سایتی برای خیانت مردان و زنان متاهل!

سایتی برای خیانت مردان و زنان متاهل!

نوئل بیدرمن

موسس شرکت دوست یابی اشلی مدیسون با ذکر این نکته با ایجاد سایت اینترنتی افراد متاهل را در امریکا و اروپا وارد زندگی بیرون از ازدواج خود می کند.تحقیقات موجود نشان‌دهنده‌ی آن است که بین ۲۰ الی ۴۰ درصد مردان و حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد زنان در طول زندگی زناشویی خود به همسرانشان خیانت می‌کنند.

آقای «نوئل بیدرمن» خالق و طراح اصلی سایت که مرد ۳۹ ساله‌ی متأهلی است که دو فرزند نیز دارد، توانسته است در مدت هشت سال شرکت اینترنتی‌اش را در امریکا، کانادا و ۱۰ کشور اروپایی گسترش دهد. نزدیک به ۹ میلیون زن و مرد متأهل ضمن عضویت در سایت مزبور این فرصت را برای خود فراهم کرده‌اند تا با افراد متأهل دیگر برای ایجاد رابطه‌ی بیرون از ازدواج تماس برقرار کنند.


تحقیقات و آمارهایی که در حقیقت اولین جرقه‌ی راه‌اندازی شرکت خدماتی آقای «بیدرمن» بود. او پی برد که برخلاف سایر مراکز دوست‌یابی توجه خود را معطوف جمعیت بزرگِ متأهلین جامعه نماید که با وجود دشواری‌ها و ریسک فراوان به هر حال تن به خیانت می‌دهند.


کمپانی آقای «بیدرمن» ضمن تحقیق کوچکی در سال ۲۰۰۲ به این نکته پی‌برد که بیشترین نام برگزیده شده برای دختران تازه متولد شده «اَشلی» و «مدیسون» بوده است و به همین خاطر دو اسم عمومی‌تر زنانه‌ی فوق را برای عنوان کمپانی خود انتخاب کرد. بررسی‌های اولیه‌ی تیم تهیه‌کننده حاکی از آن بود که راز بقا و پیشرفت برای شرکت سهامی خدمات اینترنتی حضور زنان است. او پی برده است که انتخاب نام زنانه و طراحی وب‌سایتی با رنگ‌ها و طرح‌های زنانه به جلب اعتماد زنان و ورودشان به «آشلی مدیسون» می‌افزاید. برای همین مقصود تا مدت‌ها کمپانی مزبور این شایعه‌ی عمومی را نیز انکار نمی‌کرد که شرکت فوق توسط یک زن اداره می‌گردد.

khosh bavar - ایران - یزد
مشکل را پذیرفتن و از همه مهمتر, مشکل را " تشخیص " دادن, بزرگترین قدم اساسی برای پیدا کردن راه حل ان میباشد که با " شهامت و نداشتن تابو " به دنبال راه حل ان مشکل میپردازند ! شاد و تابوشکن باشیم .
شنبه 11 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
بین ۲۰ الی ۴۰ درصد مردان ؟من که احتمالش رو فراتر از این آمار تخمین میزنم , من که تا حالا ندیدم زنه بنده خدا بخواهد خیانت کنه در صورتی مجبور به این کار میشه که بخواهد انتقام خیانت رو از همسرش بگیره در غیر اینصورت هرگز !!در نظر بگیرید دوستان مثلا خانم خانواده بیاد و خدای نکرده بر اثر یک بیماری سخت جونش رو از دست بده همسرش در حین حیات به دنبال هزار تا نقشه کشیدنه و هزار تا فکر به سرش خطور میکنه و و میره ..و حتی معشوقش رو انتخاب میکنه و بیخیال همسر مریضیش دیگه چه برسه از دنیا بره..باور کن من چند تا رو باچشم خودم دیدم که دارم تعریف میکنم ..ولی یک خانم برعکسشه تا آخر غمخوار همسر و زندگیشه و حتی خدای نکرده بعد از مرگ همسر هیچ گاه ازدواج نمیکنه مگر اتفاق نادری بیفته ..پس وفایی رو باید از یک خانم یاد گرفت
شنبه 11 تیر 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
*fanoos*-ایران-شهمیزاد آیا شما همیشه یک طرفه به قاضی میری؟؟در ضمن feminism -انگلستان-لندن هم همیشه همراه با شماست خیلی نگران نباش که تنها نیستی...
شنبه 11 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
Fanoos* - ایران - شهمیرزاد:دوست نازنین,خیانت زن ومرد نمیشناسه.حالاشایدمردها بیشترباشن,اما زنان هم هستن.هرچندکه بیشتر مواقع مرد خیانت میکنه.پس اون زنی که با مرد خیانت کارمیپره,اون اسمش چی یه?.به هرحال مرد وزن هرکدام یکسر قضیه هستن./به هیچ وجه قصد توهین و بی احترامی به زن/مرد ,ها را نداشتم. وفادار وازاد باشیم. انگلیس لندن
شنبه 11 تیر 1390

