پروفسور سمیعی: برنامههای بزرگی برای تبریز دارم
رأی دهید
استاد نامدار ایران و جهان در جراحی مغز و اعصاب، از اهتمام خود برای اجرای برنامههای وسیع در شهر تبریز خبر داد.
به گزارش سرویس علمی ایسنای آذربایجان شرقی، پروفسور مجید سمیعی در دیدار با شهردار تبریز، با اشاره به تاکید شهردار بر زمانشناسی مردم تبریز، «زمانشناسی» را به معنی بهرهگیری مناسب از فرصتها، امکانات و ظرفیتها دانست و گفت: فرصتهای ایدهآل، همواره در زندگی انسان، به ندرت پیش میآیند؛ بنابراین انسان باید تمام همت خود را برای رصد و استفاده مناسب از فرصتها به کار گیرد. این نکته مهم، موضوعی است که آن را بارها و بارها، به جوانان توصیه کردهام.
وی با بیان این که فرصت امروز، از هر لحاظ میتواند یک انقلاب و تحرک بزرگ برای علم و دانش کشور ایجاد کند، تاکید کرد: باید این فرصت ارزنده و طلایی را قدر بدانیم و با برنامهریزی و زمانشناسی لازم به اهداف ترسیمشده دست یابیم؛ چرا که سهلانگاری در استفاده از فرصتها، تنها یک اشتباه ساده نیست، بلکه یک گناه بدیهی و مسلم است.
پروفسور سمیعی با اشاره به این که شهرداری، یکی از سیستمهایی است که به طور مستقیم با زندگی مردم مرتبط است، گفت: تاثیرگذاری در این ساز و کار، تنها زمانی است که بتوان دردهای مردم را به خوبی درک کرد.
چهره ماندگار کشور در حوزه پزشکی، تعامل شهرداری تبریز و دانشگاه این شهر را ارزشمند خواند و افزود: خوشحالم که ارتباط مجموعه دانشگاه به عنوان یک قدرت علمی و شهرداری، در راستای سوق دادن مردم به سمت و سوی زندگی مثبت، قوی و منسجم است.
وی به دستاوردها و پشتوانه های علمی تبریز و آذربایجان اشاره و خاطرنشان کرد: آذربایجان، قطب بزرگ علمی کشور است و در این اصل، هیچ شک و شبههای نیست.
وی اضافه کرد: تمام دوستان آذریام شخصیتهای بزرگ، اصیل و تاثیرگذار بودهاند.
پروفسور سمیعی گفت: برنامههای زیادی برای تبریز دارم و امیدوارم شرایط اجرای آنها به خوبی فراهم شود.
وی با بیان این که دریافت «نشان تبریز» افتخار بزرگی است که مسئولیت علمی و اجتماعیام را بیشتر میکند، تاکید کرد: تا وقتی زنده ام، از هیچ تلاشی برای کمک به شهر تبریز فروگذار نخواهم کرد.
وی اظهار کرد: مدتی است که شروع کرده ام به یادگیری زبان آذری؛ تا در همکاری های بعدی بتوانم کمی آذری صحبت کنم.
سمیعی خاطرنشان کرد: برنامههای برزگی برای شهر تبریز دارم که سطح آنها بالاتر از تفکرات رایج است؛ اما عملی کردن این برنامهها، نیازمند همکاری بیشتر است.
به گزارش ایسنا وی همچنین در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هیچ وقت در دنیای سیاست و تجارت وارد نشده ام و علاقه ای هم برای ورود به این حوزه ها ندارم.
وی با گفتن جملاتی به زبان ترکی اظهار کرد: آذربایجان بخش مهمی از ایران است که اندیشمندان و متفکران بسیاری چون شهریار، کمال الدین بهزاد، صائب تبریزی، پروفسور هشترودی و میرعلی تبریزی از این خطه سربرآورده اند به طوری که نامشان جهانی شده و در حال حاضر نیز اسمشان در جهان بر سر زبان هاست.
وی افزود: دانشجویان آینده جامعه را مشخص کرده و راه زندگی را به همه نشان میدهند و می دانم که در افکار شما و در برنامه های شما برای آینده چه می گذرد.
پروفسور سمیعی با اشاره به فعالیت های خود در تحقیقات جراحی مغز و اعصاب تاکید کرد: در مرکز اعصاب آلمان از ساعت 6 صبح تا 24 به کار و جراحی مشغول هستم و صدها نفر از اقصی نقاط جهان برای جراحی صف می کشند لذا کسانیکه می گویند سمیعی بیکار است بدون شک دشمنان ملت ایران هستند.
