محمدی: به کاشانی و نصرتی گفتم باید ۵۰ درصد قراداد را به استقلال بدهند

محمدی: به کاشانی و نصرتی گفتم باید 50 درصد قراداد را به استقلال بدهند

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: به نصرتی و کاشانی گفتم در صورت عدم جلب رضایت باشگاه استقلال باید نیمی از قرارداد این بازیکن به استقلال پرداخت شود.

عزیز محمدی در برنامه رادیویی روی خط ورزش عنوان کرد: من با نصرتی حرف زدم و او نیز در مورد قراردادش با باشگاه استقلال از من سؤال پرسید. با حبیب کاشانی نیز در مورد قرارداد داخلی نصرتی با استقلال صحبت کردم به هر دوی آنها گفتم نصرتی طبق قانون با 50 درصد از قرارداد را به باشگاه استقلال بدهد مگر آنکه پرسپولیس یا نصرتی بتوانند رضایت باشگاه استقلال را بگیرند.

وی در مورد اینکه چقدر از این 50 درصد به باشگاه استقلال می‌رسد گفت: طبق قانون 25 درصد از مبلغ جریمه به سازمان لیگ و 25 درصد به باشگاه استقلال می‌رسد. قراردادهای داخلی کاملا معتبر است و زمان ندارد. وی در مورد اینکه مهدی رحمتی گفته قراردادش را با باشگاه استقلال در حضور محمدی امضا خواهد کرد گفت: با رحمتی و چند بازیکن دیگر که بیش از سقف قرارداد پول خواسته‌اند صحبت کرده‌ایم و قرار شد که آنها سقف قرارداد را رعایت کنند. رحمتی نیز قول داد این سقف را رعایت کند. حالا این که قرار است این قرارداد در حضور من امضا شود، نمی‌دانم؛ مهم سقف رعایت قرارداد است.

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
محمدی شکرخورد..اس تق لالو بگو که تو زمین یا بیرون فقط دنبال لاشخوریه...!
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

آبی ترین - ایران - تهران
همون بهتر که ممد سوتی لنگی شد. اس اس رفت و برگشت
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

leon-dk - ایران - تهران
پرس سولیخیا همون نصرتی سوتی با سر و پا رو ببرن بهتره عدو شود سبب خیر .
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.