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
فانوس شهمیرزاد من با شما موافق هستم ولی به نظرم وقتشه که با مردها مثل خودشون رفتار کرد البته با هر مردی مثل خودش به مردی که خیانت میکنه باید خیانت کرد البته این دیگر اسمش خیانت نیست و انتقام هست که فکر کنم باید بسیار هم شیرین باشه
شنبه 11 تیر 1390

felora - ایران - تهران
مثل اینکه اعتقاد" 1 زن کمه فقط برای مردهای عرب نیست ! امریکاییها واروپاییهاهم با معشوقه های پنها نی سر میکنن و حالا هم مراکز دوست‌یابی جمعیت بزرگِ متأهلین جامعه !!!!! اصلاتو دنیا مردها نسبت به زنها بی وفا ترن ( اقایان وفا دار" ببخشید به دور از شما )
شنبه 11 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
*Fanoos* خانم شما یک طرفه قضاوت نکن دوست خوب ! خیانت و انحراف مخصوصِ بندۀ خدا و بندۀ شیطان نیست ! همۀ خیانتها و انحرافهایی که در یک رابطه بوجود میاید از رفتارهای آسیب دیده و کمبود های روانی و روحی بوجود میاید. از دیدِ من هیچ دلیل و برهانی نمیتواند پذیرش و کنارآمدن با کج اندیشی و انحراف را توضیح بدهد ! حتی یک رابطۀ دوستی زن و مرد را " متعهد " ساخته که در این رابطه با هم پیوسته بمانند و اگر هم تنشی پیش میاید دلیل بر این نمیشود که در آغوش دیگری بخیزند !! اینهمه آمار شوهر کُشی در ایران برای چیست !؟ متأسفانه در ایران اکثر رابطه ها بصورت " داد و ستد" و یا "معامله" در آمده پس نتیجتأ احساس و عاطفه اصلأ نقشی را در این میان ندارد و اینگونه است که بعد از مدتی اختلافات و ناسازگاریها شروع شده و تنها راه حلّش را آغاز کردنِ رابطۀ "پنهانِ" دیگر میبینند که آن هم کاملأ بدور از عقل و شعور و اندیشیدن به عمق فاجعه صورت میگیرد ! و پاسخ به خیانت خداحافظی همیشگی است .
شنبه 11 تیر 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
felora - ایران - تهران. دوست عزیز وقتی وفاداری بین دو جنس کاملامتفاوت معنی متفاوتی داره, شاید وقتشه که اندیشه کنیم که شاید بین زن و مرد فرقی هست! احتمال داره اون چیزی که من رو از درون شاد میکنه اصلابرای یه خانم جالب نباشه?.
شنبه 11 تیر 1390

