حمله یک تنه رامبوی ایرانی به مقر تروریست های خارجی!
رأی دهید
طرف پیاده و از راه آسفالت از مرز عبور کرد، سوار اتوبوس شد و رفت ایروان. از خانه امن اسلحه برداشت. با ردیاب مرکز تروریستها را شناسایی کرد...
ماشین را وسط خیابان پارک کرد. رفت طرف ساختمان. در چشم برهم زدنی وارد ساختمان شد و همه را کشت. هیچ کسی هم متوجه حضورش نشد. وقتی میخواست از ساختمان خارج شود. راه پله مثل میدان جنگ پر از جنازه آدمهای صهیونیست بود....!
ای کاش فرآیندی وجود داشت که مخاطبان میتوانستند از نویسنده و کارگردان و نمامی سیاستگذارانی و تصمیمگیرانی که نقشی در تولید این سریال داشتند به دلیل توهین به شعور مخاطب و گرفتن بیهوده وقتشان شکایت کنند.
سوژه خوب اما پرداخت افتضاح و پر از گاف و ایراد. بخواهیم ایرادها را بشماریم میشود مثنوی هفتادمن کاغذ.
گوشهای از آن میشود: سادهلوحی ماموران اطلاعاتی ایران، صحنههای کشدار و بیهوده. بارانهای ساختگی و تابلو. صحنههای ساختگی بیهدف و بیسر و ته که مثلا باید با آن غافلگیر میشدیم.
این نوشته نباید از 200 کلمه بیشتر شود چرا که این سریال واقعا ارزش بیشتر نوشتن را ندارد. تنها امیدوارم مسوولین خدمتگذار! آن جایی که در مورد هزینه از جیب بیت المال و نشان دادن حقیقت مظلومیت سربازان گمنام امام زمان و خون شهدایی که در راه بقای نظام نثار شده است، از آنها سوال میشود، جواب قانع کنندهای داشته باشند.
بعد التحریر:
به زودی شاهد مراسم تقدیر و تشکر از عوامل تولید مجموعه تعبیر وارونه یک رویا توسط روسای سازمان صدا و سیما (رسانه ملی) خواهیم بود. مراسمی که احتمالا با این جمله شروع میشود: "این سریال نقطه عطفی در سریالهای ژانر ملودرام و جاسوسی سازمان صدا و سیما بود که طی تحقیقات مرکز تحقیقات و برنامه سنجی سازمان، مخاطبان بالای 98 درصد از پخش این سریال اظهار رضایت کردهاند."
دیدگاه خوانندگان
۵۰
اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
البته البته!!
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
۴۳
nima13591111 - تهران، ایران
قبول دارم قسمت آخرش خیلی بدجوری سر وته قصه رو هم آوردن. ولی قسمتهای قبلیش بد نبود و بین سریالهای ایرانی و تو ژانر جدیدی که قصه رو روایت کرده بود بیننده های نسبتاً زیادی داشت.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
۵۱
vickie - هیوستون، ایالات متحده امریکا
ولیکن جای خالی الهام چرخ دنده احساس میشد.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
۴۴
ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان
من خودم گاهی که هوس فیلم یا سریال ایرانی میکنم بعد از دیدن قسمتهای بیش از چند فیلم و سریال و صرف و تلف کردن کلی وقت به شوخی با خودم میگم که خدایی کاشکی این آخوندا واسه سازندها ی فیلمهای ۲زاری هم یه قانون شلاق تصویب میکردن،
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
۵۴
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
آخه تمام داستانهاشونم به همین شکله. همه شما در دوران راهنمایی در کتاب دینی داشتان جنگ خندق. مبارزه علی مرد 140cmبا یه ادم 2 متری رو شنیدیم. طرف شتر رو به عنوان سپر بلند میکرده. در اول مبارزه سپر علی رو دو نصف کرده بوده. و علی فقط ضربات طرف رو دفع میکردش. ولی یهو آخر داستان معلوم نیست چه شکلی میشه علی رو سینه طرف میشینه. دقیقن شبیه همین فیلم./// ولی شاعر میگه . علی شیر خداعاری از هر گونه دقل /// چه دقلی تو کار بوده که در هیچ کتاب شیعه عنوان نشده.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
۴۵
نمازخون - پوتسدام، آلمان
زرششششک
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا
بلای همان صیهونیستها وسط سر همه ی ملایان و طرفدارانشان-- آنها هر کاری را برای میهن خود میکنند رژیمیها برای پول و زیر شکم
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان
باید کمدی جالبی باشه
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
پهلوان پنبه را هم در این سریال شرکت میدادند خیلی سریال معنا دارتر میشود.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
