۱۰ اشتباه خانم‌ها در لباس پوشیدن


10 اشتباه خانم‌ها در لباس پوشیدن    


تا حالا شده که شما و دوستتون که از لحاظ سایز مث هم هستین یه لباس رو بپوشین ولی حس کنین که اون تو اون لباس برازنده تر هست؟این بر میگرده به این که شما بدونید اصولا انتخاب یک لباس فقط سایز نیست ...بلکه چیزهای دیگه ای هم هست که اگه رعایت بشه..لباس به تن شما هم به همون اندازه برازنده خواهد بود...معمولا 10 تا نکته هست که تو لباس پوشیدن خیلی مهمه و خیلی ها هم بهش توجه نمیکنند1- انتخاب رنگ اشتباه پوشیدن لباسی با رنگ متناسب با پوست و رنگ موی شما باعث میشه سالم و سرجال و زیبا با حداقل چین و چروک به نظر بیاین...2-آرایش زیادمتاسفانه اشتباه بزرگ دیگه  استفاده افراط آمیز از لوازم آرایش هست.آرایش زیادی باعث میشه خطوط صورت بیشتر نمایان بشه و چهره خسته نشون داده بشه..آرایش رنگ روشن و سبک واسه روز و یه کمی تیره تر واسه شب ایده آل هست.آرایش زیاد شما رو زیباتر از اون چیزی که هستین نشون نخواهد داد ... 3- پوشیدن لباس های تنگپوشیدن لباسهای خیلی تنگ  باعث میشه شما چاق‌تر نشون داده بشین نه لاغرتر ... اینو فراموش نکنین4- لاک ناخن پریده..راستی شما از لاک استفاده اگه میکنین واسه اینه که ناخن هاتون زیباتر بشه ... لاک ناخن نا مرتب فقط توجه بقیه رو به شلخته بودن شخص جلب میکنه5- یه مدل موی قدیمی و یا موهای نامرتباولین چیزی که توجه همه رو در وهله اول ملاقات جلب میکنه مدل موی شماست..که جایگاه شما (از لحاظ تحصیلات، شخصیت و....)نشون میده.  پس سعی کنین مراقب مدل ،رنگ و...موهاتون باشین.6- کفش نامرتب  و کثیفاگه میخواین ظاهرتون مرتب باشه از کفشاتون مراقبت کنین و مرتبا اون ها رو واکس بزنین7- ریشه موهااگه موهاتون رو رنگ میکنین..هیچ چیزی زشتر واسه موهای شما از یه موی دو رنگ...با ریشه های در اومده سفید ..و...نیست..8- لباس زیر مخصوص بالاتنهوقتی یه تاپ میپوشین مواظب باشین که بندهای لباس زیرتون پیدا نباشه...9- جورابی که به لباستون نمیادهمیشه جورابتون رو با رنگ کفش...دامن  و یا شلوارتون هماهنگ انتخاب کنین10- و بالاخره این که بدونین تو هر محیطی چه جوری باید لباس  پوشیدتو محیط های کاری هیچ زمان نباید لباسی پوشید که خیلی جلب توجه بکنه؛ مگر این که لازمه کارتون باشه (مثل فروشندگان لباس و....)همچنین دامن یا مانتو خیلی کوتاه 5 سانت بالای زانو، تاپ، شلوارهای خیلی تنگ، گردنبند و گوشواره های خیلی شلوغ(جینگول..مینگول)جواهر و طلای زیاد، شلوار و دامن و مانتوی چرم ویا هرچیزی که براق باشهیک نکته مهم هیچ وقت تو محیط های اسپرت مثل کنار دریا،کلوپ های ورزشی،پارک ها با کفشی با بیشتر از 3 سانت پاشنه و ارایش خیلی زیاد وارد نشین.لازمه یه محیط اسپرت،پوشیدن لباس راحت تر از زمان دیگر هست.عده ای واسه قدم زدن تو ساحل یا پارک از کفش پاشنه بلند استفاده میکنن.این به همون اندازه غیر عادی هست که اگه ببینین یه آقایی با کت و شلوار و کراوات کنار ساحل قدم بزنه.
khosh bavar - ایران - یزد
من بعنوان جنس مخالف که مرد هستم, از این نوع تیپ خانمها بیشتر خوشم میاد که الکی یکطوری درهم و برهم لباس و جوراب و کفش میپوشند که باعث جلب توجه ام بشه, زیرا " دیگر خانم " ها مثل هم هستند و بدینخاطر خسته کننده ! پس خانمها با یک کم فریبکاری بهتر میتوانند بر رقابتشان که خانمهای دیگر هستند پیروز شوند !
دوشنبه 27 تیر 1390

عرق سگی - ایران - تهران
یه چیزی ؟ فکر کنم این مطلب ها همش برای خانوم های خارجه نشین باشه /
دوشنبه 27 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
نکته های جالبی بود منم با آرایش ملایم موافقم . سلیقه داشتن تو انتخاب لباس و ست کردن خیلی میتونه تو زیبایی و پوشش تاثیر داشته باشه.و جلب توجه کنه
دوشنبه 27 تیر 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
اینجا که میتونم نظر بدم!!! اینارو که گفتی رعایت میکنم اما چه فایده که....!!
دوشنبه 27 تیر 1390

mehrdad_35 - سوئد - مالمو
والا نظر من هم که یه پسر هستم اینه که از ماتیک غلیظ خانمها و رنگ تند لاک آنها و بسیاری وقتها از بوی قاطی و پاطی انواع و اقسام عطر و ادکلنهای مختلف که به طور همزمان استفاده می کنند بدم میاد. به نظر من خانمها و دخترا هر چقدر سادهتر باشند بیشتر به دل آقایون می نشینند و البته لباس مناسب و تمیز از دیگر شرایط هستش.
دوشنبه 27 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
خانمها خودشون اشتباهن،تو میگی ده اشتباه خانمها!
دوشنبه 27 تیر 1390

mahsa_alman - المان - فرانکفورت
بعضی افراد با ارایش ملایم چندین برابر زیباتر هستن...اما متاسفانه اینو خودشون قبول ندارند.
دوشنبه 27 تیر 1390

