ویدیوی مصاحبه فائزه هاشمی به انگلیسی

"... زنان باید برای حقوقشان تکاپو کنند، چون سیستم مرد سالارانه نمی خواهد قدرت خود را وا گذارد. ..."



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




رأی دهید
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
اکثر ما ایرانیان در صحبت کردن زبان خارجی ضعفیم چون با فارسی فکر می کنیم . لهجه هم که قربونش برم غلیظ . هاها.
دوشنبه 25 دي 1391 - 22:17
Alexberd - بوداپست - مجارستان
بابا رد دهن همه را صاف کرد با این انگلیسی!!!!!!
دوشنبه 25 دي 1391 - 22:34
Behnam1978 - شتوتگارت - المان
ااه‌ه‌ه‌ه این چه انگلیسی‌ صحبت کردن خانم هاشمی‌...حالم به هم خورد
دوشنبه 25 دي 1391 - 23:06
hamedo123 - منچستر - انگلستان
باز این بهتر از بقیشون انگلیسی حرف میزد. به هر حل باباش دست پرورده انگلیس بوده!
دوشنبه 25 دي 1391 - 23:07
sori110 - دبی - امارات
با اینکه پوکیده صحبت میکنه و پوکیدست. بازم رحمت به پدرش چون زمان اون حداقل 4 تا کشور ما رو آدم حساب می کردن و این عربای وحشی زرزر نمیکردن لااقل تو چاه نبودیم تو چاله بودیم.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 00:16
parviz1 - کترینگ - انگلستان
چه عجب بعد از ۳۴ سال یک ملا زاده تونست چهار تا جمله انگلیسی‌ بلغور کنه اونم با اون همه امکانات و بهترین معلم‌های زبان که در اختیار دارن. البته دلیل داره،اول واقعاً ذاتاً بیسئوور هستن و دوم به‌‌ دلیل اینکه از بس مفت همه چیز بدستشان رسیده و مفت صاحب همه چیز شدن عادت کردن و نمیتوانند کمی‌ زحمت به‌‌ خودشان بدهند و سعی‌ در آموزش و یاد گرفتن داشته باشن.حاضرن میلیونها دلار یا پوند مفت که در اختیار دارند بدن که یک قرصی کوفتی پیدا کنن که با خوردنش زبان یاد بگیرن ولی‌ چند ساعت تلاش برای یاد گیری مرگشون میاد.زندگی‌ انگلی یعنی‌ همین.مفت خوری و....
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 00:23
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
نوه‌ جان خمینی با آرایش آن چنانی از یک سؤ این آبجی‌ زینب از سوی دیگر!!!!ضعیفه ی اسلامی؟؟ ریشه ی مردسالاری در کجاست جز در اسلام ناب محمدی؟؟؟؟
دوشنبه 25 دي 1391 - 23:41
piade - تهران - ایران
کی مجبورت کرده آخه؟ نزن. تورو به مقدسات قسم انگلیسی حرف نزن..
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 00:11
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
این فائزه عنتر چرا دست از سر کچل ما ایرانیها بر نمیدارد؟ بی خود شده کسی خبر ساز هر دم از جای جبری میسازد حتی به دست نیروهای خودشان اینهمه ناسزا بهش گفتن و همچنین از طرف نیروهای که دست پرورده باباش بودند زندانش کردن ... ولی باز از رو نمیافتد و سرکله اش پیدا میشود!
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 00:32
compatriot - تورنتو - کانادا
اینها که میگن فقط عربی‌! ولی‌ خدائیش در حدش خوب صحبت میکنه! باز دمش گرم باباش گذاشته انگلیسی یاد بگیره!؟
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 00:33
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
انگلیسی با لهجه بهرمانی!
