متهم به تجاوز خمینی‌شهر: نیت مذهبی داشتم، تجاوزی رخ نداد!

متهم به تجاوز خمینی‌شهر: نیت مذهبی داشتم، تجاوزی رخ نداد!

سایت اصول‌گرای تندرو جامعه نو نوشت: بعد از گذشت نزدیک به 2 ماه از جریان خمینی‌شهر اصفهان در پی تماس فردی ناشناس با خبرنگار جامعه‌نو ابعاد جالبی از این حادثه بیان شد که نگاهی اجمالی به آن می‌تواند تاثیر بسزایی در روند این پرونده داشته باشد.
فرد مذکور که نخواست نام خود را بیان کند خود را از نزدیکان یکی از متهمین به معاونت در حادثه خمینی‌شهر که به ناحق در این مسأله گرفتار شده است عنوان کرد. این متهم که (ج.ر) نام دارد و از باغ‌داران اطراف محل حادثه می‌باشد، نحوه درگیری خود با این جریان را قبل از دستگیری برای این فرد تعریف می‌کند که جای بسی تامل دارد. (ج.ر)بیان می‌کند که در خانه به علت بیماری در حال استراحت بوده است که یکی از اهالی باغدار محل در تماسی ادعا می‌کند که عده‌ای زن و مرد بصورت مختلط و نابهنجار پارتی‌ای مفتضح را در محل به راه انداخته‌اند و از من خواست تا برای برخورد با ایشان به محل بروم. این متهم در ادامه گفت: من نیز با وجود مریضی بدلیل حس مذهبی برای بررسی صحت حادثه با نیت برخورد با چنین افعال مفسدانه‌ای به محل رفتم و پس از اطمینان، با بقیه افرادی که برای برخورد با این حادثه جمع شده بودند به یکباره وارد مجلس شکل‌گرفته شدیم و پس از جداکردن مردان، زنان را به باغی دیگر منتقل کرده و سپس رها کردیم. اما موضوعی که در این بین شاهد بودیم حضور دو زن ارمنی رقاصه در بین جمع آن زنان بودیم که به حضور در مجالس فساد معروف بودند. بی‌اعتنایی مردان حاضر در آن پارتی پس از جدا کردن زنان از ایشان و بیان این مطلب از سوی ایشان که ((هرکاری می‌خواهید با زنان انجام دهید ولی کاری با ما نداشته باشید)) یکی از نکاتی بود که در گفته‌های این متهم بیان شد و در آن صحنه نیز تعجب افرادی که برای برخورد ایشان رفته بودند را برانگیخت. وی افزد: ناگفته نماند که یکی از افراد بین ما که تحت تاثیر جو فاسد موجود بعد از انتقال زنان قرار گرفته بود و قصد انجام فعل حرام را داشت، با برخورد قهرآمیز ما روبرو شد و نهایتاً تجاوزی صورت نگرفت. ولی روز بعد از این واقعه وقتی زنان معلوم‌الحال اقدام به شکایت از افرادی که پارتی ایشان را برهم زده بودند می‌کنند مراجع مربوط با نگاهی سطحی به ریشه‌های این حادثه و نقش مردان حاضر در پارتی بعد  ز رسانه‌ای شدن این ماجرا و فشارهای موجود ابعاد نگرش به این ماجرا را مورد غفلت قرار دادند.
فضول میرزا - سوئد - استکهلم
(ج.ر) تو غلط کردی که به حریم خصوصی دیگران وارد شدی!
یکشنبه 2 مرداد 1390

l3e4uty9irl - امریکا - بربنک
باید هم خودتونو پاک نشون بدین با این دین زیر نافیتون کثافت ها. دین شما که رواج فساد و زنا است چرا واسه تبرئه شدن ادیان دیگه رو به بازی می کشید?.
یکشنبه 2 مرداد 1390

nooshyn - فرانسه - رن
اخیییی طفل معصوم !!! یک کم بهش رو بدی میگه اون زنهای نابکار بمن مریض تجاوز کردند.. جالبه که اینقدر خرتوخره که دیگه کسی برا دروغ بافتن خیلی به مغزش فشار نمیاره
یکشنبه 2 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
وای بر ما, وای بر فرهنگ ما و وای بر اینده ما !
یکشنبه 2 مرداد 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
ای بر پدر دروغگو لعنت.اخه مردک ریز مغز شما چکاره بودی که برای امر بمعرف به باغ رفتید?تا بوده و نبوده در این موارد نیروی انتظامی واردعمل میشه.و جالبه که برای امربمعروف مردک از دیوار وارد شده.ای ننگ بر شما نامردها.
یکشنبه 2 مرداد 1390