سمیعی با بیان اینکه زمانی که برای اولین بار جراحی مغز در دنیا انجام گرفت بالای 80 درصد از بیماران بعد از عمل می مردند، گفت: با ورود میکروسکوپ به جراحی ها تحولی در جراحی مغز و اعصاب پدید آمد و من جزو چهار نفری بودم که برای اولین بار در جهان جراحی مغز را با کمک میکروسکوپ و سپس اندوسکوپ انجام دادند.
جراح مغز و اعصاب با اشاره به نشان دادن عملکرد مغز در جراحی مدرن خاطرنشان کرد: brain mapping عملکرد مغز را در ناحیه ای که ما می خواهیم جراحی کنیم نشان می دهد و امروزه در مراکز مهم مغز و اعصاب جهان تمامی تغییر و تحولات مغز و تارهای عصبی قبل از عمل جراحی به صورت کامل روشن می شود.
وی با اشاره به راهاندازی مرکز تخصصی مغز و اعصاب مدرن در تهران طی آیندهای نزدیک گفت: همچنین در تبریز نیز با نشستی که با مسئولان استان داشتیم از آنان قول گرفتیم که مرکزی به این شکل را در تبریز راهاندازی کنیم.
cyrus Asher - لندن - انگلیس
آدم نادرست بلندشده رفته تبریز رو آباد کنه شهر خودش یادش رفته. اینها اصالت از تبریز هستند که اومدند رشت. خاک بر سر رشتیها کنم که این مردیکه رو بزرگ کردند
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 10:43
reza_persian - تنسبرگ - نروژ
cyrus Asher - لندن - انگلیس. چطور به خودت اجازه میدی به یکی از بزرگترین مفاخر ایران توهین کنی!؟
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 14:55
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
cyrus Asher - لندن - انگلیس. زهی به این ادب و تربیت! به انسان شریفی مثل پروفوسور سمیعی توهین می کنند؟ در ثانی مگر تبریز جز ایران نیست؟ افسوس و هزاران افسوس به این همه تنگ نظری و کوته فکری!!!!
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 15:00
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
...حرف دهنت رو بفهم.من رشتی ام. ایران ایرانه .رشت و تبریز و خاش و ابو موسی نداره.
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 15:36
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
سالیانِ سال که خوش به حالِ تبریزشده, اینهم روش آقایِ سمیعی، کاش فکری اساسی برایِ ایران میکردی، خصوصاً مناطقِ محروم که از همه چی محرومند، درست است یادم نبود این انقلابِ پابرهنه یا همان آخوندها بود و برایِ رسیدن آنها به سطحِ کنونی که از بالاترین نهاد تا پائینترین در دستشان میچرخد و میگردد, در حکومتِ دوره قاجار ، بله ایران پر از پابرهنه بود اما در زمان پر افتخارِ حکومت پهلوی پابرهنه به راستی به معنایِ محروم و ظهورِ اکنون آن نبود، برای یک حلبی آباد، پابرهنهها یا آخوند و همفکرانش خودشان را حلق اویز کردند تا به این نعمت و ثروت و مکنتِ کنونی رسیدند، الکی که نبود پابرهنه اصلی زیرِ درختِ سیب به آنها وعده این مالِ مفت و مجانی را داد و در بهشتِ زهرا آن را تثبیت کرد.
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 16:01
آرمان شهر من - استهبان - ایران
cyrus Asher - لندن - انگلیس!آدم بی ادب و بی شخصیت اول اینکه پرفسور سمیعی به اندازه کافی بزرگ هست که نیازی به بزرگ نشون دادن ایشون از طرف هیچ کس نیست! دوم اینکه برای یه ایرانی واقعی همه جای ایران سرای من است...آبادی تبریز ویا هر شهر دیگری یعنی آبادی ایران زمین .. با امید به سربلندی ایران و همه دوستداران ایران زمین....
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 16:17
arash--eindhoven - آیندهوون - هلند
پرفسور سمیعی بهتره مغز اولین کامنت گذار رو با مغز یه .. عوض کنه ، شاید گشایشی بشه.
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 16:25
nelital - تهران - ایران
cyrus Asher - لندن - انگلیس اگه همسرش ترک نبود رشتی بود الان معلوم نبود چی بود.
