کارشناس اسلامی در تلویزیون : حضرت علی زمانی که به دنیا آمد بلافاصله قران خواند

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




تماشای آنلاین

رأی دهید
metiuk - بردفورد - انگلیس
یارو صدو پنجاه کیلو وزنشه ۲ گرم مغز نداره.و هر کس که این اراجیفو باور داره.
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:34
hezhar - ستاونگر - نروژ
حتماً زولفقارم تو دستش بوده!!!
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:37
ben 15 münchen - مونيخ - المان
آره جون آقا جلادی هم میکردند .
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:34
perser68 - فلوریدا - امریکا
آخه کلاشی و رمالی تا چه حد شپش؟!!!
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:30
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
من که باور دارم شدید!!! آخه روایتی هست که بنده وقتی متولد شدم چشمکی به قابله زدم و شماره تلفن موبایل 20 سال آینده ام را برایش قرائت کردم، جهت گفتن آن در گوش دختر تازه بدنیا آمده ای که 10 ثانیه بعد متولد شد. باور نمی کنید؟ پس چطور حضرت علی قرآن خواند و مسیح حرف زد؟ اون زمان که موبایل نبوده؟ خدا است دیگه، الله اکبر! توجه کنید که وقتی مسیح آنگونه در قنداق صحبت می کند، حضرت علی قرآن می خواند، خامنه ای اذان می گوید، احمدی نژاد قهرمان ژیمناستیک جهان می شود و جنتی در قنداق بخاطر پرش از مانع با دایناسور کاپ می گیرد ما نتوانیم شماره تلفن رد و بدل کنیم؟ قدرتی خدا!!!!! الله اکبر!!!! به اشارتی همه ما را توانمند کرد.
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:57
Alexberd - بوداپست - مجارستان
مرد تیکه آخه آن زمانی که امیر مونات شما به دنیا آمد، آخه مرد تیکه قرآن وجود نداشت که!!!!!!
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:47
Shahin.Orel - تهران - ایران
اگه به یک مسیحی بگی عیسی در نوزادی حرف میزد ! میگه این مزخرفات چیه میگی !همچین چیز های در دین مسیحیت نیست ، در ضمن هیچ مسیحی نمیگه انجیل نازل شد ! میگه این حرف ها و سرگذشت عیسی هست ! عادت داریم مهملات راجب به اسلام بشنویم ، ولی دیگه چه لزومی داره دین بقیه رو نه با باورهای خودشون بلکه با دروغ های خودمون تفسیر کنیم ؟ علی هم که دنیا اومد ، قرانی که ١٦ سال بعد از تولدش نازل شد رو میخوند ! با محمد رو کم کنی گذاشته بود !
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:50
کبالت - کرج - ایران
حالا این مسئله کوچیکیه یکی از همین علما فرمود که هنگام ساختن دنیا خدا با علی مشورت میکرد.
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:14
ali1111 - تهران - ایران
من هم برا خودم اسم کاربری انتخاب کردم؟!!!!!!
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:26
bardia.kaviani - زوریخ - سوییس
صد علی هم که به دنیا اومد بلافاصله شیره کشید و وافور به دست گرفت
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:27
dara20 - تهران - ايران
لابد تو هم متخصص زنان و زایمان بودی و آنجا حضور داشتی؟
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:30
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
آدم حالش واقعاً از این مسلمانهای خرافه پرست هذیانگو بهم میخورد و بالا میآورد وقتی چنین چرندیاتی را میشنود. پول نفت ملت بیچاره ایران را به این گردن کلفتان مسلمان میدهند که مفت بخورند و بعدش چنین چرندیاتی از خود ببافند برای فریب دادن مسلمانانی نادانتر از خودشان. بیخود نیست میلیاردها دلار خامنه ای بی مخ هزینه بنیادهای تبلیغ اسلام کرده تا چنین مداحان کاسه لیس برای اسلام عربها بیرون بدهند تا چنین مزخرفاتی را تحویل مردم بدهند. البته هرچه چنین خرافات خود درآوردی را بیشتر برای مردم تعریف کنند خصوصاً نسل جوان تحصیل کرده اش بیشتر از اسلام گریزان و فراری میشود و به ریش این مبلغین اسلام دروغین میخندند. بهترین ضربه به اسلام را خود همین هذیانگویان مبلغ اسلام به خود اسلام میزنند که جای بسی خوشحالی و امیدواری است که ریشه این دین سرطانی از ایران هرچه زودتر کنده شود. این شیعیان کاری کردند که حتی عربها هم امروزه به ریش ایرانیها و خرافاتی بودنشان میخندند مثل چند روز پیش در روزنامه های مصری! تاسف به حال ایرانیهائی که دین دشمنان ایران که اسلام باشد را هنوز میپرستند!
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:06
ab shangooli - لندن - انگلند
این بیچاره موادی که کشیده قاطی‌ داشته ، آخه احمق علی‌ که از محمد سنش بیشتر بوده پس چطور در زمان تولد علی‌ در بغل ممّد بوده؟ تازه گیرم که حرف شما درست ، زمانی‌ که علی‌ به دنیا آومده که قرآن هنوز وجود نداشت ، یعنی هنوز ممّد توی غار نرفته بود ... تا قرآن به مرحله چاپ برسه.ضمناً مگر قرآن نگفته که هیچ کس به دیگری برتری ندارد مگر به تقوا ، پس شما بر چه مبنائی عیسی مسیح رو پائین تر از علی‌ میدونید؟ اگر هم عیسی انسان خوبی‌ نبود ولی‌ کور رو شفا داد ، مرده رو زنده کرد اما علی‌ با شمشیر هزاران نفر رو سر برید. آیا فرق این ۲ نفر از زمین تا آسمون نیست؟
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:09
borzoopersia - بیرمنگهام - انگلستان
موقعی که این مذهبیون کم میارن میگن کار خداست دیگه و خدا هر کاری دلش بخواد میکنه. در صورتیکه اگر با خرد و منطق و دلیل صحبت بکنیم حرفهای این حاج آقا پشمکیان به یک قِران هم نمی ارزد. قرآن زمانی نوشته شد که علی یک بزرگسال و یکی از نویسندگان قرآن بوددو محمد ادعا کردکه خدا از طریق وحی آیه ها را برای او میفرستد(این تلفن موبایل هم تو قرآن بوده ما خبر نداشتیم- اس ام -اس-). هیچ کتابی هم به عیسی نازل نشد جناب مزخرفیان. انجیل پس از عیسی توسط یارانش نوشته شد.اصلا با آدم مذهبی نمیشود با استدلال و منطق بحث کرد چون انسان مذهبی به خرافات و موهومات باور دارد و تمام حقایق و قوانین فیزیک و شیمی و ریاضی را نادیده میگیرد.
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:44
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
ای کچل اوغلی، تو اول ثابت کن که عیسی در گهواره حرف زده، انوقت برای اثبات قران خواندن علی به عیسی آویزون شو! این ملت بدون شک مغز خر خورده است!
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:48
road120 - منچستر - انکلیس
شیپیش اینجل نازل نشد بلکه شاگردان عیسی مسیح هر چه از دستورت،زندگی‌،تعلیمات و معجزه‌های ایشان دیدند نوشتند و قسمتی‌ از انجیل هم نامه‌های هست که شاگردان عیسی مسیح به کلیسا‌های آن زمان نوشتند و به آنها تعلیمات ، یادآوری و دستورت خداوند را یاد آوری کردند . در ضمن در انجیل نگفته شده عیسی مسیح در نوزادی صحبت کرده !
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:52
kordman - بردا - هلند
از تفکر تشیعه صفوی همین چیزبیشتر انتظار نمیشه داشت . اخه یکی نیست به این مردک بگه احمق عیسی(ع) بدون پدرمتولد شدوخود ایتی ازطرف خدا بود.او رسول بود وصاحب کتاب ونبوت.مردک علی(ع)پدرش ابوطالب مشرک از دنیارفت!تازه خود حضرت رسول(ص)براساس ایات قران خودش از هیچ چیزخبرنداشت.چگونه ایشان خبر داشتند.این تفکرصفویت است که ایشان را که طبق قران مجیداصلا با حضرت عیسی(ع)برابری نمیکند به درجه خدای رساندید.غلو تا چه حد.مردک برو لااقل قران بخوان ببین در مورد انبیا چه فرموده(سوره بقره)لا نفرق بین انبیااحدهم اگرششعور داری معنیش رادرک خواهی کرد
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:01
امام سایبرجایا - سایبرجایا - مالزی
من که سرعتم کمه نمیتونم ببینم. اما کذب هستش چون دین اسلام هنوز نیامده بود. هیچ چیز بدتر از عاخوند بیسواد نیست
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:12
khorram - خملنیتسک - اوکراین
مهملات....................مزخرفات///////////کلاشی و رمالی .............
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:36
bisetoon - فرانکفورت آلمان - فرانکفورت آلمان
این دروغ‌های که میگی‌ راسته ،مردیکه کلّش
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:13
fesgeli - سوئد - اوپسالا
فقط ۱ کلام یابو، بی‌چاره یابو
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:31
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
شنونده باید عاقل باشد , گوینده که از عقل مبری است.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:33
potatis - مالمو - سوئد
تنها راه مبارزه با این دیوانگان متوهم, روشن سازی اذهان ایرانیان هستش، این کامنت رو قبلا میخواستم تو یه صفحه ی دیگه بزارم اما بی ارتباط با این صفحه هم نیست،ما طبق آموزه های قرآن آموخته ایم که زمین همچون فرش مسطح آفریده شده و خورشید و بقیه ی ستارگان مسخر زمین هستند (در تسخیر زمین هستند یا تابع زمینند) و آسمان هم ۷ طبقه داره و خدا هم در طبقه هفتم روی تختش نشسته و مارو نظاره میکنه، فرشته ها هم هر وقت که جن یا شیطانی میخواد به زمین نزدیک بشه با سنگ دفعش میکنند (کفار احمق بش میگند شهاب سنگ) در ضمن خدا تمام آسمانها و هر آنچه در ان هست رو تو ۲ روز آفریده و زمین هم تو۴ روز(روز هفتم هم استراحت کرده) خورشید هم شبها تو مرداب پر از گل فرو میره و روز ها دوباره در میاد، آفرینش تمام زمین و موجودات هم آنی بوده (نظریه تکامل طبیعی داروین هم پشمه)
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:50
farokhzad - کنت - انگلستان
خوبه هم وطن‌ها باید ببینند وقتی‌ میگویم بروید مطالعه راجب ادیان کنید برای همین هست قدیمهای ما خیلی سواد نداشتن نگاهی‌ کنید به بانی‌ هایی تکیه‌ها هیئت‌ها اینها اصلا نمیداند که برای چه کسی‌ گریه میکنند فقط به آنها دروغ این ملا‌ها گفتند و آنها باور کردند برای همین هم هست آنها مسلط هستند چون ملا درس مذهبی‌ زیاد خوانده و طرف مقابلش سواد آنچنان ندارد جواب او را بدهد اگر هم چیزی بدانند به او میگویند سوال نکن زیاد گمراه میشوی یعنی‌ میخواهند شما نادان باشی‌ فقط قبول کنی‌ البته آنها از صداقت مردم ما سؤ استفاده کردن و این گونه رخنه کردن شرم بر این دروغ گو‌ها شرم هموطن قران را به فارسی بخون تا بهتر بشناسی این خدای ملا‌ها را
‌چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 23:58
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
گاو پیش این دو نفرو کسانی که این مطلب را قبول می کنند افلاطون است / این خدائی که این همه توانائی داره , پس چرا آنقدر عرضه نداره که حیثیت خودش حفظ کند , خدا اگر یک ذره عرضه و و جود داشت احتیاجی نداشت پشت سر هم رسول و امام بفرستند که اثبات وجود بکند و یک نظر ثابت و یک ایده لوژی خاص میداشت نه اینکه انواع و اقسام دین و مذهب و رسول بفرسته که برای هم دیگه شاخ و دشمن بشوند کسی خودش آنقدر متزلزل است باید هم دنیا اش آنقدر درب و داغون و خراب باشه و هنوز هم مورد شک باشد.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:45
imanrad74 - تهران - ایران
ما همه فرزندان خداوند هستیم همانطور که خدا از روح خود به ما دمید و ما را آفرید اما مسیح روح خالص خدا بود که توسط انسان زاییده شد. مسیح پاک بود و مثل علی هیچ وقت کسی‌ رو گردن نزد و عیسی فرمود اگر کسی‌ به صورت شما سیلی‌ زد طرف دیگر صورتت را به او نشان بده . مسیح پاک بود و به خاطره گناهان ما انسانها به روی صلیب رفت و مرد و پس از ۳ روز زنده شد. ‌ای دروغ گوها تا کی‌ در تاریکی‌؟
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:03
to rast migi - لندن - انگلستان
می‌خوام سرمو بزنم به دیوار وقتی‌ اینا چرتو پرت میگن.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:21
amir-amir - تورنتو - كانادا
واقعا این ها در بحث هاى مناظره اى کولاک مى کنند به طوریکه فلاسفه مشهور در ممالک دنیا جلو این ها لنگ مى اندازند
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:07
damad - منچستر - انگلستان
جالبه این حرفا رو ۲۰ ساله پیش میشد گفت نه حالا تو عصر اینترنت که دیگه همه می‌تونن تحقیق کنن،تازه ما نفهمیدیم علی‌ تو مسجد ایمان اورد یا...،۳-آقای محمد قابله بودن یا کلا هر جا .. بوده ایشون هم بودن عجب بابا رو که نیست
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:07
همه فن حریف - تهران - ایران
metiuk - بردفورد - انگلیس، آقا خیلی باحال و درست گفتی.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:56
Dara va sara - پرت - استرالیا
اتفاقا ، واقعیت را داره میگه. شما مسلمانان بیسوادی هستید...
