شکایت علیه هووی انگلیسی و مرد میلیاردر ایرانی در تهران

ماجرای طلاق جنجالی میلیاردر ایرانی در انگلیس با فاش شدن 2 زنه بودن وی به دادگاه خانواده تهران کشیده شد.
 این سناریو که در لندن سر و صدای زیادی کرد و روزنامه‌ها به انتشار گسترده آن پرداختند روز 16 شهریورماه سال جاری در شوک روزنامه ایران ترجمه شده و به چاپ رسید. همسر ایرانی این میلیاردر 2 زنه وقتی دید در دادگاه انگلیس اعتنایی به طرح شکایت وی نمی‌کنند پس از 35 سال زندگی در غربت پای در ایران گذاشت و به شعبه 268 دادگاه خانواده ونک رفت. اطلاعات انتشار یافته نشان می‌دهد تاجر 56 ساله ایرانی به طور پنهانی با یک دختر 32 ساله انگلیسی ازدواج کرده و برای وی و دو بچه دورگه‌اش خانه‌ای گرانقیمت خریده و همسر ایرانی و 3 بچه‌‌اش را رها کرده و اعتنایی به آنان نداشته است.


 

شکایت در ایران
اقدس 50 ساله همسر ایرانی هوشنگ صبح دیروز به شعبه 268 دادگاه خانواده ونک مراجعه کرد و با ارائه دادخواستی به قاضی حسن عموزادی گفت: مقیم انگلیس هستم 35 سال پیش به همراه شوهرم برای ادامه زندگی راهی این کشور شدیم و ثمره ازدواجمان سه بچه است. چند سال پیش از طریق دوستم فهمیدم شوهرم که تاجر بوده و میلیاردر است با یک دختر انگلیسی ازدواج کرده و به صورت پنهانی با آنان زندگی می‌کند. ابتدا شوکه شده و باورم نمی‌شد که هوشنگ به چنین کاری دست زده باشد. وقتی مطمئن شدم که شوهرم زن دوم گرفته است به دادگاه انگلیس مراجعه کردم. طبق قانون انگلیس یک مرد نمی‌تواند همزمان 2 زن داشته باشد. بنابراین ازدواج وی با کاترینا معروف به لیدی قانونی نیست اما برای وی آپارتمان لوکس و گرانبهایی در بریستول خریده و در آنجا زندگی می‌کنند و از این زن صاحب دو بچه نیز است.
 وی افزود: ماجرای این ازدواج‌ها آبرویم را در انگلیس و ایران برد اما شوهرم اعتنایی نداشت. این وضع برایم سخت و باور نکردنی بود و نمی‌توانم خیانت شوهرم را تحمل کنم و در طول این سال‌ها من و بچه‌هایم را رها کرده و نفقه‌مان را نمی‌پردازد.
 سرانجام تصمیم گرفتم که به ایران بیایم و دادخواست جدایی بدهم و نفقه و مهریه‌ام را از شوهرم بگیرم. چرا که با وجود ثروت زیاد هوشنگ من و بچه‌هایم در خانه متوسطی با شرایط نه چندان مناسب این همه سال با وی زندگی کردیم و همسرم به هیچ یک از تعهدات مالی و اخلاقی خود عمل نکرده و پایبند نبوده است و از وقتی که با این دختر انگلیسی زیر یک سقف رفته‌اند حتی خرج و مخارج زندگی‌مان را پرداخت نکرده است.
 قاضی عموزادی رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده در این خصوص به خبرنگار شوک گفت: اقدس اصرار به جدایی دارد و می‌گوید دیگر حاضر نیست حتی برای یک ثانیه هم با شوهر میلیاردرش زندگی کند.
 این در حالی است که تاجر میلیاردر اصرار دارد که با هر دو زن به زندگی‌اش ادامه دهد.