۴۸
OzveMardom - پاریس، فرانسه
اشغالترین و اعصاب خردترین فیلم پلیسی که به عمرم دیدم. بعید بود از داریوش ارجمند و امیر جعفری. متاسفم برای جفتشون که این قدر خودشون رو کوچیک کردند.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
در سینمائی که خانم ها با روسری ومانتو شلوار شبها روی تخت کنار همسرشان میخوابند چه انتظار بیهوده ای دارید؟؟؟
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران
سریال و فیلمی که یه عقده ای بنام امیر جعفری معروف به امیر دماغ توش باشه بهتر ازین نمیشه.حاضرم شرط ببندم که متن سریال رو خود امیر دماغ نوشته تا مثلا بازی حیرت انگیزی از خودش بجا بذاره.امیر دماغ ,تو همون سریال ملکی ایرلاین برات زیادی بوده و بقول فتل اویسی عین خروس بدرد قوقولی کردن میخوری فقط
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
همین چند روز پیش بود که یک فیلم پلیسی ایرانی تو اینترنت دیدم که سعید راد هم توش بازی کرده بود به اسم زنده به گور. یعنی بی احترامی که چه عرض کنم شعور بیننده را در حد معلولین ذهنی پایین آورده. مثلا تبهکارانی که می خواهند تنها شاهد باقی مانده را بکشند از درب اصلی خانه میپرن میان تو. فکر کن شاهد تحت حفاظت پلیس در خانه امن! (این خانه امن هم بعد از فیلم سیف هاوس بد نون کرد برای فیلم نامه نویس های ما). بعد از اون تبهکاران بدون گشتن طبقه اول و کمین کردن یکسره از پله ها میرن طبقه دوم که به پلیس ها و شاهد اجازه فرار بدهند (یعنی سناریو در حد کاردستی دبستان). یک جای دیگه فیلم که سعید راد بخاطر لو رفتن خانه امن شاهد را میبره به یک متل. نشون میده باز تبهکاران نفوذ می کنند و جاشون را پیدا می کنند. یکی از اینها که زن هم هست میره تو اتاق شاهد و با پلیس زن درگیر میشه و تیراندازی می کنه. اما در همین حین سکانس سعید راد که در طبقه پایین تر هستش نشون میده اصلا متوجه تیراندازی نشده و صدا بهش نرسیده! یعنی در این حد احمقانه و کودکانه. در سینمای پیشرفته معمولا یک تصویرسازی اولیه از
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
یک تصویر سازی اولیه از فیلم نامه انجام می دهند تا واقعیت پذیری اون را تقویت کنند. حتی کمیک داستان را می کشند و روش بررسی می کنند که اگه اینجا این اتفاق میافته مثلا انتظار چه عکس العملی را باید داشت و علی آخر. اما تو سینمای ایران کارگردان و فیلم نامه نویس که از تخیل زاقارتی هم برخوردار هستند همه چیز را تو ذهنشون کار می کنند و سکانس ها را میگیرندو آخر کار هم متوجه میشن که فیلمشون یک ژانر تخیلی بی سر و ته تو مایه های فیلم هندی شده. حالا باز همه اینها را کنار بگذاریم هنوز ما فیلم هایی داریم که سکانس رانندگی را از داخل ماشین میگیره که وقتی دوربین باید از دو سمت راننده و کمک را بگیره، بک گراند دو لوکیشن متفاوت را نشون میده. فکر کن در یک مکالمه داخل ماشین راننده بک گراند اتوبان کردستان را داره و کمک راننده بک گراند بلوار کشاورز! اصلا بگذار اینجوری بگیم. سینمای ایران خیلی پیشرفت کرده و دیگه کمتر شاهد پیدا شدن بوم در سکانس ها هستیم. دیگه خودت ببین ما روی کدوم پله پیشرفت در سینما هستیم.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
[::بیدار58 - بابلسر، ایران::]. چرا؟!؟! وجدانا امیر جعفری بین بازیگران ایرانی هنرمند خوبیه. چرا اینجوری در موردش نوشتی؟ واقعا برام جای سوال شده.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
۳۸
sahandd11 - کلن، آلمان
خشونت وقتل در جامعه ایران توسط رسانه های ملی تبلغ میشه. [مراجعه شود به روانشنا سی جامعه]
جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران
[::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. بله بازیگره خوبیه اما فقط در طنز.منم دوسش داشتم اوائل اما بعد از اون برنامه هفت که اومد و با بادی به غبغه هی میگفت:طرف دو روز اومده جلوی دوربین و ادعای بازیگری میکنه و جوری حرف میزد که خودش رو بازیگر قهاری میدونست!!ازش بدم اومد.مثل حامد بهداد و چندتای دیگه.
جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران
[::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. بله بازیگره خوبیه اما فقط در طنز.منم دوسش داشتم اوائل اما بعد از اون برنامه هفت که اومد و با بادی به غبغه هی میگفت:طرف دو روز اومده جلوی دوربین و ادعای بازیگری میکنه و جوری حرف میزد که خودش رو بازیگر قهاری میدونست!!ازش بدم اومد.مثل حامد بهداد و چندتای دیگه.
جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
۳۸
sahandd11 - کلن، آلمان
خشونت وقتل در جامعه ایران توسط رسانه های ملی تبلغ میشه. [مراجعه شود به روانشنا سی جامعه]
جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
[::بیدار58 - بابلسر، ایران::]. چرا؟!؟! وجدانا امیر جعفری بین بازیگران ایرانی هنرمند خوبیه. چرا اینجوری در موردش نوشتی؟ واقعا برام جای سوال شده.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
یک تصویر سازی اولیه از فیلم نامه انجام می دهند تا واقعیت پذیری اون را تقویت کنند. حتی کمیک داستان را می کشند و روش بررسی می کنند که اگه اینجا این اتفاق میافته مثلا انتظار چه عکس العملی را باید داشت و علی آخر. اما تو سینمای ایران کارگردان و فیلم نامه نویس که از تخیل زاقارتی هم برخوردار هستند همه چیز را تو ذهنشون کار می کنند و سکانس ها را میگیرندو آخر کار هم متوجه میشن که فیلمشون یک ژانر تخیلی بی سر و ته تو مایه های فیلم هندی شده. حالا باز همه اینها را کنار بگذاریم هنوز ما فیلم هایی داریم که سکانس رانندگی را از داخل ماشین میگیره که وقتی دوربین باید از دو سمت راننده و کمک را بگیره، بک گراند دو لوکیشن متفاوت را نشون میده. فکر کن در یک مکالمه داخل ماشین راننده بک گراند اتوبان کردستان را داره و کمک راننده بک گراند بلوار کشاورز! اصلا بگذار اینجوری بگیم. سینمای ایران خیلی پیشرفت کرده و دیگه کمتر شاهد پیدا شدن بوم در سکانس ها هستیم. دیگه خودت ببین ما روی کدوم پله پیشرفت در سینما هستیم.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
همین چند روز پیش بود که یک فیلم پلیسی ایرانی تو اینترنت دیدم که سعید راد هم توش بازی کرده بود به اسم زنده به گور. یعنی بی احترامی که چه عرض کنم شعور بیننده را در حد معلولین ذهنی پایین آورده. مثلا تبهکارانی که می خواهند تنها شاهد باقی مانده را بکشند از درب اصلی خانه میپرن میان تو. فکر کن شاهد تحت حفاظت پلیس در خانه امن! (این خانه امن هم بعد از فیلم سیف هاوس بد نون کرد برای فیلم نامه نویس های ما). بعد از اون تبهکاران بدون گشتن طبقه اول و کمین کردن یکسره از پله ها میرن طبقه دوم که به پلیس ها و شاهد اجازه فرار بدهند (یعنی سناریو در حد کاردستی دبستان). یک جای دیگه فیلم که سعید راد بخاطر لو رفتن خانه امن شاهد را میبره به یک متل. نشون میده باز تبهکاران نفوذ می کنند و جاشون را پیدا می کنند. یکی از اینها که زن هم هست میره تو اتاق شاهد و با پلیس زن درگیر میشه و تیراندازی می کنه. اما در همین حین سکانس سعید راد که در طبقه پایین تر هستش نشون میده اصلا متوجه تیراندازی نشده و صدا بهش نرسیده! یعنی در این حد احمقانه و کودکانه. در سینمای پیشرفته معمولا یک تصویرسازی اولیه از
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران
سریال و فیلمی که یه عقده ای بنام امیر جعفری معروف به امیر دماغ توش باشه بهتر ازین نمیشه.حاضرم شرط ببندم که متن سریال رو خود امیر دماغ نوشته تا مثلا بازی حیرت انگیزی از خودش بجا بذاره.امیر دماغ ,تو همون سریال ملکی ایرلاین برات زیادی بوده و بقول فتل اویسی عین خروس بدرد قوقولی کردن میخوری فقط
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
در سینمائی که خانم ها با روسری ومانتو شلوار شبها روی تخت کنار همسرشان میخوابند چه انتظار بیهوده ای دارید؟؟؟
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
۴۸
OzveMardom - پاریس، فرانسه
اشغالترین و اعصاب خردترین فیلم پلیسی که به عمرم دیدم. بعید بود از داریوش ارجمند و امیر جعفری. متاسفم برای جفتشون که این قدر خودشون رو کوچیک کردند.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
