تولد نوزاد پس از چهار ماه مرگ مغزی مادر

تولد نوزاد پس از چهار ماه مرگ مغزی مادر

مادری38 ساله در عربستان در پدیده ای نادر در جهان پس از چهار ماه مرگ مغزی نوزادی کاملا سالم به دنیا آورد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری عربستان، دکتر سامر قاره مدیر بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تخصصی "سعد" در شهر الخبر عربستان در این باره گفت: " این زن بیش از چهار ماه قبل به سبب وضع وخیم جسمانی از یکی از بیمارستان ها به این بیمارستان منتقل شد در حالی که جنینی یازده هفته ای در شکم داشت".وی افزود: " با دارو و تغذیه مصنوعی در بیمارستان نیازهای جنین تامین می شد اما پس از چند روز مادر به مرگ مغزی دچار شد با این حال متخصصان بیمارستان به دلایل اخلاقی و دینی سعی در حفظ جنین او کردند تا آنکه پس از 28 هفته و دو روز از بارداری، نوزاد او با عمل جراحی، سالم به دنیا آمده است".این پزشک معالج افزود: " نتایج آزمایشاتی که بر روی نوزاد انجام شد نشان می دهد در سلامت کامل به سر می برد". var _JOOMLACOMMENT_MSG_DELETE = "آیا مطمئن هستید که می خواهید این نظر را حذف کنید؟"; var _JOOMLACOMMENT_MSG_DELETEALL = "آیا مطمئن هستید که می خواهید همه ی نظرات را حذف کنید؟"; var _JOOMLACOMMENT_WRITECOMMENT = "نوشتن نظر"; var _JOOMLACOMMENT_SENDFORM = "ارسال"; var _JOOMLACOMMENT_EDITCOMMENT = "ویرایش نظر"; var _JOOMLACOMMENT_EDIT = "ویرایش"; var _JOOMLACOMMENT_FORMVALIDATE = "لطفا نظر خود را وارد کنید."; var _JOOMLACOMMENT_FORMVALIDATE_CAPTCHA = "لطفا کد آنتی اسپم نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید."; var _JOOMLACOMMENT_FORMVALIDATE_CAPTCHA_FAILED = "کد آنتی اسپم وارد شده صحیح نمی باشد. لطفا کد نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید."; var _JOOMLACOMMENT_FORMVALIDATE_EMAIL = "اعلام خواهد شد, لطفا ایمیل خود را وارد کنید"; var _JOOMLACOMMENT_ANONYMOUS = "ناشناس"; var _JOOMLACOMMENT_BEFORE_APPROVAL = "نظر شما برای تایید در لیست مدیر سایت قرار گرفت و بعد از تایید شدن منتشر خواهد شد."; var _JOOMLACOMMENT_REQUEST_ERROR = "درخواست ناموفق"; var _JOOMLACOMMENT_MSG_NEEDREFRESH = "صفحه دوباره بار گذاری شد.";

pelle - سوئد - استکهلم
آه از این مادران "فرشتگان"حتی در زمان مرگ با تمام هستی خود از فرزندان خود مراقبت میکنند حتی روح آنها همیشه نگران فرزند دلبند خود است. درود برتمامی این فرشتگان زمینی.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خدا قسمت کسی نکند ولی تازیان هیچ چیزشان به ادمیزاد نبرده است.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
تولد نوزاد کوچولو مبارک و چه غم انگیز که مادر مهربون، فرزند عزیزش رو به دنیا می آره درحالیکه ممکنه هیچوقت چشمای خوشگلشو باز نکنه تا بچه شو ببینه . اشکم در اومد. واقعا قلب آدم فشرده می شه. برای این کوچولو بهترین آرزوها رو از خداوند خواستارم.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
بیچاره پدر بچه که زندست .. مادره که مرد راحت شد!!!
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
اخی عزیزم بیچاره مادرش که نتونست بچه اشو ببینه..............
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

