گزارشی در مورد ازدواج موقت در شیراز

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
احتراز - دورف، آلمان

دیدید این جا مثل آژانس کنسلی باید بدی، اگر صیغه کنی‌ نکنی‌ باید نصف مهریه بدی.
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۳
۵۴
بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک

خوب نونی سر سفره ات میبری حاجی ! قدیمها شغل شما در خیابان جمشید و قلعه اسم معروفی داشت اما خب دلالی محبت مودبانه اش بود. اسمش بده ، اما پولش خوبه! مگه نه حاجی ؟ فقط اون عمامه رو یه خورده بذار بالاتر که همه بفهمن شغل شریف پری بلنده و اشرف چهار چشم و خانمدارهای قلعه را ازشون به ارث بردی. ببخشید ، مصادره کردی.
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
۳۸
ziba shar - استکهلم، سوئد

والا اگه این زن مفلوک تو این فیلم از خیابان جم شده سرو سامون گرفته راضی‌ هست چرا که نه.. بالأخره نظام کثیف آخوندی می‌خواد از هر راهی‌ پول در بیاره. حالا می‌خواد خودشون دلال محبت بشن
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
۶۸
hammad - هامبورگ، آلمان

اکثر مردانیکه که عقد موقت میکنند برای برطرف کردن نیازهای جسمانیشان است،. و اکثر خانوم هاییکه عقد موقت میشوند از روی احتیاج واجباره!!! . هیچ مردی راضی نیست که دخترش و یا خواهرش عقد موقت بشه!!!!!
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
از هر وجدان پاک و انسان شریفی که اینجا حضور داره سوال میپرسم! چه کسی حاضره خواهر و یا دختر و مادرش و یا کسی از اعضای خانوادش به طور موقت زن این و ان بشه؟؟؟ مسلماً برای وجدانهای بیدار این عمل شنیع ، تهوع اوره ، اخوندا در بی غیرتی و ی و نامردی پیشگام هستند، هر شخص کج دار و مریضی که خواست صیغه و ازدواج موقت و یا جهاد النکاح رو به اسلام بچسبونه بداند که راه به جایی نخواهد برد، اسلام با فاحشگی هیچ اشتراکی ندارد .
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
هر انسانی آزاده تا در چهارچوب آزادی های مشروع برای خودش تصمیم بگیره. ملاک درستی و یا شرعی بودن یک عمل، رضایت این و آن نیست. از هر وجدان پاک و انسان شریفی که اینجا حضور داره میپرسم : چه کسی حاضره سینه های خواهر، مادر و یا زن خود را در دهان مردی بیگانه بگذارد تا به خیال خود آنها به یکدیگر محرم شوند؟؟ چه کسی حاضر است رضایت دهد که مادر و یا خواهر خود به فحشای مسیار آلوده شوند؟ در پاسخ بعضی ها باید گفت که میبایست سوال خود را از رسول خدا بپرسید. لابد ایشان آگاهیش از دین کمتر از شما بوده که متعه را مجاز و حلال میدانست. شما سوالتونو باید از پیامبر بپرسید. البته راه دیگری هم هست. پیرو عمر و مخالف رسول الله باشید
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
۶۹
Motalleb - ایران، ایران

[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. دوست عزیز اگر صیغه و نکاح اسلامی نیست چرا فقط در کشور های اسلامی اجرا میشود ؟ .
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
۵۱
هومن1 - آلست، بلژیک
عاشق آهنگ پس زمینه از دقیقه 3:17 از عماد رام به اسم من دیگه بچه نمیشم هستم البته بعدا داریوش هم اینو خونده:)
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
یعنی الان بین آقازاده ها و بچه پولدارهای پایتخت هم ازدواج موقت یا صیغه وجود دارد؟ یا فقط مختص فقیر بیچاره ها و بی کس و کارهای این مملکت است! ای خدا تاریخ و تمدن و نبض اقتصاد و ثروت کشور در خوزستان و همین استان فارس و جنوب کشور است آنوقت یک مشت مفتخور پایتختی هر کار دوست دارند میکنند و بدبختیش مال همین مناطق است! مملکتی که تاریخ و تمدن خودش را نشناسه و نفهمه کی بوده و چی بوده بهتر از این نمیشه!
