علی دایی سرمربی جدید راه‌آهن سابق

علی دایی سرمربی جدید راه‌آهن سابق

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین از خرید قریب الوقوع باشگاه راه آهن شهر ری خبر داد و به احتمال فراوان این اتفاق تا یک دو روز آینده نهایی می شود.
باشگاه خبرنگاران، حسین هدایتی گفت: بیشتر مراحل انتقال و مذاکرات نهایی انجام گرفته است و بزودی تیم راه آهن شهر ری با نام استیل آذین تهران در لیگ برتر فعالیت خواهد کرد.
وی در مورد هدایت این تیم در فصل آتی لیگ برتر گفت: علی دایی گزینه سرمربیگری استیل آذین تهران است و با نظر وی در حال حاضر با سه ملی پوش که در اتریش حضور دارند و سه بازیکن دیگر به توافق رسیده ایم.هدایتی خاطر نشان کرد: در مورد استیل آذین سال گذشته تجربیات خوبی کسب کردم و در مورد این تیم اشتباهات گذشته را انجام نمی دهم.وی افزود: از دیگر تیم های لیگ برتر عقب نیستم و قول می دهم یک روزه تمام بازیکنان مورد نظر دایی را جذب کنیم.هدایتی ادامه داد: در روزهای آینده اخبار مهمی را خواهیم شنید و یک تیم قدرتمند راهی لیگ برتر خواهیم کرد.طبق اطلاع ما سید جلال حسینی و کریم انصاری فرد از بازیکنان ملی پوش هستند که با استیل آذین تهران به توافق رسیده اند.


pandora - آلمان - کلن
هدایتی‌ می‌خواد راه آهن رو هم نابود کنه.مبارکه ! جلال حسینی‌ رو که هر روز میگن با یک تیم میبنده!انصاریفرد رو هم اگه دایی بگیره و نذاره بره لنگ،اونوقت ....فعلا همهٔ اینا حدس و گمان هست.باید دید چی‌ میشه
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
امیدوارم موفق باشه
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
مگه جلال حسینی استقلال نرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

habibollah - ایران - تهران
siamaktg - ایران - تهران. انگلیسیها یه ضرب االمثل دارن که میگه پول روکنى دنیاهم. برات تعظیم میکنه.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - آلمان - کلن .حسینی هم پرید رفت سپاهان .صادقی رو هم فتل پروند رفت تیمتون تراکتور
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. صبر کن جناب کارشناس!صبر!
جمعه 17 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.