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 16:25
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
cyrus, احتمالا خود درکیرى شدید دارى حتمأ با پرفسور سمیعى یک ملاقات خصوصى داشته باش ، هر چند شما استاد ایشون هستى !! ولى بد نیست ایشون یه نگاه بهت بیاندازه براى سلامتیت خوبه !
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 16:35
تیتو تیتو - تهران - ایران
cyrus Asher - لندن - انگلیس داداش ایران یکپارچست این شهرو اون شهر نداره ما قبل از اینکه به هر شهری تعلق داشته باشیم ایرانی هستیم .
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 16:51
RAZMANDE - بروکسل - بلزیک
سیروس آشر لندن انگلیس خاک ... با یون تعارض فکرت ،من یک خراسانی هستم ولی افتخار میکنم به افرادی مثل پرفسور سمیعی که میخواد در یکی از شهری ایران کاری بکنه به هر حل تبریز هم جزعی از خاک وطن امیدوارم همیشه موفق باشه چون باعث افتخار هر ایرانی .
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 17:01
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
cyrus Asher - لندن - انگلیس, ها،ها ها، این هم ریشه تورکی داره، اگر اصالتاً تورک نبود تعجب میکردم .
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 14:11
باور عمیق - قم - ایران
cyrus Asher - لندن - انگلیس .. این همه عصبانیت به خاطر این خبر؟
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 18:34
باور عمیق - قم - ایران
nelital - تهران - ایران .. مودب باش .. هم ترک همه جوره دیدیم هم رشتی .. سعی کن ایرانی باشی و مودب
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 18:32
hamid71 - ابهر - زنجان - ایران
سیروس آشر- لندن انگلیس . دلم برات می سوزه واقعا مغزت معیوبه مثلا ساکن غربی ولی فهمت از ساکنین قبیله آدم خواران برمودا هم کمتره ی...بدتر ومعیوبتر از تو هم همین یارو آتیلا قشقائی کپنهاک هستش که چرت وپرتهای تو رو تایید کرده وخوشش اومده یه مثل معروفی هست که میگه: دیوانه چودیوانه ببیندخوشش آید.خدا هردوتون روشفا بده!!!!!
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 18:51
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
من خوشحالم که بشریت همچنین افرادى را دارد که با توان و علاقه اى که در کارى که انجام میدهند موفقند و به همنوع خود کمک میکنند. خیلى ها را ایشون شفا دادند. ولى افتخار نمیکنم. براى چى باید به آقاى سمیعى افتخار کنم؟ چون ایرانى هستند؟ این شد دلیل افتخار؟ بجاى افتخارات بى خود به اصل وجود این نوع انسانها پى ببرید. من یک آلمانى ندیدم که افتخار کنه چون آلبرت آینشتاین آلمانى بوده. چه فکر احمقانه و پوچى. در ضمن ایشون در سال ١٣٣٨ خورشیدى در دانشگاه ماینتز آلمان شروع به تحصیل کردند و هرچه دارند از بورسیه ١٠٠٪ دولت شاهنشاهى ایران در زمان تحصیلشون و کشور آلمان دارند. شماها هم بهتره بجاى افتخار کردن الکى و منم منم کردن هاى خنده داریه خورده جدى به فکر خودتون باشید و مملکت و ملت درب داغان ایران.
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 19:05
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. می تونم بپرسم چرا سالیانِ سال که خوش به حالِ تبریزشده؟؟ یعنی گفته cyrus Asher - لندن - انگلیس را تایید می کنید؟
یکشنبه 9 شهريور 1393 - 19:39
faranak-montreal - مونترال - کانادا
nelital - تهران - ایران-فکر کنم دخترش رشتی نیست همون که با مهدوی جان میپلکید ، خجالت بکش خانوم یا آقا زشته نسرین ستوده هم رشتی هست ، زده تو دهان هرچی مرد بیغیرت و آدم فروشی
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 01:05
Daniel.de - ًکلن - ألمان
دوستان . ایا کسى إز نزدیک با سمیعى برخورد داشته . فکر نکنم . دوستان جوگیر نشین . من از نزدیک سمیعى رو میشناسم .من نه فوش میدم نه توهین میکونم ولی به شما توسیه میکنم گول تبلیقات رو نخورید و برین در مورد این مرد تحقیق کونید . فقط اینو بگم که سمیعی تمام شهرتشو مدیون جمهوری اسلامى هست.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 01:09
سرلشکر فیروزابادی - تبریز - ایران
(cyrus Asher - لندن - انگلیس) , (shirzan e irani - استکهلم - سوئد) حسادت یعنی تا این حد؟! متاسفم واقعا برا دیدگاه مسموم شماها. این شهر و اون شهر نداریم.هر افتخاری که برا هر کدوم از شهرهای ایران نصیب بشه این افتخار برا همه ی ما ایرانیان هستش. من تعجب میکنم که چرا یه عده برا هم وطن خودشون ارزش قایل نیستن و همش به فکر خود هستن و هر چیزی رو میخوان که براخودشون داشته باشن!!!