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 00:36
manuel - لاس وگاس - امریکا
واقعن داره انگلیش حرف میزنه ؟ یا فارسی حرف میزنه با لهجه نگلیش یا انگلیش حرف میزنه با لهجه فارسی یرانها که از ایران میان اینجا باد ۲۰ ۲۵ ساله بد هم همینجوری حرف میزنن خدارو شکر که من اینجا به دنیا امدم
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 00:36
be_pa.khaste - هارلم - هلند
من نمیدونم چرا بازیها ایراد میگیرن از لهجه دیگران ماسلن همین مردم تهران از فارسی صحبت کردن بقیه ایراد میگیرن .این مایه بی‌ وجودی شخص که ایراد بگیر ه .حالا کاری به این زن ندارم اما کلا هرکی‌ می‌تونه زبان مادریو خوب صحبت کنه .اما وقتی‌ یه خارجی‌ فارسی صحبت می‌کنه همه براش دست میزانا
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 01:18
Parsi6 - نیویورک - آمریکا
من نمی‌خوام طرفداری این دزد زاده رو بکنم. ولی‌ تجربه خوبی‌ از انگلیسی‌ حرف زدن با لهجهٔ فارسی دارم. اوائل که اومده بودم نیویورک، با یه دخترخانوم آمریکایی متولد نیو یورک که از طریق اینترنت با هم سابقه دوستی‌ داشتیم زندگی‌ می‌کردم. خیلی‌ کمکم کرد و یکی‌ از چیزهایی که خوشش میامد صحبت کردن انگلیسی من به لهجه یه فارسی بود. میگفت لهجه یه فارسی تو انگلیسی خیلی‌ سکسی‌ یه. ولی‌ خوب واسه خود ما کمی‌ مضحکه.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 01:18
paksan - آمریکا - آمریکا
وجداناً معلمهای زبان انگلیسی تو ایران بهتر از این حرف می زنند انقدر نق نزنید ببینید این سخن خار تو چشم کی هستش . من از اینکه خانواده هاشمی بخصوص زنانش خط شکن شدند استقبال می کنم و اگر کمی ازم بر بیاد حتی یک لایک زدن براشون می کنم چون سخته خط شکن بودن و رفتن تو دل سیستم دیکتاتوری و هزینه دادن و فحش خوردن و خیلی چیزهای دیگه که همه ما شاید در حالت عادی فراموش کنیم سختی دفاع از حقیقت رو.امروز همه ما شاه اون شخصیت منفی گذشته نیست و خیلی از ابرها کنار رفتن و حقیقت ها روشنتر شده و حتی خود انقلابیون هم امروز می گن کاش شاه اصلاحات می کرد و کشور رو سروسامان می داد و می رفت نه این دست این بربرها بسپاره که همدیگه رو پاره پاره کنند و ملت رو بدبخت امروز وضعیت رفسنجانی با همه بریهاش تقریباً شبیه شاه هستش و مسئول خیلی چیزها هستش
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 01:15
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
باز خوب صحبت کرد..بعید میدونم تو ایران کسی از مقامات بهتر از این بتونه صحبت کنه.هرچی باشه زبان انگلیسی رو زیاد جدی نمیگیرن و میگن زبون بیگانه.در صورتیکه باید از ابتدایی و جدی آموزش بدن.بهرحال تو خود انگلیس ایرانیهایی رو دیدم که ۱۰ سال هم هست اینجا هستن و حتی یه جمله درست نمیتونن بگن.و فقط با جامعه ایرانی رفت و آمد دارن و اونوقت مردم ساده دل فکر میکنن اینا اینجان زبانشون کاکله.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 01:17
farhad_dayan - پاریس - فرانسه
این همه تو ایران و بیرون از ایران برای خودشون میلیاردی سرمایه جم کردن و انقدر تن‌ پرورو خوشگذران هستن که وقتی‌ نداشتن برای یاد گیری صحیح انگلیسی که حداقل تو صحنه‌ بین مللی آبروی ایران را حفظ کنند
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 01:18
aidinia - منچستر - - انگلستان
انگلیسه چه شه؟ از نخست وزیر دانمارک بهتر حرف می‌زنه! چرا باید با این جور کومنت دادن ایرانی‌ بودنتو تابلو کنی؟ داره درباره حق زنا حرف می‌زنه ، میگی‌ چرا اینجوری حرف می‌زنه. همینه که کشور میلنگه
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 01:32
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
البته همینم برای یک بچه اخوند زیاده و جالبتتر اینکه در زندان مشغول ترجمه هستن
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 01:47
Sepahanofication - اصفهان - ایران
English بود یا finglish
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 00:52
farhad_dayan - پاریس - فرانسه
aidinia - منچستر. یا واقعا این خانواده را نمی‌شناسی و یا این که اطلاعاتت ضعیف است .توی ایران کسی‌ رو از این مقامات پیدا نمیکنی‌ که بخواد از حقوق زن و یا مرد دفاع کنه .این خانم فقط برای جلب توجه و پوشاندن جنایاتشون از هر حربه استفاده میکنند .البته برای ما ایرانیها زیاد مهم نیست چون تاریخ اینو ثابت کرده که فقط خودمونو داریم نابود می‌کنیم .و خارجی‌ پسندیم
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 03:41
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
parviz1 - کترینگ - انگلستان/ ....مقامات عالی سیاسی بسیاری از کشورهای جهان از جمله ژاپن که یک کشور پیشرفته هم محسوب می شود و حتی شخص امپراتور ژاپن و اطرافیان نزدیکش انگلیسی بلد نیستند و اصلا نمی خواهند هم که حرفه ای یاد بگیرند چون معتقدند که زبان خودشان بهتر از زبان انگلیسی است و به زبان خودشان اهمیت می دهند . بهرحال با زبان فرهنگ هم منتقل می شود و خیلی از ریزه کاریهای زبان از جمله لهجه با فرهنگ آمیخته است و لذا ندانستن زبان ایراد و عیب نیست و لزومی هم نداره که همه زبان بلد باشند. آنچه که مهم است سواد و علم و دانش است که لازمه زمامداران و فرهیختگان جامعه است که باید آنرا بدانند تا کشور را خوب مدیریت کنند. یاد گیری زبان خارجی برای پوز دادن کار درستی نیست و حس بیگانه پرستی را تقویت می کند و بیشتر شیفتگان فرهنگ خارجی معمولا افرادی هستند که سعی می کنند لهجه خارجیها را در مکالمه زبان رعایت کنند و این بنظرم برای برخی که کم ظرفیت هم هستند زیانش کم نیست !