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان
بک سئوال ازکامنت گذاران و هموطنان عزیز دارم . گرچه این شیوه زندگی مشترک مسائل و پیامد های خودش را دارد . اما در کشوری که بطریقه نظام اسلامی اداره میشود آیا راه دیگری می شناسید برای مردم و بخصوص جوانانی که از پس هزینه سرسام آور ازدواج رسمی بر نمیآیند و از طرفی هم تمایلات جنسی بر روح و روان شخص فشار وارد میکند . آیا این نوع ازدواج بهتر از هرنوع هرزگی که هم آلودگی به بیماریهائی مانند ایدز و سفلیس و سوزاک بهمراه دارد و هم اینکه انتظاری که دوطرف از نظر روحی و روانی از یکدیگر دارند بر آورده نمیشود. چون طرف مقابل فقط به گرفتن پول و ارائه سرویس فکر میکند. نه به احساس و حس خوب و لذت بردن از لحظه های در کنار هم بودن. شما خواننده عزیز نظر دهید.
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
۴۶
koros_nl - امستردام، هلند

[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. عزیزم , حدیث نبوی هست که میگه : عایشه هم صیغه طلحه و زبیر شد ه , چندین بر و نوبتی با مهر معلوم و مدت معلوم !! حدیث هست که میگه صیغه عمر هم شده . حالا چه اشکالی داره ی درصدی هم به حاج آقا برسه ؟!!
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

[::Motalleb - ایران، ایران::]. برادر بزرگوار نکاح دائم. یعنی ازدواج امری مشروع هست که هم در کشورهای اسلامی و هم در هر کشور دیگه از راه مشروع خانمی با اعلام موافقت مسئولیت زندگی در کنار مردی رو میپذیره و مرد هم مسئولیت زندگی در کنار یک خانم رو میپذیره اما صیغه عملی زشت و یک فحشای بارز هست و در هیچ دینی و نه فقط اسلام بلکه هر دینی این عمل رد شده
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

[::باور عمیق - قم، ایران::]. [::باور عمیق - قم، ایران::]. من میدونم که در خلوت خودت و پیش وجدانت برای سوال من جوابی نداری و حاضری به خاطر دنیای دو روزه به ناموس محمد رسول الله تهمت بزنی ولی خداوند ایه های برائت در سوره نور رو که چه خوشت بیاد چه نیاد در مورد مادر ما نازل کرده پس با تمام کراهت تو از این سوره و از این ایه ها باز هم مجبوری ارن رو تلاوت کنی و این به مثابه باری است که الاغ اون رو حمل میکنه و از محموله ای که حمل میکنه هیچ اطلاعی نداره
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
۸۱
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. عزرائیل عمریها اینجا الحمدلله همیشه حواسش هست. آیه‌های برائت در سوره نور مربوط به ماریه قبطیه هست؛ نه عایشه. آیه‌های کفر عایشه و حفصه در سوره مبارک تحریم اومده. جاهل! فکر کردی با کی طرفی؟ اینجا نیا دروغ ببند برای یک سری ایرانیان عزیز که اهل علم و قرآن نیستند.
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
۴۷
بردبار - بندر ماه شهر، ایران
مگه صیغه بدون هَمبستری هم میشه ؟! صیغه یعنی برده گی جنسی.