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 06:44
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
nelital - تهران - ایران. انسانهای خوب و شرافتمند و مایه افتخار همه جا و در همه قومیتها هستند این ربطی به فارس و ترک و کرد و..ندارد. در ثانی با این همه مهاجرتهای بین شهری و وصلتهای بین قومیتی که در قرن اخیر اتفاق افتاده دیگر صحبت کردن از نژاد و قومیتهای سره کاملا بی اساس و شبیه جوک است.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 06:56
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
nelital - تهران - ایران. انسانهای خوب و شرافتمند و مایه افتخار همه جا و در همه قومیتها هستند این ربطی به فارس و ترک و کرد و..ندارد. در ثانی با این همه مهاجرتهای بین شهری و وصلتهای بین قومیتی که در قرن اخیر اتفاق افتاده دیگر صحبت کردن از نژاد و قومیتهای سره کاملا بی اساس و شبیه جوک است.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 07:11
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - چون رهبرِ نظامِ ولایتِ فقیه ترکِ عرب است و همان گونه که همه میدانیم ، ترکها نژاد پرست و اعراب قبیله پرستند، بعدِ استقرارِ این نظام متأسفانه ترکها کارِ خود را تمام شده دانسته و مشغولِ زندگی و درامد زأیی صرف شدند انگار هیچ مسئولیتِ دیگری در قبال هم وطنانِ خود ندارند البته اگر بر این عقیده باشند که ایران سرایِ من است و نه تبریز سرایِ من است، شکوفأیی محصولاتِ تبریز و صادراتِ آنها بر کسی پوشیده نیست بسیار هم خوب ، سخت کوش هستند و در کارِ خود پشتکار دارند و جدی اند، اما مگر خوزستانی ، بلوچ ، سیستانی ، اهالی بندرِ عباس، کردستان ، لرستان سخت کوش نیستند ، وقتی هر منطقه سنگِ خودش را به سینه میزند و حکومت رفتارِ جانبدارنه دارد اختلافِ طبقاتی و تبعیض در کشور تا این حد بوجود میاید، این نظامِ فریبکارِ فاسد چرا جوابی برایِ از بین بردن فاصله طبقاتی و تبدیلِ کردن جامعه به خواص و عوام به معنایِ خودی و غیرِ خودی ندارد مگر این نظام برایِ این وعدهها نیامد که فاصله طبقاتی را از بین ببرد و به محرومان رسیدگی کند،...
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 12:47
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. مگر برایِ استقرارِ خود فریاد و مصیبتا از اختلافِ طبقاتی و خودی و غیرِ خودی شدن در حکومتِ قبل نمیزد , اگر فاصله طبقاتی در حکومتِ قبل مرسوم و معمول مانندِ جوامع دیگر بود اکنون که مافیایِ قدرت قشرِ متوسط را تبدیل به فقیر و زیرِ فقر کرده و قشرِ مرفه تبدیل به دستِ چندمهایِ نظام و قشرِ سوپر مرفه هم که یا از نزدیکان و ردههایِ بالایِ نظام است و یا کسانی که از این آبِ گل الود ماهی گرفته اند و به علف و علوفی رسیده اند تنها یک اقلیتِ بسیار اندک هستند که بدون وابستگی به جأیی خود را به قشر مرفه و سوپر مرفه رسانده اندنظام مانندِ اختاپوش به جانِ اقتصاد و امنیت و جانِ مردم افتاده و هر که غیرِ خود را میبلعد. نمیتوانیم به صرفِ نژاد پرستی اصول انسانی و وظایفِ ملی خود را نادیده بگیریم، چرا مردم مرز نشین باید در خاک و خل بلولند و کسب شان بلأجبار از قاچاق باشد و مردم تبریز یا مشابه آن در مراکزِ تفریحی در رویِ آب لمیده و از لذتِ امکاناتِ خود سر کیف باشند،...