mansourehtaghavi - ترکیه - ازمیر
خاک بر سرت وبر سر اون دین ومذهبت اوباش.این مذهب مهوع شوه عذاب روحی برای همه.من شخصا خیلی از جوانانمسلمان را دیدم که انجیل دست دارند وآنرا میخوانند تا مسیحی شوند.آقایان با شرف نظام در مورد تجاوز جنسی میگویند :اگر خانم ها محجبه بودند هرگز تجاوزی صورت نمیگرفت.منهم اینجا میگویم اگر این حکومت ظالم اسلام را خراب نمیکرد هرگز گرایش جوانان وحتی میانسالان بمسیحیت وعوض کردن دین شان اینقدر شدت پیدا نمیکرد.جمهوری اسلامی از هر نظر یعنی اخلاقی-دینی-اقتصادی-علمی وووو مردود است.
یکشنبه 2 مرداد 1390

topol mopol - قطر - دوحه
کمشید کثافتها............همتون به اسم دین همه کار میکنید.حتما از مولاهاتون یاد کرفتید........اصلا بابا کسی نیست که به این اشغالها بکه.به شما جه ربطی داره بارتی اوننننننننننننننننننننننننا..........
یکشنبه 2 مرداد 1390

farhad352 - ایران - تهران
رژیم ریا کار این بار هم مجبور به خلق اراجیف تازه ای شده است تا فقط ابلهانی از قماش خود را بفریبد و نقض حقوق شهروندی را زیر پا گذارد و اوباش متجاوز ومزدور خود را باز هم چون دفعات قبل نظیر حمله به کوی دانشگاه و تجاوز به زنان و مردان این مرز و بوم از مجازات معاف بدارد و بزودی تجاوز شدگان نظیر دانشجویان دانشگاه دادگاهی و محاکمه خواهند شد! ننگ و لعنت خمینی ملعون و خامنه ای خون آشام و سگان هارمتجاوز و مزدور رژیم تازی در ایران
یکشنبه 2 مرداد 1390

gorgnama - ایران - تهران
ارواح خیکه ننت تو که راس میگییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 2 مرداد 1390

abi6156 - مالزی - ایبو
به نظرم خفه شی بهتره.رذل کثیف
یکشنبه 2 مرداد 1390

gray_wolf - ایتالیا - رم
نهایتا تجاوزی صورت نگرفت؟عجیبه
یکشنبه 2 مرداد 1390

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
سایت اصولگرای الف متعلق به توکلی نماینده تهران تاکنون حدود ده مقاله در این مورد منتشر کرده و در همه این مقالات به دفاع از متجاوزان و محکوم کردن قربانیان پرداخته. با اینحال فکر نمی کنم دستگاه قضایی متهان را رها کند چون در این صورت تجاوز ه صورت امردی عادی در کشور در خواهد آمد و در صورت عدم دفاع نیروی انتضامی و قضایی مردم بایستی برای دفاع از خودشان همیشه مسلح باشند.
یکشنبه 2 مرداد 1390

پرفسور - هلند - دن هاق
ها ها ها ها.. وای مردم از خنده!!.. پس بنده خدا ها انگیزه مذهبی داشتن!!. ما رو بگو فکر کردیم اراذل و اوباش بودن.. چقدر ماها آدمای بدبینی هستم.. حالا سوالی که پیش میاد اینه که همه میتونن با انگیزه مذهبی! از این کارا بکنن؟
یکشنبه 2 مرداد 1390

khodesham - مجار - بودا
شما به ... خندیدی که اونارو جدا کردی. ... عقده ای های فضول کثیف...
یکشنبه 2 مرداد 1390

dreamcatcher - ایران - تهران
چرا شر و ور می گید پزشکی قانونی قبل از هر چیزی افراد رو معاینه می کنه و آثار تجاوز کاملا مشخص هستش و اینکه پلیس همون روز حادثه رسیده و در هر صورت هیچ چیزی ورود به حریم شخصی افراد رو توجیه نمی کنه و اینکه اگه می خواین افراد جانی و متجاوز رو تبرئه کنید اقلا بگردید یه داستانی پیدا کنید که کودکانه نباشه
یکشنبه 2 مرداد 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
به دلیل همین نیت مذهبی هستش که تو و امثال تو از یک مادر و صد پدر صیغه ای بوجود امدین و با این عقده که هر کدام از ان پدرها هم بانیت مذهبی بزرگتان کردند حتی بفول خود بی ناموست از بستر بیماری شبانه راه افتادی که از غافله عقب نمانی.
یکشنبه 2 مرداد 1390

farhadfb - ایران - تهران
این کثافت تو خانوادهای بزرگ شده که با چنین افکاری زندگی میکند پس باید قانون اسلام را بر تمام اعضای این خانواده اجرا کرد و بر سر مادر و خواهر و زن و هرکسی که تواین خانواده کثیف هستند این اعمال رو روی اونها اجرا کرد****درود بر کوروش کبیر و خاندان او***نفرین بر اعراب و اجدادشان.
یکشنبه 2 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
اره .../حس مذهبی!!!!!!همان حس مذهبی تجاوز به زنان کافر باعث کثافتکاریها و جنایات سپاهیان این دین خونریز در کشورهای اشغال شده از جمله ایران بود/ وقتی ملتی مثل جن و بسم الله از مطالعه فراری باشد برایش تاریخ جعلی می سازند 8000 امامزاده و چاه جمکران/ قابل توجه ماله کشان این دین در سایت/
یکشنبه 2 مرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
نیت مذهبی میکنم,قربتا الی الله,,,,,,,,
یکشنبه 2 مرداد 1390

