ارتش آزاد سوریه 3 فرودگاه شهر حلب را به محاصره خود در آورد

یک منبع نظامی در شهر "حلب" روز سه شنبه 25-12-2012 اعلام کرد، ارتش آزاد سوریه 3 فرودگاه نظامی این شهر را به محاصره خود در آورده است.

                                


به گزارش خبرگزاری رویترز بر اساس اظهارات این منبع نظامی فرودگاه های "نیروب"، "کویرس" و "منغ" هم اکنون در محاصره ارتش آزاد سوریه قرار دارند.


در همین حال نیروهای رژیم سوریه بامداد امروز مناطقی در جنوب دمشق، ادلب و حمص را بمباران کرد .

شبکه حقوق بشر سوریه اعلام کرد روز گذشته 160 نفر از مردم این کشور توسط نیروهای رژیم اسد کشته شده اند. بر اساس این گزارش بیشتر قربانیان از شهرهای دمشق، حمص و حلب بودند.

سرهنگ عبدالجبار العکیدی رئیس شورای نظامی استان حلب در گفت و گو با خبرگزاری رویترز بیان داشت که نیروهای تحت فرمانش برغم محاصره سه فرودگاه نظامی این شهر، در پاسخ به حملات جنگنده های رژیم با مشکلاتی روبرو هستند.

وی که 25 تا 30 هزار انقلابی مسلح را رهبری می کند، می گوید محاصره این سه فرودگاه کار امدادرسانی به آن را با مشکلات زیادی روبرو کرده و برای عناصری از نیروهای ارتش دولتی این فرصت را فراهم آورده تا با سهولت بیشتری از رژیم جدا شوند.

از سوی دیگر فعالان سوری گزارش دادند شهر "حارم" در استان "ادلب" به طور کامل به کنترل نیروهای ارتش آزاد در آمده است.

بر اساس این گزارش نیروهای ارتش آزاد هنگام آزاد سازی شهر "حارم"، مقادیری اسلحه و مهمات از جمله تعدادی تانک را از نیروهای دولتی به غنیمت گرفتند.

رأی دهید
hankooksaram - تهران - ایران
حمله هههههههههههههههههههههههههههه !
‌چهارشنبه 6 دي 1391 - 11:11
naderan - یوتوبوری - سوید
بعد سوریه ایران هست ملاها قبرتان را داریم میکنیم.وقت شما دزدودروغگو عاشورا میسازیم.
‌چهارشنبه 6 دي 1391 - 11:36
m.noor - شارجه - امارات
با درود.سیاهی به سر آمده و نور آزادی خیلی‌ نزدیک شده ایرانیان آماده پایکوبی و خوشحالی از پیروزی حقٔ بر باطل هستند.امین.م.ن
‌چهارشنبه 6 دي 1391 - 12:29
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
خردارجزایری گفتند اینها همش چاخان وفیلم وفتوشاپه .باورنکنین
‌چهارشنبه 6 دي 1391 - 12:45
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
من فقط یک سوال در ذهنم سنگینی می کند واقعا به چه ارزشی؟این حکومت های دیکتاتور اگر قبل از ایجاد شورش با مردم خود مثل انسان برخورد می کردند .به مردم آزادی می دادند.وضعیت اقتصادی را درست می کردند هیچ وقت به اینجا که اقای اسد هست نمی رسیدند.این واقعا باید درس عبرتی برای آقان باشد هنوز هم دیر نیست پولهای دزدیده شده را برگردانید.وضعیت اقتصادی را سر و سامان بدهید.در زندان ها را باز کنید به مردم حق حرف زدن بدهید . و خودتان را نجات بدهید همین اسد الان مثل سگ پشیمان هست ولی در زمانی که در اوج قدرت بود فکر نمی کرد روزی کارش به اینجا برسد .از زمانی که انقلاب ها در کشورهای عربی شروع شده چیزی حدود 2 سال گذشته .آیا قزافی 2 سال پیش فکر می کرد که چه سرنوشتی در انتظار اوست؟آقایان به خودتان بیایید.
‌چهارشنبه 6 دي 1391 - 15:51
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
درود بر ارتش آزادیخواه سوریه و سربازان قهرمان وطن پرستش. خداوند یاور و حامی‌ شما باد .
‌چهارشنبه 6 دي 1391 - 18:53
nmayandeh khoda - هایدلبرگ - آلمان
چیزی به پایان حکومت ضّد مردمی بشار اسد باقی‌ نمانده است !،، بعد از سقوط حکومت ظالم بشار اسد ، نوبت بهار ایرانی خواهد بود و قیام مردمی ایران فرا خواهد رسید و دیکتاتوری مذهبی‌ آخوندی برای همیشه به درک واصل خواهد شد !، آن‌ روز نزدیک است ، منتظر باشید !
‌چهارشنبه 6 دي 1391 - 19:00
ufo-alien - تهران - ایران
خیلی ساده لوحاانه است اگه تصورکنیم پشت اینها (ارتش آزادی)آزادی و مردم هستند پشت این ول و شو و غارت چیزی نیست جز فراماسون ، ماسونی و صهیونیسم... به زودی دست استعمارگران و ابلیسان مشخص می شه...
‌چهارشنبه 6 دي 1391 - 19:13
login - ایران - ایران
زنده باد بشار اسد بزن اینارو بکش لهشون کن
‌چهارشنبه 6 دي 1391 - 19:40
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
ufo-alien - تهران - ایران_شماها عادت کردید تو ایران هم میلیونها نفر به خیابان ها آمدند که شما همه آنها را ارازل و اوباش و منافق و....... صدا کردید.مرد حسابی 40 تا 50 هزار نفر انسان بیگناه در سوریه کشته شده اند اینها همه ماسونی و صهیونیسم هستند؟تا کی می خواهید سر خود را مثل کبک زیربرف کنید؟تو ایران هم مردم ایران که ظلم ستم شما به ستوه آمده اند ارازل و اوباش و منافق صدا کنید تا روزی که مثل اسد گرفتار شوید ولی ان روز دیگر راه برگشتی نیست.
‌چهارشنبه 6 دي 1391 - 22:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.