باردارشدن تعدادی از زنان و دختران اعزام شده به جهادنکاح

وبلاگ آزاده سپهری می نویسد : روز گذشته وزیر کشور تونس اعلام کرد که اسلامیون افراطی زنان تونسی را تشویق به "جهاد النکاح" (جهاد سکسی) میکنند و آنان را برای رفع نیازهای جنسی جنگجویان اسلامیست به سوریه می فرستند. "جهاد سکسی" از نظر برخی افراطیون سلفی مطابق شرع است، چرا که این زنان به خاطر رفع نیازهای جنسی جنگجویان مسلمان عزت و احترام اجتماعی خود را قربانی میکنند تا آنها بتوانند بهتر بجنگند و اسلام پیروز شود. به گفته وزیر کشور زنان تونسی که برای جهاد سکسی به سوریه می روند، بعد از مدتی حامله به تونس برمی گردند.


اکثر روحانیون سنی جهادالنکاح را رد میکنند و آن را نوعی فحشا می دانند. صیغه نیز که چیزی شبیه جهاد النکاح است و در بین شیعیان رواج دارد، مورد قبول اکثر روحانیون اهل سنت نیست.

 


رأی دهید
کبالت3 - کرج - ایران
چه جهاد پر باری تقبل الله کبلائی.
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 18:54
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
فقط میشه گفت عجب حیووناتی پیدا میشن..بعد میگن تفاوتی بین شعور و عقل قومها و نژادهای مختلف نیست.یعنی واقعا این حیوونات با مثلا مردم شمال و غرب اروپا از نظر شعور در یک رده هستن؟؟
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 19:11
birmingham - شیراز - ایران
به‌‌ به‌‌ بعد بگو اسلام بده هر جا اسلام واقعی‌ باشه باید از کمر به پائین هم باشه چون رسول اکرم وقتی‌ وقتی‌ به ایران حمل کرد به عرب قول دختران ایرانی‌ داد تا به جنگ رفتن وگرنه هیچ دینی یا خدایی رو اون زمان قبول نداشتن و تا حالا .من تا حالا یه مثلمان ندیدم که از شهوت صحبت نکنه .لامصب دنیا رو پائین از کمر میدونن
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 19:42
nassau - مالاگا - اسپانیا
ببینم مگه این دخترها را کسی‌ مجبور کرده که برن ؟؟ خوب دخترها باید عاقل باشند و نروند. مقصر خود این دخترهای احمق هستند
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 20:27
Alard - اِدینبرو - اسکاتلند
این سنی‌ها همه چیز ازشون بّر میاد ، از ۵۴ زن گرفتن تا ازدواج‌ پیرمرد ۹۲ ساله با دختر بچه ۹ ساله، خلاصه اینجا هم که ای‌ ولا ، چه جیگرهای هسنند این دخترها تونسی به هوای مدیترانه ی ، چرا از دخترهای جاهای دیگه استفاده نکردن، مثلا امارتی یا کویتی زشت. باد هیکل.
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 20:40
باور عمیق - قم - ایران
صیغه نیز که چیزی شبیه جهاد النکاح است و در بین شیعیان رواج دارد، مورد قبول اکثر روحانیون اهل سنت نیست..... نویسنده نادان صیغه عده داره...صیغه مهریه داره...صیغه تکلیف سرپرستی کودک رو معلوم کرده...صیغه یا همون ازدواج موقت کجاش به زنا شباهت داره...اساسا چقدر تفاوت میتونی بین ازدواج موقت و دائم نام ببری که توی این مقاله یا خبر با زیرکی یه همچین دروغی گنجاندی؟
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 21:54
hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
خوب ۱ چمدان کاندوم هم میبردن تا بهتر سرویس بدن!!
