توطئه دختر برای پسران همسایه

توطئه دختر برای پسران همسایه

اعتماد : یک دختر با ادعای اینکه پسران همسایه وی را ربوده‌اند، خواست با این داستان ساختگی به انتقام‌گیری عجیبی دست بزند.

وقتی دو پسر با تصور اینکه دختر آشنا را قربانی نیت شیطانی خود کرده‌اند بازداشت شدند، راز دروغ بزرگ دختر همسایه فاش شد. دوم تیر سالجاری دختر 19 ساله‌یی به دادسرا مراجعه کرد و پرده از یک توطئه سیاه برداشت. این دختر به دادیار شعبه ششم گفت: شب گذشته وقتی به خانه برمی‌گشتم در محاصره دو پسر شرور قرار گرفتم. هیچ‌کس در خیابان نبود. هرچه فریاد زدم کسی کمکم نکرد. به زور و تهدید چاقو مرا سوار خودرویشان کردند و به یک خانه قدیمی بردند، دهان مرا گرفته بودند، هرچه تلاش کردم نتوانستم از دستشان فرار کنم. هرچه التماس کردم گوش نکردند. نیمه‌های شب بود که مرا در خیابان‌های اطراف دولت رها کردند. دختر 19ساله در ادامه افزود: آن دو پسر شرور را می‌شناسم، یکی از آنها از ساکنان قدیمی محله‌مان است. با این ادعا، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت. تحقیقات نشان می‌داد که دختر جوان به همراه مادرش به‌تازگی به محله دولت‌ آمده‌اند که هدف پسر شیطان‌صفت قرار گرفته‌اند. وقتی دو پسر همسایه در تله ماموران کلانتری قرار گرفتند در بازجویی‌ها ادعاهای دختر همسایه را نپذیرفتند و آن را یک پاپوش دانستند. این دو پسر به دادیار گفتند که ما هیچ‌وقت به این دختر نزدیک نشده‌ایم و ادعاهای دروغین وی را نمی‌پذیریم و دختر جوان برای اینکه از ما انتقام‌ بگیرد این پاپوش را درست کرده است. دو متهم در شعبه ششم دادسرا در ادامه افزودند: 6 ماه پیش این دختر به همراه مادرش به محله ما آمدند ولی از آن روز به بعد مقابل خانه‌شان همیشه دعوا و جنجال بود. هر روز مرد تازه‌یی با فریاد و عربده‌کشی آرامش ساکنان کوچه را برهم می‌زد. مادر و دختر نیز با داد و فریاد از آنها می‌خواستند خانه‌شان را ترک کنند. چند روز پیش نیز پسری جلوی خانه‌شان خیمه زده بود و حرکت‌ نمی‌کرد، ساعت‌ها آنجا نشست و وقتی مادر و دختر را در خیابان دید با چاقو به سمت‌شان دوید ولی این‌بار نیز آنها به کمک ساکنان محل از این ماجرا جان سالم به در بردند ولی پسر جوان با چاقویی که در دست داشت خودش را زخمی کرد. همه ساکنان خسته شده بودند، تصمیم گرفتیم استشهادنامه‌یی پر کنیم و تحویل پلیس بدهیم تا این خانواده از کوچه ما برود. وقتی این کار را کردیم، مادر و دختر از این جریان باخبر شدند و این دروغ بزرگ را ساختند تا تلافی کنند. با ادعاهای دو پسر جوان، دادیار پرونده خود را در برابر تناقض‌گویی‌هایی دید که ادعاهای دختر جوان را زیر سوال می‌برد. تحقیقات نشان می‌داد که در آن شب سیاه دو پسر جوان در خانه‌شان بوده‌اند و هیچ خلافی انجام نداده‌اند. این دختر با ادعای اینکه پسران همسایه وی را ربوده‌اند با این داستان ساختگی خواست به انتقام‌گیری عجیبی دست بزند. همین سرنخ کافی بود تا دختر جوان بار دیگر به دادسرا احضار شود و در برابر قاضی شعبه 6 قرار بگیرد. این دختر که خود را مقابل مدارک محکمه‌پسند می‌دید، چاره‌یی جز اعتراف ندید و گفت: من و مادرم به تنهایی زندگی می‌کردیم. پدرم به خاطر کلاهبرداری به حبس محکوم شد. هر روز‌ طلبکاران زیادی مقابل خانه‌مان صف می‌کشیدند، از شرق تهران به این منطقه آمدیم تا در امان باشیم ولی به سرعت آدرس خانه‌مان را پیدا کردند و با دعوا و داد و فریاد پولشان را می‌خواستند. وقتی متوجه شدم که همسایه‌ها بخاطر این جنجال‌های خیابانی به طرح شکایت پرداخته‌اند، نقشه انتقام‌جویی را طراحی کردم. با ادعاهای این دختر 19‌ساله، پرونده برای افشای زوایای پنهان تحت رسیدگی تخصصی‌تر قرار گرفت.