 حالا ماجرای اختلاف این زن و شوهر ایرانی مقیم انگلیس در دادگاه خانواده تهران تحت بررسی است و با توجه به اینکه در زمان ازدواج مهریه زن ایرانی یک میلیون و پانصد هزار تومان بود حالا به نرخ روز حدود 400 میلیون تومان شده است.

رأی دهید
Caroline - تهران - ایران
اینهم اخر و عاقبت پول دار شدن مرد ایرانى....... بعد یک عمر زندگى و سه بچه. .... آخه آدم چى میتونه بگه....
یکشنبه 23 مهر 1391 - 23:46
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
مردک حـ.....
یکشنبه 23 مهر 1391 - 23:54
Pedram 56 - لندن - انگلستان
بابا زود قضاوت نکنید، خیلی‌ از زنان ایرانی‌ پدر مرد رو در میارن و این هم می‌شه نتیجه‌اش . ایران که نیست مجبور بشه باهاش بمونه خوب میره دنبال یک غیر ایرانی‌.
دوشنبه 24 مهر 1391 - 02:00
bita tehrani - ونکوور - کانادا
کجایند آن ذکور خوش مرامی که که تابعیت ایرانی‌ را فقط از ژ‌ن پدری قابل انتقال میدانستند؟؟!! تحویل بگیرید.مبارک است دو تا بچه دو رگه دیگر به جمعیت شما اضافه شد! این هم ستریو تایپ ایرانی‌ ها.تحویل بگیرید.
دوشنبه 24 مهر 1391 - 06:38
goleshab - اوگسبورگ - المان
اگه نزاری مرد‌ها به جایی‌ برسند مردم میگن یارو چه زن بی‌ عرضه‌ای داره ،اگه بذاری ۲ تنبونه بشن این هم آخرو عاقبتش . ولی‌ خوشبختانه من اگه شوهرم تنبونش ۳ تا هم بشه باز از این کار‌ها نمی‌کنه چون زن واقعی‌ بودن هم عرضه می‌خواد !!!!
دوشنبه 24 مهر 1391 - 09:01
goleshab - اوگسبورگ - المان
در هر صورت خاک بر سر مرد‌های بی‌ جنبه ۳۵ سال با داشتن و نداشتن بسازی بعد یکی‌ دیگه خیلی‌ راهت بیاد برداشت کنه ،توف بروی همچین مرد‌هایی‌ .
دوشنبه 24 مهر 1391 - 09:07
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
عجب ، واقعاً که؛ شلوار بعضی ها دوتا شه . خودشونو گم می کنن. خوب مرتیکه سهم این زن و بچه هاشو میدادی و می رفتی پی الواتی ات.
دوشنبه 24 مهر 1391 - 09:20
*Fanoos* - ايران - ايران
Pedram 56 من حرف شما رو قبول ندارم به فرض مثلا آن زن رو اعصاب مرد ِ باشه ولی هیچ فقط نباید در زندگی زناشویی خیانت کنه !!!. goleshab با نظر شما کاملا موافقم دوست عزیز
دوشنبه 24 مهر 1391 - 12:01
reza.28 - لندن - انگلستان
حق با پدرام از انگلیس بعضی از اینا آنقدر فیز فیز میکنن که مرده قیدشو میزنه ،ولی به بچهاش باید میرسید .
دوشنبه 24 مهر 1391 - 12:23
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
reza.28 - لندن - انگلستان/ از زن ایرانی بساز تر و بهتر وجود نداره خودت هم خوب میدونی که اگر یه کلمه خلاف میل دوست دختر انگلیس ات حرف بزنی همچین حالت را میگیره که تا 6 ماه نفست در نیماد, این زن ایرانی است که باهمه مشکلات و فرازو نشیب زندگی ادا و اصول مردها میسازه وقتی خودم را با زنهای دیگران مقایسه میکنم تازه میفهم که چقدر تفاوت دارم و چقدر در مقابل مشکلات استقامت دارم و کوتا ه میام بارها دیدم که سر کوچکترین شوخی یا اشاره یا چیزی که برای دیگران اصلا محسوس نبوده خانم احساس کرده که بهش توهین شده و انچنان حال مرد را در جمع جا آورده که تا فراموشش نشه ولی خانمهای ایرانی وقتی به خرخره شون میرسه صداشون در میاد مثل این خانم فکر کنم خانمهای ایرانی هم از همون اول باید میخشون را سفت بکوبند که طرف چند تا تجربه داشته باشه و قدم بزرگتر بر نداره .