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 22:49
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
خدا رو شکر که یک بار در مورد اهل سنت حقیقت رو گفتی ایرانیان انگلستان . بی شرمی و بی حیایی در دین اسلام جایی نداره و این عمل ننگین هم ربطی به اسلام(اهل سنت)ندارد هرچند که اگر اهل سنتی به این کار گرایش داشته باشد دین او از عمل زشت این شخص اعلتم برائت میکند . اسلام دین روافض و شیعه صفوی نیست که صیغه و فحشا را نیک بشمارد
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 23:43
dkdk - اسلیس - دانمارک
دراکولا - ترانسیلوانیا - رومانی از اینکه این نهایت بی‌ شعوری است شکی نیست.اما یادتون باشه در ‌یک مذهب طرز فکر آدمها متفاوت است.اما واقعا اینقدر ‌یک زن باید تهی مغز و جاهل باشد که جسمش را در اختیار ‌د‌ه‌‌‌ها مرد قرار دهد که یعنی‌ جهاد نکاح کرده!!!به این میگن اخر حماقت و نادانی‌ و احمقی و ابلهی.
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 23:45
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
سلطنت طلب تو که ادعات میشه شیعه ها رافضی ان و صیغه بده میشه اینجا جواب بدی با چه توجیحی هم مذهب های تو جهاد فحشا راه انداختن؟شما سنی ها که ادعاتون گوش فلک رو کر کرده بود پس چی شد؟...کلا همیشه تو تاریخ از جهل مردم توسط مبلغین مذهبی سو استفاده میشده تا برای کارهای خودشون سرپوش درست کنند...امیدوارم مردم به درجه ای برسن گه گول مذهبی های تندرو از هر گروهی که میخواد باشه رو نخورن!
یکشنبه 31 شهريور 1392 - 23:59
God666 - تهران - ایران
زن همیشه وسیله اى بوده و هست براى مردها ،زنها نه میتونن مستقل باشن نه اینکه توانایی ذهنى مردها را دارن و همیشه به تنها جیزى که تو زندکى فکر میکنن اینکه یه مرد باشه تا بتونن از طریق اون راحت زندکى کنن همه جا هم همین طوره جه تو ایران باشه جه تو امریکا یا Europa محمد درست کفته که زن نصف مرد هست
دوشنبه 1 مهر 1392 - 01:00
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
اصل مطلب این است که موضوع مورد بحث أجرا شود حال می خواهد صیغه شود و یا چیز دیگر به نظر من عمل که انجام شود هیچ ربطی ندارد که چه طور انجام شده اینها همه گول زدن خود است نیت ودل ادم شرط دارد نه یه تیکه از کلمات که معنی انرا هم نمی دانند اگر دو طرف راضی باشند هیچ مشکلی ندارد.
دوشنبه 1 مهر 1392 - 03:39
کوین پارسی - تورنتو - کانادا
من بازم میگم بشار اسد سگش به این اسلامیون افراطی شرف داره. سوریه رو به فنا میدن اگر به حکومت برسن. اینا چه مبارزائی هستند که اینجوری باید تقویت روحیه بشن. به نظرم کسی نباید مانع بشار اسد.
دوشنبه 1 مهر 1392 - 05:06
petrick - اشدود - اسراییل
دین اسلام دین کمر به پایین هست .. چه دین به بهی ! ای خاک .....
دوشنبه 1 مهر 1392 - 08:39
agha_ehsan - تهران - ایران
خاک تو سرتون. جنگجو سکس می کنه که بهتر بجنگه ؟؟!!! بابا این اسلامیون وسط آشوب سوریه هم از زیر کمرشون نمی گذرن!!!
دوشنبه 1 مهر 1392 - 11:04
نیایش - تهران - ایران
وقتی یه مشت احمق دنبال مذهب راه می افتن و عقلشون رو میدن دست یه مشت خر همین میشه دیگه البته اون زنها هم بدشون نمیومده
دوشنبه 1 مهر 1392 - 11:53
Anarchist - دبلين - ايرلند
شیعه و سنی هردو از یک آخور تغذیه میکنند، فقط کمی‌ طعم جوی مصرفیشون با هم فرق می‌کنه وگرنه سر و ته یک کرباسند. ..!
