کاریکاتور جدید خانواده درگیر - آینه دزدیده شده

خانواده درگیر ۴۱۴ - آینه دزدیده شده

پس از ماجرای پیدا شدن لپ‌تاپ دزدیده شده یک بریتانیایی در تهران مانا نیستانی اتقاق مشابهی را برای یک آینه در خانواده درگیر گزارش کرده است.

رأی دهید
sting68 - گنبد - ایران
تررررررررررررررکیدم از خنده..............لوووووول
دوشنبه 26 فروردين 1392 - 13:37
ari jojeh - تهران - ایران
بابا این دیگه آخرشه، مخصوصا اون تیکه میگه، it seems that the couple are preforming sort of mix-ceremony in the background!!!
دوشنبه 26 فروردين 1392 - 13:56
romano - تهران - ایران
ترجمه ها (خیلی تحت الفظی و در مورد ماجرای لپتاپ انگلیسی):. تصویر 1: به نقل از سایت میل آنلاین میگه قربانی دزدی از نرم‌افزار جاسوس استفاده می‌کنه تا از افرادی که دارن لپتاپشو استفاده می‌کنند عکس بگیره و پلیس نمی‌تونه آینه رو پس بگیره چون تو ایرانیه!. تصویر 2: همون مرد پیر از آینه در چهارم فوریه داره استفاده می‌کنه که در لندن سرقت شده بود. بنظر می‌رسه که زوجی دارن ترکیبی از مناسک و سنتهایی رو در پشت زمینه تصویر انجام میدن (منظور همون عرق خوری و نماز همزمان و تناقضات ما ایرانیهاست). تصویر 3: مرد پیر 3000 مایل آنطرف تر در تهران و ایران، از او بصورت مخفیانه تصویر او گرفته شده اما آقای بیل مظلوم قدرتی نداره که آینه اش رو پس بگیره در پس زمینه می‌تونید ببینید که نوه‌های اون مشغول نوعی گفتمان سنتی ایرانی هستند. ادامه ...
دوشنبه 26 فروردين 1392 - 15:03
romano - تهران - ایران
تصویر 4: خانواده دارند نوعی بازی سنتی در پس زمینه انجام میدهند. آقای بیل گفت که دارنده بیگناه فعلی آینه مورد علاقه و محبوب من می‌تونه اونو برای خودش نگه داره هرچند که ایشالا کوفتش بشه!. تصویر 5:تصویر فرستاده شده از آینه ثابت می‌کنه که ایرانیها عاشق هنرهای رزمی هستند. همچنین شما می‌توانید ببنیند که مرد پیر از نوعی وسیله ناشناخته استفاده می‌کنه.متخصصان بر این باورند که اون می‌تونه برای غنی سازی اورانیوم استفاده بشه. آیا ایران به ساخت یک بمب اتم نزدیکه؟
دوشنبه 26 فروردين 1392 - 15:04
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.