امیر ارجمند: خبرسازی ها در مورد حال آقای موسوی نگران کننده است

امیر ارجمند: خبرسازی ها در مورد حال آقای موسوی نگران کننده است

نزدیکان آقای موسوی می گویند که او تا پیش از حصر خانگی در سلامت کامل بوده است

منابع خبری نزدیک به مخالفان دولت ایران انتشار برخی گزارش ها درباره "وخامت حال" میرحسین موسوی از رهبران مخالفت دولت را که در حبس خانگی به سر می برد، تکذیب کرده اند.

وب سایت کلمه که اخبار رسمی مربوط به آقای موسوی را منتشر می کند خبر داده است که او تا روز پنجشنبه ۲۷ مرداد حال عمومی مساعدی داشته و روزه دار است.

کلمه می گوید وب سایت "صراط نیوز" که به حسین شریعتمداری، نماینده رهبری در روزنامه کیهان منسوب است، منشا انتشار این خبر بوده است.

اردشیر امیرارجمند، مشاور ارشد آقای موسوی در گفت و گو با بی بی سی فارسی گزارش های مربوط به وخاومت حال آقای موسوی را رد کرده و گفته است که نزدیکان او از نیت این گونه خبرسازی ها نگران اند.

آقای امیرارجمند گفته است که میرحسین موسوی در زمان آزادی در سلامت کامل بود و به دلیل زندگی سالم و ساده حتی به بیمارهای شایعی که افراد ممکن است در چنین سن و سالی به آن مبتلا باشند، دچار نبوده است.

مشاور ارشد آقای موسوی می گوید که مسئولیت هرگونه اتفاقی برای این رهبر مخالف دولت که در بازداشت خانگی است، متوجه حکومت ایران است.

او از حکومت ایران خواسته برای جلوگیری از انتشار شایعات و رفع نگرانی ها درباره وضعیت میرحسین موسوی و مهدی کروبی بولتن رسمی سلامت آنها به طور رسمی و منظم منتشر کند و در اختیار افکار عمومی قرار دهد.

آقای موسوی همراه با مهدی کروبی از دیگر رهبران مخالف دولت ایران از اواخر زمستان گذشته در بازداشت و حصر خانگی به سر می برند.

ایجاد محدودیت و بازداشت رهبران مخالف دولت در ایران پس از آن صورت گرفت که این دو در حمایت از شهروندان تونس و مصر که دست به اعتراض زده و خواستار تحول سیاسی و اقتصادی بودند، دعوت به برگزاری راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی چند روز پس از راهپیمایی دولتی صورت گرفت که پس از نماز جمعه در تهران و شهرهای دیگر ایران برگزار شد.

در شرایطی که مقام های حکومتی از "کور کردن چشم فتنه" و "خاموش کردن جنبش سبز" سخن می گفتند، استقبال مردم معترض از دعوت رهبران مخالف دولت به راهپیمایی، خشم مقام های حکومتی را برانگیخت.

دولت ایران میرحسین موسوی و مهدی کروبی را به اخلال در نظم کشور و همسویی با دشمنان حکومت متهم می کند و این دو را "سران فتنه" می خواند.

برخی از نمایندگان مجلس ایران پیش از این خواهان محاکمه و حتی اعدام میرحسین موسوی و مهدی کروبی شده بودند.

مقام های قضایی ایران تاکنون وجود حکم قضایی برای بازداشت یا حصر رهبران مخالفت دولت این کشور را تایید نکرده اند.

