گیر افتادن سر سگ در قابلمه

گیر افتادن سر سگ در قابلمه


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=EYyc4Nf8NHs

لینک دانلود مدیافایر

برجعلی - المان - کلن
تصور کنید این سر علی چلاق خودمونه که گیر کرده . اکبر کوسه قابلمه رو گرفته از یه طرف هم اخوان لاریجانی لنگهای مبارک رو گرفته دارن زور میدن ...ای با حال میشه
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

montaghed - آلمان - کلن
بیجاره به هوای یه تکه استخوون خودشو گرفتار کرده !! اون تو هم واق واق میکرد و از صدای خودش وحشت میکرد.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
سگ هم خوش شانس و بد شانس داره
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
ما میگیم خیلی حالیمونه! در صورتیکه هر وقت بچه ها از اتفاقی که در ایران می افتد فیلمبرداری میکنن هیچ چیز مشخص نیست! از 2 دقیقه فیلمبرداری از اتفاق یا حادثه 1 دقیقه و 50 ثانیه اش یا از اسمان یا از زمین یا کج و ماوج فیلم میگیرن و فقط 10 ثانه از موضوع اصلی فیلم گرفته میشه!!! ولی اینهایی که ما میگیم هیچی حالیشون نیست کل فیلمی که گرفتن مشخص و واضح بود. چرا ما فقط ادعا داریم?
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

a.ahooraei - المان - کلن
اولاً سگ ترجیح میداد همون تو خفه شه اما با این وظعیت قابلمه رو از سرش در نیارن و تا زندست دیگه چیزی از توی ظرف درگرد و گود نخواهد خورد. بیچاره میخواسته آش پایان ماه رمضان رو امتحان کنه که گرفتار غضب شد.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

pelle - سوئد - استکهلم
bache shapoor - سوئد - یوسدال-دوست عزیز شاید علتش این باشد که مردم ما در ایران با ترس و یواشکی این فیلمها را میگیرند و اغلب دوربین و یا تلفن موبایل را طوری در دست گرفتن که زیاد مشخص نباشند ، ولی کسی که این فیلم را گرفته نه ترسی داشته و نه از ترس دستش می لرزیده و با خیال راحت این فیلم را گرفته ،بهر حال فیلم ناراحت کننده ای بود دلم برای سگ بیچاره خیلی سوخت .
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

SHEIPOR - قبرس - لارناکا
تلاش برای بدست اوردن قابلمه ?.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

togyan - انگلیس - لندن
این سگ, من را یاد رهبر مجاهدین خلق (مسعود رجوی) می اندازد, اون قابلمه هم لیست سازمان های تروریستی هست که کله مسعود سبیل توش گیر کرده. اون مرد هم که دم سگ را میکشد, امریکاست که میخواهد در موقع لازم اگر احتیاج بود این سازمان را از لیست تروریستها در بیاورد بعدش هم ایران میشه لیبی دوم. فقط سوال این هست که مجاهدین که ادعا دارند که حلال زاده هستند و سر سفره پدر و مادرشون بزرگ شدند. چطوری توانستند برند عراق و به ایران حمله کنند? و هموطنهای خودشون رو بکشند? اگر دروغ میگم بگید" دروغگو ما عراق نرفتیم و به ایران حمله نکردیم". دریغ از یکبار قبول کردن اشتباه. بگذریم که بعضی از شعبان بی مخ هاشون تازگی میگند منافقین سگ کی باشند.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

alihosain2001 - افغانستان - کابل
یکی نیست به اینا بگه احمقها به جای اینکه گردن این حیوان زبان بسته رو بشکنید اون ظرف رو قیچی کنید اسم خودشونم گذاشتن انسان
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

high class - کانادا - ونکوور
alihosain2001 - افغانستان - کابل سلام وطندار گرامی. موافقم.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

snowy me - سوئد - مالمو
الهی بمیرم براش. دلم خون شد با دیدن این صحنه. خدا لعنت کنه اون بی شرفی رو که صدای خندش میاد تو فیلم. آخه این خنده داره؟ کثافت ها انگار میخوان به...دست بزنند انقدر که عقب میکشن و سعی میکنن باهاش تماس نداشته باشن. مردک بیشعور به جای اینکه کمر سگ رو نگه داره فقط داره دمشو میکشه. آخه به شما هم میگن انسان؟ شما که سرشو از توی قابلمه درآوردید، خوب چرا مثل آدم این کارو نکردید؟ بمیرم واسه اون سگ زبون بسته.
پنج‌شنبه 24 شهریور 1390

alexxx - اتریش - وین
بابا اینا دیگه چه وحشیایی اند . صد رحمت به شرف و اهلی بودن اون سگ. حیوون زبون بسته به اندازه کافی دچار وهم و اشترس نشده, این وحشیا هم با داد و فریاد و یکیشون هم بی فرهنگ احمق از دم این حیوون بدبخت گرفته میکشدش. و همگی میخندن انگار.... بیخیال دیگه واقعا عصبانی شدم این کلیپ رو دیدم. ..
جمعه 25 شهریور 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
از حول حلیم افتاد تو دیگ
جمعه 25 شهریور 1390

jesus_christ - افغانستان - کابل
high class . alihosain2001 . منتنابه سلامت به
جمعه 25 شهریور 1390

high class - کانادا - ونکوور
jesus_christ - افغانستان - کابل سلام وطندار. سلامت باشی به امید سرافرازی تمام مردم افغانستان و خواری و ذلت بخیلان و حسودان.
جمعه 25 شهریور 1390

Pezhman - اتریش - وین
شانس آورد هندی بودند.اگر بدست, مسلمانها می افتاد.. https://www.youtube.com/watch?v=uwifiGNk5hgfeature=related
جمعه 25 شهریور 1390

alihosain2001 - افغانستان - کابل
hight class دوست عزیز و jesus christ هموطن گرامی من هم به شما سلام میگم و امید که همیشه موفق باشید
جمعه 25 شهریور 1390

diiviid - قطر - دوحه
بابا اینها که کشتنش فکر کنم هندی بودند. اینطور که فهمیدم مرده قابلمش مهمتر بود . این سکه فکر کنم دیکه غلط کنه جیزی بامزه بخوره. راستش بد نبود کمی خندیدیم
یکشنبه 27 شهریور 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.