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
۶۹
Motalleb - ایران، ایران
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی. با احترام :صیغه و ازدواج دو موضوع منفک شده است .ازدواج یک قرارداد اجتماعی و قانونی است که دارای قوانین اجتماعی هر جامعه را شامل میگردد با ارزش واعتباربین المللی .اماصیغه یک قرار داد آبکی یا کلاه شرعی میباشد که هیچ ارزشی ندارد . در ضمن وقتی دو نفر با خواست و رضایت خاطر خود هم خوابه میشوند به هر دلیلی چه نیازی به صیغه میباشد ؟
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. نادان . جاهل . من اصلا کجا حرف از عایشه زدم . چشمای ....باز کن کامنتهارو درست بخون.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
[::باور عمیق - قم، ایران::]اولاً که عایشه نه بلکه ام المومنین عایشه رضی الله عنها، این رو من نمیگم بلکه خداوند در قران این رو بیان فرموده، دوماً من اسمی از زوجات محترمه نبی مکرم اسلام نیاوردم ،ولی چه قشنگ خودت اشاره کردی و نیت باطنی خودت رو نشون دادی که اوج حقد و کینه شما منافقین از ام المومنین رو میرسانه، و این سخن گذاشتن سینه در دهان فردی غریبه رو تهمتی هست که به همسر محمد رسول الله صلی الله علیه وسلم میزنید همینطور که برادر منافقت تفکر اسـ... در هر کامنت به همسران پیامبر توهین میکنه و یا ارزوی انهدام کعبه رو در سر میپرورانه و شما هم با سکوتت اعلام رضایت میکنی. فقط یک نصیحت کوچیک بهت میکنم و خدا رو در این سخنم شاهد میکیرم که هدف من نسبت به تو خیره،. ( کمی از خدا بترس، فقط کمی از خدا بترس) همه ما قراره روزی پاسخگوی اعمالمون باشیم!!! ایا به معاد اعتقاد داری؟ میدونی که روزی قراره با خداوند ملاقات کنیم؟ ایا اون روز میتونی به چهره رسول الله نگاه کنی؟ در دنیا همسرش را تهمت زدی و در اخرت روی نگاه کردن به چهره ی پاک او را داری؟؟.
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
خدا شفات بده . اول میای میگی خدا آیات برائت رو برای مادرتون نازل کرده، بعد که میگم من اصلا حرف از عایشه نزدم میای میگی که اسمی از زوجات پیامبر نیاوردی . خدا شفات بده . فتوای مادر شما عایشه رو در باب سینه در دهان مرد بیگانه گذاشتن رو من نگفتم . برو یقه علمای اهل سنت رو بگیر : مسند احمد حنبل: ج 10، ص 138، ح 26390؛ صحیح مسلم: ج 2، ص 1077، کتاب الرضاع، باب 7، ح 29. در الفاظی دیگر در: سنن دارمی: ج 2، باب 59 ح2257: 210 ؛ سنن ابن ماجه: 1 باب 36- رضاع الکبیر 1943: 625؛ مصنف عبدالرزاق:7، 460 و 13886...ضمنا اینکه خدا آیه بفرسته که عایشه زنا نکرده، مگه باعث افتخاره نادان؟ مگر بقیه زنان پیامبر زناکار بودن که حالا اگر آیه بیاد که عایشه زنا نکرده باعث افتخار باشه؟ همین که پیامبر یک ماه منزلش رو از اون جدا کرد و یک ماه این زن باعث ناراحتی پیامبر شد تا وقتی که خدای رحمان با نزول یک آیه در سوره نور که مرتبط با قضیه افک بود موضوع رو روشن ساخت، خودش خیلی سرشکستگی داره ولله. شما برو یقه علمای اهل سنت رو بگیر . فتوای پستان در دهان گذاشتن رو اونا از عایشه نقل کردن ما که نگفتیم که
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
خیلی حرفه ها بخدا . یعنی اگه خدا بعد از یک ماه و بعد از یک ماه دوری گزیدن پیامبرش از عایشه بدون اینکه از خود عایشه بخواد کوچکترین نامی ببره، بیاد و بگه که به فلانی توی فلان قضیه تهمت زدند و طرف ((زنا)) نکرده، میشه باعث افتخار و شان؟؟؟؟؟ یعنی شما نهایت افتخارت اینه که توی قران گفته شده که مادرت زنا نکرده؟ همین؟؟
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
