عقاب آسیا با بدنی روی فرم در آستانه ۵۰ سالگی

احمدرضا عابدزاده هر روز تمرینات منظمی را انجام می دهد.
این احمدرضا عابدزاده است، عقاب فوتبال آسیا.
 
دروازه بان سال های نه چندان دور تیم ملی و باشگاه پرسپولیس.بدون اغراق باید گفت که بدن او در آستانه 50 سالگی آماده تر از خیلی دروازه بان های فوتبال ایران است.
 
عابدزاده سال هاست که به طور منظم تمریناتش را انجام می دهد و این را می شود از عکس هایی که هر روز از خودش منتشر می کند به راحتی حس کرد.
 
در این تصویر عابدزاده در حالا تمرینی سخت است که شاید هر آدم معمولی و هم سن و سال عقاب توانایی انجام دادن آن را نداشته باشد.
تصویری از نماز خواندن دروازه بان تیم ملی در فرودگاه سئول
علیرضا بیرانوند در فرودگاه سئول نماز خواند و این مسئله سوژه عکاس تیم ملی شد.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دروازه بان دوم تیم ملی که در مسابقه با گوام روی خروج از دروازه دچار اشتباه شد و به خاطر خطای شدید روی مهاجم حریف کارت قرمز گرفت، اعتقادات مذهبی خاصی دارد. این تصویر بیرانوند را نشان می دهد که در فرودگاه سئول نماز می خواند. او البته در بین دو نماز حتی با بازیکنان تیم ملی عکسی به یادگار گرفت.
بیرانوند هر چند در بازی گوام برای تیم ملی فیکس بازی کرد ولی در نفت تهران همچنان نیمکت نشین است. او به دلیل جنجالی که پیش از بازی با استقلال به راه انداخت از سوی منصوریان کنار گذاشته شد و حالا با وجود بازگشت به لیست تیمش، همچنان از دروازه نفت تهران دور است. در صورت ادامه این شرایط احتمال دارد بیرانوند در نیم فصل دوم از این تیم جدا شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
کیوان م - تهران، ایران
بیرانوند؛تا میتونی‌ تظاهر کن آورین آورین .واقعا به اینا چی‌ میشه گفت ؟؟؟؟!!!!
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.