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 12:49
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. و یا اینکه وقتی فقط منفعت در میان باشد نژاد پرستی آنها از درجه اهمیت میافتد و موسوی را ترک نمیدانند چون منفعتی برایشان غیر از ضرر ندارد اما خامنه ائی برایشان ترکِ خالص است و مفید و کارگشا این است که در برابر مظالم و حق کشیهایِ او سکوتِ کامل در پیش گرفته اند، فراموش نکرده ایم که اوائلِ غصبِ رهبری , خامنه ائی به دست بوسی شهریار رفت چون در مدحِ او سرود ، مشکلِ من با این معضلات است، کسانی که بی انصافی و نژاد پرستی خود را زیرِ بهانه پیشرفتِ ایران و از این دست پنهان کرده اند باید بدانند حکایتِ سر کردن کبک در برف است، خودشان را فریب میدهند به اصولِ انسانی و عدالت باز گردند البته اگر دغدغه ایران دارند و نه منطقه خود. ضمنِ اینکه من با این بخش از گفتههایِ کاربرِ موردِ نظری که گفتید موافق نیستم و آن اینکه پرفسور سمیعی انسان بزرگی است و بیخودی او را بزرگ نکرده اند.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 12:50
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
وقتی پای انسانیت وسط باشه مهم نیست متعلق به کدوم شهری متولد کجایی زبونت چیه!مهم اینه انسان باشی.ما خودمون ترکیم اما پرفسور از اهالی خوب رشت هستند و حالا گیرم فارس باشن یا ترک باشند مهم نیست مهم اینه انسان باشند و این انسانیت استاده که همه مردم رو شیفته خودش کرده!دعا می کنم و آرزو دارم سالهای طولانی زنده باشند و به مردم کمک کنند و در این دنیای پر از زشتی به ما درس انسانیت بیاموزند اما هر انسانی یک روز رفتنی است با ابنکه ناراحت میشم بگم ولی روزی که دکتر از بین ما برن مسلما همه مردم ایران خواهند گریست البته زیباییش اینجاست که نام نیکش در کنار ابوعلی سیناها ماندگار خواهد شد.پاینده باشی استاد
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 13:39
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
شما خیلی مسایل را در هم تنیده اید و خواننده می ماند که یه کدام پاسخ بگوید. ای کاش افق دیدمان اینقدر محدود نبود که قاعده عام ببندیم و همه ترکها رانژاد پرست همه و اعراب را(بلا استثنا) قبیله پرست بدانیم. این نشان از احساسی و دور از واقعیت بودن گفته هایتان دارد. همانطورکه بالا هم گفتم هر قومی هم خوب دارد و هم بد. مهدی بازرگان هم ترک بود صادق خلخالی هم. آیا می شود بازرگان را معیار گرفت و گفت همه ترکها خوبند یا به خلخالی جلاد استناد کرد و حکم به بد بودن همه ترکها داد؟ در بین عربها من به شخصه آدمهایی خیلی بهتر از ما ایرانیها دیده ام.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 14:37
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
شما خیلی مسایل را در هم تنیده اید و خواننده می ماند که یه کدام پاسخ بگوید. ای کاش افق دیدمان اینقدر محدود نبود که قاعده عام ببندیم و همه ترکها رانژاد پرست همه و اعراب را(بلا استثنا) قبیله پرست بدانیم. این نشان از احساسی و دور از واقعیت بودن گفته هایتان دارد. همانطورکه بالا هم گفتم هر قومی هم خوب دارد و هم بد. مهدی بازرگان هم ترک بود صادق خلخالی هم. آیا می شود بازرگان را معیار گرفت و گفت همه ترکها خوبند یا به خلخالی جلاد استناد کرد و حکم به بد بودن همه ترکها داد؟ در بین عربها من به شخصه آدمهایی خیلی بهتر از ما ایرانیها دیده ام.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 14:43
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. در ضمن فکر نمیکنید آن آرمانشهر مورد تصور شما و صحبت کردن از دموکراسی و حقوق شهروندی و دیگر مفاهیم قشنگ برای مایی که شیر زن اسکاندیناوی نشینش هنوز در گیرو دار تنگ قبیله گرایی است هنوز خیلی زود باشد؟
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 14:54
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
Daniel.de Köln دوست عزیز این که شما گفتین که کاملا درست است. هم ایشون، هم پرفسور نجابت در بن، اینها همه خیلی عمیق با جمهوری اسلامی همکاری میکنند. جمهوری اسلامی هم با این افراد برای خودش تبلیغ میکنه یه چیزی هم گیر اینها میاد. هر کاری دوست دارن تو ایران انجام میدان. ولی باز هم اگه به هم نوع کمکی شد، این مهمه.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 16:13
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
ade_Khamoosh - آخن - آلمانDaniel.de - ًکلن - ألمان..تمایلات و جهت گیریهای سیاسی معیار دقیقی برای سجش خوبی و بدی انسانها نیستند. خیلی از دوستداران جمهوری اسلامی رامیشناسم که انسانهای شریفی هستند و خیلی هاشون هم آدمهای بدی هستند. به همین ترتیب در میان دشمنان جمهوری اسلامی هم آدمهای خوب پیدا میشود و هم بد. پس بهتر است تعلقات سیاسی را زیاد دخالت ندهیم. پروفوسور سمیعی دررشته خودش سرآمدروز است به گواه دوست و دشمن. قبول دارید؟؟
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 16:39
راهجو - فریدونکنار - ایران
hamid71 - خوب بهمشون ربط دادی! هنوز اندرخم یک کوچه اند!
