فائزه هاشمی: مدیران نظام یا اطلاعاتی هستند یا سپاهی

تقاطع: فائزه هاشمی، فعال سیاسی “اصلاح‌طلب” و دختر علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی می‌گوید که به آینده‌ «خوش‌بین‌» نیست چرا که در کشور مشکل «مدیریت» وجود دارد و این مشکل در دولت حسن روحانی نیز باقی مانده است.
 

خانم هاشمی در گفتگویی با “تاریخ‌آنلاین” از وجود یک «نگاه امنیتی» در انتصاب مدیران در جمهوری اسلامی سخن گفته به طوری که «اکثر مدیران نظام، یا اطلاعاتی هستند، یا حراستی و یا سپاهی» و «مدیران لایق به خاطر فشارها و پرونده‌سازی کنار می‌روند».

 
او در ادامه‌ به وزیری در کابینه‌ی حسن روحانی اشاره می‌کند که در سال‌های نخست بعد از انقلاب در «کمیته‌های پاکسازی» حضور داشته و امروز نیز همان نگاه را در وزارت‌خانه‌ی تحت مدیریتش پیاده کرده است.
 
به گفته‌ی فائزه هاشمی، این وزیر، پیش از انتصاب مدیرانش برای آن‌ها پرونده‌سازی می‌کند و هرگاه مدیری به دستور وی عمل نکند، با استفاده از آن پرونده‌ها حرفش را به کرسی می‌نشاند.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۰
Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا

آشی هست که Dadi جونت برای ملت پخته.
‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
۴۴
kiyanzx1 - استکهلم، سوئد

وقتى خود رهبر نگاه امنیتى نسبت به کوچکترین تا بزرگترین مسائل کشور داره خب چه انتظار از مدیران زیر دستى !! وقتى خود رهبر یک رهبر به تمام عیار فاسد ذهنى و عمل هستش واى به حال بقیه ! وقتى خود رهبر عاشق تملق ، چاپلوسى و هزار جور مجیز گویی هستش واى به حال بقیه !! من نمیدونم این نظام فاسد کى از کار میافته !!!
‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

[::Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا::]. از قدیم یک مثل داشتیم که سیاست رفسنجانی آمریکایی است و سیاست خامنه ای انگلیسی. به این معنی که آمریکایی ها برای چاپیدن خوشی به مردم هدیه میدهند و خرشون میکنن اما انگلیسی ها مردم را آنقدر فقیر و بی سواد میکنن که حتی فکر اعتراض کردن هم به ذهنشون نرسه. نتیجه هردو دزدی می کنن اما این کجا و اون کجا. به شخصه از همشون متنفرم و دوست ندارم سر به تن هیچکدومشون باشه اما. سپاه عامل بدبختی هزاربرابر مردم شده و عاملش هم فقط و فقط خامنه ای است. رفسنجانی عمرا با کثافت کاری های سپاه کنار نمیومد. در حال حاضر هیچ چیزی نیست که تو ایران زیر نظر سپاه نباشه و ایضا بدون فساد مونده باشه. سپاه تمام اموال دولت را چاپید و دولت هم دست کرده تو جیب ملت و مردم و کسبه و اصناف مختلف را میچاپه.
‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
۴۲
skywave - بوستون، ایالات متحده امریکا

چشم بسته غیب گفت!
‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
۶۲
فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین

میخوام سر به تن تک تکشون نباشه!
‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
۴۲
آنتی خرافه - کلن، آلمان

هرموقع آخوندکا و سپاهیان و بسیجیان گورشون رو گم کردند و اول از همه پاپاجونت، بعد شاید امیدی به دگرگونی باشه.
‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
۶۰
paydar22 - لاهه، هلند
پایی گذاری و برنامه ریزی این حکمت از بیخ و بن خراب است وقتی که نگاه میکنی که تعداد زیادی از مجرمین با جعل عنوان و جعل لباز دست به سرقت و گلاهبردی میزنند این ضرب المصل به فکرمان میرسد که وقتی پیش نماز می... چه انتظاری از اقامه کنندکان میشه داشت طوری کند بالا اوردهاند که سالها بر پاک کردنش زمان لازم است
‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
۴۳
stockholm - استکهلم، سوئد
وای چه عزائی شده که خود مرده شور شخصا بگریه افتاد . آخه بی همه چیز یاد رفت که پدر بی .. شما در بوجود آوردن این اوضاع چه نقشی داشت؟
‌چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
۶۴
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
باشه، الان انقلاب می‌کنیم که چند صباح هم شما بیایی بیشتر بچاپی.
‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۵
۴۲
paksan - ایران، ایران
چقدر جالبه که رفسنجانی همچین بچه های شجاع و زبون سرخی بار آورده. شاید ما خوشمون نیاد از رفسنجانی ولی قبول کنید تو این جو فشار و حکومت نظامی ها اینا خوب حقایق رو میگن . زندانیش کردن تهدید و. همه کار کردند ولی اینا ساکت نشدند. به نظرم ازادگی موضوع کمی نیست و پرورش دادن بچه هایی که آزاد فک کنند و توجهی به جایگاه پدرشون یا نظام و زرق و برق مال و اموالی که میتونند داشته باشند و خوش باشند و بخورن و بخوایند نداشته باشند خیلی نادر هستش..نگاه کنید بچه های خامنه ای فقط بخاطر رهبر بودن پدرشون چطور مدافع هر ظلمی هستند؟ و راضی به این ثروت و امکاناتی که ددارن...بقیه ملاهای قم و بچه هاشون هم به همین مال اموال دنیا بسنده کردند و راحت میخورند و میخوابند ولی چند تا آقا زاده هستند که خدایش آزاده هستند
‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
پدر یا برادرش هر خری که بودن و هستند به خودشون مربوطه همینقدر که چند سالی هست این خانوم تغریبا سر عقل اومده و قد علم میکنه در برابر علی چلاق و سپاه و غیره و حرفش رو میزنه کار بسیار بزرگیه
‌پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
اینو راست میگه . از 99 درصد دولتی ها ، 2 درصدشون مدیر گاگول حراستی . 97 درصد هم غلام حلقه به گوش . 1 درصد هم جماعت بیچاره که جزو اینها نیستن
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
یا مثل اعضای تویله تو هر دو به علاوه دزد هستند
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.