رونی کلمن چقدر از ایران گرفت و رفت؟

واحد مرکزی خبر : قهرمان پرورش اندام جهان هنگام ترک ایران کمتر از یک سوم مبلغ پیشنهادی اش را دریافت کرد.
 

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بر روی حساب اینستاگرام خود پستی در خصوص حضور رونی کلمن در ایران منتشر کرد.

 
مازیار ناظمی در حساب اینستاگرام خود آورده است:"رونی کلمن را بی محاسبه آوردیم و با هیاهو هم ردش کردیم ولی یک نکته جالب داشت شبی که می خواست برگرده از هفده هزار دستمزدش فقط پنج هزارتا برداشت گفت من برنامه ای اجرا نکردم حق من همین قدر است".
 
رونی کلمن قهرمان هشت دوره مسابقات پرورش اندام مستر المپیا چهارشنبه شب هفته گذشته برای برگزاری سه سمینار بدنسازی به ایران آمد اما مجوز برگزاری این سمینارها صادر نشد و کلمن بدون برگزاری سمینار و کلاس جمعه شب ایران را به مقصد کشورش ترک کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۲
فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس

خیلی جالبه اینها قیمت بلیط گذشته بودید ۲۵۰،۰۰۰ تومان (تقریبا ۷۰ دلار ) اگر در این ۵ روز ۱۰۰۰ می‌آمدند درآمد اینها میشد ۷۰،۰۰۰ دلار به قول خودشان ۱۷،۰۰۰$ پول به این بابا می‌دادند و باقی‌ ۵۳،۰۰۰ دلار میرفت تو جیب مبارکشان. ببینید این بی‌پدر و مادر‌ها چه جوری به فکر ورزش کشور هستند.
دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
۴۱
tehran_london - لندن، انگلستان
[::فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس::]. بلیط از 250000 تومان فروخته بودن تا 1800000 تومان،به قول شما اگه فقط هزار نفر توی این سمینار و دوره آموزشی شرکت میکردن (مطمئنم خیلی بیشتر از این فرض ما شرکت کردن)اگه میانگین رو حساب کنیم و برای هر بلیط یک میلیون در نظر بگیریم حداقل چیزی حدود یک میلیارد تومان و یا سیصد و پنجاه هزار دلار،گیر کسانی میومد که کلمن رو آورده بودن ایران،بی شرف ها آبروی ایران رو بردن نتونستن مجوز بگیرن سر خود این بیچاره رو بردن ایران... ایران نسخه اوریجینال و اصلی برره و شهر هرته
دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
۵۴
آقای امام - هلسینکی، فنلاند
احتمالش خیلی‌ زیاد بود که اگه برا بانوان سمینار میذاشت ، خواهران زهرا لباسا رو بکنن و یا عالی‌ و اسلامو در خطر بندازن، برا همین تصمیم عاقلانه این بوده که کلا سمینار‌ها کنسل بشه، که خدای نکرده اسلام هم آسیب جدی نبینه، البته صرف اینکه یک آمریکای وارد سرزمیین اسلام شده باعث خدشه به اسلام شده، لاکن با آب توبه و بهشت زهرا موضوع رو حل کردن.
دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
تو که دروغ نمیگی؟!!اما اونجای آدم دروغ گو ،یارو واسه یک دلار حاضره دو ساعت کله ملق بزنه بعد این یابو گلابی همه را مثل خودش جیگر فرض کرده و میگه از هفده هزار دلار دستمزدش, فقط پنج هزارتا برداشت :و یارو شو و میتینگ میزاره چند ساعت زور میزنه تا عضلاتش بزنه بیرون و چند دلار پول بگیره, اما به همین راحتی‌ قید ده‌ها هزار دلار را زد و خوشحال و خندان ایران را ترک کرد!!!
دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
۴۸
IRAN E AZAD - هورتن، نروژ
عیبی نداره بقیه پول را میدهند به سعید حدادی و هاج منصور ارزی واسشون قصه عاشورا را واسه پنجاه میللیومین بار بخونه و اینها هم حسابی‌ وق وق کنند. آبرو و احترام یک مملکت به همین راحتی‌ از بین میره ! این یک نمونه کوچولو بود !
دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
۵۵
اسداله میرزا - کلن، آلمان
آخه مملکت امام زمان و ذوب شده تو ولایت وقیح قهرمان زیبایی اندام از آمریکای جهان خوار به چه دردش میخوره ؟؟ زیبایی اندام از نوع ایرانی‌ یعنی اینکه همه ساله تو مراسم چندش آور و متهوع عاشورا ، یه مشت قر و قاطی قلاده به گردنشون میبندن و چار دست و پا تو خیابونا راه می‌افتن و نعره میکشن : من سگ‌ حسینم !!! این یعنی به معنای واقعی‌ زیبایی اندام تو ایران !! فدای آقا تصدیق میفرمایند عرایض این حقیر رو !!
دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
۴۲
paksan - ایران، ایران
نه آمریکایی ها اینطوری هستند یعنی اینطوری بار آمدند که وقتی قرارداد می بدن اگر علاف شده باشند و کاری نکرده باشند فقط حق الافیشون رو برمیدارند و اینطوریه که بدون غم و غصه هستند و راحت می خوابند. بعله حقت رو که درسته بگیر و نه خودت رو دچار عذاب وجدان کن و نه دیگران رو ناراحت کن. آدمهای سالم اینطوری هستند.
دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
۵۳
Bozorgmehr - سیاتل، ایالات متحده امریکا

ان قدر نظام ورزشى کشور امام زمان دچار فساد و عفونت شده که به جاى دعوت کارشناس زیبایى اندام با هدف چاپیدن بیشتر مردم باید از متخصصین عفونت زدایى و گند زدایى امریکا دعوت بعمل مى اوردند تا بلکه جاره اى براى این عفونت و جزامى که به پیکره ورزش ایران افتاده و انگل هایى که در کنار ان ارتزاق مى کنند چاره اى مى اندیشیدند.
دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.