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 17:15
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
vahidtaheri وحید جان من هم نگفتم ایشون انسان بدی است چون با جمهوری اسلامی هم همکاری میکنه. لطفا کامنتهای منو بخون. گفتم که خوشحالم که همچنین انسانهایی در جامعه بشریت وجود دارند که به همنوع خود کمک میکنند و هزاران انسان را شفا دادند.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 18:49
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - به شخصه ایران را سرایِ خود میدانم و به ذره ذره آن خاک و مردمی که هنوز صفا و فرهنگشان را حفظ کرده اند عشق میورزم و دقیقا به این دلیل بی عدالتی و دور شدن از مرامِ انسانی را برایِ هم میهنانم بر نمیتابم و بیخودی هندوانه زیرِ بغلشان نمیدهم تا شاید به خود آمده و تلنگری بر غفلتشان باشد، حکایتِ نژاد پرستی ترکها مانندِ مهمان دوستی ایرانیان است و جنبه عام دارد نه مطلق،منظور من از نژاد پرستی یا قبیله پرستی بد بودن آدمها نیست ، نکته منفعت طلبی شخصی برایِ نژاد پرستی بد است و تعصب در قبیله پرستی، البته اعرابِ بسیاری هستند که یک تارِ مویشان میارزد به مزدوران و خائنینِ نظام ضدّ ایرانی که اسمِ خود را ایرانی گذاشته اند، مگر اینها که در کهریزک و زندانِ اوین و دیگر تجاوز میکنند و شکنجه میدهند یا کسانی که اسمِ ایرانی را به تروریست وصل کرده اند به ظاهر ایرانی نیستند، / ...
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 19:14
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...نمیدانم، زمانی که میخواستید این نظام را مستقر کنید و وعده از بین بردن اختلافِ طبقاتی و و حمایت از مستضعف دادید این تفکر آرمان شهر محسوب نمیشد !!! یا چون جهنمی که از ایران کنونی ساخته اید اینگونه حرفها برایتان آرمان خواهی و رویأیی شده ! بگذریم, ایشان صد در صد قصدِ شخصی از کار کردن در تبریز دارند ، بنده فقط رسمِ عدالت و انصاف را به ایشان و تر کهایِ هم میهنم گوشزد کردم، دیگر اینکه من به علت میپردازم نه معلول، اگر درکِ این مطالب برایتان صرف نمیکند و نمیخواهید خوابِ خوشتان به هم بخورد موضوع را به انحراف نکشانید.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 19:15
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان. کامنت شمارا دوباره خواندم و حق با شماست.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 20:01
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. من تا آنجایی که یادم می آید نه نظامی مستقر کرده ام و نه وعده وعیدی به کسی داده ام!!! و این را نیز نیک می دانم تقریبا همه آنهایی که وعده آرمان شهر و بهشت را در ناکجاباد این جهانی می دهند شیادانی بیش نیستند. مردم ما هم باید عقل به کار می بست و به وعده های بهشت زهرایی گوش نمی کرد! الان هم توصیه ام به شما این است که خیلی آتشین موعظه نکنید و مسایل را زیاد ایده آلی نبینید و سطح انتظاراتتان را زیاد بالای بالا نگیرید چون ترسم که بالای مجلس جا ها پر شوند و پایین مجلس را هم که نمی پسندید لاجرم ایستاده می مانید و خسته.
