اولین شکست پرسپولیس و اولین برد تراکتورسازی در شب توقف دایی

اولین شکست پرسپولیس و اولین برد تراکتورسازی در شب توقف دایی

در آغاز هفته دوم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس اولین شکست را تجربه کرد و تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی اولین برد خود را جشن گرفت.


به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دوم لیگ برتر فوتبال یکشنبه شب با 5 دیدار آغاز شد که در آن مهمترین دیدارها تیم‌های تراکتورسازی و شاهین بوشهر برابر حریفان صاحب نام خود به برتری رسیدند.

در بوشهر، تیم شاهین که از پرسپولیس میزبانی می‌کرد موفق شد اولین شکست این تیم و پیروزی خودش در لیگ یازدهم را رقم بزند. شاهینی‌ها در حالی به برتری 2 بر یک رسیدند که تماشاگران این تیم استقبال خوبی را بازی کرده بودند. گل‌های شاهین را در این بازی ایوان پتروویچ در دقیقه 51 و منصور تنهایی در دقیقه 71 به ثمر رساندند و تک گل پرسپولیس را محمد نصرتی در دقیقه 81 وارد دروازه شاهین کرد. در دیگر بازی مهم هفته تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی در اصفهان میهمان ذوب‌آهن بود. تراکتوری‌ها که در بازی اول در تبریز مغلوب صبا شده بودند، در این بازی با انگیزه برد به میدان رفتند و با گل اشپیتم آرفی در دقیقه 36 به برتری یک بر صفر رسیدند. ملوان در انزلی میزبان شاگردان دایی در راه‌آهن بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، تا دو تیم همانند بازی‌ هفته گذشته خود یک تساوی دیگر را تجربه کنند. فولاد خوزستان در کرمان موفق شد با تک گل رضا نوروزی در دقیقه 28 تیم مس سرچشمه را از پیش رو بردارد و ضمن کسب اولین پیروزی خود، دومین شکست مس سرچشمه را نیز رقم بزند. در دیگر بازی هم شهرداری تبریز که تا دقایق پایانی با گل میثم بائو از سایپا پیش بود، پیروزی را با تساوی یک بر یک عوض کرد. کریم انصاری‌فرد از سایپا و نبی‌الله باقری‌ها از شهرداری از زمین بازی اخراج شدند. سایر بازی‌های امشب (دوشنبه) برگزار می‌شود. برنامه مسابقات امشب: ساعت 22 صنعت نفت آبادان - فجرسپاسی محسن قهرمانی-بابک داوری-سعید قاسمی-رضا کرمانشاهی-ناظر: مسعود مرادی صبای قم - فولاد سپاهان سید مهدی سید علی-علیرضا کهوری-غلام آموزگار-جمشید دانش مهر- ناظر: محمد پیروز رام نفت تهران - مس کرمان حسین زرگر-حسن کامرانی فر-حمید نظری-رسول رهبرنام- ناظر: عبدالله باعزم ساعت 22:30 استقلال - داماش گیلان یدالله جهانبازی-علیرضا منصوری-سعید زارع-محمدرضا اکبریان- ناظر: علی خسروی