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
یاد تاریخ و زمانهایی به خیر که در اصفهان چطور انسانها چه یهودی و مسیحی و مسلمان در کنار هم بصورت مسالمت آمیز و امن زندگی میکردند...........
یکشنبه 2 مرداد 1390

snowy me - سوئد - مالمو
تو غلط کردی مرتیکه ی عوضی. به چه حقی وارد حریم خصوصی مردم شدید؟ حتما فقط از روی خیرخواهی بوده!!!!!! آره اون مردها هم گفتن هر کاری میخواهید با زنان ما بکنیدو فقط به ما کاری نداشته باشید!!!!!! آخه مردک ملتو .. فرض کردی؟ البته حق هم دارید. یعنی حقشو داده بهتون حکومت کثیفتون. بعید نیست تشویقی و پاداش هم بهتون بدن. مملکته دیگه. میگن بگیر،ببر،بزن،تجاوز کن،بکش،حالا بفرمائید بهشت. لعنت خدا به تو و امثال تو و رهبرت.
یکشنبه 2 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
گفتم این کارها فقط مختص حزب الهی و بسیجی است بدستور دینشان عمل کردند.
یکشنبه 2 مرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
آخرشم این زنان بیگناه متهم شناخته شده و متجاوزان جایزه دریافت میکنند. یکی از متجاوزان هم احتمالاْ یه رژ لبی چیزی کش رفته که دادگاه به اونم رسیدگی میکنه. ننگ بر این حکومت اسلامی ظلم ستم که این اجازه رو به بسیجی ها داده که هر گ..ی دلشون میخواد بخورن و به مهمانی مردم هم کار داشته باشن. یه مشت اراذل اوباش که فقط میتونن در بسیج کسب روزی کنند.
یکشنبه 2 مرداد 1390

parniyan_215 - ایران - اصفهان
جالبه یعنی بدون حکم ورود از طرف قاضی وارد شد و در 1 چشم به هم زدن فهمیده این خانومها و آقایون به هم محرم نیستن و اونارو جدا کرده؟؟؟!!!!!
یکشنبه 2 مرداد 1390

bookiak - امارات - دبی
ای حـ..., تو که میگی تو بستر مرگ بودی چی شد که اسم پارتی مختلط شنیدی حالت خوب شد؟
یکشنبه 2 مرداد 1390

iSam - انگلستان - لندن
آقا جون مادرت این شر و ور را رو ننویس تا آدمایی مثل مرگ بر اسراییل بل نگیرند.
یکشنبه 2 مرداد 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
وضو هم گرفتی? یا همین جوری مثل ا...غ سرتو انداختی پایین و ... اگر وضو نداشتی, نیت خیرت بی اجر میمونه ها. خاک بر سرت که مایه ننگ ا...غی.
یکشنبه 2 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
تا حالا که متجاوزین اراذل و اوباش معروف منطقه بودند!!! حالا خوبه نیت مذهبی داشتند وگرنه به مردها هم تجاوز میکردند. خون حاج آقا گلستانی و شرکاء در رگهای این بسیجی ها جریان داره. حاج آقا گلستانی هم برای امر خیر محللی با فاطی کماندو خودش رابطه جنسی داشته!!! گور پدرت خمینی که این منحرفین جنسی رو به جون ملت انداختی. مرگ بر خامنه ای
یکشنبه 2 مرداد 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
Atheist-0 - کانادا - ونکوور و bita tehrani - کانادا - ویکتوریا این صد پدر صیغه‌ای و قربتا الی الله,,,,,,,, را خیلی خوب اومدید. مرسی ایرانیان عزیز مقیم کانادا.
یکشنبه 2 مرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
ای بابا رفته بوده امر به معروف و نهی از منکر دیگه. از قبیل این افراد دائم تو خیابان دارن به فهم و شعور و آزادی فردی ملت تجاوز میکنند اگر کار نیروی انتظامی و فاطی کماندو هامجازات داره که کار مذهبی اینها هم مجازات داشته باشه.
یکشنبه 2 مرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
Neda02 - کانادا - اتاوا/ قابل نداشت عزیز.
یکشنبه 2 مرداد 1390

dara20 - ایران - تهران
بیچاره حرف حق زده قصد تجاوز به سبک اسلامی از نوع شیعه 12 امامی داشته تازه صیغه رو هم جاری کرده بودند و بسم الله هم قبل از تجاوز گفتند و سوره مبارکه نسا را نیز با صوت لاتی قرائت فرموده بودند. روش کاملا ولائی و به روش مرسوم رهبری نزدیک است.
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.