پهلوان پنبه را هم در این سریال شرکت میدادند خیلی سریال معنا دارتر میشود.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان
باید کمدی جالبی باشه
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا
بلای همان صیهونیستها وسط سر همه ی ملایان و طرفدارانشان-- آنها هر کاری را برای میهن خود میکنند رژیمیها برای پول و زیر شکم
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
۴۵
نمازخون - پوتسدام، آلمان
زرششششک
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
۵۴
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
آخه تمام داستانهاشونم به همین شکله. همه شما در دوران راهنمایی در کتاب دینی داشتان جنگ خندق. مبارزه علی مرد 140cmبا یه ادم 2 متری رو شنیدیم. طرف شتر رو به عنوان سپر بلند میکرده. در اول مبارزه سپر علی رو دو نصف کرده بوده. و علی فقط ضربات طرف رو دفع میکردش. ولی یهو آخر داستان معلوم نیست چه شکلی میشه علی رو سینه طرف میشینه. دقیقن شبیه همین فیلم./// ولی شاعر میگه . علی شیر خداعاری از هر گونه دقل /// چه دقلی تو کار بوده که در هیچ کتاب شیعه عنوان نشده.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
۴۴
ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان
من خودم گاهی که هوس فیلم یا سریال ایرانی میکنم بعد از دیدن قسمتهای بیش از چند فیلم و سریال و صرف و تلف کردن کلی وقت به شوخی با خودم میگم که خدایی کاشکی این آخوندا واسه سازندها ی فیلمهای ۲زاری هم یه قانون شلاق تصویب میکردن،
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
۵۱
vickie - هیوستون، ایالات متحده امریکا
ولیکن جای خالی الهام چرخ دنده احساس میشد.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
۴۳
nima13591111 - تهران، ایران
قبول دارم قسمت آخرش خیلی بدجوری سر وته قصه رو هم آوردن. ولی قسمتهای قبلیش بد نبود و بین سریالهای ایرانی و تو ژانر جدیدی که قصه رو روایت کرده بود بیننده های نسبتاً زیادی داشت.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
۵۰
اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
البته البته!!
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
۵۰
اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
البته البته!!
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
۴۳
nima13591111 - تهران، ایران
قبول دارم قسمت آخرش خیلی بدجوری سر وته قصه رو هم آوردن. ولی قسمتهای قبلیش بد نبود و بین سریالهای ایرانی و تو ژانر جدیدی که قصه رو روایت کرده بود بیننده های نسبتاً زیادی داشت.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
۵۱
vickie - هیوستون، ایالات متحده امریکا
ولیکن جای خالی الهام چرخ دنده احساس میشد.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
۴۴
ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان
من خودم گاهی که هوس فیلم یا سریال ایرانی میکنم بعد از دیدن قسمتهای بیش از چند فیلم و سریال و صرف و تلف کردن کلی وقت به شوخی با خودم میگم که خدایی کاشکی این آخوندا واسه سازندها ی فیلمهای ۲زاری هم یه قانون شلاق تصویب میکردن،
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
۵۴
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
آخه تمام داستانهاشونم به همین شکله. همه شما در دوران راهنمایی در کتاب دینی داشتان جنگ خندق. مبارزه علی مرد 140cmبا یه ادم 2 متری رو شنیدیم. طرف شتر رو به عنوان سپر بلند میکرده. در اول مبارزه سپر علی رو دو نصف کرده بوده. و علی فقط ضربات طرف رو دفع میکردش. ولی یهو آخر داستان معلوم نیست چه شکلی میشه علی رو سینه طرف میشینه. دقیقن شبیه همین فیلم./// ولی شاعر میگه . علی شیر خداعاری از هر گونه دقل /// چه دقلی تو کار بوده که در هیچ کتاب شیعه عنوان نشده.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
۴۵
نمازخون - پوتسدام، آلمان
زرششششک
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا
بلای همان صیهونیستها وسط سر همه ی ملایان و طرفدارانشان-- آنها هر کاری را برای میهن خود میکنند رژیمیها برای پول و زیر شکم
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان
باید کمدی جالبی باشه