pandora - آلمان - کلن
لنگی با شخصیت !!! تسلیت تسلیت !شاهین هم لنگ رو سوراخ کرد.این لنگ که ما توی این ۲ بازی دیدیم همون جمکران رو هم نمی‌تونه فتح کنه :)) کاپیتان وحید طالبلو چه کرد امشب !مخصوصاً تک به تک نیمه اول و اون ضربه دقیقه ۹۳ رو.اگه وحید نبود شاهین برنده نمی‌شد،درخشان که مربی‌ نیست،امسال هم به برکت وجود ۳ استقلالی یعنی‌ وحید و هادی شکوری و منیعی یکم وضع شاهین بهتره ! به هر حل مطمئنأ این آخرین باخت لنگ نخواهد بود ! رفتن ترکیه گونیا و گوزو اسپرت رو بردند فکر کردند خبریه / فردا استقلال بازی داره.بازی قبلی‌ که ۳ نفر رو روی نیمکت داشت واسه فردا تیموریان و یوسفی هم مصدوم هستند اینا هم اضافه شدند به کرار و زندی و میداوودی و حیدری و . نمیدونم اصلا ۱۱تا بازیکن هست که فردا بره تو زمین یا نه !هروقت تراکتور میبره من هم ناراحت میشم هم خوشحال ! ناراحت میشم چون رقیب استقلال هست و خوشحال چون لنگیا آتیش میگیرند از برد امیر:))
دوشنبه 17 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
صدای ویز‌ ویز‌ لنگیا که هفته پیش از باخت امیر خوشحال بودند رو نمیشنوم ! حالا مونده تا شماها فوتبال رو بفهمید،با یه باخت عقده‌هاتون رو ریختید بیرون اما این هفته امیر کاری کرد کارستان.یکم از این اتفاق‌ها عبرت بگیرید و عجول نباشید،این فصل هم آخر لیگ لنگ هم زیر سرورش خواهد بود واسه ۵امین سال متولی هم زیر تیم امیر باز هم واسه چندمین سال متوالی
دوشنبه 17 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
حریف واقعی پرسپولیس شرجی و گرما بود پرسپولیس از نیمه دوم عملا نای دویدن نداشتن بازی در اهواز و بوشهر فاجعس
دوشنبه 17 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
خبر خوب واسه لنگیها این است که2بازی بسیار ساده در پیش دارند.هفته سوم در ازادی با شهرداری تبریز که امروز در تبریز به سختی و در دقیقه 90 با سایپا مساوی کرد و هفته 4ام با مس سرچشمه ضعیفترین تیم لیگ که حتی 1 ستاره هم نداره و احتمالا امسال هجدهم میشه!لنگیها میتونند از الان تیمشون رو در پایان هفته 4ام 7 امتیازی ببیند:)
دوشنبه 17 مرداد 1390

soheil rad - ایران - بابل
هیچ تیمی با علی کریمی موفق نخواهد بود چون در خدمت تیم نیست و بازیکنان کناریش محـــو خواهند شد. لنگ در کل یک سوراخ بیش نیست
دوشنبه 17 مرداد 1390

آبی ترین - ایران - تهران
اشکال نداره .دوباره باره تو جام حذفی قهرمانش میکنن. تاپرسپولیسیا زیاد داغون نشن. اس اس رفت و برگشت یادتون نره.
دوشنبه 17 مرداد 1390

$persian$ - ایران - تهران
خوشم میاد بهتون مهلت نمیده تا میاید بهش امیدوار بشید میزاره تو کاستون،عیب نداره ما اس اسیا بجاتون از لنگ حمایت می کنیم آخه از شما چه پنهون که ما اس اسیا گذشته از عشق به استقلال از تیم شمام خوشمون میاد،من که کلی حال می کنم بازیاش و نگاه می کنم.عجب گلی بود گل دوم شاهین انگار حقیقی و گره زده بودن
دوشنبه 17 مرداد 1390

$persian$ - ایران - تهران
اینم از ژنرال خوب دیگه رقیب مام کم کم داره مشخص میشه.امسال سال اس اس و ژنراله،البته من فکر نکنم این بار کسی بتونه بیاد بالای اس اس حتی ژنرال
دوشنبه 17 مرداد 1390

AcidY - جاکارتا - اندونزی - جاکارتا - اندونزی
این استیلی یک بلایی سر لنگ و لنگی بیاره ..تازه اولشه من یک اس اسی قدیمیم ولی از دایی خوشم میاد هم از ع کریمی..اما این استیلی یک چیزی تو مایهای کمالونده اسمون جل و اشکول. /بیته
دوشنبه 17 مرداد 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
تازه هفته دوم است و شب دراز است قلندر بیدار ؛ هنوز زوده که داری قد قد میکنی بابائی ، اون دروازه بان هم اگر خوب بود پس چرا نگهش نداشتید با اون طلسم توی حوله‌اش ، در مورد قند علی‌ هم بسه دیگه ، تو داری هم از توبره می‌خوری و هم از آخور آقای فوتبال بفهم ، چی‌ شده زنجیر پاره کردی بانمک ، میدونی‌ نمک رو به چی‌ میمالند ؟
دوشنبه 17 مرداد 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
اولین جر خوردن لنگی ها با وحید چقدر چسبید! این فصل هم آبکشید و رفت و برگشت میزاریم ...! امیرخان هم دوباره ابراهیم زاده را ترکوند و یکی از مدعی های اصلی قهرمانی . عشق است ژنرال ، عشق است لنگیه رفت و برگشت.
دوشنبه 17 مرداد 1390

h.a - ایران - تهران
استقلال سرور پرسپولیسه. آبی رنگ آسمان و از تیمهای خوب شاهنشاهی و یادگار اون دوران افسانه ایه-مخلصتم
دوشنبه 17 مرداد 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
لنگ باخت ژنرال هم برد:))چه حالی دارن لنگیای بیچاره:))کافیه یک استقلالی در تیم حریف باشه لنگو جر بده:)(کاپیتان وحید طالبلو)
دوشنبه 17 مرداد 1390

