نامادری‌ها در دنیای حیوانات

نامادری‌ها در دنیای حیوانات

feminism - انگلستان - لندن
نه هر آدمیزاده از دد بهست -- که دد زآدمیزادۀ بد بهست . این حیوانات آفریدگانِ مهر و عشق و محبت و دوستی اند، و با تمام وجودت میتوانی احساساتِ زیبا و قشنگ آنها دریافت و حس کنی !! در صورتی که اشرف مخلوقات روی گرگ و جانوران خونخوار را سفید کرده است .
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

tanhaee - ایران - اصفهان
درد و بلاشون بخوره تو سر بعضی‌ پدر و مادرها
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

alexxx - اتریش - وین
از بهترین انسان میشه انتظار چنین فداکاری رو داشت? کارای انسانی چیه, شیری که مایه حیات اون بچه حیوونه ازش میدزده و باهاش صبحونه درست میکنه میخوره. یا اینکه یه پله میره بالاتر و غذای اون بچه حیوون رو میفروشه. با افتخار هم میگه محصولات Bio عرضه میکنه !!! بله این هم نامادری یا بهتر بگیم نامردی انسانیه.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
نگاه کن تورو خدا ..... این حیوانات از بعضی انسان نماها بهترند
جمعه 25 شهریور 1390

sare galin - لندن - لندن
واى خدا چه قدر ناز هستن.
جمعه 25 شهریور 1390

ایران بانو - ایران - تهران
اگر اینها نامادری هستند پس این موجود دوپا ناطق که اسمش ادم است و با بچه های بیگناه مانند پارسا .و الهام و زهرا که دستها و پاهای کوچک انها را سوزاندند و انها را به زیر خاک خواباندند چیست .گاهی حیوانات به حیوانی خودشان شرف دارند به ادمیزاد.. دی شیخ با چراغ همی​گشت گرد شهر کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست. گفتند یافت می​نشود جسته​ایم ما گفت آنک یافت می​نشود آنم آرزوست
جمعه 25 شهریور 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
ای جان این آخریه چیه؟ خیلی نازه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه.
جمعه 25 شهریور 1390

soheil_alman - المان - فرانکفورت
به به اولی احمدی نژاد وبه ترتیب رهبرو اعضاع مجلس ایران جمعشون جمع همه...با پوزش از حیوانات البته.
جمعه 25 شهریور 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
وقتی به خیلیها در ایران می گوئید حال که بچه ندارید می توانید سر پرستی کودکی را قبول کنید می گویند/ بچه های پرورشگاه شاید حـ... !!!!/ باشند نه!!!ایا فیلم شکارچیهای کثیف از ایران را دیده اید که خرس مادر را کشته اند و شکم دو توله اش را دریده ولی توله ها هنوز زنده اند وفریاد های جگر خراش می کشند و انها می خندند و تمام کثافتکاریها و شکنجه ها که در زندانها است ///اشرف مخلوقات این حیوانات ناز هستند یا انسانهای قاتل و بی احساس??
جمعه 25 شهریور 1390

shahnazzolzol - فرانسه - گرونوبل
اخ اخ من اون فیلم را دیدم خیلی ناراحت شدم ، دوست عزیز ارتیمیس از پاریس من هم دیدم و خیلی از خودم خجالت کشیدم که به عنوان یک انسان این مادر را نابود میکنیم اون هم جلوی فرزندانش
جمعه 25 شهریور 1390

MiRzAdEh e EsHgHi - دوسلدورف - دوسلدورف
ارتمیس.یک بار توو زندگیت یک کامنت خوب ومنطقی گذاشتی.هرچند طاقت نیاوردی فحش ودشنام ندی و"ننه الهی خیر نبینی"نگی.بااینهمه زحمات روانشناست قابل تقدیره.
جمعه 25 شهریور 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
ایکاش حاکمان ایران هم در حد این حیوانات احساس داشتند و با اینکه فرزندان ایرانزمین یتیم شده اند ولی آنها رو در آغوش خودشون داشتند. حیف که جانوران حاکم بر ایران از جنس هیولاهای خونخوار هستند.
شنبه 26 شهریور 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.