دوشنبه 24 مهر 1391 - 18:02
اهورا شمس - تهران - ایران
چطور دادگاه انگلیس هیچ عکس العملی نشون نداده به شکایت این خانم ؟؟؟.
دوشنبه 24 مهر 1391 - 21:30
bita tehrani - ونکوور - کانادا
Royan جان منظور ایشون همون نق نق‌هایی‌ هست که بعضی‌ از بانوان بی‌ جنبه! ایرانی‌ به شوهرانشان میزنند که الواطی نکنند،چشم چرانی نکنند،بد مستی نکنند.خوب هر کسی‌ باشه جونش به لبش میرسه دیگه !
دوشنبه 24 مهر 1391 - 21:34
sepherdad - سیدنی - استرالیا
goleshab - اوگسبورگ - المان. """در هر صورت خاک بر سر""',,, کسی‌ که می‌خونه اما فکر نمیکنه!!!.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 07:57
sepherdad - سیدنی - استرالیا
goleshab - اوگسبورگ - المان. """در هر صورت خاک بر سر""',,, کسی‌ که می‌خونه اما فکر نمیکنه!!!.
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 07:50
sepherdad - سیدنی - استرالیا
ولی‌ واقعاً از همه چی‌ میشه گذشت اما از مهریه و نفقه نه!!;)),, خانوم این همه دروغ سر هم کرده دیده توی دادگاهای انگلیس نمی‌تونه با دروغ و ننه من غریبم بازی‌ ببره اومده ایران که مهرشو بگیره بره ماشین بخره بره توی جردن پز بده!! خدا این اسلام براشون نگه داره، همین هم یه دلیله دیگه که ایران یه کشوره زن سالار هست و اسلام حامی زن هست( دوستان خارج نشین میدونن که اگه دروغهای این خانوم راست بود الان نصفه ثروت مردو گرفته بود و سازمان تامین اجتماعی انگلیس از ایشون کلی طرفداری مالی‌ و غیره مالی‌ می‌کرد اما خانوم میدونه که توی دادگاهای عدل اسلامی اگه یه چشمک به قاضی بزنی‌ بیشتر گیرت میاید!)
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 07:45
goleshab - اوگسبورگ - المان
دوستان لنگه‌ی یکی‌ از اینجور مرد‌ها در این قسمت هست می‌خوایید بهتون معرفی‌ کنم !!! - sepherdad - سیدنی - استرلیا .
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 09:22
goleshab - اوگسبورگ - المان
سفردد - سیدنی - استرالیا - دقیقا تو هم لنگه‌ی همین...هستی‌ که بهت بر خورده دیگه !!!!!!!!!...
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 09:14
sepherdad - سیدنی - استرالیا
goleshab - اوگسبورگ - المان. اولن بنده افتخاره می‌کنم که هرچیزی باشم جز یک آدم بی‌ مغزی که ...و بدونه فکر صدا ایجاد میکنه!
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 15:08
sara_ra - تهران - ایرا
goleshab - اوگسبورگ -آلمان. خوشم اومد...
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 15:48
bita tehrani - ونکوور - کانادا
آخی حسین مظلوم مهریه و نفقه صداش باز در اومد :)
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 15:50
goleshab - اوگسبورگ - المان
سفردد - سیدنی - استرالیا - حیف که این سایت خیلی‌ چیز‌ها را حذف می‌کنه وگرنه جوابتو داده بودم اگه میخوندی تا ..... .در ضمن اسم کشور ... از این به بعد درست بنویس .
‌سه شنبه 25 مهر 1391 - 16:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.