htn - ایران - تبریز
امسال انشاله تراکتور اوله و آسیایی که شد حتما در آسیا هم مقام میاره
دوشنبه 17 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
دون دون گرامی‌،تو هم هیچ فرقی‌ با سایر لنگیا نداری،کابوس من و امیر رو داری عزیزم.حالت رو کاملا میفهمم.حتما میدونی‌ ۴سال متوالی زیر تیم امیر و همچنین استقلال بودید،آخر فصل میبینمت لنگی سوراخ،نمک رو هم به .. که گندیده میمالند تا دیگه یه ترسو که جرأت اسم بردن نداره اما صدای ویز‌ ویز‌ دل‌ انگیزی داره تحویل نده بیرون لوووول.
دوشنبه 17 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
یه بنده خدا بود میگفت اینجا واسه تبادل نظر هست و نباید به نظر بقیه کار داشت ! من هم می‌گفتم یه مشت لنگی عقده‌ای هستند که پاچه میگیرند و به هر نحوی هست عقده رو خالی‌ میکنند.واسه همین نمیشه به حال خودشون باشند.کاش این صفحه رو ببینه این بنده خدا تا بفهمه من چی‌ می‌گفتم :).
دوشنبه 17 مرداد 1390

Pull.over - قطر - دوحه
کیسه حموم هایی که اینجا عقده گشایی کردید خدمتتون عرض کنم که اگر عقل و هوشی داشتید در مورد پرسپولیس سرورتون اینگونه نظر نمیدادید.هر کس اگر ذره ای وجدان داشته باشد در کنار این چرت و چرت هایی که گفتید باید حقیقت را هم میگفت، حقیقت؟ حتما میپرسید کدام حقیقت و کدام حرف حق؟؟!! کیسه حموم های گرامی اگر بازیکن بوشهری به دلیل خطایش روی اولادی در دقیقه ی 16 کارت قرمز میگرفت نتیجه این میشد؟ خطای طالب لو روی بازیکن پرسپولیس هم نادیده گرفته شد که اگر داور با وجدانی بود پنالتی میگرفت و پرسپولیس بازنده این مسابقه نمیشد. البته هفته ی اول هم روی کریمی خطا کردند و آن خطا هم از دید داور پنالتی نبود و حق پرسپولیس خرده شد. گذشته از همه ی اینها هوای شرجی بوشهر هم یکی از دلایل باخت پرسپولیس بود. به هر حال بازی عالی استقلالی ها رو هم در برابر داماش دیدیم. شماها به جای فک زدن در مورد تیم ما بهتره برید یه فکری به حال استقلالتون بکنید که 90 دقیقه تو قوطی بود.به قول یکی از دوستان بهتره بگیم شانستقلال.به هر صورت آخر فصل همدیگه رو خواهیم دید.
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
در پایان هفته دوم استقلال چهارم است و لنگ پانزدهم !
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
آخی لنگ باخته سرورش برده امیر هم برده،می‌شه درک کار حال اون لنگی که توهم زده رو،عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه :)).
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
pandora - آلمان - کلن . آقا یا خانم خوب گوش کن یه نصیحت مجانی‌ بهت میدم، یه بار میگم دیگه تکرار نمیکنم. از طرز حرف زدنت معلومه از کدوم قماشی. چند وقته دارم کامنت‌هات رو اینجا می‌خونم و هر دفعه پاچهٔ یکی‌ رو میگیری. معلوم نیست طرفدار استقلالی یا بازیکن یا مربی‌، یا شایدم حزب بادی. بد جور توهم داری و خیلی‌ فکر میکنی‌ که از همه چیز سر در میاری، ولی‌ هیچ چی‌ بارت نیست. فکر میکنی‌ همه ازت میترسن و همه کابوس تورو دارن در صورتی‌ که طاووس هم نیستی‌، مثل یه طبل خالی‌ میمونی که فقط صدا داری. در هر مطلبی که در مورد سرورت نوشته می‌شه، مثل نخود نپختهٔ آش میپری وست و پرت و پلا میگی‌، از بس بیکاری و الاف. مولا نقطه شدی و از همه غلط املا میگیری چون فکر میکنی‌ خیلی‌ حالیته. یه شاهد هم داری از ترکیه به اسم اشکان که مثل خودت توهم داره. فکر میکنی‌ کل میکنی‌ و کسی‌ نمیتونه جلودارت بشه. تا حالاش که zoroye iran - اتریش - وین وقت و حوصلت رو داشته و از خجالتت هم حسابی‌ در اومده. کسی‌ جوابت رو نمیده فکر نکن ازت میترسه، کسی‌ به اراجیف تو اینجا اهمیت نمیده آقای الاف.
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
pandora - آلمان - کلن . 2). تا حالا باهات کل نکردم چون با کسی‌ کل می‌کنم که جنبه داشته باشه نه یه آدم بیکار مثل تو که جنبه نداره. به اشکان جونت گفتم به تو هم میگم، برو چند تا روپایی بزن تمرین کن، بعد با مربیت بیا اینجا حرف بزن. جوابت برام اصلا مهم نیست چون آدمی‌ نیستی‌ که ارزش کل کردن داشته باشی‌. یه سری به خودت بزن این روش حرف زدنت رو عوض کن که جز اختلاف و دو دستگی چیزی نتیجش نیست. جّو اینجا رو هم با این حرفای دره پیتیت مسموم نکن.
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
کابوس من و امیر رو داری ، چقدر عقده خود بزرگ بینی‌ داری آقا پسر ، در ضمن نمک رو هم میمالند به خیار ،با نمک
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

