رویانیان: مذاکرات خوبی با دنیزلی داشتیم؛قرار شد هفته آینده جواب بدهد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: در ترکیه مذاکرات خوبی با دنیزلی داشتیم و قرار شد تا پایان هفته بعد جواب بدهد.

به گزارش  فارس،محمد رویانیان پس از مذاکره با دنیزلی و پس از بازگشت از ترکیه به ایران در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد بازی راه آهن با پرسپولس اظهار داشت: بازی با راه آهن را دیدم، هر چند که نتیجه این بازی مساوی شد، اما من انتظار بیشتری داشتم، باید برای بازی های آینده در پی کسب 3 امتیاز باشیم.
 


وی همچنین با تقدیر از علی دایی به عنوان یک چهره بین المللی و ملی در عرصه فوتبال کشور، گفت: دایی آقای گل جهان است و اسطوره تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است که زحمات زیادی برای فوتبال کشورمان و باشگاه بزرگ پرسپولیس در کسوت بازیکن و مربی کشیده است.

 
رویانیان افزود: سیاست همیشگی ما در باشگاه پرسپولس ارزش نهادن به جایگاه پیشکسوتان پرسپولیس است بنابراین قصد داریم در آینده نزدیک به پاس گرامیداشت جایگاه این اسطوره فوتبال در عرصه ­های بین المللی و داخلی تقدیر ویژه ای را از وی به عمل آوریم.
 
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم، گفت: از یک ماه گذشته مذاکراتی را با 5 گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس انجام داده بودیم که هم اکنون 2 گزینه برای نیم فصل، آماده همکاری هستند.
 رویانیان در مورد مذاکره با دنیزلی و سفرش به ترکیه نیز گفت: من برای برای مذاکره با دنیزلی به ترکیه سفر کردم و در آنجا مذاکراتی خوبی را انجام دادیم. قرار شد ایشان تا پایان هفته جواب قطعی بدهد که پس از دریافت جواب از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

رأی دهید
samuk66 - لندن - لندن
بد از آمدن دنیزلی این رویانیان باید بره تا پرسپولیس درست صحه
جمعه 25 آذر 1390 - 11:15
red.boy - تهران - ایران
اقای رویانیان سیاسیون در فوتبال محبوبیت ندارن. مخصوصا شما. ولی اگر میخواهید دیدگاه مردم به شما تغییر کند از قدرت بالای سیاسی خود استفاده کنید و پرسپولیس رو در فصل آینده درست ببندید. دنیزلی سرمربی. هئیت مدیره پیشکسوتان پرسپولیس. بازیکنانی چون علی کریمی فشنگچی نوری خلعتبری عقیلی جانواریو ارش افشین انصاری فرد اولادی کاظمیان و .. پرسپولیس رو قهرمان هر سه جام میکنند.
جمعه 25 آذر 1390 - 11:03
kamran63 - ليون - فرانسه
رویانیان فقط با مقاصد "سیاسی" به پرسپولیس آمده !!. هدف دولت به زمین زدن این تیم مردمی، و کشتن شوق و ذوق در مردم است و بس !!. هر چه که مردم سر خرده تر بشوند، آخوند‌ها با سگ های پاسدارشان راحت تر حکومت میکنند
جمعه 25 آذر 1390 - 12:53
zoroye iran - وين - اتريش
red.boy - تهران - ایران. حرفتون کاملا متین ولی مهمترین مسئله دفاع بسیار ضعیف پرسپولیسه که باید در نیم فصل دوم ترمیم بشه بعد از پیروانی- نادر محمدخانی-رهبری فر-انصاریان دیگه دفاع خوب نداشتیم عقیلی هم گفته اگه رضایت تیمشو جلب کنند حاظره بیاد پرسپولیس
جمعه 25 آذر 1390 - 17:26
alen22222 - گنت - بلژیک
آخرین خبر: دنیزلی مربی پرسپولیس شد.دنیزلی در صفحه ویکی پدیا مربیگری سال 2011 خود را با نام پرسپولیس ثبت کرد.
جمعه 25 آذر 1390 - 22:01
red.boy - تهران - ایران
zoroye iran - وین - اتریش_ اون که صددر صد. پرسپولیس به چند مدافع وسط بلند قد و محکم و با تعصب و هماهنگ نیاز داره. من حضور هن نداشتم
شنبه 26 آذر 1390 - 07:36
red.boy - تهران - ایران
zoroye iran - وین - اتریش_ اون که صددر صد. پرسپولیس به چند مدافع وسط بلند قد و محکم و با تعصب و هماهنگ نیاز داره. من حضور هن نداشتم
شنبه 26 آذر 1390 - 07:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.