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:12
kaveye ahangar - کیف - اکراین
به به چقدرشیوا ومنطقی..یعنی خواهر و مادر منطق رو ایشون مورد عنایت قرار دادن.من که قانع شدم)))
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 01:18
birmingham - شیراز - ایران
پاینده باشد بهرام مشیری دوستان حتما سخنان بهرام مشیری هم ببیند امام علی به زبان تاریخ در یوتوب
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:15
potatis - مالمو - سوئد
هر وقت هم دیدید که خورشید داره تو آسمون بلعیده میشه سریع چند رکعت نماز وحشت بخونید تا الله مدینه دست برداره(در مورد بقیه ی مشکلات طبیعت از جمله ماه گرفتگی، زلزله ،سیل ، صدق میکنه) هر وقت هم خشک سالی شد و داشتید از تشنگی ریق رحمت رو سر میکشیدید سریع چند رکعت نماز بارون بخونید الله دست میکشه، انسان هم از استخوان جناق سینه خلق میشه نه از دستگاه تناسلی، حوا هم در آغاز از دنده ی چپ آدم خلق شد، و باقی علوم قرانی که خودتون برید زحمت بکشید بخونید خیلی مفیده واستون.دوستان تا وقتی که ما این تازی نامه رو به زبان فارسی نخونیم و به چرندیات اون بر نخوریم همین اش و همین کاسه هست.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:50
samuel_28 - تل آویو - اسرائیل
اونجای بابای آدم دروغگو
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:08
samuel_28 - تل آویو - اسرائیل
من واقعا متاسفم واسه اینا که با این مزخرفا ت دارن شعور و فرهنگ مردم ایران رو زیر سوال میبرند. هر چند دیگه کار از این حرفا گذشته
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:19
farhad352 - تهران - ایران
لعنت بر تو ... که هر چه بر سر مردم دربند آخوند می آید به خاطر ذهنیت عقب مانده و بیشعور هایی چون تو می باشد. ای دو صد لعنت بر تو و مرام جهل پرور و ذات آخوند صفت تو باد. خداوندا نسل مفت خوران تازی و آخوند های پست فطرت الاغ پرور را از ایران خودت برکن.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 00:55
sohrab20 - واشنگتن - امریکا
birmingham - شیراز - ایران بهرام مشیری یا شتر معروف سوادی نداره میگه مهندس شیمی‌ هستش اونم دروغ میگه یه کتاب از این شتر معرفی کن ما بخونیم امکان نداره فقط و فقط پروفسور مسعود انصاری جانم برو تو گوگل و کتابهاش را مجانی‌ دانلود کن و آهنگ علی‌ و قرآن افشین فروتن یادت نره آره جانم
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 02:45
bezgool - لندن - انگلیس
یارو کارشناس کمربند هواپیما بسته ؟:))))
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:04
صمصام - سیدنی - استرالیا
یاد یک متل قدیمی افتادم که دو نفر داشتند برای هم خالی می بستند، اولی میگه: بابای من یک قابلمه ساخت، انقدر بزرگه اگر بری توش می تونی دو روز راه بری، دومی گفت اینکه چیزی نیست، بابای من کشاورزه، پارسال یک بادمجون پرورش داد انقدر بزرگ بود پوست کندنش یک ماه طول کشید. اولی میگه خالی بند، اونوقت این بادمجونو کجا پخت؟ دومی میگه تو قابلمه بابات!! حالا این دوتا بوزینه نشستند برای هم خالی می بندند و یک مشت احمق تر از خودشون هم باور می کنند. طرف میگه: همون خدایی که عیسی رو تو گهواره به سخن آورد میتونه علی رو هم به زبان بیاره..یعنی با زبان بیزبانی به مسیحیان میگه اگر شما مزخرف میگید ما از شما استادتریم!!!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:20
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
قطعا اینها خرافات است و بقول اون دوستمان که در بالا اشاره درستی داشتند : « یارو صدو پنجاه کیلو وزنشه ۲ گرم مغز نداره » ! واقعا همینطوره اینها اراجیفه و اصلا درست نیست و رواج این چیزها به نفع دین هم نیست ولی بهرحال اینها واقعیات جامعه بشری است و مختص ایران هم نیست و در تمام جوامع هست تو آمریکا اروپا ژاپن چین و بویژه تو هند و آمریکای لاتین فراوان در اشکال مختلف این خرافات هست و در بین سنیها هم کم نیست و به تبع آن در بین برخی از شیعیان هم هست ، اما برخی از متفکران شیعه که نمی خوام از آنها نام ببرم اینها را غیر واقعی و محل تردید می دانند و روایاتی از این دست را قبول ندارند ، اما وقتی خامنه ای بیسواد میشه رهبر آنوقت از ضرخامی بیسواد و تیم نادان او هم اینها درمیآد دیگه البته متاسفیم واقعا! چون این اراجیف گاهی هم دستمایه عده ای ضد دین میشه که گر بگیرند و اهانت کنند .....!!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:42
paksan - آمریکا - آمریکا
خوب این قرآن ده سال بعد از به دنیا آمدن حضرت علی نازل شده خوب این قرآن عزیز که شما از درونش داستان سخن گفتن حضرت عیسی رو تعریف می کنید چرا بجای داستان عیسی داستان حضرت علی که به زعم شما خیلی مقامش بالاتره رو نیاورد؟به قول شماخدا این معجزه رو برای حضرت علی مثل حضرت عیسی میسر کرده دیگه خوب خدا ده سال هم که وقت داشت پس بجای داستان حضرت عیسی داستان سحن گفتن حضرت علی رو می گفت و بعدشم حالا که حضرت علی انقدر بزرگ بوده پس چرا اصلاً حضرت محمد پیامبر شد به نظرم خدا خیلی اشتباهات و سوتی های خفنی داده و به نظرم حضرت علی رو اشتباه آمدید باید درباره سخن گفتن خامنه ای بعد از بیرون آمدن می گفتید و ربطش می دادید به حضرت عیسی که برای شما شیعه ها حجت تموم بشه ما شیعه ها که عقل نداریم هرچی بگن می گیم حجت تمام قبول.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 04:10
ousi.gh - مانیل - فیلیپین
کار، کارِ خداست؟! . نخیر، کار ،کارِ انگلیساست... بمیرید که خدا رو هم دارید از ما می گیرید
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 06:00
raha1984 - هامبورگ - المان
اراجیف و جفنگیات خنده دار مسلمانان !!! اینها حتی خدای خودشون رو قبول ندارند وقتی که عیسی فرستاده خدا رو مرتبه اش رو از علی که نه فرستاده خدا بوده و نه کاره ای کم تر میدانند !!!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 06:59
eddy59 - مونیخ - آلمان
یک مشت خر وقت برنامه رو گرفتن..
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 08:34
louis - خرونینگن - هلند
می‌خوام سرمو بزنم به دیوار وقتی‌ اینا چرتو پرت میگن...!!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 08:34
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
بچه ها اخه چرا به اسلام بد میگین ؟ در خصوص این چاخان ایشون باید بگم که در قران به صراحت در آیه ی 77سوره ی المائده ما را از غلو در دین و در شخصیت بزگان دینی نهی کرده و حدیثی محکم از پیامبر نقل شده که فرمودند چیزی را به من نسبت ندهید و در حق من زیاده روی نکنید همانا من بنده ای از بندگان خدا هستم . یا این که فرمودن هرکس از جانب من حرفی زد و به من سخنی را نسبت داد که از من نیست دروغگو و به جهنم در اورده خواهد شد . اسلام ما رو از غلو در دین برحذر داشته و چیزی که باعث انحطاط در ادیان پیشینیان مثل یهود و نصارا شد همو افراط و غلو در بزرگان دینشون بود که متاسفانه در مذهب تشیع بسیار این امر طبیعیست . در صورتی که در اهل سنت تحت هیچ شرایطی حتی در مورد پیامبر اسلام غلو نمیشود و او را بنده ای از بندگان خدا خطاب میکنند که فرقش با ما فقط دریافت وحی از خداوند است .
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 08:39
shaali - سوپوت - لهستان
منو یاد دائی جان ناپلون میدازه که میگفت کار کاره انگلیس هست اینم کم میاره میگه کاره خداست
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 08:49
mina minavand - هانور - آلمان
بچه‌ها باید بگم کامنت‌هاتون خیلی‌ جالب بود.باید بگم اینها اینقدر چرند گفتن که خودشون هم دارن باور می‌کنن.من از ملت ایران در تعجب هستم که میگن نواده‌های کورش و داریوش هستن اما این چرت هارو باور می‌کنن.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 09:18
aram. - کردستان - ایران
خدایش اینا مغزشون معیوبه...
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 09:24
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این به حساب کار شناس و مجری که حالشون معلومه و چیزی واسه گفتن نمیمونه، به قولِ معروف جوابِ ابلهان فقط خاموشی است، حالا به علت گفتن اینگونه اراجیف می‌توان اشاره یی کرد، اما نکته قابل تامل تر نظرات اکثر کاربران است که عجب آش شلم شورباییست، یکی‌ که هنوز نمیدونه وقتی‌ پیامبر در ۴۰ سالگی به رسالت مبعوث شد علی‌ نوجوانِ ۱۰ ساله بود و اولین ایمان آورنده، یکی‌ دیگه که خودش رو نشونده رو عرش خدا و براش نسخه می‌پیچه، بنده خدا یک لحظه جلو نفس کشیدنت رو بگیره رب و روب یادت میاد اونوقت هر چه خواستی براش تجویز کن، یکی‌ دیگه از مشرک بودنِ پدر علی‌ میگه ، انگار از ابتدا همه پیامبرها خداپرست بودند و برا همه پیامبرها یا مریم وقتی‌ همسر کرد خطبه عقد خواندند و جدّ اندر جدشون حلال زاده بودند، یکی‌ دیگه از قاتل بودنِ امام علی‌ میگه و از رأفت حضرت عیسی، چه فایده که پیروان عیسی از جنگ افروز‌ترین امتهای روی زمین هستند، که نتیجه گیری میشود، حضرت عیسی ایده الیست بوده و در رویا بسر می‌برده، ....
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 09:45
agha-javad - تهران - ایران
مگه آدمهای که برای یک هنرپیشه یا خواننده سر و دست میشکنند و گریه زاری میکنند فرقی‌ زیادی با این نادان مذهبی‌ دارند؟ هنرپیشه یا خواننده برای این نادان تهی مغز ، مذهبش هست. نادانی باعث شده که صلح و آرامشی را در دنیای ما نمی‌بینیم.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 09:20
مهم - بروكسل - بلزيك
خوب راست میگه بدبخت از این اسلام همه چیز بر میاد وقتی‌ پیغمبر بی‌سواد شون یه دفعه باسواد می‌شه می‌تونه قرآن بخونه خوب این علی‌ شمشیرزن هم حتما می‌تونه قرآن بخونه
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 09:45
مهم - بروكسل - بلزيك
بهش میخوره رفیق مموتی و مشایی باشه جنسی‌ که زده از کیفیت خوبی‌ برخوردار بود
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 09:58
invisible kid - ریو دو ژانیرو - برزیل
از اسلام و مسلمون جماعت از این بیشتر هم انتظار نمیره، یک مشت جاهل و نادان!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:16
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
....مگر زندانی که تو کهریزک هزار بلا به سرش دادن و در جوانی‌ کشتند و از دادن جنازه اش هم به خانواده پرهیز کردند و بعد آن خانواده اش را هم در رنج و سختی گذاشتند، از مصلوب شدن عیسی چیزی کم داشت، که حالا حضرت عیسی برای گناهان دیگران به صلیب کشیده شد تا. بقیه با راحتی‌ تو دنیا از سیاست و کشتار چیزی در ظلم کردن به مردم کم نذارند، حرف زیاده اگر بیشتر بگم معلوم می‌شه خرافات بیشتر در کجاها ریشه دارد اما بی‌خیال، به من چه هر کی‌ مسول اعمال خودشه. علتِ پرداختن به این اراجیف از سوی تلویزیون حکومت ولایتِ فقیه اینه که این حکومت به هر نکته از ائمه شیعه بپردازد برایش دردسر است که بحث طولانی دارد و مجالش و مخاطبش در این جا نیست ، بنا بر این با تکیه کردن به این موارد میخواهند اعلام موجودیت از مرام امام علی‌ کنند،از مرام علی‌ پیش یک بچه منگول هم بگی‌ متوجه میشود که با عملکردِ اینها تفاوت از زمین تا آسمان است، یا هم مسائلی‌ را تحریف میکنند و به خورد جماعت بیسواد از کسب معرفت میدهند.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 09:45
massoudoslo - اسلو - نروژ
در بین تمام ملل و کشور های دنیا خرافات و مزخرفات وجود دارد و نه میشه جلوش رو گرفت و نه مردم حاضرند از این هرزگی و بدنامی دست بردارند اما مشکل و بدبختی زمانی شروع میشه که این دسته مزخرف و هرزه گو میان میرن رهبر و نخست وزیر و رایس جمهور و امام جمه میشن و تلویسیون یه مملکت رو به دست میگیرن و اونوقته که دیگه دنیا رو به کثافت و پوسیده گی میکشن . بیچاره بچه های ایرانی که این برنامه رو تماشا میکنن !! همون شرم و افتضاح بازی انتصابات کافیه !!هموطن های با ایمان و معتقد ایرانی خودم یعنی واقعا بدونه این چرت وپرت ها نمیشه زندگی کرد و خوشبخت بود !!!؟علی وقتی از ننه اش به دنیا اومد قران میخوند !!!!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:05
فراوانی - قطر - قطر
ببینید کار کار خداست شبه مبهه نداریم هرکی باور نمیکنه حسابشو میرسیم
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:40
ordak - بن - المان
خیلی بی‌ انصافی است، من به هیچ مذهبی‌ توهین نمیکنم اگر چه هیچ مذهبی‌ را قبول ندارم، ولی‌ به قول معروف ،گوسفند ندیدیم ،پشکل دیدیمم، آخه مردک تو مقام عیسی را با علی‌ مقایسه میکنی‌؟! حتا کفش‌های آععصا مقمشون از علی‌ بالاتر است، مردک ابله، عیسی پیامبر صاحب کتاب است، حتا مقمش از پیامبر اسلام هم بالاتر است اگر بخواهی مقایسه کنی‌. آخه خرافات و اراجیف تا کی‌، علی‌ حتا پسر مردی است که در جهالت مورد، آبو طالب پدر علی‌ مسلمان نبود و نشد، علی‌ حتا وقتی‌ هم به اصطلاح بالغ بود سواد دروس ت حسابی‌ نداشت؟، حالا علی‌ تو قندق قرعآان میخوند بماند
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 10:09
romano - تهران - ایران
potatis - مالمو - سوئد جناب محترم میشه لطف بفرمایید بخشهایی رو که گفتید در قرآن وجود داره بند به بند با شماره سوره و متن عربی همینجا قرار بدید ما هم استفاده بکنیم.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:07
صمصام - سیدنی - استرالیا
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. آخوندک جان منچستر نشین یک بار بهت گفتم اگر مزخرف بگی تو این سایت یقت گیره، گوش نکردی حالا جواب بده: 1- گفتی برخی از متفکران شیعه که نمی خوای نامشونو بگی(شاید می ترسی ریا بشه!!).. باید بگم شیعه گری یک جریان احمقانه است که تابع تفکر نیست بلکه پیرو تعصبه. شیعه نه تنها با تفکر بیگانه است بلکه در تشیع باید تابع محض باشی، تقلید کنی و عقل رو بفرستی تعطیلات، همانطور که جنابعالی اینکارو کردی.2 - فرمودی این اراجیف گاهی هم دستمایه عده ای ضد دین میشه، باید بگم دین بمعنای اعم، و دین و مذهب شما بطور اخص کلاً اراجیف است، لازم نیست افرادی از این دست بخواهند آنرا دستمایه طنز قرار دهند. برای اثبات این حرف یک سر به کتب اصلی و معتبر شیعه مثل اصول کافی، بحارالانوار، حلیه المتقین،من لایحضره الفقیه و .. بزن میبینی که احتیاجی به سایت های جوک و پورنو نداری.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:11
صمصام - سیدنی - استرالیا
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. 3- باز دوباره برای خریدن آبرو برای دین بی آبروی اسلام و مذهب بی آبروتر شیعه رفتی بالای منبر و شروع به مقایسه مذاهب دیگر و کشیدن پای سرخپوستا و سیاهپوستا به وسط میدان کردی، باید بگم مزخرف مزخرفه، چه اسلام عزیزت و چه مذهب آدمخورای آمازون، چیزی که مهمه اینه که انسان متمدن امروزی دیگر نیازی به دین نداره و هر چقدر هم مبلغان مذهبی بخواهند آنرا به مردم زورتپان کنند دیگر دوره این حرفا گذشته برادر جان..
