کایکاتور جدیدخانواده درگیر - حالا اونوقت

خانواده درگیر‌۲۷۶ - حالا اونوقت

رأی دهید
ام النبیین - سمنان - ایران
با سلام، سبز هم بازیچه شد مهدی بیا. با تشکر
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 17:25
ام النبیین - سمنان - ایران
با سلام، سبز هم بازیچه شد مهدی بیا. با تشکر
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 17:25
morgan123 - واشنگتن - امریکا
خیالت راحت خامنه ای درب چاه را سیمان کرده تا مهدی نتونه بیاد!
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 23:58
hossein87 - ایران - ایران
بسیار مسخره و کلیشه ای.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 00:18
bavar88 - آمستردام - هلند
از معدود کاریکاتور بود که درون جریان مخالف را نشون داد... توی خارج که همین جوری است که کشید، ۱۰۰۰ جزیره‌ و همه از هم فراری...اینا میخواهن حکومت ایران را که با خون جوانان وطن حفظ شده براندازی کنن.. اینا خارج نشسته مغز الکلی ترسو تر از این حرفا هستن که قابل ذکر باشه، همه توان اونا جز حرکت روی صفحه کیبورد چیز دیگه نیست....هههههه
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 02:14
kave.ahangar - برلین - آلمان
@امل بنین:آخه شما کی‌ می‌خواین آدم بشین؟یه ملتو با این تفکّرات بدبخت کردین بس نیست؟مهدی کی هست؟کجا هست؟اونموقه که مغولا خاک ایران به توبره کشیدن کجا بود؟وقتی‌ که بمب شیمیایی رو مردم ما ریختن کجا بود؟خدایا مردم این سرزمین رو از جهل و تعصب نجات بده.به امید روزهای بهتر برای فرزندان کاوه
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 05:43
Ahmad1345 - گوتنبرگ - سوئد
البته این دوستان ساندیس خور به دو نکته توجه ندارند: اولا که شما خودتان هم ماشالله خیلی‌ ترسو تشریف دارید. نمایش "شجاعت" شما حمله به مردم بیدفاع و تجاوز و شکنجه است. ولی‌ در مقابله "استکبار جهانی‌" جا خالی‌ می‌کنید. دوما پراکندگی اپوزیسیون بدلیل سرکوب و کشتار وحشیانهٔ ملاها طبیعی است. در تاریخ مثالهای فراوان وجود دارد. ولی‌ خودتان را آماده کنید، روز خشم مردم نزدیک است! بلیت برای چین یا روسیه؟
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 05:48
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
ام البنین - از اون چاهی که تو منتظری مهدی از توش در بیاد بجز کرم و سوسک و موش و عقرب هیچی در نمیاد. اگه غیر از این شد من ریش و سبیل رو میتراشم و سرخاب سفیداب میمالم و لباسهای تو رو میپوشمو رقص عربی میکنم و فیلم میگیرم میزارم توی همین سایت همه ببینید!! مهدی کجا بود زن؟ دست بردارید از خرافات و اراجیف. چهار روز زنده اید زندگی کنید بابا ! تنها چیزی که میتونم بگم اینه که دلم برای افرادی مثل تو میسوزه .
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 08:47
پور ایران - تهران - ایران
خیلی جالبه !!!. یه سری آدما نه این ور رو قبول دارن نه اونورو !!. معلوم نیست که به چی اعتقاد دارن ؟؟ نکنه میخان خودشون همه کاره باشن و بس !!!؟؟؟
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 11:09
mamal amrikai - دانکرک - فرانسه
باور کنید این باور.کردنی نیست....
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 13:13
abdolgholidonoghtedi - کابل - افغانستان
احمد ۱۳۴۵، رفیق اون بلیط برای چین یا روسیه بسیجی ها رو پایم. پاینده باشین مرگ بر بسیجی خائن
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 14:30
رستگار501 - برن - سویئس
ما مگیم خدا و دین وموسی و مسیح و الله که اسم بتی بود که قوم محمد میپرستیند همگی کشکه ودوروغه تو میگی مهدی بیا ؟؟؟؟؟ امام یازدهم شیعه که مقطوغ النسل بودو زن وکنیز نداشت و مثل آفا محمدخان قاجاربود و با مردها حال میکرد - بچه اش (مهدی)کجابود.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 14:35
naslesookhteh - تهران - ایران
ام النبیین - سمنان - ایران این تشکر واسه اومدن مهدی بود؟؟!! (مهدی بیا. با تشکر)
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 18:59
zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
mamalamrikai خیلی باحال گفتی.آفرین
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 21:07
sogol.shiraz - شیراز - ایران
خدایی این کاریکاتورها که می کشید کجاش به کاریکاتور شبیه است؟!! خودتان قضاوت کنید!! بیشتر تبلیغ جنبش سبز است!! اون دستبند سبزش منو کشته!!!!!!!
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 00:08
hovakhshatare - تهران - ایران
ای بابا بذارید این ساندیس‌خورا هم دلشون به مهدی و علی و حسن و حسین خوش باشه. وقتی ایران رو از دست این عرب‌ها و عرب‌پرست‌ها و متحجرها نجات بدیم اون‌وقت ایرانی‌های واقعی مملکت رو بدون این خرافات و مسخره‌بازی‌ها به همون‌جایی می رسونند که باید برسه. اینا چون خودشون عرضه‌ی هیچ کاری رو ندارند باید هم دلشون رو به یه موجود خیالی به اسم مهدی خوش کنن. اگه یه نگاه بکنید الان تو دنیا عرب‌ها چه گلی به سر مردم جهان می‌زنند به جز این که جنگ و ترور و گردن زدن و کارهای وحشاینه انجام بدن؟ یه مشت مفت‌خور که پولدارهاشون فقط بلدن کاخ و ماشین‌های گرون‌قیمت بخرن بدبخت‌هاشون هم به طمع یه بهشت دروغین بمب به خودشون ببندند و دنیا رو به آشوب بکشن. تا حالا یه عرب یه کار مفید برای دنیا کرده؟ یه اختراع مفید برای بشریت کرده؟ خُب معلومه که این بی‌عرضه‌ها باید منتظر مهدی باشن.
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 03:08
kitaro - تهران - ایران
واقعا حرف حساب بود!!!. حکایتش حکایت خیلی از همین کسایی که اینجا کامنت میزارن و کسایی که هیچ کس و هیچی رو قبول ندارن!!. کسایی که برایند افکارشون شده انفعال مطلق!!. کسایی که نه جنبش سبزو قبول دارن نه موسوی رو نه کروبی رو نه رضا پهلوی نه خاتمی نه جناح راست نه جناح چپ!!. فقط و فقط بلدن که به همه بدو بیراه بگن و دشنام بدن و مثل زنای شوهر مرده ضجه بزنن و نفرین کنن!!. فقط و فقط همین!!!!. و متاسفانه چیزی که باعث بدبختی ملت ما شده همین ادما با نظرات احمقانه و رادیکال هست و از ماست که بر ماست!!. تا اینا هستن اخوندا هم هستن و باید 120 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی رو هم جشن بگیریم و هر کسی دست دراز کرد که کمکمون کنه بهش بگیم... برو گم شو تو خودت بدتری... این کاریکاتور برای گریه کردنه نه خندیدن.. bavar88 - آمستردام - هلند تو و ام النبیین - سمنان - ایران. کاریکاتور طیف موافق اخوندایین که همه دارن بهتون میخندن و باز از رو نمیرین!! نمیخواد واسه ما افاضات کنی!
جمعه 11 فروردين 1391 - 13:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.