کاریکاتور جدید خانواده درگیر - انتخاب گوریل

خانواده درگیر ۴۲۹- انتخاب گوریل

رأی دهید
sting68 - گنبد - ایران
اینها همه شبیه همین نماینده دولت کریحه و نماینده جریان انحرافی مشنگی و دجال نژادی هستند یعنی سعید جلیلی هفت خط روباه شل هستند......................امیدوارم برید و افشاگری کنید علیه این مردک جلیلی متوحش متحجر ملعون
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 16:55
sting68 - گنبد - ایران
نماینده جریان انحرافی همین لکه ننگ و روباه شل سعید جلیلی هست
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 16:57
Afshin London - لندن - انگلستان
عالی بود سی و پنج ساله که گوریلها بر ایران حکومت میکنند البته با عرض پوزش از گوریلهای در طبیعت که مجبوریم این غیرانسانها را به اونا تشبیه کنیم
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 16:55
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
واقعیتی بسیار تلخ که گریبانگیر ملت ایران شده. مرگ بر خامنه ای و تمام گوریل هایش
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 18:17
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
این کاریکاتور رو دیدم میخوام یه انتقاد از خودم و ایرانی ها بکنم واقعا ما که به فرهنگ و پیشینه خودمون افتخار میکنیم چرا باید از هر چی خوشمون نیومد و دلخواه ما نبود و ما باهاش مخالف بودیم باید ما هم مثل خیلی ها راه توهین رو در پیش بگیریم(خودمم خیلی وقتها توهین کردم اول هم به خودم انتقاد دارم)یعنی ما نمی تونیم بدون توهین مخالفتمون رو نشون بدیم؟میدونم این حکومت دلخواه ما نیست و داره به زور بر مردم حکمرانی میکنه ولی واقعا این طرز رفتار هم صحیح نیست!الان فکرشو میکنم خودم هم خیلی وقت ها از فشارهای روحی و روانی که بهم وارد میشه بدجور به طرف مقابل القاب دادم خیلی از ایرانی ها هم مثل من مطمئنن از روی فشار همچین حرکتی می کنن!ولی حالا نظرات ما شخصیه!کسی که ژونالیسته یا کاریکاتورسته یا هر کار فرهنگی می کنه باید مراقب کاراش باشه!
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 21:48
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
ادامه-مثل همین کاریکاتور یا کاریکاتوری که به یکی از قومیت ها توهین کرده بود!من کاملا با این نظام مخالفم ولی این طرز رفتار رو هم نمی پسندم اگه قرار باشه ما هم همچین کاری بکنیم میشیم یکی مثل شریعتمداری کیهان!من فقط به یه چیز فکر میکنم اینکه اگه روزی بچه ای داشته باشم حتما بهش یاد بدم که به دیگران حتی مخالفش توهین نکنه حتی اگر مخالفش بهش توهین کرد!
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 21:49
agha_ehsan - تهران - ایران
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران - تو اگه خودت جیره خور نبودی اسمتو می نوشتی. دانشجوی ایرانی هم شد اسم آی دی؟؟؟ جیره خورها چون همیشه باید پنهان باشن اسمشون رو به سبک تو پنهون می کنن. در ضمن تو برو به بچه ات یاد بده وقتی مخالفش به باباش توهین کرد , بچه ات بهش توهین نکنه.
‌پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 01:48
Dara va sara - پرت - استرالیا
.. امده خودشو دانشجوی ایرانی صدا میزنه.اونم ایرانی.؟؟؟.واسه منم از توهین صحبت میکنه...اگه میفهمید که توهین یعنی چی ؟..توهین یعنی: خودتو دانشجوی ایرانی صدا بزنی بعد ژست متفکرانه ور داری...توهین یعنی:مرگ همکلاسیهایت را ببینی، بعد، صحبت از پسندیدن کاریکاتور کنی..توهین یعنی،زوال و مرگ کشورتو ببینی، بعد تریپ استادانه ور داری و ماله بکشی بر این همه ظلم و کشتار. توهین یعنی: بری دانشگاه با پول این مردم.بعد به فکر کسانی باشی که روزگار را بر این مردم تار و تاریک کردند. توهین یعنی: بسیجی باشی،بعد خودتو دانشجوی ایرانی معرفی کنی.
‌پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 02:08
کبالت - کرج - ایران
انگار مثلا احیانا شاید یه زمانی شایدم همین الان یه استالین یا یه هیتلر نامی یه نسلی رو سوزوند و یه نسلی رو آواره یه نسلی رو هم دور شون دیوار کشید و کردشون جماعت خواب گیج و منگ و کور حالا اگه یکی برای این حاج هیتلر و کبلائی استالین و دو رو بریاش عکس گوش دراز و شاخ و دم کشید میشه هتاک اون عکسام مصداق بارز توهین ؟ این نظر میتونه فقط از طرف کسی بیان بشه که هنوز با اون دوتا یا با این یکی تو گوشه ای از قلبش مهر والفتی داره حد این مطلب مخالفت مدنی یا عرفیه معمول نیست حد قاتل و مقتول ظالم و مظلوم زندانی و زندانبان شکنجه شده و شکنجه گره مگر اینکه نظرت چیز دیگه ای باشه کبلائی که هست.
‌پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 07:21
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
agha_ehsan - تهران - ایران. آقای احسان اگه من جیره خور بودم الان معاون جلیلی بودم یا حداقل تو دولت احمدی نژاد یه پست مهم داشتم و هزار بار هم گفتم بازم میگم نه از احمدی نژاد نه از خامنهای نه جلیلی نه از کل حکومت دل خوشی ندارم اما هموجور که گفتم کسیکه کارکاتوریسته باید نگاه حرفه ای داشته باشه و فرقش با مردم عادی اینکه با هنرمندی بتونه مفهوم رو خیلی قشنگ برسونه!در مورد یوزنیمم هم وقتی من تو سایت ثبت نام کردم دانشجو بودم همین الانم دانشجو هستم و میخواستم بگم به عنوان یه از قشر بزرگ دانشجوها نظر میدم!در موردم بچه ام هم شک نکنید حتما بهش یاد میدم به کسی توهین نکنه و سعی کنه با منطق طرف مقابل رو تحقر کنه!مثل کوروش که افتخار همه ماست که وقتی پادشه یونان بهش از روی تمسخر گفت شما برای پول و ثروت می جنگید و ما برای عزت و شرافت کوروش با منطق خودش جواب داد که هر کس برای چیزی که ندارد می جنگد و من این منش رو میپسندم.
‌پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 09:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.