Royan - المان - المان
از همه مهمتر طرز نشست و برخاست و رفتار کردن با لباسی هست که شحص به تن دارد مثلا مدل راه رفتن ,بعضی از خانمها , لباس زیبائی میپوشند ولی رفتارشون اصلا خانمانه نیست یا کفش ولباسشون صددر صد مناسب مکان و زمان است و خیلی هم شیک است ولی مدل راه رفتنشون باگفش پاشنه دار با زانوهای خم ادم را متاسف میکنه و یا مدل نشستن آنها که کلا حال آدم را از لباس و به هم میزند و یا وقتی از جاشون پا میشوند پشت لباسشون کلی چروک برداشته و نمیدانند که موقع نشستن باید یه دستی به لباسشون بکشن که چروک نشه و اینکه موقع ایستادن و نشستن چه طوری باید پاهشون را قراربدن و خیلی نکات ظریف دیگه.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

neda_pretty84 - ایران - تهران
چیزی که من ر تعدادی از آقایون می بینم و اصلا خوشم نمی یاد اینه که خودشون نه هیکل و نه قیافه و نه مو و نه اخلاق درست و حسابی دارن، اما مثلا توقع دارن با نیکول کیدمن ها یا آنجلینا جولی ها باشن. بد نیست آقایون قبل از اظهار نظر راجع به زیبایی یه دختر یا یه زن، یه نگاه هم به سر و وضع و قیافه و جذابیت خودشون بندازن.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

شعله - انگلیس - دنکستر
خوش باور جون من همیشه در هم برهم لباس می پوشم و رنگارنگ!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
شعله جون, بدجوری خودتو لو دادی ! من دروغ گفتم که از اینطور خانمها خوشم میاد ! نه عزیز, فقط از ناراحتی " غش " نکن : https://iranianuk.com/article.php?id=65521 زیرا من با شما شوخی کردم ! ولی شما را درک میکنم که مقصر هم نیستی زیرا تنها هستی که دچار " حواس پرتی " میشی : https://iranianuk.com/article.php?id=65494 ! ولی اگر واقعا حقیقت را گفته باشی, من میتونم کمکت کنم زیرا واقعا با یک نگاه مختصر میدونم چی با چی را بپوشی و یا نپوشی که همه اشناهایم همیشه اینو بمن میگویند که چرا درس design نخوندی که جوابم این بود : بخاطر دخترها و مانکن های نامحرم ! واقعا اشتباه فکر کردم ! اقلا یک کمی با بهشت روی زمین اشنا میشدم !
سه‌شنبه 28 تیر 1390

matilda71 - سوئد - سوئد
ارایش زیاد کنار دریا/ قابل توجه خانم های مسافر ایرانی از ایران در سواحل ترکیه. واقعا خودشون رو با ارایش تند خفه میکنن
سه‌شنبه 28 تیر 1390

شعله - انگلیس - دنکستر
خوش باور جون امان از دست این حوریان نامحرم
سه‌شنبه 28 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
matilda71 -: دوست گرامی, به خوب نکته ای اشاره کردی ! ولی چون خانمهای ایرانی در کشورشان تمرین اب تنی و دریا و مایو پوشیدن را ندارند و بدینجهت باید دچار اظطراب و تردید بشونند ! راستی, شما چرا دیگه از کامنهای من تعریف نمیکنی !? شاد و پیروز باشید .
سه‌شنبه 28 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
شعله جون, ایکاش شما هم حوری شیرین بودی !?
سه‌شنبه 28 تیر 1390

Matilda71 - سوئد - سوئد
khosh bavar - ایران - یزد دوست عزیز با حرفتون موافقم همه اینا تقصیر این دولته که همه رو تحت محدودیت قرار داده / در مورد جواب کامنتات باید بگم که سرم بسیار شلوغه فعلا . عذر میخوام بخشنده و پیروز باشید
سه‌شنبه 28 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
ساده در عین حال شیک ,,,و ارایشی ساده ولی رویایی ...به همراهه شیطنت در شرم وحیا ...شرقی شرقی...
سه‌شنبه 28 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
دل می بروم ای دل می بروم ; )
سه‌شنبه 28 تیر 1390

مهران خان - ایران - تهران
روش اسلامی : تا می تونید بلومبونید ، مبادا برید حموم ، شلوار چین چین مشکی یا قهوه ای ، کفش لاستیکی ، ابرو پاچه بزی ، مانتوی بسیار گشاد قهوه ای یا مشکی ، چادر مشکی (حتما باید 5 سانت هم کشیده بشه روی زمین) تنها عضو قابل رویت یک دماغ پت و پهن گنده است. فراموش نشه محیط کمر یک مومنه ی واقعی حداقل می بایست 120 سانت باشه. بوی تعفن ، شیرین عقلی و نداشتن تربیت و داشتن لهجه ی غربتی و تن صدای زنگدار هم از واجباته.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.