اردشیر امیرارجمند مشاور آقای موسوی می گوید مشخص نبودن مرجعی که رهبران مخالفت دولت را حصر نگه داشته، باعث نگرانی درباره نیت حکومت درباره تدارک برنامه تازه ای برای این دو می شود.

mazarati - انگلیس - بیرمینگهام
موسوی مردی پاک است
پنج‌شنبه 27 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
چه سالم باشد و چه مریض, چه فرقی بحال مردم میکند ?! موسوی همان بنی صدر ضحاک در داخل ایران است و حتما مانند بنی صدر که خود را تا الان رئیس ج. ایران میداند, موسوی هم چنین فکری را حتما دارد. کروبی هم حتما نقش رجوی را بازی میکند و چون هم لباس ضحاک هست, مانند رجوی بیشتر مورد خشم ضحاک میباشد !
پنج‌شنبه 27 مرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
جمع کنین این بساط عوام فریبی رو.موسوی و کروبی و خاتمی و خامنه ای و احمدی نژاد همشون مثل همن.یکی از یکی جنایتکارتر.
پنج‌شنبه 27 مرداد 1390

miumiu - انگلستان - لندن
خوش باور ایران-یزد برات خیلی متاسفم با این نظریات مسخره ات موسوی و کروبی انقدر جرات داشتند که صدای مردم را به تمام جهان رساندند مثل دیگران بزدل نبودند که تو سوراخ موش رفتند همانند ال رفسنجانی که دستاشون تو دزدی بود و بیت المال مردم را غارت کردند و حالا هم مثلا رفتند کنار.................
پنج‌شنبه 27 مرداد 1390

taftan - المان - بن
ببخشید چطور میتوانم نظرات خودم را اینجا ددرج کنم?.تا حالا هر ند سعی کردم بینتیجه بود.
جمعه 28 مرداد 1390

man iraniam1 - چین - نان جینگ
‫متاسفانه تحسین های بی هدف و بی معنی از کامنتهای بعضی کاربران مثل این خوش باور باعث شده که درهرجایی سخنی ازمادر عروس گفته بشه و اینها به چرت و پرت گفتنهای خودشون ادامه بدن . حداقل این دو نفر ت..داشتن کاری کردن و حرکتی کردن . منو تو حتی اگر هم بخواهیم نمی توانیم اینهمه ادم رو به تکاپو دربیاریم .هر وقت تونستین کاری که اونا کردن بکنین برین بالای منبر واقعی نه اینترنتی .
جمعه 28 مرداد 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
miumiu - انگلستان - لندن. ""که صدای مردم را به تمام جهان رساندند """ ببخشید! جسارت هست میپرسم این صداچی بود!!?? چون من خودم با گوشهای خودم شنیدم که همان روز که ایرانیها هی باعکسها خون الود توی خیابون دادمیزدن! چند تا خارجی زیر لب میگفتن این بی تمدنها همیشه همینطورین!!! فکرکردی خارجیها بیکار هستند? یا اصلا برایشان مهم است? یا فکر میکنی اصلا تا الان یادشان مانده? خیلی دلت خوشه.
جمعه 28 مرداد 1390

مهدیار - ایران - تهران
اگه یکم از بالا به محتوای مطالبی که از این سایت منتشر میشه نگاه کنید و یکم هم انصاف داشته باشید تف هم تحویل این سایت نمیدید . پیشنهاد میکنم در مورد هر موضوع خبری که منتشر میشه از هر جناح و گروهی اون موضوع رو دنبال کنید تا به عقل داشته یا نداشته خودتون یه نتیجه گیری خوب کنید. نه اینکه تا هر مطلبی منتشر شد جز دجال و ضحاکه این مجاهدین قاتله زن و بچه مردم چیزه دیگه ای نداشته باشید بگید
جمعه 28 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
miumiu - : منم برای میو میو کردن شما و 2 طفلان مسلم متاسفم که در مرحله حساس عقب نشینی کردند !
جمعه 28 مرداد 1390