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 04:05
freedom_ego - کالیفرنیا - آمریکا
شما یه مترجم استخدام کن...آره قربونش!
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 04:06
morgan123 - واشنگتن - امریکا
manuel - لاس وگاس - امریکا- سعی کن جملات را مانند زیر که برایت نوشتم بیان کنی ،این ریختی بهتره! : واقعا او زد انگلیسی حرف؟ یا فارسی زد حرف؟ آنها که بیست بیست و پنج ساله آمد اینجوری زد حرف. خدا رو شکر که آمد من اینجا بدنیا! - از شوخی بگذریم چند سال پیش در یک میهمانی با یک دختر هم صحبت شدم فارسی را بسختی و با لهجه صحبت میکرد با او انگلیسی حرف زدم تا راحت صحبت کند و در کمال تعجب دیدم انگلیسیش از فائزه هم ضایع تر است و بعد که پرسیدم تو چند سال است که در امریکا زندگی میکنی ،گفت دو سال است که به امریکا مهاجرت کردیم ، پرسیدم پس چگونه زبان فارسی از یادت رفته و او جواب داد چون در این دو سال به انگلیسی فکر میکنم!! ضمنا ایران هم که بودم خیلی کلاس زبان میرفتم!! وقتی اینها را میگفت دلم میخواست با یک پاره آجر بزنم توی سرش!.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 03:26
m3rt3ga - دبي - امارات
کامنت‌ها رو که می‌خونم،ایمان پیدا می‌کنم احمدی نژاد هم از سرمون زیاده.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 05:26
mihandoosti - تهران - ایران
خاک بر سر عقده ایت!!!
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 05:35
farhad85 - سیدنی - استرالیا
اکثر ایرانیان در خارج و داخل کشور اگر زبان انگلیسی‌ بلد باشند مثل ایشان صحبت میکنند، حالا در اینجا کامنت میگذارند که این خانم چرا بد صحبت می‌کند آنهم در شرایط مصاحبه که با شرایط عادی فرق می‌کند!! یکی‌ نیست به خودشان بگه که خودتان هم بهتر از این نیستید. اصولا درصد کمی‌ انگلیسی‌ را با لهجه خوب صحبت می‌کند که یا در کشورهای انگلیسی‌ زبان بزرگ شده اند یا تحصیلات آکادمیک دارند ( البته بعضی‌ از آنها)
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 05:10
paksan - آمریکا - آمریکا
manuel - لاس وگاس - امریکا .. زیاد تند نرو و به انگلیسی حرف زدن خودت مغرور نباش شما که در آمریکا به دنیا آمدی وقتی شما هم فارسی حرف بزنی مطمئن باش خیلیا به فارسی حرف زدن شما می خندن ولی باید بدونی مغز سخن مهمه حالا به هر زبونی که گفته بشه حتی با ایما و اشاره .فائزه هاشمی یک لیدره تو زنای ایران پس کی می خواید زنان ایران هم پیشرفت کنند وقتی هر کدوم رو به بهانه ای زیر دست و پا می کشید پدرش شریک دزد بوده خودش و افکار و رفتارش چه ربطی به پدرش داره چه ایراد داره زنی چادر داشته باشه ولی حرف از حق و حقوق خودش بزنه و همه رو تشویق به مبارزه برای تحقق حقوق اولیه و جهان شمول زنان بکنه .شیرین عبادی و بسیاری از زنانی که الان تو زندان هستند به بهانه همین خواسته ها و صداشون قدرت تاثیر نداره چرا رسیدن آنها به حقوق برابر واسه ماها مساوی با فحشاء و خودرایی است نه اینطور نیست من بخاطر دخترم و بخاطر مادرم بخاطر خواهرام بخاطر همسرم هر صدایی از این دست رو که خواسته های واقعی زنان رو دنبال می کنند حمایت می کنم هر کسی می خواد باشه حتی اگر زن خامنه ای باشه