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:13
iran e azad - هورتن - نروژ
حماقت تا کجا ! احمق ها،نادان‌ها جامعه را به کثافت و جهالت ۱۴۰۰ سال پیش کشیدید. خودشان دروغ خودشان را تفسیر می‌‌کنند. ۱۰ سال قبل از آمدن قرآن،نوزاد قرآن میخواند !!!!!!!! قران که معجزه پیامبر است!!!!!!!!. پس از حالا به بعد دیگر معجزه علی‌ است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:36
لبیک یا ثارالساندیس لبیک - بارسلون - اسپانیا
حالا گیریم همه این حرفها درست لابد الآن تمام پیامبران و ائمه از خوشحالی اینکه اینها چاپلوسی میکنند در پوست نمیگجند و از اینکه اینها اینقدر از حق آنها دفاع میکنند ممنون و مدیون هستند.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:40
anty mola - اربیل - عراق
برای کامنتها لایک یا انلایک بزارید بهتر است !!!!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:57
sohrab20 - واشنگتن - امریکا
حالا یه تازی پرست اینجا میگه خرافات در مورد تاریخ میگه دروغ ولی‌ در مورد تازی نامه دیگه نمیتونید ماله بکشید
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 12:01
anty mola - اربیل - عراق
اکثر ایرانیها این موضوعات را باور دارند ،بیچاره گی ایرانی شیعه از همین چرندیات شروع میشود ،شیعه و سنی دوتاشان مزخرفند اما از نظر خورافات شیعه گوی سبقت را ازسنی برده است و در عین حال ابروی برای ایرانی خورافی باقی نگذاشته ، دین و اسلام چیزی جز مشتی موهومات و چرندیات خرکی نیست ،بدا به حال انهایی که در این دریای جهل و حماقت اسلامی دست و پا میزنند و عمر خود را تلف میکنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 11:54
مانفرد - ایران - ایران
خدایا روزی برسه که توریستها به جای کشورهای آفریقایی بیان ایران برای دیدن جانورهای مختلف و ما پولدار بشیم ....مثلا این یه مدل جانداره که از جفت زدن قاطر و فیل و کمی هم کروکودیله
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 12:09
Pezhman - وين - اتريش
birmingham - شیراز - ایران.. کاملآ با شما هم عقیده هستم.برای تکمیل مطلب شما باید عرض کنم: آقای مهندس بهرام مشیری از ادامه دهندگان راه شه روان(شهید) علامه احمد کسروی است.ودر کار اصلاح وتصیح شاهنامه سالیان سال تلاش نموده ودر سمینارهای متعددی گه در آمریکا برگذار میگردد. از معروفترین وپر اطلاع ترین افراد خصوصآ در مورد مذهب رافضی وشیعه گری است.وثابت نموده شیعه گری منکر خاتم الانبیاء بودن محمد است.زیرا شیعیان میگویند:محمد دروغ گفته و آخرین فرستاده حضرت مهدی است ودرآینده از چاه جمکران برای هدایت ورهبری ما خواهد آمد ..!!! به همین دلیل مسلمانان خون شیعیان را مباح وکشتنشان را تکلیف شرعی میدانند.ضمنآ دوستانی که خواهان خرید کتابهای استاد بهرام مشیری هستند بهتر است به سایت ایشان مراجعه و کتابهای نوشته شده توسط استاد بهرام مشیری را خریداری کنند.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 12:24
Rezanl - امستردام - هلند
علی‌ از عیسی بالاتره ؟! مجبورم دوباره یه آبجو باز کنم.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:29
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
بی‌ سوادی شاخ و دم ندارد فحش به ملا بخورد وسط مغزتان !!!!!که به او ناسزا میگوئید و حیله گرانه از کتاب قانون او دفاع می‌کنید!!! همه ی کاربران شرف عقل وجدان را نفروخته اند که فریب بخورند --آخرین دین کلام آخر در جنایت حماقت و خون ریزی بود-همین دفاع شما از اسلام باعث شده گروهک تروریستی مجاهدین پابر جا بماند‌چون فکر میکنند هنوز لمپن‌اسلامی وجود دارد و پالون سوار‌ی آکبند در جایی‌ در انتظار آنان است!!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:39
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
به این جمله اکتفا میکنم، جامعه گوسفندی، لایق حکومت گرگهای مذهبی
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:49
sohrab20 - واشنگتن - امریکا
برام این نکته جالبه که یکی‌ که از علی‌ تازی ۱۴۰۰ سال مرده مدد می‌خواهد این امر را خرافی می‌خواند ولی‌ مدد خواستن از این مرده را خرافی ندانسته بلکه مقدس و یک عقیده می‌داند.تازی نامه پر از خرافات است.در تازی نامه آمده که خورشید پس از غروب کردن وارد رود خانه شده و علت تاریک شدن همین است
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:52
Kamran631 - لیون - فرانسه
علی‌ ۱۳ سال قبل از اینکه خود محمد اولین آیه‌ قرآن رو بخونه به دنیا اومد، حالا چطور میتونسته قرآن بخونه ؟ آن زمانی که حتی‌ قرآن وجود نداشت ?! تازه یه چرت دیگه هم گفت و اون اینکه مقام علی‌ از حضرت مسیح بالاتر هست !! حضرت مسیح که پیامبر و صاحب کتاب بود! خدایا پناه می‌بریم به تو !!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:07
a.ahooraei - کلن - آلمان
این اسلام دیگه داره یواش یواش شبیه قصه های آلیس در سرزمین عجایب میشه با این تفاوت که اون کجا و این کجا.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 14:10
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
فلان فلان شده کم میاره توضیح بده میگه کار کار خداست. اصلا این احمق هیچى نمیدونه. اصلا بر عیسى انجیلى نازل نشد. عیسى تا موقع مرگش هم یهودى بود. بعد از مرگش حواریون شروع به نوشتن تستامنت جدید را میکنن اونهم چندین سال بعد از مرگ عیسى. اى تف برةى همتون که غیر از خرافات و درى ورى چیز دیگه اى بلد نیستین بار مردم کنین. یارو میگه على کجا عیسى کجا. على که خیلى بالاتر از عیسى ست. عیسى هر چى بود لااقل کسى رو نکشت. کسى بدست عیسى ظلم ندید. ولى این على جونتون گردن آدم رو میزد سر از بدن جدا میکرد انگار داره مگس میکشه. براش آدم کشتن و سر بریدن مثل آب خوردن بود، بعدا من یک هکچنین بشرى را مقدس بدونم؟ عرب وحشى مثل بقیه عربهاى وحشى.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 13:26
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
صمصام - سیدنی / از رو نمیری ها!! نادانی واقعا و نام ترا از هر طرف بنویسند باز هم نادانی و صد البته بسیار گستاخ و بی ادب! در کامنت قبلی منظورم تنها تو نبودی بلکه تو و امثالهم بودید که این چیزها خوراک خوبی برای شماست و البته جای زبل خانت را هم خالی کنیم( البته اگر هر دو عنوان کاربری مال یکنفر نباشه!) شما در بی ادبی و گستاخی شهره این سایت شدید. می بینم برخی از کاربران از شما خیلی گله داشتند که بی ادب هستید. برداشت شما از دین هم خیلی سطحی و احمقانه است و جالبه که آنوقت به مواردی اشاره می کنید که بحث در آن بسیار زیاد است. حتی اینقدر تعصب دارید که کامنت قبلی مرا با دقت نخواندید ، اگر ادعا کنید که با دقت خواندید و باز هم به این نتیجه رسیده اید که دیگه باید بحالتون گریست! چند بار در خبرهای قبلی جواب شما را علیرغم گستاخیتون دادم ولی چون این روند را رها نمی کنید و همچنان گستاخید دیگر نمی خواهم باهاتون دهن به دهن بشم. شان من با تو یکی نیست. هر وقت مودب شدی و مثل یک آدم متمدن نظر دادید آنوقت می تونیم با هم صحبت کنیم .
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:39
کبالت - کرج - ایران
هر روز یه کشف تازه از توی انبوه شکم نوشته های واسطه ها مفسرین و دلاکان و دکاندارهای مذهب در میاد تا اینجا زیاد مشکلی نیست اصل مشکل اینه که این مهملات اجازه چاپ میگیرن تو روزنامه و رسانه های دولتی پخش و منتشر میشن و تو مساجد و تکایا با قیف تو حلق مومنین ریخته میشن بعد تبدیل میشن به بیمه ابوالفضل.رضا.علی .و حسین .و سایر شرکتهای بیمه. نتیجه شم دست علی به همراهت بگاز و برو جزء سی هزار کشته تصادفات سالانه.این تازه یکی از حسن های خوبشه کبلائی.
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:59
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
صمصام - سیدنی - استرالیا- صد آفرین که بسیار زیبا و روشنفکرانه تودهنی به این کاربر مسلمان قلابی - یا علی مدد - منچستر - انگلستان - زدید. این مسلمانها امثال این از رو نمیروند و با استدلال و منطق هم نمی توانی حالیشان کنی که این دین اسلام از ریشه خرافات و دروغ و اراجیف است و حالا شیعیان هم آمدند بدترش هم کردند و کاسه های داغتر از آش هم شدند. با مسلمان متعصب بیسواد و ناآگاه هم بحث علمی و منطقی کردن بیفایده است و فقط وقت تلف کردن است و باید بگذاری در نادانی خودشان بمانند و بمیرند! فقط بدبختی در این است که چنین مغز خر خورده های مسلمان شیعه سرنوشت 75 میلیون ایرانی بدبخت را به دست خود گرفتند و دارند ایران را ویران میکنند. این جای درد است! حتماً یادتان نرفته که چند ماه پیش امام جمعه مشهد گفته بود که خامنه ای موقع خروج از بدن مادرش یا علی گفت. بعداً ملا ناطق نوری به او حمله کرد که این چرندیات چیه تعریف میکنید و سر و صدایش خوابید! خب چنین افسانه سازی در باره خامنه ای قاتل در قرن 21 اتفاق افتاد حالا دیگر تصورش را بکنید در عرض 1400 سال خریت اسلامی چه اراجیفی به ناف مردم بستند این مرتجعین!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 15:45
odin - انتورپن - بلژيك
بنظر من این اقایون در کارشون واقعآ موفق بودم و جای تبریک بهشون داره، چون بالاخره یک کار رو درست انجام دادن، اونهم خرافات و رزالت رو عادی و عمومی کردن یکی دیگه از همین نابغه هاشون میگفت که علی رو ننه اش بخاطر سختی تولد و زائیدن در خانه کعبه زائید!!! خب یه ادم پیدا نمیشد به اون اقا بگه قبل از علی کعبه سجده گاه مسلمونها بوده یا بت خانه؟ ننه علی ایشون رو جلوی کدوم بت زاییده بود؟ اینها زیاد میکشن و شبهایی که قراره بیان تلوزیون از این کلمات ... بار بیافشانن دو برابر میکشن، دست خودشون نیست این چرت و پرت گویی ها بعد هم که دیوار حاشا بلنده و میگن حرفهای ما تحریف شده!!! سانسور شده! میدن یکی براشون یک تکذیبیه بنویسه و میدن به حسین بازجوی شرفنداری در کیهان چاپ میکنه. والسلام، خلاص. تکلیف ما اتئیستها که معلومه، اما اونهایی که به این چیزها اعتقاد دارن چرا سکوت کردن و به اینها نمیگن که چرا به عقاید ما توهین میکنین؟ فقط باید پاچه دانشمندها و فیلسوفها رو بگیرن؟
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:37
hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد
من اینجا خودم به خرجیی که می‌شناختم گفتم برین ایران خیلی‌ زیباست و جاهای دیدنیم زیاد داره از تمام دنیا قشنگتر؛؛ میدونین چی‌ جواب دردن ؛؛میگفتن ما می‌خواهیم بریم تعطیلات آفتاب بگیرین تابستون چطوری بریم اونجا با چادر مشکی‌ تو گرمای ۳۷ درجه ؛؛واسه همینم هست که تا ترکیه می‌رن مانفرد - ایران - ایران
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:38
Azadikhah - تكسل - هلند
بیچاره اونهایی که این حرف‌ها رو باور کنن!
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 16:43
تن‌ تن‌ و میلو - دویسبورگ - آلمان
اون گاومیشه چرا با ناز و غمزه ز‌ر ز‌ر می‌کنه؟؟؟ به گمونم خماره خماره!!! زنده یاد صادق هدایت ۷۰ سال پیش این ملعون‌ها رو شناخت(حاجی آقا). خدایا چرا ما ایرانیها رو اینجور وحشتناک مورد غضب قرار دادی و ۳۴ ساله که ما رو به اعماق جهنم فرستادی؟؟
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 19:21
kawir - فرانکفورت - آلمان
وقتی‌ خامنه‌ای از ننش میوفته یاا علی‌ میگه، علی‌ هم قرانی که هنوز نازل نشده را می‌خواند !!، این منطق شیعه است،
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 17:42
aram. - کردستان - ایران
هنوز وجود خدا بر من ثابت نشده اینا اومدن چسبیدن به عربهای شترسوار ماقبل تاریخ...
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 20:32
dehsan - دبی - امارات
من نمیدونم اینا در مورد مردم چی فکر میکنن که این حرفا رو میزنن!. واقعا جواب ابلحان خاموشی است؟. من که فقط دلم میخواد خفشون کنم با ای دروغاشون
‌پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 21:15
omid tanha - هامبورگ - آلمان
آخه یارو انقدر خره که نمیدونه عیسی از خانواده یهودی بود اونها عبری حرف میزدن نه عربی‌
جمعه 17 خرداد 1392 - 00:25
potatis - مالمو - سوئد
romano - تهران - ایران-چشم، تا اونجایی که وقتم یاری بده اینکارو میکنم ولی نه تو این صفحه بلکه جدید ترین صفحه ی دیدنی ها و شنیدنی های روز(اگه فرصت شد فردا)
جمعه 17 خرداد 1392 - 00:28
jojojon - لندن - انگلستان
سلام دوستان مدتی بود غیبت داشتم و اما این بحث جالب که من همیشه با همه دارم وهمگی از مومئن تا کم باور آمادگی جوابگوئی آنرا ندارند این است که همین حضرت تنها 3 روز پس از فوت همسرش که دختر پیامبر بود میرود زن میگیرد. بقول خودشون هموز کفنش خیس بوده که امام صبرشان سرریز کرده
جمعه 17 خرداد 1392 - 00:50
صمصام - سیدنی - استرالیا
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. دوست عزیز، درود برشما. باید بگویم پاسخ این شبه روشنفکر نمای مذهبی! بسیار جالب و در خور تامل است: به جای پاسخ قانع کننده می گوید بی ادبی و با تو دهن به دهن نمی شوم!! تازه میگوید بعضی از کاربران سایت هم از من گله دارند ولی حتی یک مورد مثال نمی زند، چون نمی تواند، چون دروغ میگوید و چون عصبانی است. چرا عصبانیست؟ چون پاسخی ندارد و دستش هم به من نمی رسد تا مثل علی ابن ابیطالب سر از تنم جدا کند. در اسم کاربریش که بیانگر اعتقاداتش است، از مرده ای مدد می گیرد که 1400 سال از مرگش گذشته، آنوقت برای ملت نسخه های روشنفکرانه می پیچد و ادعای تمدن میکند!!. شما می فرمایید باید گذاشت این جماعت در نادانی خود بمانند ولی من معتقدم این ها سکوت دیگران را نشانه حقانیت خود می بینند و اگر نقدشان نکنی جایگاه خود را تقدیس خواهند کرد. از این کاربران با نامهای دیگر بسیار بودند که دیگر نشانی از آنها نمی بینیم بطور مثال : کوککس، اردشیر صفوی، بهرام گ، باور 88، مسیح پسر مریم و..
