عکسی ‌منتشر ‌نشده ‌از ‌مسئولان‌ سپاه‌ در‌ بیروت

عکسی ‌منتشر ‌نشده ‌از ‌مسئولان‌ سپاه‌ در‌ بیروت

مشرق نیوز نوشت:

شهید «سید محمدصالح قائم مقامی الحسینی»، از جمله انقلابیون وفادار به حضرت روح‌الله بود که بخش اعظم عمر خود را به مبارزه برای احقاق حقوق شیعیان لبنان گذراند و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به کشور خویش بازگشت و به جمع پاسداران نهضتِ پیشوای خود پیوست.

سید محمد صالح را باید از بنیانگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار آورد که نقش چشمگیری در استحکام ریشه‌های این نهاد مقدس داشت و اگر نبود شهادت زودهنگام و غریبانه‌اش‌، امروز از نامی پرآوازه در میان شخصیت‌های انقلاب اسلامی داشت.عکس زیر که از آلبوم شخصی شهید صالح الحسینی انتخاب شده است‌، مدت کوتاهی قبل از شهادت وی، در سواحل بیروت برداشته شده است. تمام افراد موجود در این عکس‌، به جز یک نفر، در آن زمان (یعنی سال 1980 میلادی-1359 شمسی) از اعضای رسمی سپاه پاسداران بودند‌. تنها «انیس نقاش» هیچ‌گاه عضو رسمی سپاه پاسداران نبوده است اما در آن زمان از نزدیک‌ترین افراد به شورای فرماندهی سپاه به شمار می‌رفت.


اشخاصی که در این عکس دیده می‌شوند عبارتند از‌: از راست؛ محسن رضایی‌، فرمانده وقت اطلاعات سپاه - انیس نقاش، مبارز لبنانی و مجری اولین عملیات اعدام شاپور بختیار در سال 1359 -شهید سید محمدصالح الحسینی، مسئول روابط خارجی سپاه -محسن رفیق‌دوست‌، مسئول پشتیبانی سپاه

منبع : مشرق نیوز

Azadikhah - هلند - تکسل
از همان اول باج به لبنان میدادن تا اکنون! ننگتان باد
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

Shomali - ایران - لاهیجان
آشغالهای خائن!
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ریخت پیزوری این ها را ببینید که اکنون با پول مردم ایران چه پروار شده اند. آن رفیق دوست که درست شبیه لیبیایی هاست، شک دارم ایرانی یا حتی عرب خاورمیانه باشد. کت و شلوار محسن رضایی رو باش.
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
من از روییدن خار سر دیوار دانستم / که ناکس کس نمیگردد بدین بالا نشینی ها. عمر خیلی کوتاهه خیلی کوتاه هرکی یکجوری نرخش رو می‌پردازه. خوش بحال خودم که قدرتی ندارم و همون چهارتا کتاب و یک کنج فکرمون بس. گر تو را از غیب چشمی بـــاز شد/با تــــو ذرّات جهان همــــراز شد. نطق آب و نطق خاک و نطق گـــل/هست محسوس حــــواس اهل دل. جـمله ذرات عـالـــــــم در نهان/با تـــــو می گویند روزان و شبـان. مــا سمیعیم و بـــصیریم و خوشیم/بــــا شما نـــامحرمان ما خامشیم. چـــون شما سوی جمادی می روید/محرم جــــــان جمادان کی شوید. فاش تسبیح جـــــــمادات آیدت/وسوسه تـــــأویـــلها بـزدایـــدت. چــــون نـدارد جان تـــو قندیلها/بــهر بینش کرده ای تــــأویلها. (شعر بالا رو مسلمان زاده‌ای بنام مولوی خیلی سال قبل گفته اگر فکر نمی‌کنید ماله کشیه! که آنچه شد با من از جهل من بود بالاخره عکس آقا رو در ماه دیدن اینقدر استفراغ بالا اوردن دین هم داره دیگه تا دوری بعد و افراطی جدید؟)
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

Royan - المان - المان
کثافتها
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

مشتعل - سوئد - استکهلم
این شهید گرانقدر اگر الان زنده بود از ضادق محصولی و همین رفیق دوست کیسه دوز وضعش بهتر بود و یک قوزی بالای قوز مردم بدبخت می شد همون بهتر که شهید شد و رفت قاتی حور و غلمان برای عشق و حال و از ملت بیرون کشید !! نگاه به قیافۀ گربه ایش نکنید اگر پر داشت تخم گنجشک رو از زمین ور می داشت به خدا !!!
سه‌شنبه 22 شهریور 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.