آبی ترین - ایران - تهران
اس اس رفت و برگشت . لنگیا بازم زیر اس اس رفت وبرگشتن.
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

$persian$ - ایران - تهران
perspolisi - استرالیا - سیدنی . این سروری که ازش صحبت می کنی کوش؟ چرا چند ساله همش پایین دست و پا میزنه؟ امسالم که از همین اول رفت پایین پس کو.در مورد پاندورام هراف نظر تو رو داره بنا نیست که این پیزا رو بهش نسبت بدی خیلی ادعات میشه باهاش کل بنداز لنگی
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
دم pndora گرم که بد جوری این لنگی ها را چزونده . این بدبختها هنوز از شوک بوشهر بیرون نیومدند دارن پرت و پلا میگن . آخه لنگی را چه به فوتبال . شما برید دم حموم لنگتون را پهن کنین با اون تیم زاغارت و درپیت!
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
perspolisi - استرالیا - سیدنی .قربون ادم چیز فهم
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
perspolisi - استرالیا - سیدنی . بعد از اینکه روپایی رو زدی برو دیکته علاف رو هم بنویس و درستش رو یاد بگیر،تو هم مثل زورو و بقیه لنگیا با این کلمه مشکل داری.اگه مرد هستی‌ بیا کل‌کل فوتبالی کن تا بری بغل بقیه لنگیا که پیش از این فرستادم،این حرفت فقط من رو میخندونه چون نشون میده کارم رو درست انجام دادم و لنگی رو نشوندم سر جاش.الان خوشحالم میبینم حرفای تو مثل حرفای زورو و بقیه افرادی می‌مونه که توی کل‌کل کم میارن و گیر به چیزهای دیگه میدهند.حالا هی‌ بگید پاچه میگیرم،شما وجود کل‌کل ندارید چون چیزی واسه گفتن ندارید چون تیمتون سوراخ بوده و هست.زبونتون بسته هست همیشه به جز ۲تا جمله چیزی ندارید بگید.هرچی‌ امثال تو بیشتر اینجا باشه و این حرفا رو بزنه من خوشحال تر میشم چون نشون میده بدجور سوختید از حرفای حق من :)
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
perspolisi - استرالیا - سیدنی . من تا روزی که اینجا باشم با همین مدل حرف زدن لنگیا رو میفرستم قاطی‌ باقالیا هر کی‌ هم ناراحته نخونه و نسوزه :))راستی‌ یه همشهری داشتی که اگه خودت نباشی‌ من حسابش نمیکنم و جوابش رو نمیدم،این رو یبار میگم خوب گوش کن که دیگه تکرار نمیکنم،هرجا ببینم یه لنگی قد قد میکنه و می‌خواد تیم سوراخش رو گنده تر از سرورش نشون بده،با گفتن چند حقیقت و آمار حقیقی‌ میشونمش سر جاش! و این همهٔ شما رو آتیش زده:))
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
دون دون جون حقیقت تلخه.ایشالا همه کابوس‌هات برطرف میشه.نمک هم میزنن به گمون چیز گندیده که گفتم :).
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
$persian$ - ایران - تهران . داداش چرا کم میای بیشتر بیا لنگیا منتظرت هستند:))
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
$persian$ - ایران - تهران . داداش کوچیکتم به مولا.این عقده ایی ها رو میبینی چه اتیشی گرفتند از حرفهای حق من :)) چه حالی میکنم جرات کل ندارند شروع میکنند به تخریب شخصیت.بی نواها
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
cantona - ایران - شاهین شهر . تو هم مثل من فقط بخند از دیدن جیلیز ویلیز اینها
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
$persian$ - ایران - تهران . داداش چرا کم میای بیشتر بیا لنگیا منتظرت هستند:))
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
$persian$ - ایران - تهران . داداش کوچیکتم به مولا.این عقده ایی ها رو میبینی چه اتیشی گرفتند از حرفهای حق من :)) چه حالی میکنم جرات کل ندارند شروع میکنند به تخریب شخصیت.بی نواها
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
cantona - ایران - شاهین شهر . تو هم مثل من فقط بخند از دیدن جیلیز ویلیز اینها
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
ترول (Troll) یک اصطلاح اینترنتی است و به کسانی اطلاق می‌شود که در جوامع آنلاین مثل فروم‌ها یا بخش کامنت‌های یک سایت، پیام‌هایی بی‌ربط، ناراحت کننده و فتنه آمیز ارسال می‌کنند با این هدف اصلی که بقیه را وادار به عکس‌العمل‌های احساسی کنند و باعث بحث‌های بی‌ربط به موضوع اصلی شوند. این کلمه می‌تواند هم به شکل اسم برای فرد ارسال کننده بکار رود و هم به شکل فعل برای خود عمل (مثلا ترول‌وری یا ترول کردن).برای مثال ممکن است یک نفر عمدا در مطالب خودش غلط دیکته‌ای بگذارد تا دیگران را تحریک به صحبت در این مورد کند یا اگر هوش بیشتری داشته باشد، در متنی که ظاهرا تلاش می‌کند غلط‌های دیکته‌ای و دستوری دیگران را اصلاح کند چند غلط بگنجاند تا بقیه شروع به دادن جواب‌های احساسی کنند و بحث از موضوع اصلی منحرف شود. / ترول لنگی lo0o0o0l
سه‌شنبه 18 مرداد 1390

