فرود اضطراری هواپیمای آموزشی در آزادراه قزوین رشت

فرود اضطراری هواپیمای آموزشی در آزادراه قزوین رشت

یک فروند هواپیمای آموزشی که دچار مشکل شده بود، صبح امروز با همکاری گشت راهداری در آزاد راه قزوین رشت به صورت اضطراری فرود آمد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه وترابری استان قزوین در این‌باره اظهار داشت: در این حادثه که ظهر امروز چهارشنبه در کیلومتر 25 آزاد راه قزوین - رشت حوالی روستای دو دهه رخ داد‌، عوامل گشت راهداری اداره راه و ترابری کوهین متوجه بروز نقص فنی و عدم تعادل در یک فروند هواپیمای آموزشی شدند که بلافاصله آزاد‌راه را مسدود کرده ‌و مسیر را برای فرود هواپیما آماده می‌کنند.

محمد امین نصراللهی زاده افزود‌‌: خلبان هواپیما پس از مهیا دیدن آزاد‌راه به صورت اضطراری فرود آمده و پس از طی مسافتی بدون آسیب دیدگی جدی متوقف شده است.

مدیر کل راه وترابری استان قزوین تصریح کرد‌: خوشبختانه خلبان 28 ساله این هواپیما از معرکه جان سالم بدر برده است.

وی اظهار داشت : بلافاصله پس از بروز این حادثه گروه‌های امدادی به محل اعزام شدند و عوامل راهداری‌، هواپیما را که به دلیل برخورد با گاردریل آسیب دیده بود به پارکینگ منتقل کردند.

romano - ایران - تهران
خوب نگاه کنید تکنولوژی حمل و نقل هواپیما، دقیقا به همین دلیل و صدها دلیل دیگر مِیتوانید متوجه شوید که ایران حتی یک پیچ هم نمی‌تواند بسازد چه برسد به بالستیک (هه هه خودم از نزدیک با حضرات در ارتباطم). انتقال هواپیما به روش پت و مت با ضمانت نابودی.
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
وقتی هواپیماهای بین المللی ایران سقوط میکنند هواپیمای آموزشی که جای خود داره. حالا کی قراره این هواپیماها رو به کشورهای دیگه صادر کنند؟!!!
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
باز هم دعاهای رهبر باعث شد این هواپیما به سلامت بزمین بشینه و البته راننده جرثقیل هم بسیار در بارګیری هواپیما زحمت کشید و ناګفته نماند که ایشان قبلا در ناسا مشغول بکار جمع اوری فضا پیماها بوده
جمعه 18 شهریور 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.