دوست عزیز، کسی که مادرش عایشه و داییش معاویه ( خال المومنین) باشه و رییس مکتبشون بز کوهی باشه، چه انتظاری میشه ازش داشت؟
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
[::باور عمیق - قم، ایران::]تو انسان وقیحی هستی اما فکر نکن جوابی برای سوالهات نیست، این شبهات بارها در شبکه جهانی کلمه پاسخ داده شده و اما توهین شما به مادر مومنان امری تازه نیست و یا توهین کردن به داماد حضرت علی و فاطمه رضی الله عنهما یعنی عمر ابن الخطاب رضی الله عنه ، در مورد صحابی بزرگوار رسول الله یعنی معاویه هم ممکنه ( یعنی معتقدم) اشتباهاتی از وی سرزده باشه در جنگ با حضرت علی کرم الله وجه اما دلیل نمیشه مومنی که برای اسلام خدمات ارزنده ی کرده باشه رو کافر بدونم و یا اون رو همسطح مشرکانی مانند شما بدانم و اما در مورد رضاعه کبیر خودت هم میدونی بحث در این مورد در اینجا نمیگنجه فقط تنها التماس من از مدیریت سایت محترم این هست که لینک سایت ( اسلام، پرسش و پاسخ)در این خصوص رو حذف نکنن تا این برادر رافضیمون جواب دقیق داشته باشه، به علت زیاد بودن این مطلب و رد سخنان وقیحانه علمای رافضی در این مورد ، این مطلب قابل کپی پیست کردن در این سایت نیست این هم لینکش . .....
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
[::باور عمیق - قم، ایران::]. [::باور عمیق - قم، ایران::]. امیدوارم لینک سایت اسلتم پرسش و پاسخ در مورد رضاعه کبیره توسط مسئولین محترم حذف نشده باشه و البته برخی از این مطلب رو اینجا کپی پیست میکنم لطفاً بخون. سوم: رضاعت در بزرگ سالی نیز باعث محرمیت می شود، یعنی درهر سنی حتی در سن پیری اگرکسی شیر زنی را بخورد، این تحریم برایش ثابت می‌شود وبا بچه‌کوچک هیچ فرقی ندارد و این رأی عایشه همسر پیامبر صلی الله علیه وسلم نیز می‌باشد. و این مطلب از علی بن ابیطالب وعروه بن الزبیر وعطاء بن ابی رباح نیز روایت شده، و قول لیث بن سعد و عطا و ابن حزم از ظاهریه هم همین است‌. دلیل آنها به صورت زیر است:پیامبر صلی الله علیه و سلم به سهله دخترسهیل دستور داد تا به سالم از پستان خویش شیردهد و او نیز به وی شیر داد و او را فرزند خود می‌دانست‌. سالم برده آزاد شده یکی اززنان انصاربود، همانگونه‌که پیامبر صلی الله علیه وسلم نیز زید را آزاد کرد و به فرزندی خویش پذیرفته بود. دردوره جاهلی عادت برآن بود،‌که پسر خوانده از پدرش ارث می‌برد و فرزند او خوانده می شد. تا اینکه خداوند حکم فرمود: « ادعُوهُم لِآبَائِهِم هُ
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
سالم برده آزاد شده یکی اززنان انصاربود، همانگونه‌که پیامبر صلی الله علیه وسلم نیز زید را آزاد کرد و به فرزندی خویش پذیرفته بود. دردوره جاهلی عادت برآن بود،‌که پسر خوانده از پدرش ارث می‌برد و فرزند او خوانده می شد. تا اینکه خداوند حکم فرمود: « ادعُوهُم لِآبَائِهِم هُوَ أَقسَطُ عِندَ اللَهِ فَإِن لَم تَعلَمُوا آبَاءَهُم فَإِخوَانُکُم فِی الدِینِ وَمَوَالِیکُم » [الأحزاب: 5]. «‌آنان را بنام پدران حقیقیشان بخوانید وآن‌کار نزد خداوند به عدالت نزدیکترو بهتر است‌، اگر نام پدرانشان را نمی‌دانستید آنان برادران دینی و موالی شمایند»‌.سهله همسر ابوحذیفه به خدمت پیامبر صلی الله علیه وسلم آمد و گفت‌: ای رسول خدا ما سالم را فرزند خود خوانده بودیم‌، او پیش من و ‌ابوحذیفه می‌آمد و مرا در جامه کار و لباس مخصوص خانه می‌دید، و حالا می‌دانید که خداوند درباره پسرخوانده‌ها چه فرموده است‌، تکلیف چیست‌؟ پیامبر صلی الله علیه وسلم فرمود: «أرضعیه خمس رضعات» «‌‌او را پنج بار شیر از پستان خود، باو بدهید»‌. از آن پس بمنزله فرزند شیری اوبود. (فقه السنة سید سابق).