Pull.over - قطر - دوحه
خود گویی و خود خندی؛عجب مرد هنرمندی!! ضمنا این کامنت آخریت مخصوص خودته که البته از تیراژه - سوئیس - لوزان کش رفتی.جناب بی شخصیت. کیسه ی ترولی!
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

Pull.over - قطر - دوحه
اینو الان دیدم.https://iranianuk.com/article.php?id=66361 راست میگن،به همچون تو ترولی نباید محل .. گذاشت و نباید به تو غذا داد.
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
Pull.over - قطر - دوحه . کیسه پر از یخ،پماد و خمیر دندون رو استفاده کن شاید جواب بده لنگی سوراخ:)).
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
perspolisi - استرالیا - سیدنی . دوست پرسپولیسی این پاندورا یه ادم بیکاره و از لحاظ روحی روانی مشکل داره و از فوتبال فقط بوقزنی اونهم نصف و نیمه بلده و ...این خیلی برا خودش نوشابه باز میکنه ولی من نوشابشو مرتب براش به حناق تبدیل میکنم حرف از امار میزنه امار نشون میده که پرسپولیس بیشتر جام برده و پر افتخارترین تیم ایرانه..
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

$persian$ - ایران - تهران
pandora - آلمان - کلن . مهم نیست شخصیت تو انقدر بزرگه که حتی 10 صفحه text هم خدشه ای بهش وارد نمیکنه،فقط پرسپولیس سورااااخ استقلال هوووورا همین براشون بسه. Pull.over - قطر - دوحه . رفیق کل فوتبالی فقط همین...آدم نباید به خودش اجازه بده با دیدن چندتا کامنت در مورد شخصیت بقیه قضاوت کنه آخه مگه میشه با کامنت آدما رو شناخت. استقلال سرورت باشه و موفق باشی. perspolisi surakh - استرالیا - سیدنی. دیدی سوراخت کردم :).
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