دوشنبه 10 شهريور 1393 - 20:18
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - اما من یادم میاید برایِ تثبیت و توجیهِ این نظام خیلی کوشا هستی، کسانی که در استقرارِ این نظام دست داشتند یا تار و مار شدند و یا الان اون بالا بالاها نشته اند که یقیناً جایِ شما نیست، / رسیدن به جامعه ائی معقول بعدِ ۳۵ سال و با اختلافِ طبقاتی مرسوم که تمامِ سرمایه و اختیار مردم در دستِ این نظام بی هیچ جوابگویی بوده ! آرمان خواهی است؟! سطحِ توقع و نگاهِ شما از یک جهانِ سومی هم بسیار پایین تر است ، / نکاتِ دیگری هم که مطرح کرده اید چون یاوه گویی ست ارزشِ جواب دادن و پرداختن به آن را ندارد.
سه شنبه 11 شهريور 1393 - 15:08
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد.شما در هپروت لنینیسم سیر می کنی خاله! اون جامعه بدون طبقه را کی هی میری بالای منبر و ازش حرف می زنی فقط در خوابهای تعبیر نشدنیت باید دنبالش بگردی! در ضمن این نظام فکسنی فعلی هزاران بار از نظامی که امثال تو جهان اولی(فاشیستهای خود خواه و خود رای که جز خویشتن را بد می بینند) می حواهند ایجاد کنند بهتر است. این جهان اولی بودنت از همه جهت داره خودش را نشان میده خاله!!!
چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 05:16
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - من پسرِ خواهرِ مقلّد و آخوند پرست ندارم، ما آزاده و خدا پرستیم، جامعه بی طبقه؟! بالاخره نمیتوانید بحثی شفاف بدونِ چرخاندن داشته باشید ! / فاشیست کسی است که چشم بر خیانت ، جنایات، فساد و حق کشی نظام وابسته به آن به خاطر منافع شخصی خود میبندد و حقِ دیگران را پایمال میکند/ به شخصه تعلقی به این سه جهان نداشته از جنسِ هیچ یک نیستم، جهانِ من در درونم است به نامِ جهانِ انسانیت که آثاری از آن در این سه جهان نمیبینم، زیر بنایِ انسانیتِ امروزه هم نفع شخصی ست نه انسانیت، اما با علمِ به این آگاهی که در جهانِ اول افراد خود را میسازند و تربیت میکنند حتی اگر زیر بنا نفع شخصی باشد تا به جهانی انسانی تر برسند ( صرفنظر از همه سیاستها صحبت از ملتهاست) و در جهانِ سوم افراد خود را فراموش کرده تا از انسانیت فاصله بگیرند و طوقِ تربیتِ اجباری به سویِ تحجر و واپس ماندگی را بر گردنِ دیگران میاندازند تا انسانیتش را ثابت کند و کسی را که از این طوق اجتناب کند نابود میکنند.
چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 16:43
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
cyrus Asher - لندن - انگلیس، همه جای ایران سرای من است. چی از این اختلاف افکنی گیر شما میاد؟ پس رفت هرچه بیشتر ایران؟ یا بدتر تجزیه ایران؟
چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 23:28
saturn.kevin.skype - لندن - انگلستان
امثال cyrus Asher - لندن - انگلیس ... Daniel.de - ًکلن - ألمان .... nelital - تهران - ایران ..... آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک ..........و بقیه عزیزان و فقیهان !!!! ....از قدیم گفتند رود دجله با پوزه هیچ سگی نجس نمیشه !!! دوما ایشون تو شهر خودشون هم در حال ساخت یک بیمارستان بسیار بزرگ مغز و اعصاب هستند و قرار شده 50 نفر از پزشکان مغز و اعصاب ایران رو هم در المان مجوزهای لازم رو بگیره و تحت اموزش قرار بده همینطور که به عنوان یکی از پزشکان بدون مرز 200 متخصص مغز افریقایی رو هم به همین نحو تحت اموزش قرار دادند ......و در تهران هم مرکز دیگه ای میسازند و همینطور در تبریز !! بخش بزرگ هزینه ها هم توسط ایشون و ارتباطات خارج از کشور ایشون تامین میشه ... پرفسور سمیعی - پرفسور رضا و ...از بزرگان شناخته شده ای هستند که متاسفانه دنیا به مراتب به اونها بیشتر ارج میذاره تا دو تا کارتن خواب حسود و جسور و بی ادبی که بدون شناخت از ایشون متاسفانه بهشون توهین میکنند و یا به شهر زادگاه ایشون !! البته از ادمهایی که همه اقوام ایران رو بیگانه میدونند شنیدن این خزعبلات عجیب نیست !