mahboobeh - بلژیک - بروکسل
فانوس دوست عزیز کاملا درست فرمودی ولی درصد امارتو پایین دادئ مردها -90/0 خیانتکارن اون 1 درصدم اگه نکنه (گی) تشریف داره
شنبه 11 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
شیر بیشه مازندران - ایران - ایران هموطن عزیز باور کنید من یک طرفه به قاضی نرفتم من از تجربه های و زندگی تلخ اطرافیانم رو که مشاهده کردم به لینک ارائه دادم خداییش قبول کن اکثرا مردها نه همشون بوی از وفا نبردن !!! یعنی آمار خیانت و بی وفایی مردها 2 برابر خانمها گزارش شده . **nader46 - انگلیس - لندن**آفرین شما کا منت زیبای رو به وضوح بیان کردید خواهش میکنم , منم نگفتم که خانمها خیانت نمیکنن چرا خوب هم میکنن ولی بی دلیل نه بعضی از کارها و اتفاقات آنها رو مجبور به خیانت کردن میکند , در هر صورت از توجه و فهم و درک بالای شما سپاسگذارم شادو موفق باشید.
شنبه 11 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
klopatra7 - آلمان - دوسلدورف فدای هموطن با درک و منطقی مثل شما هزار باشید . صد آفرین باید جواب خیانت رو با همون خیانت داد نه بیشتر نه کمتر. امیدوارم که شما همیشه موفق و زندگی شیرین و سعادتمندی رو داشته باشید الهی امین .
شنبه 11 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
mahboobeh - بلژیک - بروکسل قربون محبوبه جان دل منم از این آمار بسیار وحشتناک بالا میسوزد ..موفق باشی و شاد
یکشنبه 12 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
feminism - انگلستان - لندن دوست عزیزم منم حرف شما رو قبول دارم و متین گفتی اما باور کن گاهی از مردها رو هم اگه سیراب از محبت کنی , غمخوارش باشی , بهشون عشق بورزی , از دستوراتشون سرپیچی نکنیم , و.....اما بی فایده است درختی که کجه کج میمونه واسه همیشه , باور کن بعضی از مردها بی وفایی وبی معرفتی تو خونشونه باهاش زندگی کردند بزرگ شدند , باور کن من اینها رو از خودم نمیگم زندگی بعضی از دوستانم رو برای شما تعریف کردم , در کل نتیجه میگیریم مردها تو خیانت حرف اول رو میزنن چه بخواهیم باور کنیم چه نه اینو مطمئنم !!
یکشنبه 12 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
دوستانی که میگوئید پاسخ خیانت را باید همانگونه داد , لحظه ای با خود بیاندیشید که زمانیکه شما از طرف مقابلتان انحراف و کجروی میبینید به او زشت ترین صفات را میدهید : رذل پست فرومایه خائن حـ... فاسق زناکار دغلباز مکار و و و .....پس اگر شما نیز قرار است مثل او انجام دهید چه تفاوتی است بین شما و او !؟ ارزش و قدر خود را به خاطر دیگری هدر و نابود نکنید !
یکشنبه 12 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
شیر بیشه مازندران - ایران - ایران ::اگرکامنتfeminism-لندن رابخانی,از زود قضاوت کردن خود,باید شرمگین شوی.موش بیشه مازندران ,تنهایی و عقده ای به قاضی نرو!!
یکشنبه 12 تیر 1390

feri gonzales - بلژیک - بروکسل
اینهایی که میگن جواب خیانتو باید با خیانت داد خودشونو ارزون میخوان بفروشن. به نظر من ادم باید قیمت خودشو بدونه و به خاطر کار کثیف دیگری مرتکبه کثافت کاری نشه.(میگما iranianukچند وقته زده تو کاره خیانت از نوعه بازش)
یکشنبه 12 تیر 1390

pandora - المان - کلن
feminism - انگلستان - لندن. گویا در بحث خیانت,تفاوق کامل داریم!
یکشنبه 12 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
شیر خُشک مازندران - قبل از آنکه دهانت را باز کنی چشمانِ ... را باز کن !!
یکشنبه 12 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
nader46 نادر جان حیف از وقت و انرژی ات که برای چنین اشخاصی به بیهودگی هدر کنی ! به هر حال متشکرم از توجّه کردن و تعرُض کردنت . خوش باشی عزیز.
یکشنبه 12 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
Fanoos* - ایران - شهمیرزاد .دوست عزیز اگر دونفرهم دیگر را دوست داشته واز لحاظ ارضای سکس کمبودی نداشته باشند.زیر آبی رفتن درکار نخواهد بود. ولی خب متاسفانه به مرور زمان ایدآلها وخواسته ها دچار افت وخیز شده,آدمها دچار این هوسها میشوند.درواقع عدم واقع بینی و ندانستن نبض زندگی واینکه آدم بی عیب وجود ندارد مارا از عشق سابقمان مأیوس وسرخورده نموده وبدنبال همان داستان وتکرارش با فرد دیگری میگردیم.ضمنا"در امر زیر آبی رفتن, باید عرض کنم خانمها آب نمی بینند وگر نه شناگرهای قابلی هستند.پیروز باشید.
یکشنبه 12 تیر 1390