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 05:39
مهر آسا - تهران - ایران
فائزه از بس که در فرنگ بود خلق و خوی خوک را پیدا کرده است لعن و نفرین به او باد
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 09:35
tabarzinn - یوله - سوئد
خانوم های بسیار امروزی هستند که میتونند با ظاهر مناسب بیان جلو دوربین به عنوان یک زن ایرانی حرف بزنن.. که البته ممنوعه ...دور افتاده به دست یک مشت آقا زاده و خانوم زاده یا بهتر بگم "حمال زاده"...پدر این زن در جریان ترور محمد مسعود "نخست وزیر زمان شاه" دست داشت و زندانی شد .. بسیاری از قتل های بعد از انقلاب در زمان پدرش انجام شد، مهدی هاشمی برادر این زن در جریان "افتضاح رشوه " با شرکت نفت نروژ و میلیاردر شدن در مدت کوتاه سرشناس شد و چند هفته پیش با ضمانت ده میلیارد تومان از زندان آمد بیرون البته ستار بهشتی چنین پولی رو نداشت و در زندان کشته شد آیا این زن میتونه از آلودگی های پدرو برادرش حرف بزنه و خودش رو از این اشخاص بد نام جدا کنه؟ وگر نه اشخاص حرفه ای در میان ایرانیان هستند که میتوانند موثرتر در مورد اشکالات جامعه ایران با یک خبر نگار خارجی مصاحبه کنند.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 09:46
ItsMeWT - کلن - آلمان
aidinia - منچستر - - انگلستان. خیلی‌ ممنون دوست عزیز. به خدا اگر فقط ۵۰% ایرانیها مثل شما فکر میکردند، ما وضعمون الان این نبود که هست.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 09:48
massoudoslo - اسلو - نروژ
حرفایی که این خانوم اینجا میگفت درست بود و منطقی(گر چه آخوند زاده است و پدرش به ایران ظلم ها کرده ) . کاشکی امروز فقط ۳۰% ایرانیان ایران زمین همین قدر انگلیسی میتونستن حرف میزدند و میفهمیدند . خانوم هاشمی قابل احترام هستش چونکه میتونست یکی شبیه زن خانوم الهام از آب در بیاد و حرفای بی شرمانه و باطل از خودش در بکنه و دماغش رو مثل لوله تانک عراقی ها از تو چادرش بده بیرون،ولی امروز میبینیم که به خاطر افکارش خودش رو به تلاطم میندازه تا مثل خامنه ایی و مصباح یزدی نباشه . در ضمن آینده به وقت خودش همه حساب ها رو روشن میکنه و اگه این خانوم به ملت ایران خیانتی کرده باشه بدون نتیجه نخاهد ماند و جواب خاهد داد .
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 09:54
raha1984 - هامبورگ - المان
باید هم لهجه داشته باشه !! تو ناف لندن که به دنیا نیومده و بزرک که نشده !! هندیها ننه باباشون اونجا متولد شده اند وقتی انگلیسی حرق میزنند از لهجه غلیظیش یک کلمه نمیفهمی !! افریقایها و مراکشیها تو فرانسه بزرگ شدن با اون لهجه هاشون و...از دست ایرونیهای غریب پرست که شکاف دیوار خودی رو شکاف لایه ازون میکنند ! من منظورم طرافداری از این کلاشها نیست کلا میگم چنان میگن لهجه ایرونیها انگاری خودشون بریتیش بودن و حالا به لهجه ایرونیها ایراد میگیرنند !!