پنجشنبه 13 شهريور 1393 - 01:00
iranking - مونیخ - المان
تف به این روزگار که بخاطر نجابت شمالیها ( و اینکه هر بنجل کارتن خوابی رو که دم پارک میخوابند رو بی ازار و بدون پس گردنی به عنوان مهمان میپذیرند شهر خودشون !! ) هر احمقی جسور میشه و بخودش اجازه جسارت میده و توهین میکنه .... بقولی تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر !! ....اینجور افراد رو باید تا از امامزاده هاشم رد شدند پس گردنی زد تا راهشون رو گم کنند از مرز بازرگان تلو تلو بخورند و رد شند و گورشون رو ببرند همون جهنم دره ای که ازش اومدند !! چون معلوم نیست اینا پدر و مادرشون کیه که هیچ ایرانی رو هموطن نمیدونند !! گاهی به عرب گاهی به لر و گاهی به ترک و گاهی به شمالی توهین میکنند !! واقعا امثال cyrus Asher - لندن - انگلیس میدونند هموطن و وطنشون کجاست ؟ یا نه مثل خیلی چیزای دیگه براشون نامعلومه ؟!!!
پنجشنبه 13 شهريور 1393 - 00:41
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
iranking - مونیخ - المان. هموطن عزیز خودتو ناراحت نکن!ما باید افکارمون رو از این چیزا رها کنیم.من اصالتم تورکه شما اصالتت فارسه و.. من همیشه سعی می کنم به هیچ قومی توهین نکنم و رشت و کلا شمال که مردم نجیبی داره جای خود داره و با این پروژه اختلاف افکنی بین ما فاصله نمی افته! کسیکه اصالت داره از هر قومی باشه هیچ وقت توهین نمی کنه!به ماهم کم توهین نشده اما این رو بپای انسان های شریف و هموطنان شریف نمی ذاریم.یادت نره اجداد ما دوشادوش هم برای این آب و خاک جنگیدن و حالا نوبت من و شماست که راهشون رو ادمه بدیم.پرفسور هم نمونه یک انسان وارسته و استادی فرزانه هستند امیدوارم ما درس مردونگی از این چنین اسطوره هایی بیاموزیم. یاشاسین رشت یاشاسین پرفسور سمیعی یاشاسین ایران و ایرانی
پنجشنبه 13 شهريور 1393 - 09:04
iranking - مونیخ - المان
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران متشکرم از حمایت مودبانه شما ... خداوند همه ایران رو یکپارچه و سربلند برامون نگهدار باشه و البته با کمک همه ما و بدون در نظر گرفتن زبان و گویش و یا حتی نژاد !! ایران نژاد نیست و بلکه یک سرنوشت مشترک برای همه ماست !! ایرانی یعنی فارس و ترک و گیلک و عرب و همه که در این گستره و این سرنوشت خودشون رو سهیم میدونند !! حتی اگه یک افغانی مهاجر هم الان در این سرنوشت با ما باشه یعنی ایرانیه و ما باید اونو از خودمون بدونیم !! تا چه رسد به اون اقوامی که هرگز ایران جدا از اونها نبوده و نیست !
پنجشنبه 13 شهريور 1393 - 19:22
saturn.kevin.skype - لندن - انگلستان
cyrus Asher - لندن - انگلیس ... ضمنا ایشون و چند طایفه دیگه اصیلترین گیلک ها محسوب میشند ......و هیچ ربطی هم به تبریز ندارند مثل : پرفسور رضا - خانواده سمیعی - خانواده هاشم سمیعی - خانواده دکتر فلاحتی ( که مجری صدای امریکا هست ) و سیگارچی و ..... یعنی بدون در نظر گرفتن همشهری بدون به فکر همه ایران هست !! یعنی شعور داره !! یعنی دلسوز وطنش هست !! یعنی قلبش بزرگه !! یعنی ادم فروش نیست !! کارتن خواب نیست !! یعنی یک نفرش تو این سن مفید بودنش از صدها ادم بیشرم و بیشرف وطن فروش و لیچار گو که به اقوام دیگه توهین میکنه و ایران رو جدا جدا میخواد ارزشش بیشتر ه !!
پنجشنبه 13 شهريور 1393 - 19:33
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
iranking - مونیخ - المان--دانشجوی ایرانی - تهران - ایران---درود بر شما!
جمعه 14 شهريور 1393 - 05:55