بازیگری که با پارتی پدرش آمد و به زور نقش گرفت

حتما در مورد ورود برخی بازیگران به این حرفه چیزهای زیادی شنیده اید. چه بسیار بازیگرانی که به مدد حضور پدر، مادر و یا دیگر اعضا خانواده خودشان پا به عرصه سینما و تلویزیون گذاشته اند. پگاه آهنگرانی، باران کوثری، گلشیفته فراهانی، رضا داوودنژاد، برزو ارجمند و خیلی افراد دیگر همگی به مدد تولد در خانواده ای هنرمند شانس بازیگری را پیدا کردند و اگر نخواهیم از حق بگذریم اغلب آنها هم در حوزه خود موفق بوده اند.


اما بشنوید از بازیگری جوان به نام مجتبی رجبی معمار، که احتمالا چهره اش را از شبکه 5 سیما دیده اید. او یکی از بازیگران ثابت عملیات 125 بهروز افخمی بود و در سریال های دیگری نظیر سرقت ادبی، شب می گذرد، در انتهای کوچه زمستان، انتقاد، گمشده و سایه روشن که همگی از شبکه 5 پخش شدند حضور داشت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر به واسطه حضور پدرش در مقام مدیر شبکه 5 این حق را به خودش داده تا در سریال های مربوط به این شبکه حضور داشته باشد و هر چند به اذعان بسیاری از کارشناسان استعداد خاصی در زمینه بازیگری ندارد اما "مجید رجبی معمار" پارتی بسیار خوبی برای او شده تا بدون داشتن هیچ افتخار خاصی چهره بشود.

رأی دهید
داماهی - بندرعباس - ایران
متاسفانه درجمهوری آخوندی ایران همه سوء استفاده گرند نظیرش دختر زشت وصورت گوریلی محمدرضاشریفی نیا درسریالهای تلوزیونیست.
‌چهارشنبه 15 آبان 1392 - 12:14
hamed-irooni - سیستان - ایران
من کلا مخالفت پارتی بازی و.. و میدونم زیاد هم داره در کشور اتفاق می افته ولی به نظر میرسه متن بالا رو یه آدم دلسوز ننوشته، حتما یه چیزی از باباهه می خواسته بهش نرسیده
‌چهارشنبه 15 آبان 1392 - 13:23
شنه شمال - تهران - ایران
نظر منفی یعنی خبر مهم نیست یعنی هرکی هرچی خواست بره انجام بده -یعنی خبرو نخونین -یعنی رانت و رانت خواری آزاد- یعنی حق دیگران خوردن- یعنی باباش مدیره پسرش هم حق داره بازیگر شه -یعنی جوانان مستعد باید بیکار باشند- یعنی. اونی که درس بازیگری خونده بشینه تو خونه سماق بمیکه یعنی شما دارین از این بابا حمایت می کنین. یعنی.... بازم نظر منفی بدین!!!!!!
‌چهارشنبه 15 آبان 1392 - 13:22
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
من این رو نمیشناسم ولی باران کوثری به نظرم یکی از بهترین بازیگران زن ایران است. گلشیفته فراهانی هم در نقشهایی که بازی میکرد خیلی خوب بود.
‌چهارشنبه 15 آبان 1392 - 13:57
نازک بین - شفیلد - انگلستان
با پارتی ممکن است انسان متمول شود ولی متحول نخواهد شد. با پول و پارتی استعداد شکوفا نمیشود.مثل چاهی که در کویر نمک حفر کنند .آب ندارد یا اگر اندکی داشته باشد آنقدر شور است که گوار و قابل خوردن نیست.
‌چهارشنبه 15 آبان 1392 - 15:40
asemanabi1 - اتن - یونان
همین دیگه جای 1 کی دیگه رو گرفت
‌چهارشنبه 15 آبان 1392 - 16:13
sepherdad - سیدنی - استرالیا
همشون با پارتی پدر آمدن!
‌چهارشنبه 15 آبان 1392 - 16:45
ba ham bashim - آذربایجان - ایران
فکر کردم میخوان بگن پسر رابرت دِ نیرو است.
‌چهارشنبه 15 آبان 1392 - 19:52
تهران شهر من - هامبورگ - آلمان
حالا خوبه آقازاده فقط به بازیگری اکتفا کرده !!!!!!!!!!!!!!!!! نخواسته مملکت را بخوره !!!!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 15 آبان 1392 - 22:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.