taftan - المان - بن
گر خون این اردنگ رنگینتر از خون اون جوانهایی است که بخاطر خیانت این و امثال این پوفیوز ریخته شد.نمدانم چرا ملت یاد نمیگیرد دست از شخصیت سازی و قهرمان سازی و شهید سازی برداره.چی شد این دست پروده اخوندها به فکر مردم افتاد خایانتها و اعدامهائ فرزندان این اب وخاک زمانی که رییس دولت بود فراموش شد.......
جمعه 28 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
man iraniam1 - : کار هر کس نیست خرمن کوفتن / گاو نر میخواهد و مرد کهن ! کسی که دارای چنین مسئولیتی شده باید تا اخر کار از هدفش دفاع کند ! موسوی باعث به عقب کشیدن مردم از تظاهرات اینده ساز و حیاتی ایران شد و و و. شغل من که نظر دادن است پس سعی میکنم هر روز با ایده و اطلاع پر در خدمت دوستانم باشم, زیرا کار نیکو کردن از پر کردن است ! و با لحن مودبانه تر میتوانستی از من سوال کنید. شاد و انتقادگر مودبی باشیم .
جمعه 28 مرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. khosh bavar - ایران - یزد..همیشه گل گفتی..با شما موافقم..بنده افتخارم اینه که دراین انتسابات شرکت نکردم ..اینا همشون دستشون تو یه کاسه هست..حیف وصد حیف از اون جووونهایی که بخاطر موسوی وکروبی جونشونو دادند
جمعه 28 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
poriyaye_vali عزیز, شما خودتان گلی که گل مبینید, پس همواره شاد و گل باشیم .
شنبه 29 مرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
khosh bavar - ایران - یزد / اول فکر کردم باور 88 این نظر را نوشته بعد که دیدم دوستی شما را مورد انتقاد قرار داده دیدیم باز هم قاطی کرده اید.خیلی ها هستند که موافق یا مخالف موسوی هستند ولی برای خودشان نظری دارند که اگر مثلا من هم با ان موافق نیستم ولی میپذیرم که نظر است ولی یکی که یکبار قربون صدقه موسوی میرود و بعد ضحاک مینامدش و وقتی در میماند من پیرمردی هستم برای خود نظری دارم و در همه موارد فکر میکند در صحنه تاتر است و میخواهد جلب نظر کند و چپ و راست نظرهای متفاوت میدهد تا فصل الخطاب بماند از نظر من باید به پزشک مراجعه کند.من در این سایت کسی را از شما پریشان حالتر ندیدم. من بارها تلاش کردم که منتقد شما نباشم ولی شما براستی مشکل دارید و خدا را گواه میگیرم که منظورم خراب کردن شما نیست بلکه کمک به شماست.شما واقعا مشکل دارید.این را بدانید که مشکل اعصاب معمولا گریبانگیر ادمهای باهوش و حساس میشود و کسی مثل بسیجی اصلا مغز ندارد که مثلا به روانپزشک مراجعه کند و معمولا دامپزشک برایشان کفایت میکند.خود دانید ولی به نظر کاربران نگاه کنید متوجه این احساس میشوید.
شنبه 29 مرداد 1390