yashainiran - ایران - ایران
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد دوست عزیز معلومه که خیلی فیمینیسم هستی! حالا به دور از جنابی یا دور از جونی به بعضی از آقایون مثل ما بگید.
یکشنبه 12 تیر 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
nader46-انگلیس شما چرا کاسه داغتر از آش میشین؟آدم زنده نیاز به وکیل وصی نداره.سرت تو کامنتهای خودت باشه لطفا.
یکشنبه 12 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
feminism - انگلستان - لندن دوست عزیز من در باب کلی گفتم که در این زمانه حاضر زنها مانند گذشته پایدار و با اراده نیستند و از آنجایی که مردها بیش از زنها مغلوب نفس شیطانی خود میشوند زنها نیز تحمل خیانت رو نداشته و برای تخلیه عقده درون و انتقام از همسر تن به خیانت میدهند من هم با شما موافقم به این عمل درست نیست اما کاش میشد سرشت مردان را پاک کرد تا هیچ زنی از روی عقده کمبود محبت تن به همچین ذلتی ندهند .شاد باشی
یکشنبه 12 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
yashainiran - ایران - ایران دور از جون شما دوست گرامی من قصد جسارت به شما و عده ای معدودی چون شما رو نداشتم من با توجه به اینکه خیلی به حوادث و موضوعات اجتماعی علاقه دارم و روزانه خبرهای متعدد را پیگیری میکنم نظر کلی ام را گفتم ..اگر سری به قسمت حوادث بزنید میبینید اکثر خلاف و جرایم مربوط به مردان است که خواه ناخواه زنان را هم به انحراف میکشانند .( دور از جون شما ). موفق و شاد باشی
یکشنبه 12 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
Pezhman - اتریش - وین دوست عزیز با گفته شما موافقم به جز جمله آخر ,هر چند طبق آمار طلاق اکثر زوجها با عشق و علاقه وارد زندگی شده اند .بنظر من امروزه عشق حقیقی به ندرت پیش می آید که همیشگی و پایدار بماند اگر همه زندگیها با چنین عشقی شروع شود صد در صد دیگر خیانتی نخواهد بود اما صد افسوس که این خیالی بیش نیست بین صد زن شاید 5 زن اسیر شهوت شده و خیانت کند در غیر اینصورت اگر زنی خیانت و بی وفایی نبیند محال است تن به جفا و خیانت دهد. شاد باشی و در آخر یک دور از جون من میگفتید :d
یکشنبه 12 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
pandora - به نظر میاد که اینگونه است ! مرسی .
یکشنبه 12 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
شیر پاکتی مازندران:تو هم نخودهر اش نباش,و پاهاتواندازه گلیمت درازکن.لط فا.
یکشنبه 12 تیر 1390

amiresmaili53 - ایران - گنبد کاووس
fanoos جان یه نظر دادی یه جماعتو انداختی به جان هم....
یکشنبه 12 تیر 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
nader46 انگلیس -لندن از این به بعد از شما اجازه میگیرم و کامنت میزارم که کاسه داغتر از آش نباشی.
یکشنبه 12 تیر 1390

felora - ایران - تهران
sepherdad - استرالیا - سیدنی/خیلی مرموز " نظرتون و میگین ! چند جور میشه برداشت کرد.. .
یکشنبه 12 تیر 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
felora - ایران - تهران . توضیح میدم. وقتی گونه از موجودات در اب شنا و زندگی میکنن ما به انها ابزیان میگوییم! گونه ای در اسمان می پرنند که پرندگان مینامیم! اختلاف این دو ناشی از تفاوت فیزیکی و محدودیت جسمی است! اگر عقابی بگویید من بخاطر یک سری محدودیت احمقانه فیزیکی چرا نباید مانند یک دلفین زندگی کنم او بدرستی حق دارد, و برعکسشم درست است, چرا نباید یک دلفین در اسمان پرواز کند!? بخاطر این محدودیت احمقانه فیزیکی!!?? حالا فرض کنیم به کمک من وشما و تکنولوژی این محدودیت احمقانه فیزیکی از بین برود! ایا عقاب زیر دریا عقاب خوشحالی است? پروازش خیانت است به ماهی ها!? ??????. س
دوشنبه 13 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
amiresmaili53 - ایران - گنبد کاووس آره بخدا کاشکی همچین کامنتی رو نمیدادم :d
دوشنبه 13 تیر 1390

