها را نابود کنه که باعث و بانی این همه مثیبت برای یک ملت شدید. بعدش هم اون دو انگشتری از سنگ مزار قاتلان و ناموس دزدان این اب و خاک را به فردی تقدیم میکنه که استاد موسیقی ایرانی خوانده میشه نه عرب!
‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۸
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران
وقتی‌ از سنگ مزار امام حسین نمیگذرند از شیر نفت و جان عزیز جوانان وطن پرست این مرز و بوم بگذرند. ؟؟؟؟!! حیف از شخصیت و انسانیت مرگ ستیزانی همچون استاد شجریان که از دستان خون آلود مرگ گسترانی که در دهه ۶۰ چشمان خود را به روی جنایات حکومت شیخ بستند و هنوز هم از بیم از دست دادن جایگاه غیر قانونیشان حاضر به اعتراف و محکوم نمودن آن‌ جنایات نیستند...!!
‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
انموقع که رفسنجانی همه کاره نظام بود وبرادرش رئیس تلویزیون بود با شجریان برخورد بدی داشتند..حالا رسمنجانی میخواهد ادعای روشنفکری کند؟؟؟رفسنجانی چهره منفور نظام اسلامی است.
‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
۴۹
negeen - کلن، آلمان
[::ابن ملجم - مونیخ، آلمان::]. چرا گفت من ایمان دارم که گفت اما تو دلش !!
‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.