h.a - ایران - تهران
اینا همون نامردائی هستند که زمانی که سردمدار این انقلاب اسـ... بودند از هیچ کس و هیچ چیز گذشت نمیکردند و به کشتن میدادند-امید روزی که این جموهوری اسـ... که ر..توی ایران از بین بره.
شنبه 29 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
انیشتن : بدترین شب نشینی من شبی‌ است، که در آن شب نشینی همه دارای یک نظر و عقیده باشند ! کافر همه را به کیش خود پندارد ! شما باعث میشی‌ که من مثل همیشه از شما سواستفاده کرده و چند کلامی هم با دوستانم به سخن بنیشینم. به ملا نصرالدین هم می‌گفتند دیوانه و به چارلی چاپلین هم می‌گفتند دلقک ! و ضحاک هم به همه میگه فتنه گر و چون من همصدای شما نیستم، شدم دیوانه ، پس منو فراموش کن که من شایسته شما نیستم و چه زیباست که بطور غیر مستقیم از هواداران کامنت من هستید که نظر شما در مورد من این می‌باشد و دنبال نظراتم هستید ، پس من باید بیشتر و بهتر بنویسم تا امثال مثل شما از من راضی‌ باشید . راستی‌، شما هنوز جواب منو ندادی که چند هفته پیش از شما سوال کردم که همون بهتر که جواب ندادی، زیرا بدرد من نمیخوره پس لطفا دیگه مزاحم من نشو که به شما جوابی‌ نخواهم داد !
شنبه 29 مرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
من به شما دیوانه نگفتم.گفتم شما نیاز به مشاوره دارید.خودمن دلتنگ که میشوم وشاید با اعضای خانواده مشکل پیدا کنم به مسافرت میروم یا با دوستی در موضوعی دیگر وقت میگذرانم.در سایت اگر انتقادی از کسی کنم که سخت بوده که نباید باشد مدتی به سایت نمی ایم.بارها توصیه کردم که افکار خود را جمع اوری کنید.مثلی میگوید یک ده اباد به از صد شهر خراب!! ایا به شما اعتراض کرده ام که چرا سلطنت طلبیید؟ ایا تابحال کسی را بخاطر عقیده اش کوبیده ام ما متاسفانه در این سایت اظهار نظر و توهین را از هم نمیکنیم.ایا این اظهار نظر است که من به یکی بگویم عوضی یا دزد یا هر چیز دیگر؟خیر!! این توهین است.میگویم برای نظر خود ارزش قائل باشید.با یکی پیمان بسته وکالت داده ام(وکیل موجود) تا زمانی که به عهد خود پایدار باشد پشتیبانش هستم و میبینید که در عمل و حرف بدان عمل میکنم.من کم اظهار فضل میکنم ولی پس از انکه گفتید چرا فقط انتقاد میکنم و نظر نمیدهم در چند مورد هم نظرم را گفتم(احترام به حرف حق شما
شنبه 29 مرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
چطور بخود اجازه میدهید تنها اشخاصی که در این 32 سال بعنوان رهبر مخالف و افشاگر در ایران مانده ونگریخته و به پیمان خود با مردم وفادار و به زندان افتاده اند را ضحاک بنامید.ایا رهبر مخالفان باید در اروپا باشد و حرفهای اروپاییها و امریکایی ها را بلغور کند و با مد اروپا پیش برود.پس خامنه ای کیست اگر این ضحاک است.این که بازی بچه های دوساله نیست که هی نظرمان را تغییر بدهیم.
شنبه 29 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
دوست عزیز، یک سوال اساسی و پرجرات و آن اینکه، که اگر ما فردا از خواب بلند بشیم و از رادیو بشنویم که مثلا ضحاک تغییر عقیده داده و کشف حجاب کرده و آزادی همه ارزشهای اجتماعی و سیاسی را به ما تضمین می‌کند، آیا باید باز با او جنگید و خونها داد تا مثلا شخص مورد نظر ما در سر قدرت قرار بگیرد و و و !؟ آیا باید مثل بعضی کاربران که انگار از . Black Hole افتادن و ادعا آنچنانی‌ دارند که هر چه که خودش خوب و مناسب بداند ، باید همه هم چنین نظری داشته باشند ؟ https://iranianuk.com/article.php?id=66665 . یک نگاه به این تاپیک بکید که بیش از ۹۰% موافق هستند و یکی‌ موافق نیست و ادعای انچنانی هم داره و به همه اهانت می‌کند ! هیچ فکر کردید، که اگر من در زندگی‌ حقیقی ام با شما‌ها در تماس بودم حتما تا حالا ۱۰ تا کفن پوسیده بودم ! آیا این است درک ماها از منطق و دموکراسی !؟ تا کی‌ باید خودمان نباشیم و به ساز دیگران برقصیم ! در مورد تغییر عقیده و نظرم من که فکر نکنم تغییر فاحشی در افکار من باشد که اگر اینطور هست بهتر است بموقع
