انتقاد شدید فرمانده سپاه یاسوج از وضعیت دُم اسب مجسمه آریوبرزن!

انتقاد شدید فرمانده سپاه یاسوج از وضعیت دُم اسب مجسمه آریوبرزن!

فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در کنگره سرداران و 600 شهید شهرستان بویراحمد که در محل گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، از وضعیت قرار گیری یک مجسمه در این شهر انتقاد کرد.

 عوض شهابی‌فر با انتقاد از نصب تندیس آریو برزن در یکی از میادین یاسوج و حذف نام شهیدان از برخی خیابان‌ها تصریح کرد: امروز دم اسب آریو برزن را مشرف بر تمثال مبارک شهیدان کرده‌اند که ضروری است دادستان کهگیلویه و بویراحمد دستور تخریب آن را بدهد. وی با انتقاد شدید از برخی از مسئولان استان اظهار داشت: میلیاردها تومان در این استان از گذشته تاکنون برای ساختن طرح‌های مختلف خرج شده در حالیکه یک ریال برای شهیدان و زنده ‌نگه ‌داشتن یاد آنها خرج نمی‌شود که این خود مصیبتی بزرگ است.

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
اینها همه یک جوری بیماری جنسی دارند.یا عقده جنسی. همه چیز را به چشم دیکر می بینند. مثال راکت. موز.خیار. به هیچ موردی اسلامی نیستند. باید حجاب داشته باشند. هلو معظر استکبار است. چون به خانمها می گویند هلوی من.زد انقلاب فقط جگر می خورد. چون می می گوید جگر منی.از همه بهتر هندوانه است. چون مردها به چیزهای بزرگ بزرگ خانمها فکر میکنند. نخست وزیر ایتالیا زمانی گفت. اجازه بدهیم که مردهای مسلمان هم دراروپا هم 4 تا زن بگیرند.این ها فقط به زیر شکم فکر می کنند. و دیگر به ترور فکر نمی کنند.نخست وزیر ایتالیا در مورد دانش زیاد دارد.وخودمثل مردان مسلمان است.
جمعه 3 تیر 1390

Shamamai - ایران - کوردستان
در اسرائیل سگی رو محکوم میکنن که تو محوطه دادگاهی رفته.در ایران اسبی رو دشمن عقیده و افکار میدانند که برگه های زرینی از تاریخ ایران رو نوشته ،انتظاری بیشتر از این رو نباید ار اسلام سیاسی داشت
جمعه 3 تیر 1390

armin7 - هلند - روتردام
خاک بر ان مغز نداشته ,اخه نادان, اریو برزن جانش رو برای وطن داده اون هم شهید هستش,البته برای من این سخن گفتنها عجیب نیست,سی ساله که حکومت ایران دست خائنها و پست فطرتها افتاده.
جمعه 3 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
البته نام و یاد شهیدان گرامی و ارزشی معنوی به بزرگی کهکشانها دارد. ولی چه مناسبتی و چه ربطی به اسب اریوبرزن دارد? مردک مفلس خون شهیدان رو بیست سال پیش اون هم خود شماها باعث و بانیش بودید به زمین ریخته شد برای چی??? حالا امروز بعداز گذشت قریب بیست سال یکدفعه بیاد نام شهیدان افتادی و کوتاهی هایی که در حق انها شده چون دم اسب مجسمه ای در شهر مقصر این لکه ننگین بوده و باید درجا نابودش کرد. که کوتاهی های گذشته جبران شود, درسته ? اقای عوضی شهاب فر ?
جمعه 3 تیر 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
پهن همون اسبه شرف داره به تو و همفکرهات
جمعه 3 تیر 1390