جمعه 17 خرداد 1392 - 09:18
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
آخیش، یک دل سیر خندیدم، هم از ویدئو هم از کامنتها، اگر ژرف بنگریم تمام قصه های اینا به همین بی اساسیه
جمعه 17 خرداد 1392 - 11:30
کبالت - کرج - ایران
حالا گیرم این درست معجز بوده معجزم که منطق سرش نمیشه والا معجز نمیشه اما کبلائی کی این معجز رو دیده و تعریف کرده بجز پیرزن قابله یا زنای دور و برش پس اونام صاحب معجزه بودن که سالها قبل از نزول قران فهمیدن این بچه ونگ ونگ نمیکنه بلکه داره قران میخونه و برای این کارشوناس تعریف کردن پس درود خدا برآنان وخاندانشان باد.
جمعه 17 خرداد 1392 - 12:01
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
ordak - بن - المان - شما یا هر انسانِ دیگر در باور خود آزادید, خداوند هم به این نکته اشاره کرده اما این بشرِ شیر خام خورده به همه چیز با این عقل ناقص خود دخالت و آن را بر طبق سلیقه و دریافت شخصی‌ اش اجرا می‌کند، ما انسانها میتوانیم همین راهِ اشتباه را تا ابد دنبال کنیم راهی‌ که در آن نادانی پیش قراوول ماست، غرض اسلحه دستمان و جهل سپرِ ما در برابرِ دانائی و معرفت. هیچ ترقی‌ ، هیچ کسبِ حقیقت و هیچ پیشرفتی با این تجهیزات و اداوات نصیب ما نخواهد شد بلکه دایره وار حول محور محدودخود به گرد دست آوردهای حقیر خود چنان می‌‌چرخیم که نیرویِ دافعه و گریز از مرکز هر چه واقعیت ، حقیقت و راستی‌ است را دور و دور تر می‌کند. شما وقتی‌ از دره یی با شتاب رو به پایین در حرکتید نمیتوانید ادعا کنید در همانحال در حال صعود در مسیر کوه به سمت قلّهٔ آن هستید ....
جمعه 17 خرداد 1392 - 11:14
kordman - بردا - هلند
باسلام برشمادوستعزیزیا علی مدد - منچستر - انگلستان. بر اینان خرده مگیر واز اخلاق انسانیت هیچگاه برای انانکه حاضر به قبول حقیقت نیستندخارج مشو حتی اگرموردبی احترامی قرار بگیری ما در این سایت احساسات پاکت را درک می کنیم.بعضیها حتی اگرخورشید را برایشان پایین بیاوری بازشما را انکارمی کنندما باتو هستیم ودر زندگیت جزء از الله(ج) از کس مددمجو خداوندشمارا درپناه خودنگهدارت
جمعه 17 خرداد 1392 - 12:46
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
جامعه ما بیمار است، جامعه ما در خود سانسوری و سانسورِ حکومتی به دوبینی مزمن دچار توان دید شفاف را ندارد ، جامعه ما در غرض ورزی , حمله و تحمیل تفکر آخوندی ، لأییک ، سیاسی از هر مدل دست و پا میزند توان دفاع ندارد، جامعه ما تظاهر و خود نمایی را افتخار، راستی‌ و صداقت را دمده میداند توان برداشت درست را ندارد، جامعه ما زیرِ بار منافع و مطامع شخصی‌ خورد میشود به خاطر از دست ندادن سوده شخصی‌ ، خمّ به ابرو نمیاورد. چگونه میتوانید دنبال چنین خردِ جمعی چنین جامعه یی باشید و به آن اکتفا کنید. این خرد جمعی سرشار از ناخالصی است و مانند سرب در هوا هر روزه به خورد ما داده ما را مسموم می‌کند، تنها زمانی‌ میتوانیم خود را از دامِ این دایره کاذب برهانیم که افکاری به بلندای آشیانه عقاب در نوکِ بلندترین قلّهٔ کوه و دلی‌ دریایی که هر چه ناخالصی را برگردانده یا زمینگیر کند تا فرصت جولان در بیکران دریا را نداشته باشند ، واگر نه محکوم به تبعیتِ کورکورانه از حقیقتی مجازی هستیم و یا کناره گیری از درک حقیقت و بسنده کردن به وقایع موجود یا تعریف شده. ....
جمعه 17 خرداد 1392 - 12:55
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...در مورد پاره‌ای از نظرات شما لازم است مطالبی‌ عنوان شود تا بی‌ اطلاعیتان باعث به انحراف رفتن عده یی از حقیقت نشود، احتمالا شما امی بودنِ پیامبر را به حضرتِ علی‌ نسبت داده‌اید، نهج البلاغه هنوز یکی‌ از مطرحترین کتبِ عصرِ حاضر است، نهج ال فصاحه که نقطه نظراتِ پیامبر است هیچ گاه به گردِ نهج البلاغه نرسیده، دیگر اینکه البته انسان کامل که با مجاهدت در صدد کسبِ معرفت از سرچشمه وجود خود است در مقام آگاهی‌ و رسیدن به معرفتِ خدایی از پیامبری که توسط وحی سخنگو خداوند است و چیز‌هایی‌ که او دیکته می‌کند را به خلق می‌رساند برتر است, در این رابطه در قران اشاره شفاف و صریح به حضرتِ موسی‌ به عنوان پیامبر و حضرت خضر به عنوانِ نماینده انسان کامل یا جانشین خدا در زمین شده، در تاریخ هیچ شخصیتی‌ مانند علی‌ مورد بررسی قرار نگرفته و هیچ شخصیتی‌ به مقامی که به علی‌ داده‌اند نرسیده از سوئ هر گروه و ملیّت، مذهب، سیاست ، تاریخ و دیگر،...
جمعه 17 خرداد 1392 - 13:51
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. من به این کارشناس دو زاری کار ندارم که مال این حرفها نیستند و بویی از معرفت نبرده اند و فقط همه چیز را برای سؤ استفاده به خود میچسبانند، به شعری از مولانا که خود شافعی مذهب یا سنی بود اشاره می‌کنم : تا صورتِ پیوندِ جهان بود علی‌ بود، تا نقش زمین بود و زمان بود علی‌ بود، این بیت اشاره به خلقتِ شگفت انگیز امیر المومنین در صبح ازل اشاره دارد.
جمعه 17 خرداد 1392 - 13:51
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
با پوزش از اشتباهم در رابطه با مذهبِ مولانا، ایشان را به مذهبِ حنفی نسبت داده اند، که بنا به نظر بسیاری با توجه به اشعارِ باقیمانده از مولانا، تمامِ علائمِ حنفی بودن او را نادیده گرفته، به شیعه بودنش حکم داده اند، به این معنی که پیرو تعالیم حضرتِ علی‌ بوده، نه ‌شیعه تعریف شده توسطِ عده ای فسیل و المغز. گوشه یی از اشعار بر وجه مدرکی‌ مستند :‌ ای عاشقان ‌ای عاشقان ، من، جانِ جانان یافتم.‌ای صادقان ،‌ای صادقان ، من نورِ ایمان یافتم.‌ای عارفان ‌ای عارفان ، من مرتضی بشناختم. هم درد را درمان شدم ، هم نیز ، درمان یافتم.‌ای منکران ،‌ای منکران ، حقا که من از جان و دل‌ ، تا بنده ی حیدر شدم ، ملکِ سلیمان یافتم. خاکی بدم ، جانی شدم، حبه بدم ، کانی شدم، این رفعت و این منزلت ، از آل عمران یافتم.‌ ای عامیان ،‌ای عامیان ، در حضرتِ پاکِ ولی‌ ، هم صاحبِ عزت شدم ، هم نورِ عرفان یافتم.‌ ای مردمان ‌ای مردمان ، از فرقتِ آل عبا ، از چشمه سارِ چشمِ خود ، دریای عمان یافتم. با حیدرِ خود حیدرم، بیرون ز حیدر کافرم، حق را به حق در من عرف از شاهِ مردان یافتم.
جمعه 17 خرداد 1392 - 14:19
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
jojojon - لندن - انگلستان - خوب دلش خواسته نکنه باید از شما اجازه می‌گرفت؟ با چهار تا بچه یتیم ، خودش در اوجِ جوانی‌، شکمِ گرسنه هم که تعارف سرش نمیشه مخصوصا وقتی‌ مردی‌ !!! اغیر از آن اون مالِ خودش نبود , مثل ما مسول چهار نفر و یا فقط خودش نبود هیچی‌ او نو متوقف نمیکرد , رسالتی که از سوی خدا توسطِ پیامبر گذاشته شده بود از هر چی‌ براش مهم تر بود به دوشش، تا فاطمه زهرا زنده بود همسری نمونه برای او و قدر دان وقتی‌ هم که ایشان فوت شدند، ننه من غریبم بازی در نیاورد و با حکمتِ خدا ساخت , چطوره مراسم ریش زدن را هم میگذراند، از لباس عزا هم درش میاوردند، سال که می‌گذشت شاید یه فکری میکرد، تو ایران خودمون طرف همسرش مرده هفتش نشده تو مراسم دنبال طعمه می‌گرده، شما اگر دور از جونت مردِ بیوه شدی . تا سالش زن نگیر، اگر هم زن هستی‌ و زن بیوه شدی مانند دیگر زنان به خاطر جامعه و رسوم و بچه و غیره تا عمر داری دوباره ازدواج نکن که آب از آب هم تکون نمیخوره تازه آفرین صد آفرین هزار و سیصد آفرین هم میگیری.
جمعه 17 خرداد 1392 - 15:05
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
باز خل و چلهای مزدور اسلام نظر دادند باور کنید نه نامی‌ از بابک خرم دین شنیده اند نه آریو برزن نه سورنا-ولی‌ تمام کور و کچلهای تازی ۱۴۰۰ سال پیش را به خوبی‌ می‌‌شناسند چون اجدادشان از عربستان هستند!!!!! فریب فحش به ملا را نخورید----تقیه دروغ رسمی‌ در اسلام و حلال!! خاک عربستان بر سرتان که قتل عام ایرانیان به دست این وحشیها را فراموش و مجیز گوی آنان شده اید!!!
جمعه 17 خرداد 1392 - 17:15
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
Kordman. بردا هلند. دوست من بنده با شما موافقم. ما در برحه ای از زمان قرار داریم که متاسفانه تشیع صفوی چیزی برای ما باقی نگذاشته است. و با هر کس وارد بحث میشویم ما را با متحجرین صفوی و اموی اشتباه میگیرد. و وقتی عقاید تشیع صفوی را زیر سوال میبریم فکر میکند دچار دوگانگی فکری هستیم. ولی دوست من به نظرمن : کشتی گرفتن با خوک کار اشتباهیست. اول چون لباست را کثیف میکند و دوم اینکه خوک از کشتی گرفتن لذت میبرد. با ارزوی مؤفقیت برای شما
جمعه 17 خرداد 1392 - 18:07
sohrab20 - واشنگتن - امریکا
صمصام - سیدنی - استرالیا درود بر شما به قول فیلم مکس پوزشنو زدی حسابی‌ بازم درود فراوان بر شما و ننگ بر این تخم و ترکه تازی و تازی پرست
جمعه 17 خرداد 1392 - 22:31
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
shirzan e irani - استکهلم - سوئد ----آبجی‌ زینب امثال تو مثل شریعتی خطرناکتر از ملا هستید---این است علی‌ تو و کتابش که خود را تکه پاره کردی --بی‌ سواد!!!! فقط یک نکته از این کتاب !!!----ای مردم، زنها از ایمان و ارث و خرد کم بهره هستند. اما نقصان ایمان آنها به جهت نماز نخواندن و روزه نگرفتن است در روزهای حیض و جهت نقصان خردشان آن است که در اسلام گواهی دو زن به جای گواهی یک مرد است و از جهت نقصان نصیب و بهره هم، ارث آنها نصف ارث مردان می باشد. پس از زنهای بد پرهیز کنیدو از خوبانشان بر حذر باشید و در گفتار و کردار پسندیده از انها پیروی نکنید تا در گفتار و کردار ناشایسته طمع نکنند. خطبه ٨٠ نهج البلاغه
جمعه 17 خرداد 1392 - 20:36
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
سعد حلی - سیدنی - استرالیا- شما و این دوست شما Kordman. بردا. هلند- از شیعیان هرنوع انحرافی اش آنقدر ناپاک هستید که حتی خوک هم شما را ببیند فرار میکند و دیگر لازم نیست با خوک کشتی بگیرید چونکه خوک هم بدتر از خودش را میشناسد. شما بعد از 1400 سال خرافات اسلامی شیعه از هر نوعش با اینهمه قتل و جنایت و چپاول و تجاوز به مال و ناموس ایرانیها چقدر پررو و بیشرم هم هستید که هی میخواهید آب پاکی روی فرقه خاصی از گروههای شیعه بریزید و استثناء قائل شوید. شما همگی سر و ته یک کرباسید و ننگ بر همه شما باد که ذاتاً و از ریشه ایرانی نیستید، شرط ببندیم؟ جالب اینجاست که سنی ها بنا به اسناد کتبی گروه شیعه را شاخه انحرافی از اسلام میدانند که باید بر علیه شان مبارزه کرد و حالا شما چرا برای این اسلام کاسه داغتر از آش شدید فقط باید از روی بی عقلی باشد و نادانی و ناآگاهی یا خیانت به ایرانیها و مزدوری برای عربها! برای بیرون آمدن از خریت اسلامی بد نیست برخی تحقیقات نویسندگان ایرانی مثل دکتر مسعود انصاری را در باره اسلامشناسی بخوانید تا پی به ماهیت پلید اسلام و شیعه هر نوعش ببرید! .
شنبه 18 خرداد 1392 - 01:13
m_h_gol - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه>> درود بر تو ای هموطن آگاه . حال کردم از جوابی که به آبجی زینب یا ( shirzan e irani - استکهلم - سوئد) دادی. البته اینها با این سخنان نغز شما بر سر عقل نمی آیند... در همین نهج البلاغه آمده: زنان عقل درست و حسابی ندارند و با آنها مشورت نکنید که گمراه می شوید....
شنبه 18 خرداد 1392 - 09:49
صمصام - سیدنی - استرالیا
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. دوست من حکایت این جانداران طرفه حکایتی است...به نظر میرسد خودشان به پوچی اعتقاداتشان باور دارند ولی یا از سر حماقت و یا خیانت نمی خواهند آنرا کنار بگذارند و با شرافت زندگی کنند. مسئله اینجاست که اگر تنها به دایره زندگی شخصی خود اکتفا کنند و استفراغات ذهن خود را بر روی دیگران نپاشند کاری با آنان نیست، اما متاسفانه می بینیم که بر طبق تعالیم دین جهنمی خود احساس تکلیف می کنند تا برای دیگران تعیین تکلیف کنند. آن یکی از انگلستان وقتی کم میاورد می گوید برداشت شما از دین سطحی است!!!..این یکی از استرالیا می گوید ترجمه قرآن نمی تواند منظور کامل الله را برساند(در تاپیک یونس نبی)!!!
