سگی‌ که‌ کفش‌‌ به‌پا می‌کند


سگی‌ که‌ کفش‌‌ به‌پا می‌کند!


من و همسرم این سگ را برای درمان نزد یک دامپزشک در منطقه «دوون» بردیم در آنجا به ما اعلام کردند که اگر می‌خواهیم این حیوان همچون حیوانات همجنس خود در مراتع و چمنزارها به گردش بپردازد، باید برایش کفش‌های مخصوص تهیه کنیم.ایسنا: صاحب یک سگ اعلام کرد که این حیوان به دلیل حساسیت شدید به چمن از کفش‌های مخصوص استفاده می‌کند.«ماریا دومانیک» 59 ساله دراین‌باره به رسانه‌های رسمی انگلستان یادآور شد: «جکسس» هشت ساله به دلیل حساسیت شدید به چمن و مرتع قادر نیست همانند سایر همجنسان خود و در فضای سبز بدود و بازی کند. این عامل باعث شده بود تا سگ بیچاره‌ام به شدت گوشه‌گیر شود.این زن در ادامه به روزنامه دیلی‌میل خاطرنشان کرد: من و همسرم این سگ را برای درمان نزد یک دامپزشک در منطقه «دوون» بردیم در آنجا به ما اعلام کردند که اگر می‌خواهیم این حیوان همچون حیوانات همجنس خود در مراتع و چمنزارها به گردش بپردازد، باید برایش کفش‌های مخصوص تهیه کنیم.

بر اساس گزارش رسانه‌های رسمی انگلستان این سگ هشت‌ساله علاوه بر آن که به چمن حساسیت دارد، به شیر، جو و غذاهای پروتئینی هم آلرژی شدیدی دارد.همچنین کفش‌های این سگ از برزنت و نوعی ماده به نام «چسبک» ساخته شده و این حیوان حتی حین خواب هم آنها را از خود جدا نمی‌کند.
siamaktg - ایران - تهران
ما ایرانیا سگ زیاد داریم . سگی که امامه به سر میکند . سگی که به دختر و پسرا گیر میدهد .. سگی که باتوم حمل میکند .. سگی که برای خوشایند رهبر دم تکان میدهد .. این چیز زیاد عجیبی برای ما ایرانی ها نیست.
سه‌شنبه 21 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
گاندی: برای سنجیدن ارزش دمکراسی در یک جامعه بهتر است انسان به رفتار و روابط ادمیان به حیوانات بنگرد ! در کشور جمهوری اسلامی ایران, سگ و گربه بمرگ محکوم هستند ولی لابی شپش و میمون و خر تا دلت بخواهد در جامعه ایران وجود دارد !
سه‌شنبه 21 تیر 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
siamaktg - ایران - تهران) خواهشا به سگ توهین نکن. تو هنوز فرق بین کفتار و سگ رو نمیدونی؟
سه‌شنبه 21 تیر 1390

kabootar - پاکستان - لاهور
چونکه شب ها با کفش میخوابه چشم هاش کور میشه .
سه‌شنبه 21 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
شعورش از حزب الهی ها به مراتب بالاتر است
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

jengir - کره - سئول
خوب خامنه ایی هم مثل اجننه نعلین میپوشه ...!!!!???.
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
چه سگ بامزه‌ایه. سیامک دلت میاد آخوندها رو به یک چنین موجود قشنگی تشبیه کنی؟ شغال، کفتار و گرگ خیلی بیشتر به آخوندها شباهت دارند تا این موجود نازنین.
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
khosh bavar عزیز بسیار زیبا گفتین ...همیشه حق گو وشاد باشید .
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
gol andam عزیز, قابلت را نداشت و همواره شاد و گل باشیم .
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.