$persian$ - ایران - تهران
pandora - آلمان - کلن . مهم نیست شخصیت تو انقدر بزرگه که حتی 10 صفحه text هم خدشه ای بهش وارد نمیکنه،فقط پرسپولیس سورااااخ استقلال هوووورا همین براشون بسه. Pull.over - قطر - دوحه . رفیق کل فوتبالی فقط همین...آدم نباید به خودش اجازه بده با دیدن چندتا کامنت در مورد شخصیت بقیه قضاوت کنه آخه مگه میشه با کامنت آدما رو شناخت. استقلال سرورت باشه و موفق باشی. perspolisi surakh - استرالیا - سیدنی. دیدی سوراخت کردم :).
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

nader46 - انگلیس - ایران
چند نفر بیکارالدوله فکر میکنن با یک گل بهار می یاد!!!نهههه خیر,,,ازاین خبرانیست شاهنامه اخرش جلده.همچین بایک بردذوق زده شدن ,,,انگارقهرمان جهان شدن.امثال هم به جای جام,,,,لگن پلاستیکی سوراخ گیرتون مییاد.
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . باز سردسته عقده و سوزش بین لنگیا افسار پاره کرد و شروع به توهین کرد :)) عزیزم کمپرس یخ و پماد و خمیردندون رو همزمان بمال به اونجا که میسوزه،خوب نمیشی‌ اما آرومت میکنه.تو و دوست لنگیت هم بدجور اینجا ضایع شدید،دیدی که به جز اشکان باز هم هستند کسانی‌ که بزنند تو دهان یاوه گو ها:) آمار هم ۱۴ به ۱۳ هست،افتخار یعنی‌ عقده همون ستاره که تیمت و خودت دارید.هرجوری حساب کنی‌ استقلال سرورته،چه از جام‌های گذشته که میرسیم به قهرمانی آسیا چه ۱۰ سال اخیر لیگ برتر چه ۵ سال اخیر و و و :) اون کمپرس یادت نره،برو این تاپیک توصیه‌های بیشتری برات کردم. https://www.iranianuk.com/article.php?id=66322
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
$persian$ - ایران - تهران . فدای تو داداش گٔل که اینقدر محبت داری.دیگه واضح هست که هیچ حرفی‌ واسه کل‌کل ندارند شروع میکنند به خالی‌ کردن عقده‌های دوران بچگی‌ تا الانشون.از روز اول همین بوده،کابوس شده براشون.تیم سوراخشون همیشه کاری کرده تو کل‌کل ببازند.حالا بذار اینجوری خودشون رو خالی‌ کنند،من راضی‌ نیستم کسی‌ به خاطر لنگ سوراخ سکته کنه ! بذار خالی‌ بشند عزیزم.ما هم بیشتر میخندیم هرچی‌ تعداد افرادی که اینجوری ابراز سوزش میکنند بیشتر باشه:) میبینی‌ که باز این شروع کرد به توهین.ایندفعه به تو هم گفت بوقچی،توی یه تاپیک دیگه،این نشون میده جلو هر کس کم میاره از این حرفا میزنه.یه علیرضا محمد رو بهش گفتی‌ شروع کرد توهین کردن،بعد میگه من جواب توهین میدمو به کسی‌ توهین نمیکنم،باز به من هم امروز شروع کرد اراجیف گفتن:)) / میدونم از سر کار میای اینترنت و ۵شنبه جمعه اکثرا نمیای،اما سعی‌ کن بیشتر بیای،جواب این آدما رو ندی فکر میکنند خبریه،نمیدونند شرایط اینترنت اومدن تو رو عزیزم.
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
$persian$ - ایران - تهران . رفیق هر کس طرز فکر و صحبت کردنش و الفاظی که بکار میبره نشون دهنده شخصیتشه و الان تمام افراد سایت این شخص رو یک ادم بی و بی.. و بی.. میشناسن البته مهم نیست بهرحال همچین ادمی نباشه روانپزشکها و روانکاوها و تیمارستانها بیکار میشوند و نون در نمییارن و همچین سوژه ای نباشه به کی بخندیم
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. از این به بعد جواب من به تو و امثال تو اینه:کمپرس یخ و پماد و خمیر دندون،هم به خاطر سوزش از سرورت و امیر هم من.کسانی‌ که اینجوری شروع به فحاشی میکنند و تو سردسته همشون هستی‌ به این چند دلیل این کار رو میکنند:ضعف شخصیت،ضعف تربیت،ضعف اعصاب،و کم آوردن مقابل تیم سرورت،امیر خان و جواب نداشتن در کل‌کل فوتبال با من،من نیاز به توهین متقابل ندارم چون این کار مال کسانی‌ هست که این ۵مورد رو دارند کسی‌ که تیمش استقلال هست هیچوقت کم نمیاره که بخواد توهین کنه....
چهار‌شنبه 19 مرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.