شنبه 18 خرداد 1392 - 16:38
صمصام - سیدنی - استرالیا
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. وقتی از آن میخواهی یک نفر متفکر شیعه را بقول خودش!!( حتمن منظورش افرادی مثل شیخ کلینی، علامه مجلسی، مرتضی انصاری یا روح الله خمینی است) نشان بدهد که برداشتش از دین عمیق باشد تا ما به او اقتدا کنیم لال می شود..چون میداند جوک گفته! وقتی ازین میپرسیم این چه خدایی است که پیامش را به زبانی فرستاده که ترجمه اش حتی توسط اساتیدی مثل فولادوند و خرمشاهی نمی تواند منظور الله را برساند، خاموش می شود، چون گاف داده. حالا یک نفر دیگر هم به این لشگر جرار اضافه شده که میخواهد خورشید را برای ما پایین بکشد تا ما هم آن مغز خری را که آنها خورده اند بخوریم..یکی نیست بگوید برادر جان شما لازم نیست خورشید و کواکب را ترانسپورت کنی، لطفاً اگر می توانی به این ایرادات پاسخ بده، همین !!
شنبه 18 خرداد 1392 - 16:42
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
حقیقتجو. دوسلف. المان. چی را میخواهی ثابت کنی؟؟؟. جهان بینیت را به ما معرفی کن. تا ما هم از ان استفاده کنیم. بنده درد دلی کردم با kordman. تو چرا عصبانی شدی؟؟. ما اگر ایرانی نیستیم شما که هستید. معلوم هست که این کردار نیک و پندار نیک و گفتار نیک چقدر بر شما تاثیر گذاشته است. باور کن من فقط مثالی زدم شما به خود نگیر. ای هم اخرین کشتی من با شماست. چون ماشین لباس شوئی من خراب شده
شنبه 18 خرداد 1392 - 17:23
کبالت - کرج - ایران
یکی از رسالتهای مهم که توسط پیامبر به ایشان واگذار گردید ماموریت کشتن سگهای مدینه بود از ریز و درشت که البته بعدا با 50درصد تخفیف این ماموریت الهی به کشتن سگهای سیاه محدود گردید
شنبه 18 خرداد 1392 - 21:12
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
odin - انتورپن - بلژیک - محضِ اطلاع شما، به نقل از مادرِ ایشان فاطمه بنت اسد به اطرافیان، و نقلِ سینه به سینه تا رسیدن به دستِ تاریخ , هنگام زایمان او یکی‌ از دیوارهای کعبه شکافته و ایشان واردِ فضای داخلی‌ کعبه و دیوار دوباره بسته میشود چند بانویِ آسمانی به وضع حملِ او کمک میکنند، هنگام بیرون آمدن فاطمه بنت اسد با نوزاد دیوار کعبه دیگر بسته نمی‌شود. حجاجی که به مکه میروند جای آن را که امروزه دربِ کوچکی بر آن نهاده اند را می‌بینند, خود عربها بر این اذعان دارند, اگر اشتباه نکنم تابلوئی از استاد فرشچیان در همین رابطه به تصویر کشیده شده.....
شنبه 18 خرداد 1392 - 21:28
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. بنای کعبه از زمان حضرت ابراهیم و توسطِ ایشان بنا یا بهتر گفته شود تعمیر شد، بنای اولیه آن منصوب است به حضرتِ آدم، به گمانم تاریخ مذهبی‌ در این باره مطالبی دارد، سنگِ سیاه یا حجر الاسود هم سنگی‌ آسمانی ست اگر اشتباه نکنم توسط حضرتِ ابراهیم یا حضرتِ آدم بنا به روایتهای تاریخی دریافت و بنا شده، کعبه از ابتدا پرستشگاه بوده، در قبل از ظهور اسلام به بتکده تبدیل شده بود، نکته ائی که در رابطه با تولدِ حضرتِ علی‌ در کعبه بحث برانگیز است اینکه مسلمانها به سوئ و روی قبله که کعبه است نماز گذارده و پرستش خداوند را به جای می‌آورند، محلی که علی‌ هم در آنجا متولد شد.
شنبه 18 خرداد 1392 - 21:28
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
m_h_gol - تهران - ایران - گرامی‌ افشای این دین با تاریخ خونین ۱۴۳۵ ساله اش وظیفه ی هر ایرانی‌ است تا روزی که بفهمند حتی اگر این دین مروج خون و حماقت را قبول دارند مساله ی خصوصی و حق ندارند در زندگی‌ روزمره ی اجتماع و مردم دخالت دهند نکته یی که در کلیه ی کشورهای اسلامی می‌توان دید و سفره ی پر از خون آن را!!
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 00:04
kordman - بردا - هلند
سعد حلی - سیدنی - استرالیاسلام بر شما دوست عزیزوهمچنین ددرود برشما. حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. دوست من حقیقجو شما اگرواقعااین اسم بامسمارادرست انتخاب کرده ایدتاریخ حمله اعراب(عربهای لبنان جبل العامل)بوده نه صدراسلام!متاسفانه شما اگاهی لازم را چون مشیری وفاضلی ها ازاین چندنویسنده کینه ای میگیردوبدون انکه ما رابشناسیدبه ما توهین می کنیدمن نیز به نوبه خود شما را می بخشم ومی دانم حلی عزیزنیز ازشما می گذرد.رابرای شما پیشنهاد می کنم بدون هیچ پیش داوری اول چند کتاب رابخوان بعدهرطور که می خواهی برداشت کن.در پایان از دوست عزیزم حلی بخاطر لایق داشتن من از ابرازحستان ممنونم
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:06
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
سعد حلی - سیدنی - استرالیا- تو و امثال تو در همان اندیشه های پلید اسلامی خودتان بمانید! یک مسلمان نادانتر و نا آگاهتر از آن است که آدم با او از جهان بینی های دیگر برایش صحبت کند. تو اگر فکر میکنی من و یا دیگر دوستان روشنفکر ایرانی مخالف اسلام برای تو خرافه پرست عرب و امثالهم .. وقتم را تلف میکنم کور خواندی. این هم آخرین کشتی من با یک مسلمان عربزاده بود! زنده باد ایران آریائی و هر ایرانی مخالف اسلام ننگ! مرگ بر هرچه عرب پرست مسلمان از شیعه ایرانی گرفته تا سنی اش که جزء بدبختی و عقب مانده گی و قتل و جنایت دستآورد دیگر در طول تاریخ ننگ اسلام نداشتند! کردار نیک و پندار نیک و گفتار نیک را در مقابل عرب زاده هائی که دستشان به خون ملت ایران آغشته است و هنوز به نماینده گی آنها یک مشت ملای ابله در ایران راهشان را ادامه میدهند نیامده و به امثال شما توهین که سهل است بلکه باید با گلوله سرب داغ روبرو شد!
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 14:48
m.n.s - کرج - ایران
همین شما مرتد ها هم مثل عیسوی ها میگین علی خداست چه فرقی بین شما و اوناست ؟ ایقدر شعور ندارد فرق بین پیامبر و علی را نمیداند
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 15:44
صمصام - سیدنی - استرالیا
شیرزن خانم جان: باور بفرما این چیزهایی که شما فرمودی خرافات است نه تاریخ. اینکه شما میگویی دیوار فلان جا شکافته شد تا فلان کس برود آنجا و زایمان کند و فلان بچه را بدنیا بیاورد همانقدر واقعیت دارد که بر فرض اهالی ناحیه کوماکی در ژاپن اعتقاد دارند آلت مردانه باعث بارش باران و آمدن بهار و رویش گل و سبزه می شود..اینها را اسطوره می گویند نه تاریخ.
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 15:42
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
صمصام - سیدنی - استرالیا- دوست بزرگوار و ایرانی آگاه و روشنفکر و روشنگر ما! بسیار حرفهای منطقی و درستی زدید و میزنید. دمتان گرم و آفرین و از وجود ایرانیهائی امثال شما احساس غرور برانگیز دارم و جای امیدواری بسیار که شاید ملت ایران هم یکروزی صدای دلسوزانی شریف امثال شما را بشنوند و از خواب خریت اسلامی و بدترش خریت شیعه بیدار شوند و به نجات خود بشتابند. چونکه تا زمانیکه این دین سرطانی اسلام و شیعه در ایران و کشورهای اطرافش حاکم باشد امیدی به بهتر شدن اوضاع منطقه نیست! خصوصاً الآن که بین خودشان جنگ شیعه و سنی هم راه انداختند و خود شاهد هستید که برای قدرت سیاسی با ابزار همیشگی خامگری دینپرستی مردم چه جنایاتی میکنند و حمام خونی راه انداختند. بشما که خیرخواهانه در راه هدایت یک مشت خائن که خودشان را در پشت ماسک تظاهر مسلمانی شیعه قائم کردند تا برای خود کاسبی پررونقی راه بیاندازند کاملاً حق میدهم. برای این مسلمانهای سیاسی اسلام دیگر از حد اعتقاد شخصی گذشته و به یک ابزار و دستورالعمل برای قتل و غارت عمومی و وسیله خیانت به ایرانیها تبدیل شده . ادامه در 2
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 15:53
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) و این سری مسلمانهای متجاوز به مال و ناموس ایرانیها حاضر هم نیستند به هیچ قیمتی از مزایای خود که مسلمانگری برایشان آورده دست بکشند. و برای همین برایشان هزارتا فاکت علمی و تاریخی هم از پوچ بودن اسلام و محتوایش بیاوری نه تنها قابلیت درکش را ندارند بلکه اصلاً عمداً نمی خواهند هم قبول کنند چونکه دینداری برایشان منفعت دارد و منبع خوب کاسبی و امتیازآوری است. نمونه اش خود همین کاربر یاعلی مدد ( آخوندک از منچستر ) است که من در ده ها کامنت برایشان توضیح دادم که چرا ایرانی مسلمان باید شرم کند دنبال دین دشمنان ایران که با زور شمشیر وارد ایران شد بروند. در همین چند روز پیش نگاه کنید به لینک همین سایتhttps://www.iranianuk.com/page.php5?id=20130531123541016. که برایش دلایل آوردم چرا یک ایدیولوژی اسلامی یا کلاً دین که مقوله ضدعقلگرائی و ضد علمی و روبنائی است نمیشود مقوله جوامع امروزی مثل اقتصاد را که زیربنائی است درست کرد و راه به ناکجاآباد میبرد و نمونه بارزش هم ایران حکومت ننگ اسلامی. دوست گرامی خودتان بهتر میداند مزدور مسلمانی که سرسپرده است چه هدفی دارد!
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 15:58
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
kordman - بردا - هلند- برو شرم کن و خجالت بکش! تو عددی نیستی که بخواهی مرا ببخشی! شرط ببندیم که پشت این نام کاربری خودت همین یا علی مدد- از منچستر است که برای کامنت خودش تائیدیه مینویسد. کسر شان من است که با شما مسلمانهای جیره خوار رژیم ملاها که بوئی از ایرانیت و انسانیت نبردید هم دهن شوم و سطح خودم را پایین بیاورم! کاسه لیسها! اگر اسلام فاشیستی تان را میخواهید بهتر بشناسید، و اگر ترس و واهمه ای شما متعصبهای مسلمان دگم و تروریست ندارید، بروید کتابهای محقق ناب و اسلام شناس دکتر مسعود انصاری را بخوانید تا چراغی در تاریکخانه اذهان کپک زده مسلمانی شما نادانان روشن شود! هر ایرانی با هر نامی که زبان بر افشاگری این غده سرطانی بنام اسلام ضد ایرانی گشود نامش در تاریخ ایران و قلبهای مردم ایران همیشه جاودان باد! مسلمانها امثال خودت بیسواد از هر قماشی و شاخه انحرافی اسلام که هستید انتقام مردم آزاده ایران در انتظار شماست. خیانتکاران به ایران و ایرانی که عرب پرستهای عقب مانده ذهنی مسلمان مثل خودت باشند به سزای اعمالشان خواهند رسید. و آنروز نزدیک است که مردم ایران به بیداری ایرانی برسند!
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 18:42
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
جنابِ کبلائی ، اگر به قضیه درست نگاه کنید به نتیجه گیری درست هم میرسید و همین جوری از خودتون نظریه صادر نمی‌کنید ! در آن زمان که مردم صحرا نشین تقریبا با سگ‌‌های ولگرد همسایه بودند, هر سگ هفت توله دنیا می‌آورد, انواع خطر ، ناا امنی‌، گرسنگی، هاری را به دنبال داشت ، انتظار داشتید چه کنند؟ زمانه مانند الان نبود که خیلی‌ شیک و با کلاس کلِّ رحمِ سگ ِ ماده را در آورند و تمامِ نسلهای او را از بین ببرند علاوه بر آن با اخته کردن در تمام دوره زندگی‌ نر و ماده را از نزدیکی‌ جنسی‌ به عنوان غریزه طبیعی حیوان محروم کنند، زمانه فرق کرده الان حیواناتِ خانگی با همین تدابیر در خدمتِ انسانند و واکسن و غذا ی بهداشتی پخته و جای گرم و نرم ، البته هنوز هم موردِ ظلم, چون بر روشی‌ زندگی‌ میکنند که ما میخواهیم نه آنچه طبیعتِ خودشان است.
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 18:47
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
این آبجی‌ زینب دیگر زده به سیم آخر!!!!اینقدر عاشق اسلامی راه باز جاده دراز وطنت عربستان!!!دیوار سوئد باز شد نه در خراب شده ی عربستان که هر لمپنی با ۱۰۰۰ دروغ جا خوش کند!!
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 22:52
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
صمصام خان - اسطوره مانندِ سیمرغ است، رستم است یا اژدهای بالدار، اینها هم خرافات نیست، که اگر خرافات باشد شکافتن دریا هم خرافات است و نوع تولدِ حضرتِ عیسی، البته میدانم آنها را هم خرافات میدانید، میدانید اصلِ خرافات در کجاست در جایی‌ که به آن اعتقاد دارید یعنی خلقِ کائنات از هیچ!
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 00:00
kordman - بردا - هلند
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. فحش دادن همیشه نشان ازضعف داردوتو بسیارضعیفی.عاقل مرد می توانی به همین ادرس بیایی ومی فهمی که اصلا انچه که درخیلات می پرورانی توهم است. من ایرانی واصیل اریای میباشم.امانژادتورانمی دانم.من به خاکم. ملیتم .مردمانم عشق می ورزم .ای انکه دم ازحقیقت وانسانیت میزنی ایا مرابخاطرعقیده ام مواخذه می کنی؟حال انکه من بی سواد به قول شمابه ایده وارمانت احترام می گذارم.اسلام یاغیر اسلام تونمی توانی برای کسی کسب تکلیف کنی اگه بخواهی می توانم شماره خودم را برایت بنویسم از دور لاف زدن دردی را حل نمی کند.مردانه پیش بیا انگاه می بینی حقیقت غیر از ان می باشد که فکرمی کنی.مرگ ونابودی بردین فروشان دنیاطلب که تورا این چنین براشفته است که بدون انکه بشناسی توهین می کنی مرگ براخوندوخامنه ای وهرچه وطن فروشه.درضمن من از اپزوسیون مباشم اصیل ایرانی وباتشکر از اینکه برایم کتاب معرفی کردی.در بحث کردن منطق داشته باش نه بامن باهرکس دیگری به امیدموفقیت برای شمابدرود
یکشنبه 19 خرداد 1392 - 22:55
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. بس است ۳۵ سال حکومت کلّ متشرعین از رئیس و مرئوس ، آمر و ناهی را دیدیم ، آنچه امر و نهی کردن بود سهمِ مردم شد ، آنچه بخشش و چشم پوشی سهمِ مسئولین از خورد و کلان، این سفره پر از ریا و مکر، فساد و جنایت را جمع کنید و شعار را تمام ، این غیرت‌ها را برای کسانی‌ به کار ببر که پیامبر و جایگاه او را به تعفن کشانده آتو دست کس و ناکس داده, هنوز ولن کنِ معامله نیستند ! اگر ادعای مسلمانی داری.
