۲ کودک آزاردیده جان باختند

2 کودک آزاردیده جان باختند

2 کودک خردسال که در 2 حادثه جداگانه مورد‌کودک آزاری قرار گرفته بودند، روز گذشته در بیمارستان تسلیم مرگ شدند. این 2 پسربچه به نام‌های محمد پویا و پارسا بودند که از اوایل تیرماه به خاطر این که مورد کودک‌آزاری قرار گرفته بودند، به بیمارستان بهرامی تهران منتقل شدند و تلاش پزشکان برای نجات جان آن دو آغاز شد، اما آنها پس از چند هفته بستری شدن در بیمارستان در حالی که به کما رفته بودند، روز گذشته تسلیم مرگ شدند.

این در حالی است که مادر پارسا و مرد مورد علاقه وی به اتهام کودک‌آزاری در زندان به سر می‌برند و در پرونده مرگ محمدپویا نیز، پدر سنگدل وی بازداشت شده است و تحقیقات از این 3 متهم همچنان ادامه دارد.

پارسا، نخستین قربانی

به گزارش «جام‌جم»، نخستین قربانی که پارسا نام داشت، اوایل تیرماه در حالی که به دلیل ضرب و جرح بی‌هوش شده بود، به بیمارستان فیاض‌بخش تهران منتقل شد. پزشکان در بررسی از وضعیت کودک مشاهده کردند، روی بدن وی آثار سوختگی با سیگار، کابل، شلنگ و سیخ داغ وجود دارد.

پزشکان با اطمینان از این که پارسا مورد کودک‌آزاری قرار گرفته است، ماجرا را به ماموران کلانتری 151 یافت‌آباد گزارش دادند و با حضور ماموران کلانتری در بیمارستان، مادر کودک و مردی که او را همراهی می‌کرد، دستگیر شدند.

بنابراین گزارش، از همان زمان تلاش پزشکان برای نجات پارسا آغاز شدولی با وخامت حال وی، کودک به بیمارستان بهرامی منتقل شد و تلاش‌ها برای نجات وی ادامه پیدا کرد.

انکار مادر به کودک‌آزاری

با تشکیل پرونده قضایی در این زمینه، مادر پارسا در بازجویی‌ها گفت: چند سال پیش ازدواج کردم، اما پیش از تولد پارسا وضعیت نابسامان مالی ما موجب شد تا شوهرم ما را ترک کند.

وی افزود: بعد از تولد فرزندم، شوهرم به طور غیابی طلاقم داد و سرپرستی فرزندمان را به من سپرد. با کار کردن هزینه زندگی‌مان را تامین می‌کردم تا این‌که از چند ماه پیش با مردی آشنا شده و تصمیم به ازدواج گرفتیم اما خانواده‌ام با این وصلت مخالف بودند.

بعد از مدتی متوجه اعتیاد محمدرضا ـ مرد مورد علاقه‌ام ـ شدم. زن جوان ادامه داد: محمدرضا به من قول داد اعتیادش را ترک کند اما بی‌فایده بود و چند بار مرا مجبور به مصرف مواد مخدر (شیشه)‌ کرد و با اجاره خانه‌ای از من خواست در آنجا زندگی کنم.مادر جوان با اشاره به شب حادثه کودک‌آزاری گفت: 20 روز قبل از حادثه این مرد از من خواست پارسا را نزد خودم بیاورم تا مقدمات ازدواجمان را فراهم کند. چند روزی از آمدن پسرم نگذشته بود که یک شب به ملاقاتمان آمد و با دیدن پسرم که بی‌قراری می‌کرد وی را بشدت کتک زد و دست و پای او را سوزاند و پس از کتک زدن من، ما را در خانه زندانی کرد و متواری شد. وی اضافه کرد: در این 20 روز وضعیت جسمانی پسرم هر روز بدتر می‌شد تا این‌که پارسا به کما رفت و در روز بیست و یکم مردی که با او قصد ازدواج داشتم به دیدارمان آمد و وقتی پارسا را بیهوش دید، ما را به بیمارستان منتقل کرد.

دومین قربانی محمد پویا کودک 4 ساله‌ای بود که خانواده‌اش هنگام انتقال او به بیمارستان بهرامی ادعا می‌کردند کودک بعد از مصرف مواد مخدر (کراک)‌ بیهوش شده است.

