تسلیت صالحی به شاه سعودی

تسلیت صالحی به شاه سعودی

وزیر امورخارجه کشورمان با حضور در مسجد عبدالله بن ترکی در مراسم اقامه نماز میت ولیعهد فقید عربستان سعودی شرکت کرد .


به گزارش مهر، علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه کشورمان بعد از ظهر سه شنبه به منظور انجام یک دیدار کوتاه از عربستان وارد ریاض شد .

وزیر امورخارجه کشورمان بلافاصله پس از ورود به ریاض با حضور در مسجد عبدالله بن ترکی در مراسم اقامه نماز میت ولیعد فقید عربستان سعودی شرکت کرد.

وی همچنین مراتب تسلیت دولت جمهوری اسلامی ایران را به ملک عبدالله پادشاه و همچنین نایف بن عبدالعزیز معاون دوم نخست وزیر و وزیر کشور ابلاغ کرد .

مراسم نماز میت ولیعهد فقید عربستان سعودی بعداز ظهر سه شنبه با حضور بیش از هشتاد هیات از سران ، مقامات و هیاتهای بلند پایه و شخصیتهای کشورهای اسلامی در ریاض برگزار شد.

 صالحی پس از خاتمه این مراسم ، ریاض را به مقصد تهران ترک کرد .


ایران بانو - ایران - تهران
این ملک عبدالله که خودش مریضه..سرطان نمیتونم اسمش را ببرم داره یک مدت شیمی درمانی میشد ..خدا شفاش بده ..بیچاره شورای رهبریشون باید هم پادشاه انتخاب کنه هم ولی عهد ...گرچه ولی عهدشون هم که دنیا را وداع کرد 85 سالش بود
چهار‌شنبه 4 آبان 1390

oranoos blue - ایران - کرج
خاک تو سر این صالحی ,منتظر یک بهانه بود که بپره بره عربستان به این خرس قهوه ای تعظیم کنه
چهار‌شنبه 4 آبان 1390

khosh bavar - ایران - یزد
با مرگش, باعث بهم زدن نقشه ترور او از طرف ایران شد, بدجوری حالگیری میکنند این .. !
چهار‌شنبه 4 آبان 1390

pariha - کویت - کویت
عجب الاغی هست این صالحی
چهار‌شنبه 4 آبان 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
جالب اینجاست که حضرات حرمین شریفین را اداره کردند و میکنند یعنی خانه خدا تبارک وتعالی را پرده داری کردند و مسلما بدون برو برگرد جایشان در بهشت است خالا بر طبق گفته بحار الانوار که یک منبع رسمی معتبر است خداوند برای بندگانش بهترین ها جنس ها را اماده کرده و منتظر جناب پرده دار کعبه است که یک عمر خدمت خدا کرده حالا خدای تبارک وتعالی باید بوعده خودش عمل بکند .ایکاش میشد یک دوربینی یا وسیله ای همراه این جنازه میفرستادند . تا ما مردم بدانیم ان حوریان بهشنی برای این جناب چه خدمتی میکنند. یعنی از فردا پس از تشییع جنازه و رفتن توی ان موال فرشتگان بر طبق قول خدای تبارک و تعالی باید جنس ها بیاورند. عجب کیفی میکند این ولیعهد پرده دار حرمین شریفین البته از عقب
پنج‌شنبه 5 آبان 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.