عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس : قرارداد برانکو را قطعاً تمدید می‌کنیم

حمیدرضا گرشاسبی عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس که در واقع عضو نزدیک به وزیر در ارکان مدیریتی باشگاه است، رسماً اعلام کرد قرارداد برانکو برای فصل آتی نیز تمدید می‌شود. او مصاحبه‌ای انجام داده که بخشی از حرف‌هایش را می‌خوانید.
 
از عملکرد برانکو رضایت داریم و معتقدیم در این شرایط بهتر از او وجود ندارد. صددرصد قراردادش را تمدید خواهیم کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

یک جلسه هیأت‌مدیره به این علت برگزار نشد که افراد به حدنصاب لازم نرسیدند. با من هم تماس گرفتند و در جلسه حاضر نشدم. یک جلسه دیگر هم من خارج از تهران بودم و به مأموریت کاری رفته بودم. به غیر از اینها، جلسات هیأت‌مدیره به صورت منظم انجام شد.
 
بازی‌های رضایت‌بخشی را از پرسپولیس شاهد هستیم. هر کس بازی را می‌بیند رضایت دارد اما نتیجه‌گیری لازم را نداشته‌ایم. تیم باید در ادامه مسابقات بهتر نتیجه بگیرد تا در بالای جدول بماند.

در خصوص اسپانسر مشکلی وجود ندارد و مسائل دنبال می‌شود. در مورد تقویت تیم هم باید بگویم کادر فنی در این مورد تصمیم خواهد گرفت. ما هم تا جایی که بتوانیم خواسته‌های آنان را برآورده می‌کنیم تا بتوانیم شادی هواداران را رقم بزنیم.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.