از حق حجاب زنان روس تا ممنوعیت پرواز در موقع اذان

برکناری وزیر بهداشت ایران واکنش‌های بسیاری را در پی داشت. ممنوعیت پرواز هواپیماها در زمان اذان، حمله مجدد رسایی به رفسنجانی، سخنان ضد و نقیض در مورد پرداخت حق حجاب به زنان روس در بوشهر از رخدادهای مهم هفته‌ی گذشته بود.

برای دیدن تصاویر کامل این گزارش , بر روی عکسهای زیر کلیک کنید

رأی دهید
Labe karoon - شیین - نروژ
حجاب زنان روسی چندان هم مبتذل نبود.
شنبه 9 دي 1391 - 02:04
morgan123 - واشنگتن - امریکا
جالبه مامور پلیس ریش دار در حالی که اسلحه اش بر کمرش است با فاصله کم از مجرمها قرار گرفته در حالی که در امریکا شما هیچگاه نمیتوانید در موضعی باشید که مسلط به پلیس و خلع کردن سلاحش باشید .اینها از اصول اولیه دروس پلیس است. ضمنا مجرم دستگیر شده را دستبند و پابند زده و بر روی زمین میخوابانند نه اینکه بازو بر گردنش فشار دهند!! و نکته دیگر اینکه باید از دستکش استفاده کنند چون این قبیل مجرمها اغلب به بیماریهایی مثل ایدز و هپاتیت مبتلا هستند. و در جواب دوست کاربری از نروژ ذکر میشود که آن تصویر دختران ایرانی بود و نه زنان روس!
شنبه 9 دي 1391 - 05:46
antikaselis - اصفهان - ایران
"دولت کانادا نیروی قدس سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد و مجاهدین خلق را از این سیاهه خط زد. مقامات کانادایی می‌گویند که نیروی قدس در تسلیح طالبان، حماس و دیگر گروهای تروریستی دست داشته است. "خوب وقتی منافقین رو از لیست خارج میکنه معلومه نوکر چه کشور فاشیتست.وقتی نوکر این باشد وای به حال اربابش آمریکا.ضمن اینکه ایرانی بودن قاتل امریکایی ها خیلی جالب بود.درود بر آن شیر زن امریکایی.
شنبه 9 دي 1391 - 09:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.