شنبه 29 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): به من تذکر بدهید و از طرفی‌ بارها من به این نکته اشاره کردم که دنیای سیاست امروز با ۱۰ ساله پیش از زمین تا اسمان فرق می‌کنه زیرا شرایط تغییر کرده که میبینیم تا ۱۰ ماه پیش سران اروپا با قذافی شراب می نوشیدند و الان او را نابود کردند و یا در مورد فشار آسد، که چنین تغییر سیاست °۱۸۰ را از آمریکا و اسرائیل من انتظار نداشتم که الان شاهد این داستان هستیم . پس نباید دگم باشیم زیرا لحظه به لحظه دنیا در حال تغییر و انقلاب فکری و اقتصادی و اجتماعی هست ! شاد و با هم باشیم.
شنبه 29 مرداد 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
دوست عزیز قبل از اینکه جواب سئوال اساسی و پر جرات شما را بدهم به بحثی که یا یک همکلاسی مسلمان داشتم اشاره کنم.این اقا که میخواست ما را مسلمان کند در جواب دادن به کوچکترین سئوالها ماند گفت من با مثالی بتو ثابت میکنم که در خلقت چه اسراری نهفته!(بحث ما در مورد خلقت نبود ولی دلیل اخوندی؟!)گفت تو تصور کن الت تناسلی مرد در پیشانیش بود چقدر زشت بود و سیستم زندگی بشر بهم میریخت؟؟!! این نشانه درستی خلقت خداوند است!!خوب حالا کی مسلمان میشوی؟؟وقتی حیرت مرا دید خوشحال بحث را تمام شده انگاشته و با خودش عکس گرفت.دوست عزیز .من کمتر به اگر ها فکر میکنم و پاسخی هم برای سئوال اساسی شما ندارم.من در مورد منافع ملی کشورها وسیاستمدارانشان هم نظری ندارم و سرنوشت قزافی هم فکر نمیکنم به بحث ما ربطی داشته باشد.تغییر شرایط دنیا هم یک چیز عیان است و مثل درخشیدن خورشید در روز است و نمیتوان بعنوان پوئن مثبت برای شما در نظر گرفت.شما شناخت خود از فرهنگ و روش ومرام ایرانی را برایم توضیح دهید/این به بحث ما ربط دارد
شنبه 29 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
در جواب سوال شما, فقط کافیست یک نگاه به نظرات این سایت ازاد بندازید که سرشار از تهمت و افترا و داستانسرایی است که تازگی هم اسیدپاشی هم جزو مرام و فرهنگ ما مردم ایران هم شد . بحث ما در مورد نظر شما که در مورد من بود که از " مشکل داشتن و سفارش روانپزشک " و و و بود و جرمم این بود که فقط از ازادی بیانی که سایت ازاد در اختیارم گذاشته در رفع و تشریح مشکلات سیاسی کشور که با ان مواجه هستیم نهایت استفاده را میکنم که مورد سرزنش شما و تعدادی قرار گرفتم با توجه به اینکه در همین تاپیک هستند افرادیکه موافق عقیده ام هستند !
یکشنبه 30 مرداد 1390

فریدون شیرازی - ایرانی - شیراز
khosh bavar - ایران - یزد / دوست عزیز اسید پاشی چه ربطی به صحبت ما دارد.اینکه بعضی موافقند چه دردی را دوا میکند به نظر شما فرهنگ و مرام ایرانی چیست؟؟ اگر میخواهید مثل دوست مسلمان من بحث ابگوشتی داشته باشیم پس از توصیه های انسانپرستانه من ناراحت نشوید ونظر شما مرام ایرانی وشرافت ایرانی یعنی چه؟؟؟
دوشنبه 31 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
فریدون شیرازی -: کاربر گرامی, از روی تجربه تبادل نظرمان خدمتت عرض کنم, که اصلا فایده ای ندارد با شما به بحث بنشینم, زیرا طبق معمول, شما خواهان شنیدن انچیزی هستید که بشنوید وگرنه با برچسب زدن ابگوشت و دیزی و البالو پلو شیرازی به جوابم, که برای شما مینویسم مزه و علاقه به بحث و تبادل نظر را از بین میبرید ! جان کلام اینکه, جواب سوال شما از من, همان جواب و نظر جنابعالیست !
دوشنبه 31 مرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.