صورتحساب آقا داماد! - طنز

رأی دهید
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
من الان سن ازدواجمه ولی با این گرونی ها اصلان اسمشو نیار!البته اگه از لحاظ مالی هم توپ بودم فعلا موقش نبود!فکر کنم یه 7یا8 سال دیگه شدم سی و اندی شاید اگه نمردیم زنده بودیم!خداییش مخارج بالاست جوری که آدم میگه بی خیال هم مخارج بالاست هم دو روز دیگه هم دختر غر میزنه سر آدم آزادی رو سلب میکنه!ولی حقیقتش اینه که ازدواج خوبه!به اونهایی که ازوداج میکنن تبریک می گم و آرزوی خوشبختیشون رو دارم!
دوشنبه 5 تير 1391 - 12:32
ParsaUK - منچستر - انگلستان
خرید و فروش دختران به عنوان صیغه و عقد اسلامی، توهین به زن است. زیرلبی، پاتختی، ثبت باکره گی عروس، مهریه، شیربها،....!!!
دوشنبه 5 تير 1391 - 12:55
yas abi - ببرسل - لز
این رو ولش کن. اون خبری که نشون میداد احمدی نژاد رو تو برزیل تحویل نگرفتند خیلی‌ خجالت آور بود. معلوم نیست چرا بدون پیش بینی‌ رفتند و اصلا چرا میزارند بره تو اینجور مجالس شرکت کنه؟ بابا تو ایران هم که قبولش ندارین. بیشتر از این آبرو ریزی نکنید.
دوشنبه 5 تير 1391 - 13:06
massoudoslo - اسلو - نروژ
اگر میشد تو ایران این سنت ها و رسم های عجیب و غریب و غلط ، مهر و علاقه دختر پسرا رو آشفته نمیکرد عالی میشد . آدما باید علاقمند و خاهان شخصیت و خود شخص باشن تا نر و ماده بازی و مجبور کردن آقایان به بغبغو کردن با پول و شغل و مادیات !
دوشنبه 5 تير 1391 - 15:09
majid63 - پاريس - فرانسه
تو ایران مد شده البته بلا نسبت بعضی‌ها ؛ این روزها دخترها ۳ الی ۴ بار ازدواج میکنند و باز میروند پیش دکتر که دوباره دختر بشوند ! خدا می‌داند چه شود.
دوشنبه 5 تير 1391 - 15:10
Shakoor - کوالالامپور - مالزی
ازدواج در حال حاضر فقط برای سه دسته از آقایون ایرانی امکان پذیره : 1- اونایی که به صورت کلی یا جزئی دستشون تو جیب بابائه است و یا از میراث مالی پدر بهره مندند 2- اونایی که سن خر حاج کاظم رو دارند و آردشونو بیختن و الکشونو آویختن 3- اونایی که فکر می کنند ازدواج و زندگی زناشویی مثل خاله بازی بچه هاست و از مخ آزادند
دوشنبه 5 تير 1391 - 15:20
biparva - تهران - ایران
تازه این همه خرج میکنند و بعد از ۱ سال هم طلاق میگیرند حالا پول مهریهٔ دختر هم به این صورت حساب اضافه میشود،تو اروپا طرف اروپایی ارسسی میگیره فقط ۴۰ نفر رو دعوت میکنه تو ایران زیر ۲۰۰ نفر بیکلاسی هست! امان از چشم و هم چشمی! الان تو این وضعیت مگر آدم دیوانه است زن بگیره! زندگی‌ مشترک دیگه ثباتی ندارد واسه پولدار‌ها هم بیثبات شده این وضعیت،شما یک سریع به دادگاه خانواده بزنید ببینید چه تعداد زیادی همه روزه برای طلاق اونجا مراجعه می‌‌کنند.
دوشنبه 5 تير 1391 - 15:26
shabparast - ایران - شمال
خداییش قید ازدواج زدم. همه هم سن و سالهای من ازدواج کردن
دوشنبه 5 تير 1391 - 19:02
irani62 - برلین - آلمان
به عقیده من جشن ازدواج مزخرف ترین و پر هزینه ترین جشن هاست که هیچ سودی ام نداره .بجای اینکه این همه هزینه کنن خیلی بهتر و قشنگ تره که برن مسافرت یا خرج خودشون کنن.جشن ازدواج همش دردسره و هزارتا حرف پشت سر آدم که این جاش خوب بود یا اونجاش بد بود.متاسفانه ما برای خودمون زندگی نمیکنیم و فقط دنبال این هستیم که مردم شاد و خوشحال باشن و اساس زندگی ما ترس از حرف مردم .خیلی ها بر این عقیده هستند ولی بخاطر ترس از حرف مردم زیر بار این هزینه های سنگین و بی اساس میرن متاسفانه.....!!!
دوشنبه 5 تير 1391 - 19:06
baran828 - تهران - ایران
چه لزومی داره ادم .........نفرو دعوت کنه ؟یک عقد وارایشگاه و عکسای یادگاری تو اتلیه.مردم خودشون گرونی رو میبینن باید درک کنن سخت نیست اگر بخوان.
دوشنبه 5 تير 1391 - 21:30
*پسر شجاع* - تهران - ایران
بیخیال ازدواج :)..دوست دختر رو عشقه ..محبت و صمیمیتی که در دوستی هست در ازدواج نیست ..