دوشنبه 1 مهر 1392 - 11:40
samira joon - مشهد - ایران
از این وهابی های نجس بیش از این انتظاری نیست فقط به فکر شکم و پایین شکم هستن وگرنه اگه شما رفتین به قول خودتون جهاد این کثافت کاری ها دیگه چیه؟
دوشنبه 1 مهر 1392 - 12:32
siavash2111 - ویسبادن - آلمان
من موندم به بحث شیرین جنسی‌ که میرسیم چرا میگیم کثافت کاری آخه ؟ یعنی‌ میل جنسی‌ با یه توالت اساسی‌ و مشتی‌ تقریبا ۲ کیلویی را می‌شه یکی کرد samira joon ؟ یاد صمد آقا افتادم که سوزاک گرفته بودند رفته بودند دکتر،پزشک می‌پرسید کی‌ اول خاک تو سری کرده هاهاهاها ،،هنوز این حس جنسی‌ و سکس واسه خیلی از ما ایرانیها یک کله غول شکستن هست
دوشنبه 1 مهر 1392 - 16:31
dark night - تهران - ایران
اون وقت بچه‌های اینها چی‌ میشن؟پدر تروریست، مادر فاحشه=بچه تروریست مادر ....
دوشنبه 1 مهر 1392 - 17:53
IranSalam - آمستردام - هلند
حالا اکثرا که حامله برمی‌گردن تونس تکلیفشون چیه؟ مردهای تونسی که بچه دار نمی‌شن زن حامله میگیرن؟ یا بچه را می‌‌اندازن؟ جنگ اگه طولانی‌ بشه اینجوری پیش برن که چند سال دیگه همه تو تونس ولد زنا میشن! بیخودی نیست حضرت محمد در حدیثی گفته جنگ جهاد اصغر است پس جهاد اکبر اینه!!! چشم سلفی‌ها روشن.
دوشنبه 1 مهر 1392 - 19:32
باور عمیق - قم - ایران
petrick - اشدود - اسراییل.. نه باورم نمیشه اینی که گفتی از روی باور و اعتقادت باشه.. اسلام تمام تلاشش این بوده که چیزی که تو بهش میگی کمر به پایینو از حالتی که شما صهیونیستا عادت دارید مثل وحوش بهش بپردازید رو به شکلی ضابطه مند با در نظر گرفتن کرامت انسانی و الهی قانونمند کنه.. آهای صهیونیست عزیز ، اسلام دین کمر به پایینه یا تفکرات فروید صهیونیست هم مسلکت که نسخه حل تمام مشکلات دنیا رو در کمر به پایین میدید؟
‌سه شنبه 2 مهر 1392 - 01:40
باور عمیق - قم - ایران
اسلام دین کمر به پایینه یا روبی استورمن هم ولایتیت که پایه گذار و معروفترین تولید کننده صنعت پورنوگرافی در دنیاست؟ اسلام دین کمر به پایینه یا استیون هیرچ که اونم هم ولایتیته و با شعار(( به خاطر یک دلار بیشتر)) واسه خاطر هزینه های پایین تولید فیلم سوپر اما فروش بالاش حاضره زن خودشم زیر یکی دیگه جلو دوربین ببره و آمریکا و دنیا رو با تولیدات کمپانیش به گند کشیده؟ اسلام دین کمر به پایینه یا مسلک عاری شوات خاخام گنده هتون که فتوا داده زناتون واسه جاسوسی و حفظ امنیت میتونن با هرکسی که خواستن بخوابن؟ آخه از کدوم کثافت کاریتون بگم که خجالت بکشیو .. نه شما قوم بنی اسراییل اگه خجالت سرتون میشد که 5 روز بعد اینکه پیامبرتون از بردگی فرعون نجاتتون داد که گوساله نمی پرستیدید
‌سه شنبه 2 مهر 1392 - 01:41
Azadikhah - تكسل - هلند
به امید روزی که دین از بین بره و ملت از شر دین راحت بشن!
‌سه شنبه 2 مهر 1392 - 09:06
Azadikhah - تكسل - هلند
دوستان ویدئو کاملتر این جریان رو با زیر نویس فارسی میتونید اینجا ببینید:https://www.youtube.com/watch?v=CLKp8Jh5PVQ&feature
‌سه شنبه 2 مهر 1392 - 09:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.