shapur - ایرلند - دوبلین
ا امسال شما دزدان واراذل سر کار باشند مگه پولی میماند
جمعه 3 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
پول تخریبش را خرج گرسنگانی کنید که در حکومت خودتان فقیر شده اند.
جمعه 3 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خدایا این چه بلایی بود به سر ایرانزمین امد مردم مرگهایی که به شاه گفتید بر گشت به خودتان
جمعه 3 تیر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
بلاهت اسلامی که در یک مملکت حاکم شود وضع همین میشود که هر خردار بیسوادی به خود اجازه تخریب آثار و ابنیه تاریخی را میدهد. اسلام از بدو اختراع توسط محمد ضدیت با تاریخ و فرهنگ و تمدن و علم را پیشه خود ساخته است. چرا که اسلام فقط در جایی رشد میکند که عوام هالو و بیسواد وجود دارند وگرنه انسانهای خردمند هرگز بدنبال این مهملات و دروغهای آسمانی نمیروند. نگاه کنید چگونه طالبان در افغانستان آثار تاریخی چند هزار ساله را از بین بردند. از نظر این جانیان اسلامی, تاریخ فقط تاریخ اسلام است و بس. عوام هم حق آگاهی ندارند بجز از کانال حکومت و ولایت نکبته وقیح! تا ریشه اسلام را از ایران نزنیم مردم رنگ سعادت و آرامش را به خود تخواهند دید. روشنگری و مبارزه را باید تا ریشه کنی کامل اسلام از این سیاره ادامه دهیم تا صلح و آرامش واقعی در جهان حاکم شود.
جمعه 3 تیر 1390

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
یکی نیست به مردیکه احمق و بیشعور بگوید که زندگان نیاز به رسیدگی دارند شهدا با رفتنشان مسیر آزادی و آزادگی را می خواستند هموار کنند نه اینکه امثال شما بی مغزها بر مردم مظلوم حکومت کنند . دم اسب آریو برزن بهانه است البته بهانه ایی است برای ما مردم که همین یال و دم اسب گذشتگان است که ما را سرپا نگه داشته است .
جمعه 3 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
گور باباتون با این شهید و مجسمه تان که اصلا معلوم نیست کی هست با این کیفیت ساختتان
جمعه 3 تیر 1390

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
عزیزان سایت داشتم یک مطلبی می گذاشتم متوجه قوانین ارسال نظر شدم می خواستم بپرسم تاکنون کدامیک از این موارد را به اجرا گذاشتید . . بیشتر زیرنوشته های ما کاربران مملو از فحش و ناسزا گویی به مرام و اعتقاد و مسلک کاربر دیگری است و حتی بطور یکجانبه حتک حرمت لاییکها به مذهبی ها است . متشکرم . قوانین ارسال نظر به سایت ایرانیان انگلستان. نظرات ارسالی در شرایط زیر تایید نخواهند شد:. نظراتی که بی ارتباط با عنوان مطلب یا نظرات دیگر کاربران باشد. نظراتی که در آن از کلمات رکیک استفاده شده باشد. ( منظور کلیه کلماتی است که در محیط خانواده استفاده نمیگردد ). نظراتی که در متن آن به دیگر کاربران سایت ایرانیان انگلستان توهین شده باشد. ( این شامل نقد افکار و عقاید دیگر کاربران نمیشود ). نظراتی که حاوی لینک به بیرون از سایت ایرانیان انگلستان باشد. نظراتی که به شکل تکراری در چند مطلب ارسال شده باشد. نظراتی که با حروفی غیر از حروف فارسی تایپ شده باشند. نظراتی که در آن نام شهر و کشور به درستی تایپ نشده باشد. نظراتی که یک کاربر با چند نام کاربری ارسال میکند.
جمعه 3 تیر 1390