کادر درمانی بیمارستان تلاش برای نجات وی را آغاز کرده بودند تا این‌که معلوم شد، این کودک همان فردی است که اوایل فروردین سال جاری خانواده‌اش اورا به خاطر مصرف مواد مخدر کراک به بیمارستان آورده و این کودک چند روزی بستری بود و خانواده‌اش با تعهد قضایی، او را تحویل گرفته و به خانه برده بودند. با مشخص شدن این موضوع، پرونده‌ای تشکیل و والدین وی بازداشت شدند. آنها در بازجویی یکدیگر را مقصر دانستند تا این‌که مادر کودک گفت، شوهرش مرد معتادی است و مواد مخدر (کراک)‌ را به زور به خورد پسرمان داده تا او آرام شود و خودش بتواند با دوستانش در خانه مواد مخدر مصرف کند.

در پی این اظهارات مادر و پدر کودک با دستور قضایی روانه زندان شدند. بنابراین گزارش، با مرگ 2 پسر خردسال، رسیدگی به هر دو پرونده وارد مرحله جدیدی شده و اجساد 2 قربانی با قرار قانونی به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

درپی این اظهارات، مرد معتاد نیز بازجویی شد و ادعا کرد مادر کودک وی را شکنجه کرده است وهمچنان متهمان یکدیگر را مقصر آن حادثه معرفی می‌کنند.

مرگ دومین کودک

ayoobirani - ایران - رشت
تمام نگرانی پلیس و دستگاه قضایی حجاب...نگهداری از سگ.. قلیون کشیدن خانما.. جالبه...
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

kiyasha - المان - برلین
این یعنی اخر تمدن , اخر 2500 سال تاریخ, آخر فرهنگ , آخر هر چیزی که شما نامش را می خواهید بگذراید.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
به به ایران را عشق است مرگ بر جمهوری اراذل و اوباش تازی بی سواد
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

setareye shomal - انگلستان - لندن
باید زنده زنده پدر ومادر این بچه های معصوم و سوزوند
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

Matilda71 - سوئد - سوئد
لعنت بر شما اخه چطور تونستید / خدایا قلبم سوخت / اخه چرا ? فرشته های کوچولوی من اسوده بخوابید/ گریه......
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

sara shirazi - انگلیس - لندن
این چیزا برای جمهوری اسلامی مهم نیست مهم اخوندهایی هستند که گوشه به گوشه ایران بالای منبراشون در حال چرتو پرت گفتن و یاوه گویی هستند.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

farhad352 - ایران - تهران
. امام زمان میاید تا همه را از دست معاون خون آشامش نجات دهد!. مرگ بر دین و حاکمان تازی که چیزی جز غارت و نکبت و فقر و جنایت برای ایرانی نداشتند. کلیپ زیر را ببینید:. https://www.youtube.com/watch?v=BEdL9zG2Z0Yfeature=player_embedded#at=209.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

lucina - ایران - تهران
اینا که مشکل نیست مشکل مردم ما فقط بی حجابی و قلیونو دوستی دختر پسراست الان ما تو کشورمون همه چی ارومه فقط این چیزا زیاده که این مادر... دارن اونم حل میکنن که مبادا یه خورده ما ها از این دنیا لذت ببریم
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

hafeze shirazi - ایران - تهران
مادرا حجاب داشتن؟ اگه داشتن که قضیه حله بچه ها بد حجاب بودن. نکبت ها خودشون وارد کننده و سازنده مواد هستند . اعتیاد همه گیر شده . الهی که بچه هاتون مسئولین و مسببین جلوی چشمتون تیکه پاره بشن.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

ssepehr - ایران - ایران
دلم بدجوری گرفته. آخه چرا یک عده پست و نالایق و شیطان صفت پدر ویا مادر میشند؟ لعنت بر این شیطان صفتان و ددمنشان. جامعه اسلامی!!! ما در بی اخلاقی و سنگدلی و پست فطرتی سیر صعودی را طی میکنه!
جمعه 31 تیر 1390

shabparast - ایران - شمال
خدااااااا من که دارم دیوونه میشم بهم صبر بده.....
جمعه 31 تیر 1390

topol mopol - قطر - دوحه
وایییییییییییییییییییییی. ییییییییییییی بر ماااااا.................به کجا رسیده ایم.
شنبه 1 مرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.