کاریکاتور جدید خانواده درگیر - عزاداری سرکوبمنش

خانواده درگیر ۳۷۱ - عزاداری سرکوبمنش

رأی دهید
mohammad.avaz - تهران - ایران
جالبه ولی‌ به امید نابودی جمهوری اسلامی و عقلی باشد در سر هواداران جمهوری اسلامی . هم وطنت را نگاه کن نه بیگانه را.
دوشنبه 6 آذر 1391 - 17:07
Azadikhah - تكسل - هلند
کسی به طنز گفته است که پزشکی قانونی کشور اعلام کرده «امام حسین» بر اثر مرگ طبیعی در گذشت. من هم به آن اضافه کردم که ظاهرا یکی از نمایندگان مجلس هم گفته که آن ۷۲ نفر هم در مرگ طبیعی امام حسین نقش داشتند. حالا همین طنز ساده را در میان یک جمع مذهبی به عنوان آزمایشِ میزانِ حساسیتِ آنها بیان کنید. به نظرم نه تنها به مذاق حکومت بلکه به مذاق «بخش هایی» از کسانی که با آنها زندگی می کنیم. هم خوش نمی آید و اتفاقا همان کسانی منظورم هستند که خیلی خودشان را قاطی مرگ های طبیعیِ زندانیانِ نمی کنند و اصلا ماجرای ستار بهشتی و هدی صابر و دیگران و دیگران را نمی خواهند بشنوند اما در چند فرسخی شان اگر صدای نوحه و عزایی بلند شود، می روند ببینند این دسته از کدام محل آمده. کاش گوش ما برای دردهای همسایه هامان هم تیز بود و حداقل می پرسیدیم این صدای گریه از خانه کدام همسایه بلند شده است..، نعمتِ یک حکومت، ملتی است که پرسش نمی کند. و مهمتر از همه اگر جانِ انسان فارغ از اینکه «امام» باشد یا همسایه ای «گمنام» ارزش محسوب می شد، جهان جای بهتری بود….
دوشنبه 6 آذر 1391 - 17:48
Islam zoda - تورنتو - کانادا
جالبه، ممنون. آدم خیلی‌ باید بی‌ غیرت باشه که بجای عزاداری نیاکانی که به دست علی‌ و حسین و اعراب کشته شدن برای متجاوزین خونش رو بریزه...تمام امام زاده‌ها سربازان عرب کشته شده در جنگ با ایرانیها هستند...برای نیاکان شهید در جنگ با اعراب کاری کرده اید؟
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 03:59
amirbidgoli - رشت - ایران
Islam zoda - تورنتو - کانادا. تو دیگه از ایران حرف نزن که حالم به هم می خوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. اگر عاشق ایران بودی همین جا می ماندی و اران را اباد می کردی
‌سه شنبه 7 آذر 1391 - 11:21
zkjab - تهران - ایران
amirbidgoli - رشت - ایران////////// دمت گرم
‌چهارشنبه 8 آذر 1391 - 13:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.