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 10:37
lona_düsseldorf - دوسلدورف - آلمان
بابا دمت گرم ،، این بنده خدا که از احمدی‌نژاد بهتر انگلیسی حرف می‌زنه ،فکر نکنم از افراد سیاسی تو ایران به جز اکبر ولا یتی بتونه به این خوبی‌ انگلیسی حرف بزنه
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 10:42
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
جون به جونمون کنن ایرانی هستیم و مترصد مسخره کردن لهجه همدیگر. مطمئنم خیلی از اینایی که مسخره کردن بهتر از این حرف نمیزنن. نیتیو که نیست بابا
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 10:56
ali1111 - تهران - ایران
خراب کرد ولی‌ ظاهراً از داداش تحصیل کرده اکسفوردش بهتر صحبت میکنه؟!!! حالا چه اجباری داره به انگلیسی‌ مصاحبه کنه...از اول تا آخرش گفت : استراگل، استرگل...فکر کنم داشت ستراگل را تمرین میکرد!
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 11:45
ramin-cph - کپنهاگ - دانمارک
آقای ایدینیا -منچستر -انگلیس . این بابا انگلیسیش در حد یه آدم معمولی‌ شاید خوب باشه اما نه برای کسی‌ که وجه بن المللی داره. بعدشم چه ربطی‌ به نخست وزیر دانمارک داره ؟ اون بابا از یه انگلیسی‌ بهتر حرف می‌زنه اما این خانم هاشمی‌ ضایع کرده. یه ذره رو کامنت‌هاتون فکر کنید.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 11:05
manuel - لاس وگاس - امریکا
morgan123 - واشنگتن - امریکا دوسته من من ایران نیستم که بخام فارسی یاد بگیرم من نیازی به فارسی ندارم همین که میتونم حرف بزنم کافی هستش تکس میزنم ولی خیلی اشتباه دارم قبول دارم که اشتباه مینویسم ولی میتونم بخونم در حالی که هیچوقت درسه فارسی نخوندم من نیازی به یاد گیری زبانه فارسی ندارم چون به دردم نمیخوره هر زمانی عربهایی که کشورمونو ول کردن منم فارسی یاد میگیرم فلان که تحته سلطتیه عربها هستیم تو ایران یعنی هرچی عربه بر مملکته ما حکومت میکنه ون جشنی که رفتی با دختری که ۲ سال بود آشنا شدی چه ربطی به من داره؟؟ من اینجا به دنیا امدم
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 11:46
a.ahooraei - کلن - آلمان
نه دوست پسر انگلیسی زبان داشته و نه مدت زیادی در خارج زندگی کرده و نه در خارج تحصیلات داشته. همینی که اینم میتونه, از یک خرمذهبی که پشت درهای بسته خودش زندگی می کنه بعیده. اینقدر ایرادهای بیخودی نگیریم. این خانم ایرادهای سیاسی اش که به ایران لطمه زده بیش از اینهاست.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 12:13
ahoramazda.pers - امستردام - هلند
فرزند دزد‌ترین آخونده ضد ایرانی‌ و جلاد با این انگیلسی حرف زدنت واقعا حالم بهم خورد کثافت ادای مظلوم هارو هم در میاره تمام ایران رو این و خانوادش نابود کردند اشغال لعنت به تو هرچی‌ آخونده
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 11:51
amir58 - مشهد - ایران
اصن جنبه دمکراسی رونداریم حتی همدیگر رو نمیتونیم تحمل کنیم چه برسه که به حرف هم گوش کنیم ادعای فرهنگ 2و3هزارساله هم داریم .متاسفم ..........
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 13:05
amir58 - مشهد - ایران
اصن جنبه دمکراسی رونداریم حتی همدیگر رو نمیتونیم تحمل کنیم چه برسه که به حرف هم گوش کنیم ادعای فرهنگ 2و3هزارساله هم داریم .متاسفم ..........
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 13:32
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
خانوم هاشمی‌، شما اگه مسلمون هستی‌ و اگه قران خونده باشی‌، میدونی‌ که زنها تنها وظیفشون خونه داری هست طبق نظریه قران و شما بجر اینکه "کشتزار" مرد‌ها باشی‌ که هر کس هرجا و هرموقعی که دوست داشت بذر افشانی بکنه، دیگه وظیفه دیگری نداری! پس یا برو قران بخون، یا خودت رو به اون راه نزن!
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 12:44
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
خیلی باحال بود من اول که متن خبر را خواندم با اینکه از اینها دل خوشی ندارم خوشحال شدم گفتم حالا باز خوب هست که یکی تو اینها یه چیزی بارش هست ولی وقتی فیلم را نگاه کردم خندم گرفت .من حدود 5 سال در ایران تدریس زبان انجام دادم بله درست هست لهجه چیزی نیست که به راحتی بتوان در آن مهارت به دست آورد که البته با تمرین خیلی زیاد می توان تا حدودی موفق شد ولی سطح زبان ایشان در حد Elementary هست این را دیگر نمی توان کتمان کرد. خوب آخه کی مجبورت کرده که مصاحبه انجام بدهی و آبروی خودت را ببری؟ ولی گذشته از این به قول بعضی دوستان این مفت خورها در ایران همه جور امکانات دارند .در مقایسه با جوانان داخل ایران که حتی گاهی 2 زبان را می توانند به راحتی صحبت کنند باید به اینها گفت واقعا خاک برسرتون البته تقصیری ندارند شما با پول همه چیز را می توانید بخرید اما استعداد ذاتی را نمی توان با پول خرید .