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 00:56
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
m.n.s - کرج - ایران -متوجه نشدم منظورت کیه ؟ اگه به منه باید بگم نه ! من هیچ کس رو جای خدا نمیزارم نه پیامبر نه امام علی‌، در جایی‌ هم که اکثریت اندازه یک نخود سواد حقیقت را ندارند نمی‌شود در باره خیلی‌ از مسائل بحث کرد، من بر جایگاهِ پیامبر هم به عنوان پیامبر و هم تنها پیامبری که دارای ولایت بود آگاهی‌ دارم، ایشان خرقه ولایتِ خود را به اویسِ قرنی شتر بان بخشید و اویس مدتی‌ بعد به امام علی‌ نه خرقه رسالتِ پیامبری که خود خاتمِ پیامبران بود و شریعت با او تمام. خداوند در قران خطاب به همه فرموده برای هر امت و هر جامعه به زبان خودشان پیامبری فرستادم. هیچ کس نمی‌تواند هیچ بنی‌ بشری را محکوم به تبعیت از دینِ اجباری کند، هر غیرِ عربی‌ در انتخاب آزاد است بعد آن هم هیچ اجباری به پیروی از شریعت در قانون حکومت یا عمومی کردن آن ندارد، چرا که رعایت یا اجرای آن فقط در حیطه زندگی‌ خصوصی او خواهد بود و خدای خود،...
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 00:53
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. از سویی متشرعین از هر مذهب و گروه تا کنون هیچ گلی‌ که بر سرِ مردم نزده اند با رفتار دگم و جاهلانه خود اکثریت را از خدا دور کرده اند، بنابر این بهتر است بیش از این پا را در کفش مردم نکرده و خود را نماینده خدا ندانند، زمانی‌ که هزار جنایت و غارت در دنیا و کنارِ گوشِ خودشان است ، جوِ امرِ به معروف و نهی از منکر آنها را می‌گیرد، و وقتی‌ به خاطر از دست ندادن مصالح خود خفه خون میگیرند بهانه این را میگیرند که به خاطر لطمه نخوردن به دین است، در صورتیکه کارشان عینِ نفاق است و خدا نشناسی. تمامِ ادیان صابون متشرعین به جامه‌شان خورده از آن رهایی یافتند نوبتی هم باشد نوبتِ متشرعین اسلامی است چه از نوع ‌شیعه چه سنی و هر گروهِ دیگر، نمازشان را ببرند در پستو به کمرشان بزنند، تا مثلِ نمازِ جمعه مرکزِ چاپیدن و دروغ پراکنی، سیاست بازی، دستور قتل و غارت و سر پوش برای جنایات نباشد، روزه‌شان را بخورند و به جای آن با کفّاره ش چهل گرسنه را سیر کنند، حجابشان را از سر بردارند تا به خاطرِ آن خلقی را از دمِ تیغ نگذرانند که نه به خاطر کندنِ خلخالی از پا !...
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 00:54
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
kordman - بردا - هلند- انتظار دارید به امثال تو مسلمان ناآگاه که با اسلام ویران کننده تان زندگی میلیونها ایرانی را نابود کردید و هنوز هم میکنید بجای ناسزا و سرزنش دسته گل خدمتان بدهیم و دست نوازش برسرتان بکشیم و مرحبا بهتان بگوئیم؟ تو اگر ایرانی هستی چرا اسلام و خدای هذیانگوی عربها را میپرستی؟ مگر اسلام دین عربها نیست و به زور شمشیر و با تجاوز به مال و ناموس ایرانیها به زور وارد ایرانش نکردند؟ تا به امروز اشغال ایران توسط افکار پوسیده اسلامی هنوز ادامه دارد و از امثال خودت برده های مسلمان ساختند. ادعای در اپوزیسیون بودن هم میکنی؟ فکر نکن که ایدیولوژی اسلامی مجاهدین خلق یا غیره بهتر است! اسلام از هرنوعش برای هر ملتی سم کشنده و خطرناکست. اسلام دیگر عقیده نیست آیین جنایت پروری و قتل و غارت است و برای همین نسل روشنفکر و آگاه امروزه ایرانی دشمن اصلی خود را بخوبی شناخته و بر علیه اسلام به مبارزه برخواسته. مسلمانان از کی تا حالا اهل منطق بودند و هستند که از دیگران انتظار منطقی بودن دارند؟ با کسی که پیرو پیامبر عرب بچه باز و دنبال اراجیف 1400 سال پیش عربهای فرومایه است جای بحثی نمی ماند! .
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 01:53
صمصام - سیدنی - استرالیا
شیرزن خانمجان از سوئد: فرمودی::نهج البلاغه هنوز یکی‌ از مطرحترین کتبِ عصرِ حاضر است،..1- اولا این کتاب تالیف نیست بلکه گرد آوری است یعنی افرادی مدعی شده اند که مجموعه گفتار و نامه ها و وصیتهای علی را جمع کرده اند و خود آنها نیز اسم این کتاب را نهج البلاغه گذاشته اند مانند اسم مفاتیح الجنان که برای ادعیه انتخاب شده است ..پس این کتاب نه در زمان خود علی و نه در زمان امامان بعدی با این نام و به این شکل وجود نداشته است بلکه قرنها بعد از کشته شدن علی توسط افراد دیگری جمع شده است. 2- نویسنده یا گرد آورنده این کتاب شریف رضی با همکاری شریف مرتضی ذکر شده و اغلب علماء شیعه انها را نویسنده یا گرداورنده این کتاب میدانند..همچنین در کتابهای دیگر نام های دیگری هم یافت میشود بطوریکه مستدرک نهج البلاغه نوشته کاشف الغطاء(ص191) میگوید افراد گوناگونی در جمع اوری نهج البلاغه نقش داشته اند که معروف ترین انها شریف مرتضی است....
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 08:10
صمصام - سیدنی - استرالیا
شیرزن خانم جان از سوئد: . شریف مرتضی در سال 436 هجری وفات یافت و فاصله دوران او با دوران علی بسیار زیاد است اما عجیب این است که این فرد تمامی احادیث و روایات را مستقیما از علی نقل کرده است گویی که او این احادیث را از زبان وی شنیده است! و با وجود فاصله زیاد راویان این احادیث نیز مشخص نشده است ...پس اگر شما این کتاب را میخوانی و از متنش لذت می بری باید بدانی این کتاب اثر یک نویسنده و ادیب مشهور است نه یک جنگجوی خونریز..و این از تعصبات شیعه ایرانی است که در ذهن خود از علی ابن ابیطالب موجودی ماورایی ساخته و در قرن حاضر هم متاسفانه افرادی که ادعای سواد می کنند هنوز در تله نیاکان خود گیر افتاده اند و نمی خواهند خود را از بند جهل آزاد سازند.!!
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 08:15
kordman - بردا - هلند
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان عطایت را بههر نبرد مغلوب امتیازاتی را باید متحمل گردد.اما اسلام نه انکه افرادی سودجونباشدکه در این زمینه به اهداف پلید خود نرسیده باشندامادر مقایسه باهمین کشورماکه هم مردم ان زمان راوکشورهای همسایه رابه بردگی کاملا می کشیدنه نتنهاچنین نکردبلکه ایین راستین حضرت زرتشت رابار دیگرکه مغان ان زمان به تحریف کشیده بودندزنده کرد(وروداسلام به ایران به روایت تاریخ)دران زمان به گفته شماهاکه ایران ویران گردیدوتازی ها ان راغارت کردند!درحالی که همین اروپای که تودران ساکنی به قرون وسطی معروف بود.ولی بلعکس در ایران هزران عالم فرزانه بیومن همین اسلام تروریست به عالم بشریت خدمت کردند.در همین اروپا400سال کتاب شفاوقانون ابن سیناتدریس وهمتای برایش علی الرغم داشتن کتابهای افلاتون.سقراط.بقراط وهزاران فیلسوف دیگرپیدا نمی شد.نکنه می خوای دانشمندان ما رااز دین مبین اسلام که اساس عقیدشان بودمنکر بشی؟!بعداز اسلام .صفویت به نام اسلام وتشیوع (حمله اعراب جمل العامل)ایران رابه غارت بردندوهنوز هم اثار شوم صفویت هوی
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 11:45
kordman - بردا - هلند
شوم صفویت هویدااست.البته انتظار ندارم که این نوشتارقبول کنی امااین انتظارمی رودکه بعد ازتحقیق کلی به نتیجه برسی بعدقضاوت کنی بسیار دلایل دیگری وجود داردکه در این پارگراف نمی گنجد بی ادب مگذرازاین در که عجب درگاهیست.........هرکس ازاین دربگذردبه خدانزدیک است لقایت.اسلام(زنا.قمار.شراب خواری.دزدی.به اسارت کشیده شدن زنان با نام صیغه وحقوق بصطلاح زن و.......)که در این جا نمی گنجد یا لااقل درحد درک تونیست ممنوع کرده است.اسلام نه بازوربلکه باخواست ملت ان زمان واردشدتا من وتو طبقه پایین جامعه ان دوران این چنین سواد نوشتن وخواندن را بیاموزیم وانکه اگر به رغم عقیده شماها اگربزوروارد می شد بنظر تواوهم فکرانت ایا 30هزارنفرتوان مقاومت در مقابل 200هزارنفر تابدندان مصلح ساسانی راداشت؟
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 11:49
kordman - بردا - هلند
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان عطایت را بههر نبرد مغلوب امتیازاتی را باید متحمل گردد.اما اسلام نه انکه افرادی سودجونباشدکه در این زمینه به اهداف پلید خود نرسیده باشندامادر مقایسه باهمین کشورماکه هم مردم ان زمان راوکشورهای همسایه رابه بردگی کاملا می کشیدنه نتنهاچنین نکردبلکه ایین راستین حضرت زرتشت رابار دیگرکه مغان ان زمان به تحریف کشیده بودندزنده کرد(وروداسلام به ایران به روایت تاریخ)دران زمان به گفته شماهاکه ایران ویران گردیدوتازی ها ان راغارت کردند!درحالی که همین اروپای که تودران ساکنی به قرون وسطی معروف بود.ولی بلعکس در ایران هزران عالم فرزانه بیومن همین اسلام تروریست به عالم بشریت خدمت کردند.در همین اروپا400سال کتاب شفاوقانون ابن سیناتدریس وهمتای برایش علی الرغم داشتن کتابهای افلاتون.سقراط.بقراط وهزاران فیلسوف دیگرپیدا نمی شد.نکنه می خوای دانشمندان ما رااز دین مبین اسلام که اساس عقیدشان بودمنکر بشی؟!بعداز اسلام .صفویت به نام اسلام و.
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 11:53
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
صمصام خان ، مگه دیوانِ غزلیات شمس را ، حضرتِ شمس تالیف کرد، نه حضرت مولانا از عشق و علاقه‌ای که به شمس داشت آن را به نام او و هر ختم بیت بیش از ۶۰۰۰ غزل خود را. به او پیوست، چرا که خود می‌گوید : فاش بگفتم این سخن ، شمسِ من و خدایِ من از تو به حق رسیده‌ام ‌ای حق و حق گذارِ من، سید رضی‌ و مرتضی اگر ادیب بودند قطعاً مرید امام علی‌ و کلام او را که توسطِ افراد مختلف جامعه آوری شده بود را به تقریر در آوردند، اگر آنها هم نگاهشان به علی‌ به چشمِ یک خون ریز بود قطعاً دنبالِ کلام او نبودند، غیر از آن امام علی‌ در سواد و نوشتن به خطِ کوفی سر آمدِ زمان خود بود قطعاً مدارکِ بسیار مکتوبی از خود به جای گذاشته، مگر انجیل را حضرتِ عیسی که اصلا سواد نوشتن نداشت نوشت ، یا فرامین تورات، یا قران در زمانِ پیامبر نوشته شد! ....
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 15:37
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...در نظر داشته باشید حکومتِ عرب همواره هر اطلاعات در مورد علی‌ را یا وارونه جلوه میداد یا مخفی‌ میکرد، به گونه یی که حدود ۹۰ سال از منابر با لعن علی‌ شروع بعدا عبدالعزیز این را تغییر داد، اما علویان راستین همواره دست آوردهای حقایق را حفظ و به نسلهای بعدی انتقال می‌دادند، امروزه هم حکومت ولایتِ فقیه با نامِ علی‌ تیشه به ریشه علی‌ میزند، به همین خاطر است میگویند علی‌ در هر دوره یی غریب واقع می‌شود، اما خفّاشان نمیتوانند نور خدا را خاموش کنند هر چند که معاویه وار قران بر فرازِ نیزه برند.
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 15:38
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بعد از شروع این حکومت شتر گاو پلنگ، البته با پوزش از توهین به این سه حیوان مفید به جامعه بشری یا اکوسیستم ! هیچ چیز بر سرِ جای خود نیست، مسلمانان قشری مذهبِ قبل از شورش ۵۷ اکثریت به حزب و ایدئولژی خمینی که مجتهدین واقعی‌ رفتار او را مردود میشمردند پیوستند پس از او به جبهه کمونیستی فرعونی آغا، اما پس از مدتی‌ بسیاری خود را کنار و ظاهراً همراه نشان دادند ، شروع انحراف از خمینی شروع شده بود البته برای مردم ! که حکومتیان از این انحراف خوشحال بوده این انحراف را حق می‌دانستند اما در حکومت آغا انحراف به شکل جدی حتی از زیر بنا حکومت خمینی و بر علیه به حساب انقلابیون !!! ۵۷ صورت گرفت، که باعث منحصر شدن تفکر اراذل و اوباش انصارِ حزب الاه با مدیریت آغا با تربیتِ کا گ ب روسی شد، از آن سؤ مردم فوج فوج به مسیحیت پیوسته و مبلغان از فرصت بهره کافی‌ را بردند، عده ای از مذهب ئیان واقعی‌ هم که بر روش قدیم خود بوده و در انزوا بی‌ آنکه ردی یا آثاری از خود بگذارند، ...
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 15:41
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...اصحابِ معرفت هم که عرفان خود را از بازارِ مکاره قشر و تبلیغ و تطمیع و تقلیدِ کورکورانه نگرفته بودند و به سرچشمه اصلی‌ وصل , نگران از اینکه در ازل چه بر آنها رفته و چه برگزیده اند ، به مراقبت از نفس خود در جهت ترمیم نفس کلّ بشریت مشغول ، این حکومت بیش از هر چیز به دین و عزتِ نفس انسانی‌ ایرانیان لطمه زد، با شریعتی‌ که توسطِ پیامبرِ خاتم بسته و تمام شده بود ادعای ولایت کرد کاری که حتی حضرتِ علی‌ که سردمدار ولایت بود نکرد، او زمانی‌ پا به میدان گذاشت که فساد مخصوصاً مالی‌ همه جا را گرفته بود و ایدئولژی پیامبر به هرز رفته بود آنهم با اصرار فراوان مردم، هنگامی که بر خلافت یا حکومت داری مشغول شد قانون شریعت را از پیامبری اجرا کرد که بر زبان ، فرهنگ و جغرافیا کشورش بود و در زمان زنده بودن آن پیامبر از سوی خودِ او به جانشینی اش انتخاب، او مسول بود تا جامعه به انحراف رفته را سر و سامان دهد، به روحِ عدالت ، مساوات و دوری از فساد برساند، که بیش از دوره یی کوتاه تاب نیاوردند و جان خود را در این راه پرداخت، ...