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
و جواز ام المومنین عایشه بر اینکه بزرگسال می تواند از شیر زنی (بطور غیر مستقیم) بنوشد تا محرمیت ایجاد شود، یک استنباط فقهی (بر اساس این رویداد) بوده است. ولی مخالفان این رای می گویند: این حدیث و حکم آن منسوخ است. و بر فرض منسوخ نبودن، آن کار محال، واقعه ای است که مخصوص سهله و سالم بوده است و آن یک حکم خاص برای یک زمان خاص برای یک حالت خاص بود و بر همین اساس دیگر زنان پیامبر صلی الله علیه وسلم استناد عایشه به این رویداد را انکار کرده اند. ( در صحیح مسلم شماره 1453). . قول راجح این است که رضاعت معتبر و موثر در دو سال اول نوزادی است چنانکه جمهور علما بر آن هستند، و انکار همسران پیامبر صلی الله علیه وسلم بر عمل عایشه رضی الله عنها نیز دلیلی بر نامشروع بودن آن و اختصاص آن حکم خاص برای سهله و سالم بود. خلاصه اینکه: برای جمهور علما اگرکسی در سن بیش از دو سالگی شیر زنی را بخورد این شیرخوارگی موجب تحریم نمی‌شود و نظر جمهور علما بهمان دلایلی است که گذشت راجح است‌. والله اعلم
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
[::باور عمیق - قم، ایران::] من تمام متن رو به خاطر بلند بودن اون نتونستم کپی پیست کنم بنابر این امیدوارم لینک این سایت رو که اینجا نوشتم توسط مدیریت سایت ایراتیان انگلستان حذف نشه چون این یک بحث علمی بین من و شمای رافضی هست،.این هم باز لینک سایت ........و اما لپ کلام اینکه در هیچ منبع و کتب اهل سنتی نیومده که ام المومنین خودشون این عمل رو انجام داده باشن بلکه اجتهاد فقهی ایشون به این قول رسول خدا در مورد سهله همسر ابوحذیفه از دیدگاه ایشون جنبه عمومی داشته حال انکه بقیه همسران پیامبر بر این اتفاق نظر نداشتند و درستش هم همینه، و اهل سنت معتقد هست بجز پیامبر که به خاطر ارتباط با وحی مصون از خطای دینی هست ممکنه هر صحابی او دچار نقصان و عیب و اشتباه در فتاوای خودشون و اجتهادهاشون بشن و این امری طبیعی هست چون انسانها جایز الخطا هستند هرچند که انها صحابی و یا همسر و یا فرزند پیامبری بوده باشند
‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. همین که شما بالاخره قبول کردی که عایشه یک همچین فتوایی داده خودش خیلی عالیه چون دفعات قبل که اصلا به طور کلی منکر همچین موضوعی بودی. نیازی هم به لینک نیست. خودم به تمام این داستانها مسلطم . اول اینکه هیچ حدیثی از امیرالمومنین علی بن ابیطالب در باب رضاع کبیر و صحت پستان در دهان مرد بیگانه گذاشتن روایت نشده و این موضوع تنها منحصر به عایشه است. در ضمن اگر شما عایشه را دانش آموخته مکتب پیامبر و محدثه و مومنه میدانید، پس اینکه ایشان به قول خودش بنابر فتوای پیامبر ، پستانشان را در دهان مردی بیگانه قرار داده باشند برای محرمیت، نه میبایست باعث خشم شما شود و نه اینکه به من بهتان بستن بر عایشه را نسبت دهید . عایشه از دید شما محدثه و عالمه بوده و بنابر فتوایی که از پیامبر با صراحت قید کرده پس این مساله از دیدگاه اهل سنت صحیح است..خب ایشان هم به امر صحیح مبادرت کرده. دیگه چرا اصرار داری زور بزنی که عایشه اینکار رو نکرده؟؟ تو که میگی عایشه گفته که پیامبر این عمل رو صحیح میدونسته؟ خب برای چی سعی میکنی زور بزنی و بگی عایشه نکرده اینکار رو؟
‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۳
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
یا عایشه دروغگو بوده و یا نسبت به امر دین کم اطلاع و یا مطلع و راستگو . اگر مطلع و راستگو بوده که خب این امر کار حلالی بوده. بنده خدا کار بدی نکرده که. بنابر فتوای پیامبر، سینه هاش رو گذاشته توی دهان یک مرد بیگانه برای محرمیت. اما جوری که تو داری حرف میزنی، یعنی اینکه معتقدی این عمل یک عمل شنیع است و نسبت دادن این عمل به عایشه بهتان است مطابق با گفتار تو . خوب اگر بهتان است پس در بهترین حالت این است که ایشان جایز الخطا بوده . خطا کرده . سوال اینجاست که تو وهابی بیخرد چطور وقتی که معاویه فاسق در برابر علی (ع) که خداوند او و همسر و فرزندانش را از هرگونه رجس و پلیدی پاک و مطهر میداندقیام میکند و خون هزاران مسلمان و از یاران علی را میریزد و فرزند او حسن را به شهادت میرساند و توله او ، حسین را به شهادت میرساند، تنها میگویی معاویه صحابی بوده و شاید اشتباه کرده؟؟؟ همین ای وهابی نادان؟؟؟ در برابر معصومی که قرآن به پاکی او شهادت داده شمشیر میکشد و هزاران مسلمان را به قتل میرساند آنگاه تو میگویی فقط شاید اشتباه کرده؟؟؟
‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۱
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
صحابی؟؟؟ صحابی به حکم فقط صحابی بودن، از کی صاحب اعتبار شده؟ پس تکلیف طلحه و زبیر که هر دو صحابی پیامبر بودند و در برابر علی که صحابی پیامبر بود شمشیر کشیدند و کشته شدند چیست؟ کدام حق و کدام باطل بودند؟ علی یا طلحه؟ علی یا زبیر؟ مگر فقط و فقط عنوان صحابی داشتن باعث اعتبار و مصونیت است؟ آیا طلحه که صحابی بود و در برابر علی شمشیر کشید و به قتل مسلمانان دیگر پرداخت، به لطف صحابی بودن به دوزخ افکنده نخواهد شد؟ پس تکلیف خون مسلمان چه میشود؟ آیا عایشه که در جنگ جمل قائله گردان جنگ بود و در برابر علی مرتضی به حرب پرداخت و موجب به زمین ریخته شدن خون مسلمانان گردید تنها به لطف همسر پیامبر بودن، محاکمه نخواهد شد و به دوزخ افکنده نخواهد شد؟؟ مگر علی و اولاد و همسرش را خدا در قرآن پاک از هرگونه پلیدی ظاهری و باطنی نخوانده؟ آیه تطهیر به شهادت تمام کتب شما در مورد چه کسانی است ای وهابی؟ مگر عایشه نمیدانست؟ چطور با قیام خویش در برابر علی مرتضی خون مسلمان را بر زمین ریخت؟
‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۹
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
