منحصر به ‌فردترین هتل‌های جهان

منحصر به ‌فردترین هتل‌های جهان

صاحبان هتل‌های اسم و رسم‌دار در سراسر جهان علاقه زیادی به کسب ویژگی‌های منحصربه‌فرد برای هتل‌های خود دارند، مانند بلندترین، بزرگترین و گرانترین. زیرا دقیقا اینگونه صفات مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کنند.

هتل برج عرب در دبی

سایتی آلمانی به نام Lastminute.de به تازگی فهرستی از هتل‌های تماشایی و منحصربه ‌فرد جهان را تهیه کرده است. این سایت اینترنتی امکانات تفریحی و اطلاعات لازم برای سفر به نقاط مختلف جهان را به افراد اهل سفر معرفی می‌کند.

بنا بر اطلاعات موجود در این سایت، در حال حاضر بلندترین هتل جهان در هنگ‌ کنگ واقع است. این هتل شعبه‌‌ای از هتل‌های لوکس زنجیره‌ای "ریتس کارلتن" است. این هتل سال پیش با ۱۱۸ طبقه در جزیره هنگ ‌گنک افتتاح شد. استخر این هتل در ارتفاع ۵۰۰ متری فضای آرامش‌بخشی برای شنا کردن مهمانان عرضه می‌کند. این آسمان‌خراش فعلا بلندترین برج شهر هنگ‌ کنگ محسوب می‌شود.

هتل ریتس کارلتن در بلندترین برج هنگ‌کنگ قرار دارد

برای هتل‌داران نه تنها بلندترین هتل، بلکه داشتن عنوان کوچکترین هتل هم از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است. این عنوان متعلق به هتلی نقلی به نام «پونتا گرانده» در یکی از جزایر قناری است. ساختمان این هتل سه ستاره در قرن هفدهم میلادی ساخته شده و کنار ساحل زیبای جزیره هیرو قرار دارد. این هتل دارای رستورانی کوچک و چهار اتاق است که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

اما بیشترین تعداد اتاق را هتلی در لاس ‌وگاس دارد. این هتل با نام «والنتین» با ۷ هزار اتاق در میان هتل‌های رنگارنگ موجود در این شهر رکورددار است.

افتخار داشتن باریکترین هتل جهان به شهر پراگ در جمهوری چک تعلق دارد. عرض ساختمان این هتل تنها ۳ متر و ۲۸ سانتی‌متر است. «کلمنتین اولد توان» متعلق به قرن ۱۴ میلادی و از آثار باستانی واقع در مرکز شهر پراگ محسوب می‌شود.

کوچکترین هتل جهان در جزایر قناری تنها چهار اتاق دارد

گرانترین سوئیت جهان را می‌توان در هتل پنج ستاره «پرزیدنت ویلسون» در ژنو رزرو کرد. سوئیت پنت‌هاوس ژنو ۱۶۰۰ متر مربع مساحت دارد و قیمت اقامت یک شب در آن ۴۰ هزار یورو است. مهمانان در قبال پرداخت این هزینه هنگفت از امکانات آسایشی متعددی برخوردار هستند.

این سوئیت ۱۲ اتاق و ۱۲ حمام و دستشویی دارد. میز بیلیارد، تلویزیونی بسیار بزرگ، باشگاه ورزشی اختصاصی و بالکن وسیع با دیدی رو به دریا از دیگر مزایای گرانترین و بزرگترین سوئیت جهان هستند.

معمولا نشان پنج ستاره برای هتل‌ها گویای بالاترین میزان کیفیت و خدماتی است که هتلی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. اما هتل برج العرب در دبی هفت ستاره است. این هتل با ۳۰۰ متر ارتفاع تا چندی پیش بلندترین هتل جهان محسوب می‌شد.

ترکیه هم با توجه به صنعت پررونق گردشگری خود توانسته با هتلی به نام «آدم و حوا» در ردیف کشورهای دارای منحصر به ‌فردترین هتل‌های جهان جای گیرد. بار این هتل با طول ۹۶ متر طولانی‌ترین بار جهان محسوب می‌شود. هتل «آدم و حوا» در عین حال استخری به طول ۱۴۰ متر دارد که دو برابر استخرهای استاندارد در بازی‌های المپیک است.

عرق سگی - ایران - تهران
تا حالا کسی هتل چادر رفته / یه حالی میده هر جا بخوای میتونی اسکان کنی./
دوشنبه 13 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
وای جزایر قناری من که تعریف دیدنیهاشو خیلی شنیدم از دوستان کسی هست که به این جزایر سفری کرده باشه و برام توضیحی بده؟
دوشنبه 13 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
جزیره قناری رفتم شهر Las palmas خیلی زیباست البته ادم زمستان که المان سرد است انجا مسافرت میچسبه اسپانیایی ها ادمهای مهمان نوازی هستند
دوشنبه 13 تیر 1390

جو جو زنجان - ایران - زنجان
fanoos ایران شهمیرزاد عزیزم من رفتم انقد اونجا قناری هس که نگو
سه‌شنبه 14 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
جو جو زنجان - ایران - زنجان چه جالب پس که اینطور ;)
سه‌شنبه 14 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +1063پیام نتانیاهو به مردم ایران: ایران زودتر از آنچه فکر می‌کنید آزاد می‌شود
  • +437واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +403ویدیوی سکس چت حجت الاسلام غروی، مشاور مجتبی خامنه ای با یک مامور موساد
  • +379شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +288عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +253رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +216سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +208‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +183کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176مهمان شبکه الجزیره: حماسی‌ها میخواهند شهید شوند، اسرائیل هم آنها را به آرزویشان میرساند چرا نارحتید؟