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 13:04
raha1984 - هامبورگ - المان
مهراسا-تهران خوک صدشرف داره به لاشخورها و زالوهای خونخوار جمهوری اسلامی ! البته اینها هم از اون قماش هستند ولی همینقدر که به خودشون اومدنند و جلوی کفتار پیر رهبر جمهوری اسلامی ایستادنند خودش دنیایی ، لعن و نفرین ابدی بر علی چلاق و دار و دسته اش
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 13:51
گیارنگ - تورکو - فنلاند
بابا اینقدر لهجه لهجه نکنید حتی کسی که تو لندن هم متولد میشه و بابا مامانش ایرانی هستند لهجه داره و اینگلیسی از 100کیلو متری میشناسه . مسله دوم خودشو نمی دونم اما بابا ش رفسنجانی تروریست بوده و هست و رفیق جون جونی خمینی ... است .
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 14:57
amir58 - مشهد - ایران
اصن جنبه دمکراسی رونداریم حتی همدیگر رو نمیتونیم تحمل کنیم چه برسه که به حرف هم گوش کنیم ادعای فرهنگ 2و3هزارساله هم داریم .متاسفم ..........
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 15:26
fekreazad - گتنبرگ - سوئد
اینقدر پول نفت رو بالا کشیدین می دادید یه معلم خصوصی زبان دیگه... خر همون خره پالونش عوض شده.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 15:31
manuel - لاس وگاس - امریکا
paksan - آمریکا - آمریکا خیلی ناشیانه جواب دادی چون فارسی زبانه بینونمللی نیست که همه بلد باشن فارسی فقد تو ایران به درد میخوره نه جای دیگه ولی انگلیش همه جای دنیا به درد میخوره همه باید بلد باشن ولی فارسی انقدر مهم نیست که کسی بخات حرف بزنه یا نه انگلیش ی زبانه ینترناتیونال هستش همه باید بلد باشن البته نه با لهجه فارسی تنها انگلیش نیست من چند وقته قبل آلمان بودم ایرانی ها تو آلمان وقتی که آلمانی هم حرف میزنن با لهجه فارسی حرف میزنن اینم بگم من تنها انگلیش حرف نمیزنم زبان های که من بلدم فارسی انگلیش آلمانی یونانی ایتالیایی فرانسه اسپانیایی و به همشونهام مسلطم
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 16:07
Azadikhah - تكسل - هلند
بازم بد نبود حالا کاری به لهجش هم نداشته باشیم از فائزه هاشمی‌ بعضی‌ از لیسانس‌های مملکت باید یاد بگیرند که اونها هیچی‌ بلد نیستند حرف بزنند اینجا چندین نفرشون رو دیدم و میشناسم
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 16:16
ساحل آرامش - هایدلبرگ - آلمان
جالبه که خیلی‌ از لهجه‌ش ایراد گرفتن.کسی راجب محتوای حرف‌هاش حرفی‌ نزده.البته مطمئن نیستم اونایی که از لهجش ایراد گرفتنسلن انگلیسی می‌فهمن یا نه.تا این رزگارمن حالا حالا‌ها کشور ما درست شدنی نیست.به نظرم هر کسی رو باید بر اساس کارها و افکار خودش سنجید .در ضمن همه ایرنیهأی که بد از ۱۵ سالگی از ایران خارج شدن بهتر از این حرف نیمیزنن.چه انگلیسی چه آلمانی‌.....حتا اگه تحصیل کرده هم باشن.من پرفسوری رو میشناسم که حدود ۴۰ساله آلمانه ولی‌ لهجه درهولی یکی‌ از بهترین‌ها در رشته خودشه.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 16:24
darkoob-1390 - قم - ایران
هاهاها ..بابات اینهمه خرج زبانت کرد شدی این ،حتما با "علی‌ آبادی تو یه کلاس نشسته بودی !
