بزرگداشت ایرج در حضور شجریان

در مراسمی با عنوان صدای ماندگار ایران که با حضور اساتید حوزه موسیقی و سینما در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد از استاد ایرج خواجه امیری تقدیر به عمل آمد.


به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از استاد ایرج خواجه امیری سومین همایش باشگاه هنرمندان ایران شامگاه جمعه هشت شهریور ماه با حضور جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.


در این مراسم که مرتضی کاظمی مجری آن بود هنرمندانی همچون سید مهدی کاظمی ، جمشید حمیدی، احسان خواجه امیری،‌ اسماعیل آزاد،‌ فرهنگ شریف‌، محمدرضا شجریان ،‌ اصغر همت‌، ناصر عظیمی و ... حضور داشتند.

محمد رضا شجریان در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه ایرج پیشکسوت من بود و هست گفت: آن موقع که دبیرستان می‌رفتیم ایشان در اوج خوانندگی بود صدای ایرج مترو معیاری در آواز خوانی بود. صافی،‌ صلابت،‌ قدرت،‌ پاکی و آن چهچه‌های مردانه که زده و می‌زند بیانگر این است که چه کرده تا متر و معیار شده است. او رکوردار در آواز خوانی است و امیدوارم که صدسالگی‌اش را در همین جا جشن بگیریم.

عکس های مهر و ایسنا از این مراسم را در زیر می بینید.

رأی دهید
perspolisi - سیدنی - استرالیا
بنازم به صدای هر دوتون. تمام درد و بلاتون بخور تو سر اون آخوند که اومده مفت خوری. راستی‌ این شپشو رو کی‌ راه داده؟
دوشنبه 11 شهريور 1392 - 05:41
*Fanoos* - ایران - ایران
قدر زر زرگر شناسد . قدر گوهر گوهری. درود بر پهلوان آواز ایران استاد ایرج. درود بر خسرو آواز ایران استاد شجریان
دوشنبه 11 شهريور 1392 - 12:28
siavash2111 - ویسبادن - آلمان
واقعا صدای ایرج و شجریان ملکوتی و جاودانه و ماندگار خواهد بود گیتی‌ بدنیا نخواهد دید هم چنین صدا‌هایی‌ که وقتی‌ به صدای این ۲ نفر گوش میدهیم روح آدمی‌ قلقلکش میاید امیدوارم ۱۲۰ ساله بشوید .از طرفی‌ احسان خواجه امیری که بی‌نهایت صدای زیبای دارد و چه خوب و آفرین به این جور برنامه‌های که از استادان در زمان حیاتشان بزرگ داشت میگیرن که خود طرف باشه و ببینه که برای هنرش مردم چه ارزشی میگًذرن .
دوشنبه 11 شهريور 1392 - 14:32
raha-hamburg - هامبورگ - آلمان
تو اون عکسی که آخوند شپشو توش بود چه لب و لوچه ش آویزون بود از این که اینجا نقل مجلس نیست و حرفی‌ برای گفتن نداره و چون همه برای بزرگداشت استاد آمدن نه برای دستمال کشی‌ انسانهای آزاده و با شعوری هستند برای همین هیچکس حاجی رو... هم حساب نکرده، گوسفندو....!
دوشنبه 11 شهريور 1392 - 21:18
borgeloo - مادرید - اسپانیا
درود ایزدی بر شجریان بزرگ..
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 11:48
بت شکن - مونترال - کانادا
درود بیکران به همه هنرمندان پاک و باشرفی که هنرمندانه زیستند و میزی اند و چه آنها که فروتنانه سر در دل‌ خاک نهادند!! آخوندها این آرزو را به گور میبرند که روزی مردم از ته دل‌ و بی‌ هیچ جبری از آنها تجلیل کنند.!!!
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 11:46
sia-2012 - تهران - ایران
خدا اساتید آواز ایزان به خصوص ایرح عزیز رو خفظ کنه !!
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 11:46
Pezhman - وين - اتريش
عکس آخری سمت راست, آیا نسبتی با آقای وحدت بازیگر معروف اصفهانی دارد؟
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 15:59
trust - بوشهر - ایران
درود بر استاد شجریان
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 09:34
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.