felora - ایران - تهران
sepherdad_ استرالیا/ ببخشید ولی تو حرفاتون تناقضه!! بحث حیوونها با ادمها جداست.. چون حیوونهادر بیشتر موارد وبه خصوص جنس مخالف ازروی غریزه عمل میکنن ولی ادم" علاوه برمورد غریزه از هوش واحساسات قویی برخورداره که بحث ها وداستانهابه دنبالش بوده وهست! در ضمن ماهیها" با عقاب ها" ازدواج نمیکنن وبه هم فکر" هم نمیکنن!بله تفاوت فیزیکی بزرگی هم دارن. ولی زن ومردهر دو" انسانند"! مسئله اخلاق انسانی چی میشه؟؟؟؟
دوشنبه 13 تیر 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
راستی, خانمها و اقایان میشه لطفا به من بگیدتکلیف کسی که انگ خیانت بهش زده شده چیه? و هیچ جور هم نتونه ثابت کنه? فکر میکنم پیدا کردن پرتقال فروشه ساده تر باشه, نه? به قول شیرین جوینده سایت, شاد و راهنماباشیم. ممنون.
دوشنبه 13 تیر 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
felora - ایران - تهران. با سپاس از پاسختون, هوش و احساسات و غریزه و اخلاق و انسانی وروحانی وشعر و قصیده و هزاران کلمه شبیه به اینها مفاهیم فیزیکی ندارن ودر مورد شان توافق جمعی نیست. به عنوان مثال تعریف با معنای از هوش وجود ندارد, خیانت هم همین طور, خیانت به شخصی یعنی وفاداری به شخص دیگر.
سه‌شنبه 14 تیر 1390

felora - ایران - تهران
sepherdad - استرالیا - سیدنی / اینجور که من متوجه شدم این مورد ارتباطی" از نظر شما بی عیب" و حل شده اس! پس نقطه تفاهمی وجود نداره. ولی خیانت به شخصی یعنی وفاداری به شخص دیگر = سفسطه(ببخشید سو تفاهم نشه)در هر حال همه نمیتونن مثل هم فکر کنن دیگه!
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
پروانه جون, امروز بطور اتفاقی چشمم به اینجا افتاد که چه نوشتی, " شیرین جوینده سایت " ! باورکن, شما هم خیلی شیرین تشریف دارید و شیرین حرف میزنی ( البته جای خواهری ) ! پس تا بعد پروانه سایت و باهم شاد و جوینده شیرین باشیم .
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

felora - ایران - تهران
PARVANE1 - / عزیزم هر کسی که تهمتی بهش میزنن باید از خودش دفاع کنه ! اگه نتونه بیگناهیش و ثابت کنه یا به مرور زمان این بیگناهی ثابت میشه .. یا اگر نشد کمی صبر ! چون طلا" که پاکه چه منتش به خاکه. ز مانه بازیهایی با ادم داره که بعضی اوقات ما برنده ایم و متوجه میشیم وگاهی هم باز" برنده ایم ولی درکش طول میکشه... شاید اینجوری فکر کردن کمک بزرگی باشه برای تحمل وکنار اومدن با مشکلات ( مثبت فکر کنین)
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +1063پیام نتانیاهو به مردم ایران: ایران زودتر از آنچه فکر می‌کنید آزاد می‌شود
  • +437واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +403ویدیوی سکس چت حجت الاسلام غروی، مشاور مجتبی خامنه ای با یک مامور موساد
  • +379شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +288عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +253رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +216سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +208‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +183کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176مهمان شبکه الجزیره: حماسی‌ها میخواهند شهید شوند، اسرائیل هم آنها را به آرزویشان میرساند چرا نارحتید؟