gorgnama - ایران - تهران
چی بگم دیگه؟فحشام تموم شده!!!!!!!اخه بی .....!!!!!!
جمعه 3 تیر 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
بزرگترین مصیبت ، خودفروختگی یک ایرانی به رژیم جمهوری اسلامی است که دشمن اصلی ایرانه و فقط مونده که اسم ایران رو هم به یه اسم اسلامی تغییر بده تا پروژه تسخیر ایران کامل بشه
جمعه 3 تیر 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
البته مشکل دم اسب نیست. بلکه اون چیزیه که زیر دم اسبه و تقدیم کسایی میشه که خودشون رو بخاطر بقای جمهوری اسلامی به فنا میدن و نهایتا زنشون مجبور میشه با یه پاسدار عقد کنه
جمعه 3 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - /پاریس
گور بابای تازیان و پور پیرار مغول زاده که هر دو گروه برای پوشاندن کثافتکاری و جنایات مغولان و تازیان به جان تاریخ شکوهمند ایران باستان افتاده اند شما تازیان پست فطرت پهن می خورید که نام اریو برزن سورنا رستم فرخزاد و مازیار را بیاورید--- بچسبید به کور و کچلهای جزیره العرب سرزمین اجدادیتان
جمعه 3 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
مگر زنده نگاه داشتن نام شهیدان به نام گذاری کوی و برزن است؟ مسئولین می توانن یک پرچم ایران رو بجای دم اسب نصب کنند که هم مشرف به نقطه مورد نظرشون باشه و هم ارزشهای جمهوری اسلامی رعایت و حفظ شه!
جمعه 3 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
مردک !..واقعا برای شهیدان متاسفم امثال تو با سو استفاده از نام آنها به نان و نوایی رسیدید !..اگر شعور داشته باشی آریوبرزن هم یک سردار شجاع ایرانی بود که برای دفاع از ایران عزیز شهید شد..دم اسب آریوبرزن شرف داره به ریش 100 تا پاچه خوار مثل تو !..
جمعه 3 تیر 1390

پدرام-اهواز - ایران - اهواز
بند خدا مامور ثبت و احوال یه اشتباهی توی اسم این نامرد کرده باید اسمشو میذاشت عوضی خیلی بهش میومد
جمعه 3 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
باور کنید چندین بار خواندم که جریان چیه, که هنوز متوجه نشدم !? عجب گرفتاری من شدم در این سایت ! از delbar سوال میکنم که منظورت چیه ?! که میپره میگه IQ ! از felora سوال میکنم, که چی گفتی ?! در جوابم میگه: مگه در کدام ویالت و دیار زندگی میکنی که متوجه من نمیشی ! و حالا شده کار این مطلب !? اخه این اسب حجاب نداره و یا بیش از حد و اجازه اسلامی دمش بلنده و یا اصلا برای یکعده ای حرام است که عوض مادیان اسب را ببیند ?!
جمعه 3 تیر 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
برو بمیر مردکه مریض سادیسمی !  مدفوع همون اسب صد شرف داره اون رهبر چلاقتون و تمامی کاسه لیسهاش !
جمعه 3 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
love iran بی سواد خودت فهمیدی چی گفتی.
جمعه 3 تیر 1390

ninja_110 - ایران - اراک
بهتره مجسمه به صورت چرخان نصب شود تا همه راضی باشند!
جمعه 3 تیر 1390

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
شاید منظورش چیز اسب بوده و روش نشده به صراحت بگه؟
شنبه 4 تیر 1390

سیروس کمال - امارات - دبى
این را گفت تا دلیلى براى تخریبش داشته باشند . همانطور که تندیس آرش را و دیوارهاى مشهد را و .. نابود باد تازى و تازى پرست . زنده و جاوید باد ایرانى ایران پرست ..
شنبه 4 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
zartusht67 - المان - فرانکفورت . اره اون مجسمه به نظر ات شبیه به آریوبرزن هست با اون کلاه و ریش اش بیشتر شبیه امام جمعه هست با اون بلوک های زیر اش هم ابروی هر چی مجسه هست رو برده این شخصیت ها باید با طلا ساخته بشن نه با این جنس و کیفیت که یکی هم باهاش حال نکنه
شنبه 4 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.