دوشنبه 5 تير 1391 - 21:45
morgan123 - واشنگتن - امریکا
برای همینه که جوانها با تمام مصائب به کشورهای دیگر پناهنده میشوند و اگر جواب رد گرفتند خودکشی میکنند! مسئله این است: فرار از همدیگر، فرار از فرهنگ خودی! ریشه تمام رنجهای جامعه ما ناهنجار بودن فرهنگ ماست.
دوشنبه 5 تير 1391 - 22:28
morgan123 - واشنگتن - امریکا
من اگر میخواستم در ایران ازدواج کنم تمام هزینه ها را جمع میزدم و توسط یک چک به یک سازمان خیریه معتبر میدادم و بجای کارت عروسی قبض پرداخت این پول را برای فامیل ارسال میکردم .اگر خانواده عروس خانم هم قبول نمیکردند خب فقط میگفتم خدا نگهدار به همین سادگی! البته یک جشن ساده الزامیست.
دوشنبه 5 تير 1391 - 22:35
mns - مورگن هيل - امريكا
من این مطلب را در IranPressNews خواندم ایران پرس نیوز: عروسی ‌های ۵۰۰ میلیون تومانی در حکومت مستضعفی
دوشنبه 5 تير 1391 - 23:41
jengir - سئول - كره
*پسر شجاع* - تهران - ایران---- من هم با شما موافقم صیغه ۱ ماه حرف نداره هم اقأیت می‌مونه هم عشق‌ صفا
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 08:13
Alexberd - بوداپست - مجارستان
آقا ما که با دیدن این صورت حساب بی خیالش شدیم.. همون مجردی بهتره.. خرجش هم کمتره ... تازه آقا هزینه های عاطفی هم بکش روش. قر قر خانم و .. سرکوفت زدن های همسایه و باجناق به سرت. با دادن این آمار شانس خوشبخت شدن از یک دوشیزه ایرانی گرفتی. (-:
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 12:20
beautysmile - ناتینگهام - انگلستان
همش چرته.من ماه پیش با ۱۶ میلیون یه عروسی شیک و مجلل تو تهران گرفتم و خیلی‌ هم راضیم. اینا دیگه زیادی اغراق می‌کنن.
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 13:38
Shakoor - کوالالامپور - مالزی
beautysmile - ناتینگهام - انگلستان....تا شیک و مجلل رو بر اساس سلیقه کی تعریف کنی عزیز دلم...و البته تعداد مهمونات چقدر باشه.....ما با 300 تا مهمون اونهم سه سال پیش یعنی سال 88 عروسی گرفتیم...خیلی هم خارق العاده نبود.. ولی 20 میلیون خرجمون شد....یه منوی معمولی شام اونروزا نفری 40 تومن بود...یعنی ما فقط 12 میلیون در سال 88 پول شام دادیم.....باید ببینی از نظر خودت شیک و مجلل بوده یا از نظر مهمونا
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 14:49
mohsen_patriot - هامبورگ - آلمان
خاک بر سر کسی‌ که از این خرجها بکنه
‌سه شنبه 6 تير 1391 - 19:28
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
من 19 تا مهمان داشتم و لباس عروسیم خودم دوختم , یه حلقه ساده هم داشتم یعنی به تمام معنا یه حلقه طلائی , بعلاو سالن 380 یورو و شام که چند مدل بود ولی با کمک دوستان تهیه شده بود, اولین ازدواج من و شوهرم هم بود؛ هیچکدام از ما هم بیوه و یا مطلقه نبود, خیلی هم عروسی خوب و با نشاطی بود و خیلی هم خوش گذشت, الان هم 15 ساله که با خوب و بد و فراز و نشیب مهاجرت و روزگار به خوشی زندگی میکنیم.
‌چهارشنبه 7 تير 1391 - 00:56
*Fanoos* - ايران - ايران
Royan رویان جونم آفرین به هنر شما از اینکه گفتی لباس عروس را خودت دوختی واقعا لذت بردم و کلی خوش اومد , آفرین به شما که برای خودتان زندگی میکنید نه برای مردم . الهی که همیشه شاد و خوش باشی در کنار خانواده محترمت . و آرزوی خوشبختی برای کسانی که تازه راهی خانه بخت شدن.
‌چهارشنبه 7 تير 1391 - 10:54
bahman7 - شیراز - ایران
beautysmile - ناتینگهام - انگلستان. همش چرته.من ماه پیش با ۱۶ میلیون یه عروسی شیک و مجلل تو تهران گرفتم و خیلی‌ هم راضیم. اینا دیگه زیادی اغراق می‌کنن. ‌سه شنبه 6 تیر 1391 - 13:38. ایول به شما که با 16 تا یک عروسی خوب گرفتید . بابا مشتی دمت گرم 16میلیون که برا یک جوون که روی پای خودشه و کسی رو نداره باید تو ایران 50 سال کار کنه تا جمع بشه و اونم یک شبه به باد فنا بده .....والا به خدا .
‌چهارشنبه 7 تير 1391 - 15:13
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
مرسی فانوس جان برای شما هم آرزوهای خوب میکنم.
‌پنجشنبه 8 تير 1391 - 01:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.