سرمربی مالدیو: دیگر آن تیمی نیستیم که مقابل ایران ۱۷ گل بخوریم

سرمربی مالدیو: دیگر آن تیمی نیستیم که مقابل ایران 17 گل بخوریم

سرمربی تیم ملی فوتبال مالدیو گفت: شرایط نسبت به گذشته فرق کرده و ما آن تیم قدیمی نیستیم که مقابل ایران 17 گل دریافت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت مالدیواسکور، دیگو کروسیانی، سرمربی رقیب آینده ایران اظهار داشت: بازی دوستانه ایران و ماداگاسکار را تماشا کردم. نتوانستم قابلیت‌های بازیکنان ایرانی را ارزیابی کنم. چرا که بسیاری از بازیکنان کلیدی بازی نکردند.

وی افزود: نتوانستم پتانسیل تیم ایران را مورد سنجش قراردهم.‌ آنها بازی بسیاری آرامی داشتند. از 40 یا 50 درصد تیم اصلی خود استفاده کردند و نیروی خود را روی نیمکت ذخیره حفظ کردند. این مربی همچنین اظهار داشت هدفش از بازی خارج از خانه با ایران، گم‌گل‌خوردن است. وی بیان کرد: امروز هر نتیجه‌ای ممکن است در فوتبال رخ دهد. اکنون فوتبال با پنجاه سال قبل متفاوت است. دیگر تیم خوب یا بد وجود ندارد. حتی تیم‌های کوچک می‌توانند تیم‌های بزرگ‌تر را با خلق یک شگفتی متوقف کنند. در مقطع کنونی، ما شاید نتوانیم ایران را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم و از آن سو نیز دیگر ما آن مالدیوی نیستیم که از ایران 17 گل بخوریم. تیم مالدیو در مرحله رفت مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل روز شنبه آینده در ورزشگاه آزادی دیدار رفت خود را برابر شاگردان کارلوس کی‌روش انجام خواهد داد.

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
اخی بمیرم بچه عقده ای شده!! عیب نداره حالا میتونین 17 گل به ما بزنین..بدو برو بازی کن افرین بچم!!!
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
ایران هم دیگه تیمی نیست بتونه 17 تا بزنه:)
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
تیم ملی ما دیگه به اون دوران طلایی بر نمیگرده،یادشون بخیر،علی پروین و تیم ملی ما دیگه به اون دوران طلایی بر نمیگرده،یادشون بخیر،علی پروین و
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول جالب گفتی لول
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

آینه - انگلیس - لندن
همه که از موقعیت فعلی ایران از ...کره میگیرند شما هم از این موقعیت تیم ملی ایران که دوران خوبی نداره بول بگیر و ادعا کن تیم شما پیشرفت کرده.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

lord.araz - سوئد - استکهلم
اره حتما پیشرفت کردین ایندفه 16تا میخورین
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
چرا اتفاقا همون سوراخی هستید که بودید .. ایران دیگه اون تیم نیست که 17تا بزنه
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
تیم ایران هم مثل قدیم نیست.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

رضا ایرانی - آمریکا - لس انجلس
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه. بابا, مصدق خیلی وقته رفته!!!!. این اتفاق زمان پروین نیفتاد, زمان دایی باقری عزیزی و عابد زاده بود . اقات فدات شه فرزندم!!ررر
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.