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 15:47
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...حال این حکومت منحرف کار را به جایی‌ رسانده که ادعا حکومتِ او , نشستن بر جای او را کم دانسته کارهایی می‌کند که پیامبر هم که دستور مستقیم از خدا می‌گرفت نمیکرد و هنگامِ فوتش با حال نزار به مسجد آمد تا اگر کسی‌ از او شاکی‌ هست او را تأدیب کند و ما باقی‌ داستان ، آنهم با نحوه حکومت کردنی شبیه یزید و معاویه از سوی حکومتِ ولایت فقیه. این حکومت با نحوه عملکردش، غیر از غیر از جنایات و خیانات خود ،دست همه را به نوعی برای تجاوز و اجحاف یا تطمیع و مجاب کردن ایرانیان باز گذاشت، بر طبق نظرِ بعضی‌ مدعیان پوشالی ، درست است چرا باید ایرانیان غیر از پندار نیک‌ گفتار نیک‌ و کردار نیک‌ دنبال پیامبر عربی‌ یا عبری باشند ! و بر طبقِ نظر من همان، پندارِ نیک‌ !!! گفتار نیک‌ !!! کردار نیک‌ !!! را اجرا که اصل است مگر برای درک بیشتر و عملی‌ کردن آن با رجوع به ادیانِ صاحب کتاب و آخر الزمانی به دلخواه , نه تحمیل یا مجاب شدن!!! بپردازند.
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 15:48
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
قرآن در باره زن چه دستوری داده:«واللاتی تخافون نشوزهن فعظوهن و اهجروهن فی المضاجع واضربوهن» نساء ، آیه 34 - این آیه مسأله «نشوز» زنان را بیان می کند. «نشوز» به معنای سرکشی و طغیان است. در این آیه خطاب به مردان می گوید:« اگر از نشوز زنان خود هراس دارید، در مرحله اول آنها را موعظه کنید و در مرحله دوم در بستر از آنان دوری کنید و در مرحله سوم آنها را بزنید.» یعنی زن برده مرد است و سزاورا کتک خوردن اگر حرف گوش نکرد ( سرپیچی زن از مرد در ارضاء جنسی مرد= کتک؟). از کتاب اسلامی دیگر: خطبه ٨٠ نهج البلاغه:معاشرالنّاس ان النساء نواقص الایمان نواقص الحظوظ نواقص العقول - ای مردم ،زنها از ایمان و ارث و خرد کم بهره هستند اما نقصان ایمان آنها به جهت نماز نخواندن و روزه نگرفتن است در روزهای حیض و جهت نقصان خردشان آن است که در اسلام گواهی دو زن به جای گواهی یک مرد است و از جهت نقصان نصیب و بهره هم،ارث آنها نصف ارث مردان می باشد پس از زنهای بد پرهیز کنید و از خوبانشان بر حذر باشید و در گفتار و کردار پسندیده از انها پیروی نکنید تا در گفتار و کردار ناشایسته طمع نکنند. در 2
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 16:13
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2)حکمت ۵٨ : زن چون کژدم است که شیرین است گزیدن او. حکمت ١١٩ : غیرت زن کفر است و غیرت مرد ایمان است. حکمت ١۳١ : جهاد زن خوشرفتاری با شوهر و اطاعت از اوست. حکمت٢۳٠: همه چیز زن بد است و بدتر چیزی که در اوست این است که مرد را چاره ای نیست از بودن با او. علی(ع) به امام حسن (ع)در مورد زنان،به اموری وصیت نمود از جمله اینکه - 1) از مشورت کردن با زنان بپرهیز،زیرا که آنان از نظر عقلانی دارای نقصان هستند و فکر آنان در معرض خطاست و هر کسی که اینچنین باشد،سزاوار نیست که مورد مشورت قرارگیرد 2) زنان براموری که خارج ازتوانایی آنها باشد(اعم ازخوردنیها و پوشیدنیها و غیره) نباید مسلط شوند. برای پی بردن به نقش زنان در اسلام حتماً کتاب نادره افشاری بنام خشونت زنان و اسلام را بخوانید که اثر تحقیقی ناب و گنجینه افشاگری دیدگاه اسلام در باره زن است و بسیار با ارزش.
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 16:13
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3 ) برگزیده ای از دیدگاهای اسلام در باره زن: از امام جعفر صادق: به درستی زن وسیله خوشی و بازیچه مرد است. از فروغ کافی نقل از رهنمودهای چهارده معصوم، قوه باه، آداب زناشوئی، برگ 99. برپایه نوشته های تمامی حدیث نویسان اسلامی، محمد زن را موجودی فروتر از انسان و در بیشتر موارد در حد یک کالای بیجان به شمار آورده، ولی در حدیث زیر که در تاریخ طبری ذکر شده، محمد در خطبه ای که در خطابه حجة الوداع بیان نموده، زن را برابر حیوان خانگی دانسته و در این باره گفته: الله به شما اجازه داده است، زنهای خود را در اتاقهای جداگانه زندانی کنید و آنها را کتک بزنید، ولی نه آن اندازه شدید که کتک خوردن به مرگ آنها بیانجامد....، زیرا آنها در حکم حیوانات خانگی شما بوده و از خود هیچ چیز ندارند. آلله بهره برداری از بدن آنها را برای شما مشروع و مجاز برشمرده است. محمد در سایر موارد در باره زنها گفته است: عمّامه بن زید روایت کرده است که محمد گفت: من بعد از خود هیچ مصیبتی، فاجعه آورتر از زن برای مرد برجای نگذاشته ام. یا محمد گفته:1) من پس از خودم هیچ عاملی که بیش از زن مایه نفاق باشد باقی نگذاشته ام ادامه در 4
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 16:13
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) 2) اگر قرار بود دستور دهم انسانی به انسان دیگر سجده کند، به گونه یقین دستور میدادم که زن به شوهرش سجده کند. 3) سه چیز سبب نحوست خواهند بود: زن، اسب، خانه. 4) شما زنها باید صدقه بدهید، زیرا من میبینم که بیشتر شما ساکنان دوزخ خواهیدبود.آنها پرسیدند: به چه دلیل؟ محمد پاسخ داد: زیرا شما وظایف خود را در برابر شوهرهایتان انجام نمی دهید و نسبت به آنها قدر دان نیستید. 5) زن پارسا مانند کلاغ اعصم نایاب است. ( کلاغ اعصم کلاغی است که یک پای آن سفید است). 6 ) از دنیا بترسید و از زنان بپرهیزید. شیطان در کمین شماست و زنهای مورد اعتماد دامهای او هستند. 7) مهمترین سلاح شیطان، وجود زنها میباشد. 8) هر زنی که بدون اجازه شوهرش از خانه بیرون رود، مورد خشم خدا خواهد بود تا به خانه باز گردد و یا اینکه شوهرش را راضی کند. 9) زنهائی که آرایش میکنند، عطر میزنند و به معابر همگانی پای میگذارند، حکم زنهای زناکار را دارند. 10 ) زنی که برای افرادی بجز شوهرش بو خوش برای خود ایجاد کند، مایه ننگ و شرم است و جایگاهش در آتش خواهد بود. ادامه در 5
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 16:13
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) 11 ) از جمله بهترین زنها آنهائی هستند که با تن و مال خود از شوهرانشان فرمان برند و بر خلاف رضایت او دست به کاری نزنند. 12) زن باید بداند که هرگاه از شوهرش به او نیکی نرسد، مهم نیست و هرگاه در چنین موردی به شوهرش اعتراض کند تمام اعمال نیکش باطل میشود. 13 ) گروهی که زن زمامدارشان باشد، روی رستگاری نخواهند دید. 14) نماز و روزه دو کس از سرشان بالاتر نمی رود، زنی که در برابر شوهرش نافرمانی کرده باشد و برده ای که از ارباب خود گریخته باشد مگر اینکه نزد ارباب باز گردد. 15 ) بهترین مسجد زنها، کنج خانه آنهاست. 16) زن را برای فرا گرفتن نیکی ها بزنید. 17 ) اگر زنی به درخواست شوهرش برای همخوابگی پاسخ ندهد در این دنیا و آن دنیا مجازات خواهد دید.حضرت علی فرماید: هر مردی که اختیارش را به دست زن بسپارد ملعون است. برای آشنائی بیشتر با چنین سخنانی و توصیه های بنیانگذاران دین اسلام به کتابهای تحقیقاتی بسیار جالب دکتر مسعود انصاری در سایت آزادی ایران 2 که بطور مجانی است مراجعه کنید تا به عقب مانده گی دیدگاه اسلام درباره زن بهتر پی ببرید!
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 16:14
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
سگی پای صحرا نشینی گزید. به خشمی که زهرش زدندان چکید. شب از درد بیچاره خوابش نبرد. به خیل اندرش دختری بود خرد. پدر را جفا کرد و تندی نمود. که اخر تو را نیز دندان نبود؟. پس از گریه مرد پراکنده روز. بخندید کای بابک دلفروز. محالست اگر تیغ بر سر خورم. که دندان به پای سگ اندر برم. توان کرد با ناکسان بد رگی. ولیکن نیاید ز مردم سگی
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 16:38
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
kordman - بردا - هلند- اولاً نوشته شما کاملاً مفهوم نیست و در نوشتن بیشتر دقت کنید و قبل از ارسالش دوباره خوب بخوانید! گرفتاری ما با شما مسلمانها این است که به مغز خودتان زحمت نمیدهید دوتا کتاب مخالف اسلام را هم بخوانید تا یکطرفه به قضاوت نرفته باشید. برای همین توصیه میکنم از صدها کتاب و مقاله در سایتهای مثل- آزادی ایران 2 - و سایت زندیق. کوم( ZANDIQ.COM ) کمی خودتان را مشغول کنید تا شاید کمی آگاه شوید. لطف کنید مقاله های زیر را حتماً بخوانید در زندیق: 1) پیشرفت علمی در قرون اولیه تهاجم اسلام چه ربطی به اسلام دارد؟-نگارنده: پارمیس سعدی 2) علت عدم دست کشیدن برخی از مسلمانان از عقایدشان-نگارنده: سهراب کاویان 3) آیا اسلام برای ایران علم آورد؟نگارنده (گان):بهروز شیرازی-آرش بیخدا- 4) آیا محمد واقعاً پیامبری الهی بود؟ نگارنده :حجت الله نیکویی- 5) رازی و دین ستیزی او نگارنده (گان):رها ممنوعه-بهروز شیرازی- 6) تناقض‌گویی‌های قرآن- نگارنده:حجت الله نیکویی 7) چند سوال از مذهبیون-نگارنده:پارمیس سعدی 8) جایگزین شما برای اسلام چیست؟ نگارنده :آرش بیخدا. و صدها تیتر روشنگری دیگر!
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 17:11
kordman - بردا - هلند
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان در مورد نوشته ام پوزش می طلبم.چون نمی دانستم که بیش از هزارکلمه را نباید نوشت.این بود که چنین شدوسایت محترم هیچ اشتباهی نکرده است.ودر مورد سوره نساء کاملا صحیح است.ودر مورد مردان نیز بسیارسخن گفته شده.زنی که باغیر همسرمعاشرت ان چنینی برقرارمیکندرا گفته استواگربه اسیب اجتماعی این عمل(چه زن وچه مرد)میبینی برای لحظه ای شهوت رانی چه بسیار کودکان که بی سرپرست نشده وچه بسیار کانون های بنیادی خانواده که اسیب ندیده وچه بسیارپیامدهای مخربی که برای اینده همین کودک که به ارمغان نمی اورد
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 23:02
kordman - بردا - هلند
شمامی توانیدکتابهای الربعه اهل سنت ودقیقترین کتابهای صحیح بخاری وصحیح نیشابوری رابخوانیدوبعدتصمیم گیری باشماکه ایااین چرندیات بااسلام هم خوانی دارد ؟یاخیر.در قران بسیار از سعادت بشرسخن به میان امده است نه اینکه بچسبیدبه یک ایه ان هم ناقص وبرداشت شخصی خود رابخوردمردم دهید.(لطفاقران راباتدبرنه سرسری یکباراز اول تااخربخوانید)تاشاهدبسیارپیشگوی های ان شوید.(برای نمونه قاطی نشدن ابهای شوروشیرین .سنگ اهن وحرف ابجد26 وسوره 26قران)
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 23:23
kordman - بردا - هلند
نهج البلاغه کتابیست که صدسال بعدازشهادت حضرت علی (ع)نوشته شده است پس پشت سرمرده هرحرفی که دلشان خواسته گفته شده است.درمورد پیشرفت ایران فرمودید که چه ربطی دارد؟!!!! مثالی میزنم بعد از امدن صفویت وفکرپلید صفویزم درایران که حکومت فعلی بازمانده انان می باشدایران در جامعه جهانی منزوی ودر داخل کشورعلم به پایین ترین حد خود رسیده واگرنیروهای بافکریت صحیح بخواهد خودی مطرح کنداین حکومت انان رابه سلیب می کشدپس حکومت در پیشرفت جامعه بسیار نقش دارد.حال انکه در ان زمان ما همیشه به یومن دین جدیدکه خواندن ونوشتن را همگانی نمودشاهدپیشرفت در تمام عرصه هابودیم
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 23:34
kordman - بردا - هلند
و حال انکه درجوامع غربی اگر انصاف داشته باشیم این عمل که اکنون عادی تلقی می شودوقانون کاملا در دست زنان می باشد چه ناهنجاری های که رخ نداده وچه بی عدااتی که درحق مردان صورت نمی گیرد.شمابسیاری از روایت های بزرگان دین از جمله نهج البلاغه راالت دست کرده وچون چماقی برفرق اسلام فرو می اوری غافل ازان که نورالاهی بافوت خاموش نمی گردد.شماحتی زجمت تحقیق درمورد این روایت های دروغین رابه خود نمی دهید!این خزعبلات را مجلسی وکافی ودیگررافزیون نوشته واز نظر اسلام راستین هیچ ارزشی نداشته بلکه دقیقابرخلاف اسلام می باشد.