felora - ایران - تهران
zartusht67 - المان - فرانکفورت / ببخشید. اینطور که من متوجه شدم شما در جنگ ایران وعراق جبهه بودین درسته؟
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

felora - ایران - تهران
pelle - سوئد - افرین بر شما ! بسیار ساده و زیبا بیان کردین که جای حرف دیگه ای برای من نموند مرسی
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
felora- ایران - تهران - بله عزیزم هم ترکش خمپاره 60 خوردم هم موج توپ 155 یکی از گوشهایم را شنوایی اش را مختل کرده است جنگی که خمینی گجستک به دستور دولت های غربی صدام جنایت کار را تحریک کرد و بعد از ازادی خرمشهر پیشنهاد صلح و پرداخت غرامت از سوی تازیان شد که اخوندهای بوگندو و مفت خور جنایت کار در راس انها کوسه رفسنجانی فرمان ادامه جنگ را صادر کرد که بدبختی هایش را همگی میدانیم.با اینکه مجروح جنگی بودم این بی شرفها برای کارت پایان خدمت به بهانه گم شدن پرونده ام کلی ما را اذیت کردند و چند سال دوندگی و پارتی بازی کارتم را گرفتم ان وقت یک بسیجی بوزینه را هزار تا امکانات برایش گذاشته بودند.
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

felora - ایران - تهران
بدون اغراق نه من" میتونم ازشما با چند کلمه تشکر وتعریف وقدردانی کنم ونه هیچکس دیگه! چون اولا روح بزرگ وغیرتمند" شما احتیاج نداره و مهتراز اون اینکه من" و من ها"اصلا قادر نیستیم ...... ولی حرفی که من همیشه و همیشه مطرح کرده و میکنم اینه که :ماایرانیها مدیون ومدیون ومدیون رزمنده" های ان زمان جنگ هستیم! افداکاری وارزش کاری که شما کردین را هیچ "بهایی" نیست حتی به قدر واندازه ای کوچک..! ولی چون این باور ودارم که تو این دنیا هیچ چیز" از بین نمیره مطمئن هستم که شما هم حتما به نوعی مثبت گونه" شادی قلبی خودتون وبه دست میارین.. ( وماهمچنان شرمنده شما باقی میمانیم)
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
pelle - سوئد - استکهلم مثل همیشه کامنت شما حرف نداشت ..
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. felora - ایران - تهران . با درود به شما دوست عزیز .
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
zartusht67 - المان - فرانکفورت-با درود به شما دوست عزیزم ،با خواندن کامنت شما خیلی ناراحت شدم ،ولی مطمئن باشید امثال شما با دفاعی که از میهن ،درمقابل دشمن تازی کردید هر چند رژیم قدر شما را ندانست ولی باعث افتخار کشورهستید.
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
felora - ایران - تهران - pelle- سوئد - استکهلم - از لطف هر دوی شما سپاسگذارم به خیلی ها ظلم و ستم شد من انگشت کوچک انها نمیشوم همدوره خدمت و دوست خوبم در المان زندگی میکند ترکش نزدیک نخایش گیر کرده و تکنیک مدرن امروز دکترها بهش گفتند اگر عمل بکنی احتمال 90 درصد فلج میشوی و بیچاره با قرصهای قوی مسکن به زندگی با اعمال شاقه ادامه میدهد ان وقت دو تا بسیجی سایبری بوگندو میان روی سایت اراجیف میگن. برای هر دوی شما ارزوی سربلندی میکنم.
جمعه 10 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
Fanoos* - ایران - شهمیرزاد - قربان شما فانوس جان.
جمعه 10 تیر 1390

felora - ایران - تهران
zartusht67 -/ ببخشید من معنی گجستک" ومتوجه نشدم
جمعه 10 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
felora - ایران - تهران - به ادمهای بی خرد و خراب کار و جنایت کار گجستک گفته میشود مثل اسکندر گجستک. تا بعد عزیزم
جمعه 10 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.