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 17:49
kaboo azadi - کاردیف - انگلیس
سعی کنید برای همدیگر ارزش قائل شویم
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 23:30
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
گیارنگ - تورکو - فنلاند. اصلا اینطور نیست و معلومه تو عمرت ایرانی که تو کشور انگلیسی زبون متولد شده باشه یا حتی از ۷-۸ سالگی تو کشور انگلیسی زبون بزرگ شده باشه ندیدی.چون لهجشون دقیقا مثل مردم اونجا میشه و اصلا نمیشه لهجه ایرانی توش پیدا کرد.
‌سه شنبه 26 دي 1391 - 23:05
Mehrdad_Sydney - سیدنی - استرالیا
ما ایرانیها خودمون تک تک هزارتا ایراد داریم ولی در مقابل ، جز مسخره کردن دیگر ایرانیها کاری بلد نیستیم . اونوقت که یه خارجی میاد با لهجه غلیظ فارسی حرف میزنه براش هورا میکشیم و دست میزنیم . چقدر بدبختیم ما !
‌چهارشنبه 27 دي 1391 - 02:43
jirjir - لاس وگاس - امریکا
اصلا بیاین یک امتحانی بکنیم همه شما هایی که از انگلیسی حرف زدن فائزه ایراد گرفتین بیایید همین گفته هارو به انگلیسی بنویسید تا ببینیم چند مرده حلاجید واقعا خیلی زشته که ادم متمدن امروزی از لحجه دیگران ایراد بیره این نشانه کمبود شخصیت است حال هرکی میخواد باشه من زیاد با این خانم اشنایی ندارم جز چیزهایی که در رسانه ها نوشته شده ولی بعضی ها طوری صحبت میکنند که انگار از تمام زندگی ایشان با خبرند در ضمن تو خود همین امریکا مردم در مناطق مخطلف لحجه های متفاوت دارند وهمه یک شکل حرف نمیزنند حتی خیلی ها کلمات رو هم اشتباه میگن ولی کسی بهشون نمی خنده.
‌چهارشنبه 27 دي 1391 - 07:29
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی. با حرف گیارنگ موافقم . از نظر شما اینجوری هست اما انگلیس ها از دور می دونند که طرف انگلیس اصل نیست . حتی خود ولزیها و اسکاتاندی ها لهجه خودشونو دارند . امریکایی و انگلیسی لهجه شون فرق می کنه . این یک اصل شاید به این افتضاحی فائزه نباشه اما دارند .
‌چهارشنبه 27 دي 1391 - 10:17
raha1984 - هامبورگ - المان
jirjir دوست عزیز گل گفتید ! فقط و فقط عقده خود کم بینی هستش و بس ! اینجا اومدن ایراد از لهجه هموطنانشون که فارسی هست رو میگیرنند و پز ۵ یا ۶ زیان صحبت کردن خودشون رو که بدون لهجه ست رو میان !! حالا فقط خدا میدونه که خودشون صحبت میکنند !
‌چهارشنبه 27 دي 1391 - 14:23
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
اینها همش فیلمه حتى اون فحش خوریها تو خیابون فیلمه اونهایى که میگن مگه اون برادر بى همه چیزش که تو زندان مثلأسکته کرد بلافصله نبردن بیمارستان و انژیو کردن و بعدش هم با وثیقه چند میلیارد تومنى أزاد شد ولى ستار بهشتى در زندان شهید شد؟ حالا اگر همین حرفارو یک خانم یگه زده بود فکر میکنید الآن کجا بود خونه خودش ،اوین، یا بهشت زهرا؟ با بدن خون الود و شکنجه شده؟
‌چهارشنبه 27 دي 1391 - 21:29
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
اونهایى که میگن لهجه ایرانى اینجوریه و همه ایرانیها وقتى یک زبون خارجى صحبت میکنن همه لهجه دارن برین تو YouTube و انگلیسی صحبت کردن شاه فرح پهلوى و رضا پهلوى رو ببینید همینطور فرانسه صحبت کردشونو لهجه فرانسوى برای غیر فرانسوى از سخت ترین لهجه هایت ولى وقتى اینها فرانسه صحبت میکنن حتی یک فرانسوى اگر گوش کنه و نبینه کی صحبت میکنه نمیفهمه که اینها فرانسوى نیستن همینطور سرکار خانم لیلا حاتمى بیخود هم نگین خارجى پرستم دانستن یک یا چند ربان غیر زبان مادرى نشانه فرهنگ واگاهى هست
‌چهارشنبه 27 دي 1391 - 21:52
aidinia - منچستر - - انگلستان
رامین‌کف - کپنهاگ - دانمارک . فرهاد_دایان - پاریس - فرانسه . https://www.youtube.com/watch?v=۵s۲۷۸NC۳wmg. صحبت کردن نخوست وزیر دانمارک. ربطش به این که پیامش رسوند. .من اصلا نمی‌خوام دفاع کنم از این زبانو لهجه. یا از خود طرف. ولی‌ به من بگو تاسف نمیخوری من و شوما داریم درباره انگلیسیش الان بحث میکنیم بجای حقوق زنا. ازز ایننننن همه کامنت چند تا شون درباره حقوق زناست؟ حالا متوجه شدی که از ماست که بر ماست؟ کامنت آخری نوشته شاه خدای انگلیسی‌ بود. شاه با یون انگلیسی‌ به کجا رسید آخه. آخه آدم عاقل پهلوی شاهد ایران داری با این مقیس میکنی.