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 23:12
kordman - بردا - هلند
اگرتمام این مطالب ومنبع هارامطالعه کرده باشیدوبصطلاح برای روکم کنی ازسایتهای دیگربه عاریه نگرفته باشید باید برای این تحقیقتان برشما افرین گفت امادوست من منابع بسیار تحریف شده واصلا درتناقص با اسلام است.واز شما می خواهم که تناقص قران را یک نمونه برایم در این سایت بصورت علنی بیاورید .تامن نیز بقول شماکاسه خالی سرم راپر کنم!!!در ضمن برای شما سایت عقیده رابرای دریافت کتابهای صحیح اسلامی سفارش می کنم لطفا بخوانید%ومن هم چشم این مقلاتی راکه زحمت کشیده ونوشته ایدخواهم خوانددرضمن من مجاهدنیستم وما ایرانیان معتقدیم که اینان ولایت فقیه درتعبیدند
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 23:46
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
سعد حلی - سیدنی - استرالیا- اگرچه شاعر شعری که آوردی سعدی است ولی میگویند مسلمان بیسواده راسته! چونکه سگ نمی گزد ( یعنی نیش نمیزند ) بلکه گاز میگیرد. بعدش معلوم شد که سلطنت طلب هستی چونکه آن بیتی را که درش کلمه سلطنت بود چرا حذف کردی مسلمان دروغگو ! حالا برایت کاملش را میآورم به عنوان طنز: روزگار شیخ اجل سعدی:سگی پای صحرا نشینی گزید _ به خشمی که زهرش زدندان چکید_ شب از درد بیچاره خوابش نبرد_به خیل اندرش دختری بود خرد_پدر را جفا کرد و تندی نمود_ که آخر ترا نیز دندان نبود_. پس از گریه مرد پراکنده روز _بخندید کای بابک دلفروز_ مرا گر چه هم سلطنت بود ونیش _ دریغ آمادم کام ودندان خویش_ محالست گر تیغ بر سر خورم_ که دندان به پای سگ اندر برم_توان کرد با ناکسان بدرگی_ ولیکن نیاید ز مردم سگی(بوستان سعدی) روزگار ما: سگی پای صحرا نشینی گزید_ به خشمی که زهرش زدندان چکید_شب از درد بیچاره خوابش نبرد_ به خیل اندرش دختری بود خرد_پدر را جفا کرد و تندی نمود_ که آخر ترا نیز دندان نبود_در ادامه 2
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 23:54
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) بر آشفته شد مرد صحرا نشین _ بکرد اندر آن دشت چندی کمین_شد از دور پیدا سگ سرفراز _ به گوش بلند و به دمبی دراز_زجا جست و دمب درازش گرفت _ دمر کرد سگ را و گازش گرفت_سگ بینوا با تنی زخم و زار_ زصحرا نشین کرد آخر فرار_بمالید بر زخم پا پوزه ای_کشید از سر بی کسی زوزه ای_بگفتا که من اهل یک رنگی ام_ خباثت نشد موجب لنگی ام_مرا رنج از آن علت بعدی است_ که پنداشتم دوره سعدی است.(ملا نصرالدین مجله ورزشی سال۷۶) تو خرافه پرست مسلمان گویا هنوز در روزگار عقب مانده سعدی زندگی میکنی! در 3
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 23:54
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) حالا ببین حافظ چه گفته که از دست شما مسلمانهای مردم آزار و زورگو هم به تنگ آمده بود: عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت_ که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت_ من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش _هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت_ همه کس طالب یارند چه هشیار و چه مست _ همه جا خانه عشق است چه مسجد چه کنشت_سر تسلیم من و خشت در میکده‌ها_ مدعی گر نکند فهم سخن گو سر و خشت_ ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل _ تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت_ نه من از پرده تقوا به درافتادم و بس _ پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت_ حافظا روز اجل گر به کف آری جامی_ یک سر از کوی خرابات برندت به بهشت ( غزل 80 ). جمهوری ننگ اسلامی را مدیون شما سلطنت طلبهای چشم به واقعیتهای روز بسته هستیم که دلتان را به چند تا شعر پندآمیز صدها سال پیش خوش کردید بجای درک روابط پیچیده و شرایط امروزه. همه پدران و مادران مسلمان ما در روی کار آمدن این رژیم اسلامی ملاها مقصرند با اسلام خواهی خودشان و مسلمان بودنشان. کسی که اسلام دین دشمن ایرانیها را برگزیند عاقبتش برده گی فرهنگ عربهاست! .
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 23:54
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
متأسفانه انگار جایگاه حقیقت چنان خفیف و خوار شده که خواندن چند کتاب از عده ائی گم کرده راه و قشری رسیدن به حقیقت تلقی‌ میشود، زمان قدیم دانشمندان ! گمان میکردند شکل اسپرم، به ماند یک جنین است که تنها در شکمِ زن کاشته تا رشد و نمو کند، انسان راه زیادی را طی‌ کرد تا فهمید اتمی‌ وجود دارد و فراتر از آن نوترون و پرتونی، متأسفانه این گشریون چه از مذهبیون یا لائیک‌ها همواره نگاهشان به قشر است و سطح، چون ندیدند حقیقت ر‌هِ افسانه زدند، در درکشان نمی‌گنجد مگر شکافتن اتم کارِ هر کس است، همین گونه در موردِ حقیقت ،مگر در لابلای کتبی از نویسندگانی با درک و نظری در حد خود دست یافتنیست ! اصلا می‌دانند فرقِ حقیقت با واقعیت را؟ اصلا میداند فرق حقیقت با نظریه را ؟ قرضها تیره دارد دوستی‌ را ! چگونه انتظار میرود به کسی‌ که تمام وجودش را با نظریه و بلغور افکار دیگران پر کرده کور سویی از حقیقت بتابد! حقیقت جنس دارد همان گونه که آب و روغن هیچ گاه با هم مخلوط و ترکیب نمیشوند ، حقیقت با غرض یا جهل ترکیب و مخلوط نمی‌شود، ..
‌سه شنبه 21 خرداد 1392 - 00:50
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
اگر قریب به اتفاق مردان را در اظهارِ نظر بدونِ واهمه ی، از دست دادن رابطه خود با زن مورد نظر نباشند، نالان و شاکی‌ از بسیاری رفتارهای غیرِ منطقی‌ یا احساسی‌ بدونِ تفکر زن هستند، به زن به چشم طعمه مینگرند، در جامعه مردانه خود حرفِ زنان دیگر و بهره وری از آنان می‌پردازند، اگر قانون یا ترس از کدورتِ فی‌ مابین نباشد زنان را زدن که بماند میجوند ! این خاصیت کلی‌ اکثریت مردان است در همه جا, بعضی‌‌ها نسبت به زن اهلی تر شده اند و بعضی‌ خوی وحشی خود را حفظ کرده ( با پوزش از مردانی که فقط نر نیستند و در دایره انسانی‌ وارد و تربیت شده اند) ، تمام جنگ افروزی‌های دنیا قتل و غارت‌ها توسطِ مردان صورت گرفته، اما مصلحت طلبی، خود خواهی، بی‌رحمی، منفعت طلبی و زورِ بازو از سویی فیزیک مغز و ساختار آن برای کارهای اجرایی تنظیم شده، که به کلّ آن منطق تلقی‌ میشود، منطق می‌گوید بکش چون برایت خطر دارد ، منطق می‌گوید کار کن تا گرسنه و بی‌ سر پناه نمانی و به همین ترتیب , چند زن تا به حال رئیس جمهور امریکا شده اند، نسبت قضات زن، نمایندگان، ارتشیان، امور اقتصادی و هر چه، ...
‌سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:29
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...حتی کارهای زنانه وقتی‌ وارد پروسه بزرگ میشود به دست مردان گردانده، امثال آشپزی ، خیاطی، و امثالهم ، حال این زنگی مست بیاید اختیار خود را کاملاً دستِ زن بسپارد, زنان بسیاری هستند که فقط از صفتِ ماده بودن خود استفاده یا سؤ استفاده میکنند و آن را تبدیل به اهرمِ فشار بر مرد. تمام ادیان نسبت به زن همین هشدارها را داده اند، ( تازگیا در همین سایت شاهد بودیم یهودی که خود را از ترس تماس با زنان مانند یک بار بسته بندی کرده بود) اما شنونده باید عاقل باشد . به قولِ ناپلئون : زن با یک دست گهواره را میگرداند با دستِ دیگر دنیا را ، امام علی‌ به جماعتِ جاهل فریاد میزند : فرزندان خود را برای زمانِ خودشان تربیت کنید نه زمان خودتان، چه رسد به ۱۴۰۰ سالِ قبل، بله اصل همیشه اصل است پاکی‌ ، صداقت ، درستکاری ، و ، همیشه خوب است اما راه دارد روش دارد مطابق با عرف جوامع بشری امروزه نه با عرف جامعه‌ ۱۴۰۰ سال قبل آنهم با فرهنگ، نژاد جغرافیایی متفاوت از ما، ...
‌سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:52
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...یک شتر در صحرا زندگی‌ می‌کند یک گوسفند در دشت و دمن، جایِ هر کدام عوض شود هر دو می‌میرند، علفِ تازه به درد ذخیره شتر نمیخورد و بوته خار به دردِ گوسفند، چطور قانون بقا برای حیوانات رعایت میشود و برای انسانها نقض، چون عده یی خود را نماینده خدا فرض و عده یی هم خود را نماینده هیچ فرض و هر کدام با اصرار تلاش در تحمیلِ عقایدشان با کمال خشونت ، بی‌حرمتی و طلبکاری . در هیچ جای تاریخ ثبت نشده که پیامبر کمترین توهین ، بی‌ احترامی، ضرب و جرح به زنان خود کرده، با علمِ به اینکه بسیاری از آنها خونها به دلش کردند، حتی در موردِ شایعه ارتباطِ عایشه با امر و زید ، تنها به سکوت رو آورد، تا اینکه وقتی‌ عایشه او را به عنوان اعتراض ترک کرده بود آی‌ه‌ یی بر ردو این شایعه از سوئ خدا نازل شده، چرا سریع به دنبال تدارکات سنگسار کردن عایشه نرفت و تنها از او قهر کرد؟...
‌سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:57
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. یا در موردِ بانو خدیجه که تا یک‌سال بعدِ فوتِ او از اندوه ازدواج نکرد و آن را سال احزان نامید، یا احترامی که به دخترش فاطمه زهرا می‌گذاشت و هر روز ابتدا به دیدن او رفته دستش را می‌بوسید و میگفت من از فاطمه بویِ بهشت را استشمام می‌کنم، یا اینکه می‌گوید من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم : نماز ، زن و بویِ خوش یا عطر، او نماز و زن را در یک ترازو می‌گذارد, یا اینکه : زن ماندِ ساقه ریحان است باید آن را بوئید، که نشان از جایگاهِ لطیفِ زن نزدِ او به عنوان پیامبر دارد. یا امام علی‌ که همسری مانند فاطمه را دارد که نسل خاندان پیامبر از اوست، دختری مانندِ خانم زینب تربیت کرده که شیر زن کربلا محسوب و سفیر آزدیخواهی در مقابل حکومت طاغوتِ زمانِ یزید میشود کسی‌ که جلو چشمانش سرِ ۷۲ تن از خانواده و بستگانش را بریده اند و در اسارت به نزدِ یزید میبرند، مهمترین ارکان اسلام بر سر زنانی امثالِ بانو خدیجه، فاطمه زهرا، بانو زینب، هوش و فراست عایشه بنا و بارور شده ، آنهم در ۱۴۰۰ سال قبل و در آن جامعه ضدّ زن ،...
‌سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:06
kordman - بردا - هلند
shirzan e irani - استکهلم - سوئدسلام خواهرم چه زیباومنطقی نوشتی چه مردنماهای که درلباس حقوق زن.زن رابه اسارت گرفتندوبنام اسلام دریک بعددیگرتیشه به ریشه اسلام زدند.مرد زمانی مرد می باشدکه زنش را از هر لحاظ درک کندوباسپردن مدیریت خانه به وی مطمن باشدکه ازدامن اوست که مرد به معراج می رود
‌سه شنبه 21 خرداد 1392 - 14:31
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
kordman - بردا - هلند - درود بر شما ، سپاس از توجهتون، تمام اشکال بر سرِ تعیین تکلیف کردن است از سوئِ هر گروه و نسخه پیچیدن، مذهبی‌‌ها باید بدانند امام علی‌ خود از پیامبر در خواست کرد تا برای او و همسرش تقسیم مسئولیت کند، پیامبر هم ترجیحا مدیریتِ خانه را به دخترش سپرد و مسئولیتِ بیرون را به علی‌، اما هیچ یک به این محدود نشدند، امام علی‌ در جارو کردن نان پختن و خمیر کردن و بچه داری به فاطمه زهرا کمک میکرد و او او هم مشاورِ علی‌ در لحظه لحظه زندگی‌ بود، که بر روایت تاریخ حتی به مسجد رفته به رفتار حاکمان با علی‌ اعتراض و یا خود را هنگام حمله به خانه علی‌ سپر قرار داد و مابقی داستان، یک مادر بیسواد و تنها خانه نشین نمی‌تواند با یک دست گهواره را تکان با دستِ دیگر دنیا را، مادری شاید بزرگترین شغل برای یک مادر باشد اما نمی‌تواند او را محدود به وظایفِ صرف نگهداری کند، هم چنین وضعیت کنونی جوامع به گونه یی ست که مشارکت هر دو زوج را می‌طلبد، ...
‌سه شنبه 21 خرداد 1392 - 19:59
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...اکثریتِ مردان در کارِ خانه و نگهداری بچه مشارکت دارند، زن فقط برای مدیریت خانه به مفهوم پخت و پز ، تمیز کاری یا پرستاری از فرزندان دیگر مفهومی‌ ندارد، اتفاقا با سوادی زن، شناختِ جامعه ، معضلاتِ آن برای یک زن که تربیت کننده نسلها ست بسیار واجب و ضروری است، مشارکت در درامد زایی , در این راستا مرد و زن باید با هم همکاری کنند. ، یک مادر که تجربیات اش محدود به تلویزیون ، جمع‌های زنانه تفننی‌ یا محدوده خانه است ، نمی‌تواند مادر موفقی‌ باشد، نمونه اش را در این ۳۵ سال شاهدیم با علمِ به اینکه زنان بیشتری به تحصیلات عالی میرسند، فقط به خاطر محدودیتهای اجتماعی که متحمل شده، اتفاقاً باید این تابو شکسته شود تا زنان بتوانند آزادانه در عرصه اجتماعی رشد کنند، مطمئعناً وقتی‌ تحمیل و محدودیت و اکراه نباشد خود را پیدا کرده و در جایگاهی‌ درست و والا قرار میگیرند، آنهم زنی‌ از جنس ایرانی‌ که در تاریخ ایران همواره افتخار آفرین بوده.
‌سه شنبه 21 خرداد 1392 - 20:00
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • کپسول بتنی تنها راه مجاز ورود زنان به ورزشگاه‌ از نظر علم الهدی؛ خب، مستقیم بگویید راه نمی‌دهیم!
  • نتانیاهو قرارداد ۳۵ میلیارد دلاری صادرات گاز به مصر را تأیید کرد
  • گروگان‌گیری مجدد سپاه برای مبادله زندانی؛ این بار دو شهروند کره جنوبی در ازای دونده‌های متجاوز
  • پوتین: در صورت توقف روند صلح اراضی بیشتری در اوکراین تصرف می‌کنیم
  • دانشمند هسته‌ای حامی اسرائیل چگونه کشته شد؟ تل‌آویو به دنبال ردپای تهران در قتل مشکوک ماساچوست
  • بی‌خبری از وضعیت ده‌ها معترض مشهدی؛ «گفت آن‌قدر کتک می‌خورند تا پهلوی را فراموش کنند»
  • عکس جنجالی «چشم‌بادامی» دختر شایسته فنلاند، طوفانی از اتهام نژادپرستی به‌پا کرد
  • لحظه وحشت در مغازه؛ دفاع جانانه کاسب با «بیل» در برابر اوباشی که قصد داشت او را زنده زنده بسوزاند!
  • سرقت اعضای بدن در دانشگاه هاروارد آمریکا؛ مسئول سردخانه به ۸ سال زندان محکوم شد
  • «دشمن نقره‌ای در آشپزخانه؛ حقایق تکان‌دهنده درباره خطرات فویل آلومینیوم که کسی به شما نمی‌گوید!»