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
پهلوان پنبه را هم در این سریال شرکت میدادند خیلی سریال معنا دارتر میشود.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
۴۸
OzveMardom - پاریس، فرانسه
اشغالترین و اعصاب خردترین فیلم پلیسی که به عمرم دیدم. بعید بود از داریوش ارجمند و امیر جعفری. متاسفم برای جفتشون که این قدر خودشون رو کوچیک کردند.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
در سینمائی که خانم ها با روسری ومانتو شلوار شبها روی تخت کنار همسرشان میخوابند چه انتظار بیهوده ای دارید؟؟؟
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران
سریال و فیلمی که یه عقده ای بنام امیر جعفری معروف به امیر دماغ توش باشه بهتر ازین نمیشه.حاضرم شرط ببندم که متن سریال رو خود امیر دماغ نوشته تا مثلا بازی حیرت انگیزی از خودش بجا بذاره.امیر دماغ ,تو همون سریال ملکی ایرلاین برات زیادی بوده و بقول فتل اویسی عین خروس بدرد قوقولی کردن میخوری فقط
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
همین چند روز پیش بود که یک فیلم پلیسی ایرانی تو اینترنت دیدم که سعید راد هم توش بازی کرده بود به اسم زنده به گور. یعنی بی احترامی که چه عرض کنم شعور بیننده را در حد معلولین ذهنی پایین آورده. مثلا تبهکارانی که می خواهند تنها شاهد باقی مانده را بکشند از درب اصلی خانه میپرن میان تو. فکر کن شاهد تحت حفاظت پلیس در خانه امن! (این خانه امن هم بعد از فیلم سیف هاوس بد نون کرد برای فیلم نامه نویس های ما). بعد از اون تبهکاران بدون گشتن طبقه اول و کمین کردن یکسره از پله ها میرن طبقه دوم که به پلیس ها و شاهد اجازه فرار بدهند (یعنی سناریو در حد کاردستی دبستان). یک جای دیگه فیلم که سعید راد بخاطر لو رفتن خانه امن شاهد را میبره به یک متل. نشون میده باز تبهکاران نفوذ می کنند و جاشون را پیدا می کنند. یکی از اینها که زن هم هست میره تو اتاق شاهد و با پلیس زن درگیر میشه و تیراندازی می کنه. اما در همین حین سکانس سعید راد که در طبقه پایین تر هستش نشون میده اصلا متوجه تیراندازی نشده و صدا بهش نرسیده! یعنی در این حد احمقانه و کودکانه. در سینمای پیشرفته معمولا یک تصویرسازی اولیه از
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
یک تصویر سازی اولیه از فیلم نامه انجام می دهند تا واقعیت پذیری اون را تقویت کنند. حتی کمیک داستان را می کشند و روش بررسی می کنند که اگه اینجا این اتفاق میافته مثلا انتظار چه عکس العملی را باید داشت و علی آخر. اما تو سینمای ایران کارگردان و فیلم نامه نویس که از تخیل زاقارتی هم برخوردار هستند همه چیز را تو ذهنشون کار می کنند و سکانس ها را میگیرندو آخر کار هم متوجه میشن که فیلمشون یک ژانر تخیلی بی سر و ته تو مایه های فیلم هندی شده. حالا باز همه اینها را کنار بگذاریم هنوز ما فیلم هایی داریم که سکانس رانندگی را از داخل ماشین میگیره که وقتی دوربین باید از دو سمت راننده و کمک را بگیره، بک گراند دو لوکیشن متفاوت را نشون میده. فکر کن در یک مکالمه داخل ماشین راننده بک گراند اتوبان کردستان را داره و کمک راننده بک گراند بلوار کشاورز! اصلا بگذار اینجوری بگیم. سینمای ایران خیلی پیشرفت کرده و دیگه کمتر شاهد پیدا شدن بوم در سکانس ها هستیم. دیگه خودت ببین ما روی کدوم پله پیشرفت در سینما هستیم.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
[::بیدار58 - بابلسر، ایران::]. چرا؟!؟! وجدانا امیر جعفری بین بازیگران ایرانی هنرمند خوبیه. چرا اینجوری در موردش نوشتی؟ واقعا برام جای سوال شده.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
۳۸
sahandd11 - کلن، آلمان
خشونت وقتل در جامعه ایران توسط رسانه های ملی تبلغ میشه. [مراجعه شود به روانشنا سی جامعه]
جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران
[::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. بله بازیگره خوبیه اما فقط در طنز.منم دوسش داشتم اوائل اما بعد از اون برنامه هفت که اومد و با بادی به غبغه هی میگفت:طرف دو روز اومده جلوی دوربین و ادعای بازیگری میکنه و جوری حرف میزد که خودش رو بازیگر قهاری میدونست!!ازش بدم اومد.مثل حامد بهداد و چندتای دیگه.
جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
۵۱
vickie - هیوستون، ایالات متحده امریکا
ولیکن جای خالی الهام چرخ دنده احساس میشد.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
۴۴
ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان
من خودم گاهی که هوس فیلم یا سریال ایرانی میکنم بعد از دیدن قسمتهای بیش از چند فیلم و سریال و صرف و تلف کردن کلی وقت به شوخی با خودم میگم که خدایی کاشکی این آخوندا واسه سازندها ی فیلمهای ۲زاری هم یه قانون شلاق تصویب میکردن،
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
۴۸
OzveMardom - پاریس، فرانسه
اشغالترین و اعصاب خردترین فیلم پلیسی که به عمرم دیدم. بعید بود از داریوش ارجمند و امیر جعفری. متاسفم برای جفتشون که این قدر خودشون رو کوچیک کردند.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
۴۵
نمازخون - پوتسدام، آلمان
زرششششک
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
۵۴
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
آخه تمام داستانهاشونم به همین شکله. همه شما در دوران راهنمایی در کتاب دینی داشتان جنگ خندق. مبارزه علی مرد 140cmبا یه ادم 2 متری رو شنیدیم. طرف شتر رو به عنوان سپر بلند میکرده. در اول مبارزه سپر علی رو دو نصف کرده بوده. و علی فقط ضربات طرف رو دفع میکردش. ولی یهو آخر داستان معلوم نیست چه شکلی میشه علی رو سینه طرف میشینه. دقیقن شبیه همین فیلم./// ولی شاعر میگه . علی شیر خداعاری از هر گونه دقل /// چه دقلی تو کار بوده که در هیچ کتاب شیعه عنوان نشده.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان
باید کمدی جالبی باشه
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
در سینمائی که خانم ها با روسری ومانتو شلوار شبها روی تخت کنار همسرشان میخوابند چه انتظار بیهوده ای دارید؟؟؟
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
۵۰
اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
البته البته!!
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا
بلای همان صیهونیستها وسط سر همه ی ملایان و طرفدارانشان-- آنها هر کاری را برای میهن خود میکنند رژیمیها برای پول و زیر شکم
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
پهلوان پنبه را هم در این سریال شرکت میدادند خیلی سریال معنا دارتر میشود.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران
سریال و فیلمی که یه عقده ای بنام امیر جعفری معروف به امیر دماغ توش باشه بهتر ازین نمیشه.حاضرم شرط ببندم که متن سریال رو خود امیر دماغ نوشته تا مثلا بازی حیرت انگیزی از خودش بجا بذاره.امیر دماغ ,تو همون سریال ملکی ایرلاین برات زیادی بوده و بقول فتل اویسی عین خروس بدرد قوقولی کردن میخوری فقط
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
همین چند روز پیش بود که یک فیلم پلیسی ایرانی تو اینترنت دیدم که سعید راد هم توش بازی کرده بود به اسم زنده به گور. یعنی بی احترامی که چه عرض کنم شعور بیننده را در حد معلولین ذهنی پایین آورده. مثلا تبهکارانی که می خواهند تنها شاهد باقی مانده را بکشند از درب اصلی خانه میپرن میان تو. فکر کن شاهد تحت حفاظت پلیس در خانه امن! (این خانه امن هم بعد از فیلم سیف هاوس بد نون کرد برای فیلم نامه نویس های ما). بعد از اون تبهکاران بدون گشتن طبقه اول و کمین کردن یکسره از پله ها میرن طبقه دوم که به پلیس ها و شاهد اجازه فرار بدهند (یعنی سناریو در حد کاردستی دبستان). یک جای دیگه فیلم که سعید راد بخاطر لو رفتن خانه امن شاهد را میبره به یک متل. نشون میده باز تبهکاران نفوذ می کنند و جاشون را پیدا می کنند. یکی از اینها که زن هم هست میره تو اتاق شاهد و با پلیس زن درگیر میشه و تیراندازی می کنه. اما در همین حین سکانس سعید راد که در طبقه پایین تر هستش نشون میده اصلا متوجه تیراندازی نشده و صدا بهش نرسیده! یعنی در این حد احمقانه و کودکانه. در سینمای پیشرفته معمولا یک تصویرسازی اولیه از