‌پنجشنبه 28 دي 1391 - 01:47
tinna - پاریس - فرانسه
خیلی هم خوب و عالی ! صد بارک الله باید گفت بهش و در جواب کسانی که از پدر و برادر ایشون گفتند ایا کسی رو به جرم بردار یا پدر پای چوبه دار میبرنند ؟؟
‌پنجشنبه 28 دي 1391 - 10:23
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
aidinia - منچستر - - انگلستان. اگر کامنت ماقبل آخر هم خونده باشى میتونى بگى اگر کسى غیر از این این حرفا رو میزد جاش کجا بود؟اینگار فقط این تو ایران راجع به حقوق زن صحبت میکنه نسرین ستوده هم صحبت کرد الآن زندانه و حق نداره کودک خردسالشو ملاقات کنه در صورتی که این راست راست میگرده و هر چند بکبار برای سیاه بازى چند تا لات و لوت از جنس باباش و اون داداش مفت خورش چند تا بهش فحش میدن وفیلبردارى میکنن و تو ایترنت میزارن که بگن ما داریم برای ملت با دولت مبارزه میکنیم ولى خر خودشونن
‌پنجشنبه 28 دي 1391 - 11:09
aidinia - منچستر - - انگلستان
https://www.youtube.com/watch?v=CTozrTpxldMfeature=youtube_gdata_player
‌پنجشنبه 28 دي 1391 - 11:30
danial nabi - استكهلم - سوئد
مرده شور زبان انگلیسی رو که به ملتها زورچپان کردند ببرند، قربون زبان فارسی خودمون، گور بابای هر چی‌ انگلیسی زبان.
‌پنجشنبه 28 دي 1391 - 21:30
goleshab - اوگسبورگ - المان
می‌تونم قسم بخورم که تمام اونهایی‌ که در حال ادعا پراکنی هستند هیچکدامشون بهتر از این نمی‌تونند صحبت بکنند ، ایرانی‌ = ادعا ، برای همین همیشه از غافله عقب هستیم !
جمعه 29 دي 1391 - 00:25
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
لهجه مهم نیست , ولی حداقل باید درست صحبت بکنه ظع جملات سطح بالا و کامل بگه , گرامر درست و لغات زیاد داشته باشه مترادف و متضادهای زیادی به کار ببره 4 تا کلمه (به قول فائزه )اس ته را گل و رایت و من و وی من که نشد زبان انگلیسی ,
جمعه 29 دي 1391 - 08:33
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
goleshab - اوگسبورگ - المان. جون آقا جون حرف دل مارو زدی . این خانوما و آقایونی که اینقدر ایراد می‌گیرن عمراً نتونن بهتر از فائزه حرف بزنن . برید داییتونو دیوونه کنید آقا جون .
جمعه 29 دي 1391 - 09:41
mns - مورگن هيل - امريكا
این خانم حتی کلاس چادر سر کردن و نشستن را هم نداره چه برسه به زبان انگلیسی و رسیده گی به امور زنان و غیره اندازه خر هم بارش نیست.
جمعه 29 دي 1391 - 20:19
farokhzad - کنت - انگلستان
چرا شما مسلمانها می‌خواهید ماست مالی کنید کتاب قران را در قران از برده یعنی‌ کنیز نم برده شده و از دیه برای یک زن آزاد مسلمان در برابر مرد مسلمان یاد آوری شده زور الکی‌ نزنید لطفا ثواب را کنار بذارید یکبار به زبان فارسی بهخونید خدا سوسک تان نمیکنه باور کنید شخصاً ۷/۸ تای قرآن پاره کردم و از اون روز آرامش بیشتری دارم یادتان باشه دروغ ز پایه‌ها اسلام هست می‌گید نه‌ به ملایان بنگرید
شنبه 30 دي 1391 - 11:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.