بهنوش بختیاری: حرفیو زدم که رهبر مملکتم گفته

بهنوش بختیاری در کامنتی به یکی از منتقدانش در اینستاگرام به اظهارنظر اخیرش درباره‌ی توافق هسته‌ای، نوشت: من حرفیو زدم که رهبر مملکتم گفته که اگاه باشیم و معتدل..مگه خود رییس جمهور بر اعترال تاکید ندارن.
به گزارش پارسینه، حامد یکی از منتقدینش که گویا در یکی از شهرهای جنوب کشور روزنامه نگار است، با بازنشر پاسخ اخیر این بازیگر به اظهارنظرش در نقد توافق هسته‌ای و اشاره به عهدنامه ترکمنچای، نوشته بود: «پیج یک هنرمند مدعی فرهنگ و نوع ادبیاتش من رو به شرم آورد. توهین به خبرنگار اون هم در اولین روز هفته خبرنگار. خبرنگاران محترم نیاز به اتحاد هست لطفا به پیج ایشون برید و ...»
 
بهنوش بختیاری هم که در نوشته‌ی او تگ شده بود، در کامنتی برای او نوشت: سلام قربان .. کامنت شما رو خوندم .. معنی عصبانیت شما رو نفهمیدم.. عقیده‌ای هر چند مخالف عقیده بعضی از افراد گفته شده با احترام و شخصی در نهایت بی ادبی آبرو برده ... چرا از ناحق طرفداری می‌کنید. خیلی از خبرنگارا شریفن و اتفاقا از دوستای نزدیک من هستن. روی صحبتم با اون شخصیه که نفهمید داره چه نپختگی میکنه. می‌دونم شغل سختی دارید. اما باید انسانیت رو در نظر گرفت. من حرفیو زدم که رهبر مملکتم گفته که اگاه باشیم و معتدل. مگه خود رییس جمهور بر اعترال تاکید ندارن. دلیل عصبانیت شما چیه که تهدید می‌کنید. ینی حرف حق انقدر درداوره؟ خواهش می‌کنم خدا رو در نظر بگیرید. من سر جنگ با اون اقا ندارم. نمیشناسمش. ولی ایشون سر جنگو با من باز کرد. شما باید به عنوان یک خبرنگار مسلط و آگاه و بحق باشید که مردم قبولتون کنن. با ارزوی پیروزی همه اقشار زحمتکش جامعه و جنابعالی. یاعلی.
 
لازم به ذکر است که بهنوش بختیاری، بازیگر کمدی سینما و تلویزیون در برنامه رادیویی جمعه -با اجرای فرزاد حسنی- که   از شبکه جوان پخش می شد در پاسخ به سئوالی درباره آرزوهایش، کنایه غیرمنتظره ای به توافق هسته ای ژنو انداخت!
 
بهنوش بختیاری گفت:دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم, مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

هر هنرمندی که حرفی می زند چنان تهدید می شود که باید با پاچه خواری قضیه را ماست مالی کند خب اگر شجاعت حرف زدن ندارید ببندید آن دهان را . هنرمند فقط پرویز پرستویی که گفت تا موقعی که احمدی نژاد هست فیلم بازی نمی کنم و نکرد
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
۶۳
juvel - اسلو، نروژ

اینهم رفت بغله چرخنده !
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
۳۹
sarbaz rahbar - لندن، انگلستان

مرسی بهنوش عزیز که خائن نیستی و درود بر خامنه ای پدر ایران نوین رهبر امپراطوری ایران رهبری که ایران رو به پیشرفته ترین و ابر قدرت تبدیل کرد دوستت داریم پدر ایران
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
۵۱
behzad50 - مونیخ، آلمان

بعد از شنیدن بیانات گوهر بار ایشان در مورد بیماران ایدز و همجنس باز و ترانس‌ها ییهووو بهنوش سیاستمدار می‌‌شود و یا رهبرا و یا علی‌ گویان آنهم از نوع آعلا و چرخنده!! پرچم رهبرشونو بلند می‌کند و قیقاج با دست پس زده با پا پیش میکشد !...اره خوب دوره قحط الرجال است آنهم از نوع هر کی‌ هر کی‌ و بزن حالشو‌ ببر،، گوشت خر هم شبیه آهوست ما ملت ایران هم که پشت گوشمان مخملیست ..بقیه هم خشک بفرمایند تو دم در بد است !
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
۳۴
hamid.reza2090 - تهران، ایران

نمیدونم چرا اینقدر بازیگرای ما پاچه خوار شدن؟؟قبل از انقلاب هم همین جوری بوده؟؟ :
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
۵۸
hamtarane - سیدنی، استرالیا

مرده شور تو رو ببره با اون رهبر مملکتت رو
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
۳۸
faramarz65 - تهران، ایران

بهنوش خانم شما یا جات گرم و نرمه یا اینکه تنت میخاره ......
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
۴۳
aarian - تهران، ایران

متاسفم از اینکه هر کسی‌ در هر حرفه‌ای باید مجیز بگه و تا اسم رهبر رو نبره کار و بارش لنگه...آخه هنرپیشه دیگه چرا باید رهبر رهبر کنه.
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
۲۹
گشتاسپ - شیراز، ایران

بنده از زنده یاد استاداحمد بیرشک پرسیدم بزرگترین عیب ایرانیان چیست؟گفت "چاپلوسی" بله 1400 ساله که ترک و تاری و مغول تو سر این مردم زدن .زنک میمردی اگر دلبخواه رهبر لجنت ور نمیزدی.گور پدر تو و رهبر ابله ت هر دو.
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
۵۷
parvin55 - مادرید، اسپانیا

نمی‌دانم چه شده در آن خرابشده تعدادی دستمال یزدی برای قاتلان و دزدان پهن میکنند به وسعت اقیانوس---ننگتان با د
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
۵۴
bulgaria - اندن، بلژیک

این بازار را خانم چرخنده راه انداخت و اگر ایشان هم موفق شوند باید منتظره نفره بعدی باشیم
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
۵۳
کارمن مهوش کش - تهران، ایران
کمدینه ؟ پس چرا نخود هر اشه ؟ در ضمن من هنوز یه فیلم کمدی از این خانوم ندیدم ! فیلمهای الان بیشتر مضحکه تا کمدی. مثل فیلمهای رضا عطاران .
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
۴۲
sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
هم خبرنگار...زده، هم رهبر اضافی خورده، هم بهنوش چرخشی شده! خخخخ عجب مملکت شترگاوپلنگی. تنها حرف درست این آشفته بازار قرارداد ترکمانچای بود
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
۵۷
shahab46 - هانوفر، آلمان
جفتتون یه خر هستید
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
۳۵
AЯMAN 2000 - ایران، ایران

غرب با دادن جایزه به مریم میرزاخانی قصد دارد به زنان ما بگوید بدون داشتن حجاب نیز می توان موفق بود. در حالی که الهام چرخنده ها...... که نمونه جدیدش همین دلقک صدا و سیما بهنوش بختیاری ماه هاست به زنان ایرانی ثابت کرده اند که تنها در یک صورت می توان در کشور پرافتخارمان موفق بود آنهم استفاده کردن از ابزاری به اسم " پاچه خواری" یا همان استفاده از بند خ.م !!!!!!!!.
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.