gharibe UAE - امارات - ابوظبی
به حق چیزای نشنیده
سه‌شنبه 21 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
امروزها در فرهنگ ما " تهمت زدن " انگار مد شده و بهتر هست از فرهنگ تهمت زنی ایران اسلامی بنالیم چه در زندگی حقیقی و چه در زندگی مجازی ! بعد از پیروزی انگلاب 57 از روز اول با اینگونه " برچسب و تهمت زدنها " مانند: ضد انگلاب, ضد خدا, ضد اسلام, منافق, مرتد, مشرک و فتنه گر به نقشه های پلیدشان رسیدند و این دخترخانم که با فرهنگ دروغ و ریا بزرگ شده, از انان تقلید و از این ابزار استفاده میکند و این رژیم او را هم به روش اسلامی ( شلاق در ملاعام ) مجازات میکنند و باز کودک معصومی نخواسته شاهد این شکنجه روحی و جسمی این دختر که شاید خواهر و همکلاسیش باشد, هست و این کودک اگر به سن بلوغ برسد متجاوز و غارتگر میشود و او را شاید در میدان شهر اعدام کنند و باز کودکان دیگر شاهد این اعدام و یکروزی هم نوبت انان خواهد شد = گرداب اسلامی ! و حتما این دخترخانم بخاطر مجازاتش دچار شوک شده و رو به مواد مخدر, خودفروشی و خودکشی رو اورد و ضحاکان اسلامی این سرنوشتی که برایمان تهیه دیدند, بعنوان " سرنوشت و خواست خدا " به پدران و مادران داغدیده ما میفروشند ! شب خوش ایران !
سه‌شنبه 21 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
در هیچ کشور متمدنی انسان را بخاطر مسائل مالی زندان نمیندازن، بلکه قانون مجبورش میکنه که بدهیهاش رو پس بده. ازموده را ازمودن خطاست. اما اقایون که نه از حقوق سر درمیارن نه از انسانیت و چیزی که بوی ادمها رو بده، برای همین هم قوانین چرند 1400 سال پیش را حاکم کردن و بجای حل مشکل مردم انها را با مشکلات دیگه روبرو میکنن. یعنی اگه مرد خونه زندانه خب کاری نداره! یه کاری میکنیم که زن و بچه اش هم دوروز دیگه به زندان و مرد خونه بپیوندن.
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
تو این مملکت همه دنبال قاتل بروسلی هستن
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫تره به تخمش میره،حسنی به باباش.
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
عجب حکایتی و عجب دل و جراتی! خدا رحم کنه!!
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
وقتی سران قوم براحتی اب خوردن دروغ میگویند .مردم یاد میگیرند.این را میگویند بد اموزی .وقتی یارو چند میلیارد میدرد وسراز ترکیه در میاورد . از ادمهای معمولی چه انتظاری باید داشت .قبح دروغ گفتن از ببن رفته.بد به حال این ملت ....
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.