پاسخ بده وهابی. بر فرض صحت ازدواج دخترخوانده حضرت علی با عمر، تمام کتب شما که به این امر اشاره کرده اند، آیا نگفتند که این امر به زور و جبر و تهدید عمر صورت گرفته؟ میخوای از کنابای خودتون آدرس بدم شرمنده بشی؟ بر فرض که دختر خوانده علی با عمر آن هم با جبر عمر وصلت کرده . اولا زهرای مرضیه که در آن تاریخ وفات یافته بوده، پس به چه استنادی میگویی عمر داماد زهرا بوده؟؟ بیا اینجا داداش. بزار من بهت بگم قضیه چیه . قضیه همونیه که خود عمر در کتابهای شما بهش اعتراف کرده. همون اعترافی که میگه اگر یکی از فضایل علی را داشتم همان یکی از داشتن شتران سرخ موی برایم گواراتر بود. تلاش عمر برای تطهیر و وجهه بخشیدن به شخصیت منفورش وصلت با اهل بیت پیامبر بوده و هرگز هم موفق نشد . رحمت ابدی بر رسول خدا که وقتی او از پیدا کردن شوهر برای دخترش حفصه ناامید و درمانده شده بود، و پس از آنکه او حفصه را بر عثمان و چند تن دیگر پیشنهاد داد و دست رد بر سینه اش خورد، او را از این شرم رهایی بخشید..
‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۰
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
مشکل عمده شما وهابیون همینه.روسای مکتب شما به اشتباه و ایراد و فسق و فجور، چه قبل از اسلام آوردن و چه بعد از اسلام آوردن شهره اند.اما شیعیان علی بن ابیطالب، دین را بعد از پیامبر تنها و تنها از معصومین مطالبه کرده و میکنند.اینجاست که شما درمانده و مفلوک میشی.اول میای میگی پستان در دهان مرد بیگانه گذاشتن فتوای عایشه بوده، بعدش اگر من بگم که خودش اینکار رو میکرده، ناراحت میشی و میگی به عایشه بهتان بسته ام.حال آنکه من حتی همچین ادعایی هم نمیکنم که عایشه همچین کاری کرده .شما برو بشین صحیحین رو بخون . ببین بعد از ١٤٠٠ سال، اجازه میدی همسرت بخواد در برایر مردهای بیگانه، اونطوری که عایشه صحبت میکرد صحبت کنه؟؟ من قضیه رو اینجا اضافه تر باز نمیکنم .بذار موضوع سر بسته بمونه و باز نشه.اینجاست که میگم اگر ادعای غیرت دارید تشریف ببرید ابتدا تکلیفتونو با مادرتون عایشه روشن کنید بعدا بیاید ادعای غیرت کنید .هر موقع شما پاسخ دادید که غیرت چه کسی قبول میکند که پستان زن و دختر و مادر خویش را در دهان مردی بیگانه گذاشته تا آن مرد آن پستان را بمکد بعد ما درباره متعه که حکم خداست حرف میزنیم
‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۹
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
[::باور عمیق - قم، ایران::] تو واقعاً وقاحت رو به حد رسوندی ، کاملاً مشخصه که اکثریت شماها سخنان حق رو میفهمند ولی برای غدر و خیانت و به خاطر حقد و کینه شما از مسلمانان خودتون رو پشت سر اهل بیت قایم میکنیدو اماایه تطهیر بدون تردید ما اهل سنت فضایل امیرالمومنین و اهل بیت رو منکر نمیشیم و معتقدیم این ایه طبق نص ایه هم شامل همسران و هم شامل پنج تن ال عبا میدانیم چون این ایه دقیقاً همسران پیمابر رو خطاب قرار میده در مورد طلحه و زبیر و ام المومنین هیچ وقت در نزد اهل سنت پذیرفته نیست که اونها با حضرت علی کرم الله وجه جنگیدن بلکه نیت هر دو سپاه انتقام از قاتلین حضرت عثمان رضی الله عنه بوده و این منافقینی بودن که در دل شب در بین دو سپاه رخنه کردن و این جنگ بر بر اونها تحمیل کردن و حتی اثبات شده که طلحه و زبیر از این جنگ کناره گرفته بودند و هنگام شهادت زبیر حضرت علی سر اون رو بر زانوش گذاشت و از فراغ وی گریست در مورد فتوی رضاعه هم باز هم میگم که این فتوی و اجتهاد بنابر رای اکثریت همسران پیامبر و اصحاب در همان ابتدا رد شده و قطعاً ام المومنین این رای رو پذیرفته در مورد ازدواج دختر حضرت فاطمه
‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
[::باور عمیق - قم، ایران::]. در مورد ازدواج دختر حضرت فاطمه و حضرت علی با عمر کتبهای معتبر شما این مطلب رو ذکر کردن و خودت هم میدونی که در این صفحه مجال گفتگو نیست در مورد جنگ علی و معاویه تمامی بزرگان اهل سنت اقدام و اجتهاد معاویه رو نمیپذیرند و حتی جانشینی فرزندش رو همانطور که فرزند عمر ابن خطاب و امام حسین با اجتهاد معاویه در این مورد مخالفت کردن و البته بسیاری از فرزندان بزرگان صحابه . در مورد جنگ معاویه و علی شما رو ارجاع میدم به سوره حجرات ایه نهم که این موارد پیش بینی شده هست و دلیل واضح هم اینه که حضرت علی هیچ وقت لشکر معاویه رو مشرک یا کافر خطاب نکرد بلکه فرمود انها برادران ما بودند که بر علیه ما بغاوت کردند و دلیل روشنتر صلح امام حسن با معاویه هست ایا شما بیشتر از امام حسن در مورد دین اطلاع داریدو شما خودتون رو با معاویه مقایسه نکنید چون شما به قبر پرستی و شرک امر میکنید ولی معاویه یک موحد بود که برخی اجتهادهای اشتباه داشت ما هم ابای از بیان این مطالب نداریم چون معتقد به عصمت اهل بیت پیامبر و اصحابش نیستیم
‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
[::باور عمیق - قم، ایران::]اما بحث اصلی ما همانطور که گفته شد بحث معاویه و طلحه و زبیر و ازدواج عمر با دختر حقیقی و نه دختر خوانده فاطمه و علی نیست بلکه اجتهاد اشتباه یکی از چند همسر پیامبر در این مورد هست و البته ام المومنین حتی در اجتهاد خودش هیچ وقت نفرموده سینه زنی غریبه در دهان مردی باشد بلکه سخن از خوردن شیر یک زن بوده که در ظرفی به ان مرد بدهند ولی شما اگر واقعاً استدلال و قدرتی دارید پس چرا بیش از سه و نیم سال شبکه کلمه در موضوعات مختلف اخوندان رو به مناظره دعوت کرده در مورد امام زمان خیالی در مورد قبر پرستی در مورد توحید در مورد نقد کتابهای محمد ابن عبدالوهاب و ابن تیمیه رحمه الله چرا یک مرد در حوزه های علمیه شما وجود نداره در مورد غیرت گفتی بابا مکتب شما زنان رو فاسد کرده و اونها نه فقط ( واقعاً از این بابت از همه عذر میخوام) سینه بلکه تنهای عریان خودشون رو هم به نام صیغه از یک ساعت تا نود و نه سال تقدیم مردان غریبه میکنند و مشاهده شده یک زن بیش از صد بار به ازدواج موقت مردان مختلف در اومده و یا زنی در طول یک هفته با بیش از پنج مرد بنام صیغه همخوابی کرده .
‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
تو خیلی از مرحله پرتی .
‌پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
[::باور عمیق - قم، ایران::]. بهتره به قبر پرستیتون بپردازید دوست مشرکم ، و کاریدبه کار مسلمانها نداشته باشید
شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.