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
یک تصویر سازی اولیه از فیلم نامه انجام می دهند تا واقعیت پذیری اون را تقویت کنند. حتی کمیک داستان را می کشند و روش بررسی می کنند که اگه اینجا این اتفاق میافته مثلا انتظار چه عکس العملی را باید داشت و علی آخر. اما تو سینمای ایران کارگردان و فیلم نامه نویس که از تخیل زاقارتی هم برخوردار هستند همه چیز را تو ذهنشون کار می کنند و سکانس ها را میگیرندو آخر کار هم متوجه میشن که فیلمشون یک ژانر تخیلی بی سر و ته تو مایه های فیلم هندی شده. حالا باز همه اینها را کنار بگذاریم هنوز ما فیلم هایی داریم که سکانس رانندگی را از داخل ماشین میگیره که وقتی دوربین باید از دو سمت راننده و کمک را بگیره، بک گراند دو لوکیشن متفاوت را نشون میده. فکر کن در یک مکالمه داخل ماشین راننده بک گراند اتوبان کردستان را داره و کمک راننده بک گراند بلوار کشاورز! اصلا بگذار اینجوری بگیم. سینمای ایران خیلی پیشرفت کرده و دیگه کمتر شاهد پیدا شدن بوم در سکانس ها هستیم. دیگه خودت ببین ما روی کدوم پله پیشرفت در سینما هستیم.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
[::بیدار58 - بابلسر، ایران::]. چرا؟!؟! وجدانا امیر جعفری بین بازیگران ایرانی هنرمند خوبیه. چرا اینجوری در موردش نوشتی؟ واقعا برام جای سوال شده.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران
[::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. بله بازیگره خوبیه اما فقط در طنز.منم دوسش داشتم اوائل اما بعد از اون برنامه هفت که اومد و با بادی به غبغه هی میگفت:طرف دو روز اومده جلوی دوربین و ادعای بازیگری میکنه و جوری حرف میزد که خودش رو بازیگر قهاری میدونست!!ازش بدم اومد.مثل حامد بهداد و چندتای دیگه.
جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
۳۸
sahandd11 - کلن، آلمان
خشونت وقتل در جامعه ایران توسط رسانه های ملی تبلغ میشه. [مراجعه شود به روانشنا سی جامعه]
جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
۴۳
nima13591111 - تهران، ایران
قبول دارم قسمت آخرش خیلی بدجوری سر وته قصه رو هم آوردن. ولی قسمتهای قبلیش بد نبود و بین سریالهای ایرانی و تو ژانر جدیدی که قصه رو روایت کرده بود بیننده های نسبتاً زیادی داشت.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
۴۳
nima13591111 - تهران، ایران
قبول دارم قسمت آخرش خیلی بدجوری سر وته قصه رو هم آوردن. ولی قسمتهای قبلیش بد نبود و بین سریالهای ایرانی و تو ژانر جدیدی که قصه رو روایت کرده بود بیننده های نسبتاً زیادی داشت.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
۳۸
sahandd11 - کلن، آلمان
خشونت وقتل در جامعه ایران توسط رسانه های ملی تبلغ میشه. [مراجعه شود به روانشنا سی جامعه]
جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران
[::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. بله بازیگره خوبیه اما فقط در طنز.منم دوسش داشتم اوائل اما بعد از اون برنامه هفت که اومد و با بادی به غبغه هی میگفت:طرف دو روز اومده جلوی دوربین و ادعای بازیگری میکنه و جوری حرف میزد که خودش رو بازیگر قهاری میدونست!!ازش بدم اومد.مثل حامد بهداد و چندتای دیگه.
جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
[::بیدار58 - بابلسر، ایران::]. چرا؟!؟! وجدانا امیر جعفری بین بازیگران ایرانی هنرمند خوبیه. چرا اینجوری در موردش نوشتی؟ واقعا برام جای سوال شده.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
یک تصویر سازی اولیه از فیلم نامه انجام می دهند تا واقعیت پذیری اون را تقویت کنند. حتی کمیک داستان را می کشند و روش بررسی می کنند که اگه اینجا این اتفاق میافته مثلا انتظار چه عکس العملی را باید داشت و علی آخر. اما تو سینمای ایران کارگردان و فیلم نامه نویس که از تخیل زاقارتی هم برخوردار هستند همه چیز را تو ذهنشون کار می کنند و سکانس ها را میگیرندو آخر کار هم متوجه میشن که فیلمشون یک ژانر تخیلی بی سر و ته تو مایه های فیلم هندی شده. حالا باز همه اینها را کنار بگذاریم هنوز ما فیلم هایی داریم که سکانس رانندگی را از داخل ماشین میگیره که وقتی دوربین باید از دو سمت راننده و کمک را بگیره، بک گراند دو لوکیشن متفاوت را نشون میده. فکر کن در یک مکالمه داخل ماشین راننده بک گراند اتوبان کردستان را داره و کمک راننده بک گراند بلوار کشاورز! اصلا بگذار اینجوری بگیم. سینمای ایران خیلی پیشرفت کرده و دیگه کمتر شاهد پیدا شدن بوم در سکانس ها هستیم. دیگه خودت ببین ما روی کدوم پله پیشرفت در سینما هستیم.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
همین چند روز پیش بود که یک فیلم پلیسی ایرانی تو اینترنت دیدم که سعید راد هم توش بازی کرده بود به اسم زنده به گور. یعنی بی احترامی که چه عرض کنم شعور بیننده را در حد معلولین ذهنی پایین آورده. مثلا تبهکارانی که می خواهند تنها شاهد باقی مانده را بکشند از درب اصلی خانه میپرن میان تو. فکر کن شاهد تحت حفاظت پلیس در خانه امن! (این خانه امن هم بعد از فیلم سیف هاوس بد نون کرد برای فیلم نامه نویس های ما). بعد از اون تبهکاران بدون گشتن طبقه اول و کمین کردن یکسره از پله ها میرن طبقه دوم که به پلیس ها و شاهد اجازه فرار بدهند (یعنی سناریو در حد کاردستی دبستان). یک جای دیگه فیلم که سعید راد بخاطر لو رفتن خانه امن شاهد را میبره به یک متل. نشون میده باز تبهکاران نفوذ می کنند و جاشون را پیدا می کنند. یکی از اینها که زن هم هست میره تو اتاق شاهد و با پلیس زن درگیر میشه و تیراندازی می کنه. اما در همین حین سکانس سعید راد که در طبقه پایین تر هستش نشون میده اصلا متوجه تیراندازی نشده و صدا بهش نرسیده! یعنی در این حد احمقانه و کودکانه. در سینمای پیشرفته معمولا یک تصویرسازی اولیه از
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
۴۶
بیدار58 - بابلسر، ایران
سریال و فیلمی که یه عقده ای بنام امیر جعفری معروف به امیر دماغ توش باشه بهتر ازین نمیشه.حاضرم شرط ببندم که متن سریال رو خود امیر دماغ نوشته تا مثلا بازی حیرت انگیزی از خودش بجا بذاره.امیر دماغ ,تو همون سریال ملکی ایرلاین برات زیادی بوده و بقول فتل اویسی عین خروس بدرد قوقولی کردن میخوری فقط
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
پهلوان پنبه را هم در این سریال شرکت میدادند خیلی سریال معنا دارتر میشود.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا
بلای همان صیهونیستها وسط سر همه ی ملایان و طرفدارانشان-- آنها هر کاری را برای میهن خود میکنند رژیمیها برای پول و زیر شکم
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
۵۰
اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک
البته البته!!
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
در سینمائی که خانم ها با روسری ومانتو شلوار شبها روی تخت کنار همسرشان میخوابند چه انتظار بیهوده ای دارید؟؟؟
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان
باید کمدی جالبی باشه
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
۵۴
با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
آخه تمام داستانهاشونم به همین شکله. همه شما در دوران راهنمایی در کتاب دینی داشتان جنگ خندق. مبارزه علی مرد 140cmبا یه ادم 2 متری رو شنیدیم. طرف شتر رو به عنوان سپر بلند میکرده. در اول مبارزه سپر علی رو دو نصف کرده بوده. و علی فقط ضربات طرف رو دفع میکردش. ولی یهو آخر داستان معلوم نیست چه شکلی میشه علی رو سینه طرف میشینه. دقیقن شبیه همین فیلم./// ولی شاعر میگه . علی شیر خداعاری از هر گونه دقل /// چه دقلی تو کار بوده که در هیچ کتاب شیعه عنوان نشده.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
۴۵
نمازخون - پوتسدام، آلمان
زرششششک
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
۴۸
OzveMardom - پاریس، فرانسه
اشغالترین و اعصاب خردترین فیلم پلیسی که به عمرم دیدم. بعید بود از داریوش ارجمند و امیر جعفری. متاسفم برای جفتشون که این قدر خودشون رو کوچیک کردند.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
۴۴
ANTI-JAHL - هامبورگ، آلمان
من خودم گاهی که هوس فیلم یا سریال ایرانی میکنم بعد از دیدن قسمتهای بیش از چند فیلم و سریال و صرف و تلف کردن کلی وقت به شوخی با خودم میگم که خدایی کاشکی این آخوندا واسه سازندها ی فیلمهای ۲زاری هم یه قانون شلاق تصویب میکردن،
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
۵۱
vickie - هیوستون، ایالات متحده امریکا
ولیکن جای خالی الهام چرخ دنده احساس میشد.
پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